SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Investigation of Project-Based Learning Method in Teaching Programming in terms of Academic Achievement, Cognitive Load and Behavior Change
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.16, sa.12, ss.276-294, 2021 (Hakemli Dergi)
An Investigation of Preschool Instructional Materials: A Mixed Method Study with Many Facet Rasch and Nvivo
Acta Didactica Napocensia
, cilt.13, sa.1, ss.164-182, 2020 (Hakemli Dergi)
An Investigation of Pre-Service Preschool Teachers' Projects Using The Many-Facet Rasch Model
International Journal of Progressive Educatio
, cilt.15, sa.4, ss.157-173, 2019 (Hakemli Dergi)
An examination of educational inputs with the data envelopment analysis: The example of ICILS 2013
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.14, sa.3, ss.129-153, 2019 (Hakemli Dergi)
PowerPoint’in Derste Kullanılmasına İlişkin Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.27, sa.4, ss.1237-1246, 2018 (Hakemli Dergi)
Development of Computer Literacy Test as Computerized Adaptive Testing
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.6, sa.2, ss.218-237, 2015 (ESCI)


Bilgisayar Okuryazarlığı Testinin Bilgisayar Ortamında Bireye Uyarlanmış Test Olarak Geliştirilmesi
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.6, sa.2, ss.218-237, 2015 (Hakemli Dergi)
Çoktan Seçmeli Testlerde Kayıp Veri Sorunu SBS Örneği
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.4, sa.2, ss.76-101, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Alanına Yönelik Yeterlik Algılarının İncelenmesi
İlköğretim Online
, cilt.12, sa.1, ss.190-201, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Bilgisayara Karşı Tutumlarının İncelenmesi
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.14, sa.3, ss.339-362, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Öğrenci Projelerinin Çok Yüzeyli Rasch Modeli İle Değerlendirilmesi
12. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019
Öğrencilerin Değerlendirme Tercihlerinin Sıralama Yargılarına Göre Ölçeklenmesi
2. Uluslarası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Başarı Testinin Madde Tepki Kuramına Dayalı Olarak Geliştirilmesi
2. Uluslarası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018
Examination of The Level Of Importance That Primary School Teachers Give To Competency Indicators Related To Measuring And Evaluating Student Achievement In Class With Various variables
XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018
The Investigation of The Qualified Teacher Perception According to The Opinions Of The candidate Teachers Who Took Pedagogıcal Formation
XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 1 - 03 Şubat 2018
PowerPoint Attitude Scale: Validity and Reliability Study
XIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 19 - 22 Mayıs 2017
Üniversite öğrencilerinin öz anlayış düzeyleri ile bağlanma stillerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi örneği
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016
Bilgisayar Ortamında Bireye Uyarlanmış Test ve Kağıt Kalem Testi Uygulamalarına Katılan Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
IV. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kogresi (Uluslararası Katılımlı), Türkiye, 9 - 13 Haziran 2014
Üniversite Öğrencilerinin Akış Deneyimlerinin İncelenmesi
22.Ulusal Eğitim Bilimleri kurultayı, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013
PISA 2009 Okuma Anketinde Türk Öğrencilerin Okuma ile İlgili Maddelere Verdikleri Yanıtların İncelenmesi
V. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, cilt.1
Eğitim Fakültelerinin Akademik Kalitelerinin Değerlendirilmesi
I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 1 - 03 Mayıs 2009
Kitaplar
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Süreçlerinde Etik
Eğitimde Ahlak ve Etik, Gürkan Ergen, Editör, Vizetek, ss.189-197, 2021
Salgın Sürecinde Ölçme Değerlendirme, Kademeler Arası Geçiş ve Merkezi Sınavlar
Covid-19 Salgınının Türk Eğitim Sistemine Yansımaları, Adil ÇORUK, Editör, Pegem Akademi, ss.115-125, 2021
Öğrenme Çıktılarının Değerlendirilmesi: Geri Bildirim ve Not Verme
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Yıldırım Özen, Kartal Kula Seval, Editör, Lisans yayıncılık, ss.259-283, 2021
Örneklem Belirleme
Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Kürşad Yılmaz, Recep Serkan Arık, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.102-126, 2019
Ölçme Aracı Geliştirme ve Uygulama Süreci
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Gübeş, N.Ö. ve Özberk, E.H., Editör, Lisans yayıncılık, İstanbul, ss.103-120, 2018
"Çanakkale Deniz Aşıkları Projesi" Proje Eğitmen Kitabı.
Deniz Temiz Derneği Turmepa, İstanbul, 2016
