Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

BANKACILIK SEKTÖRÜNDE FİNANSAL TEKNOLOJİLER (FINTECH) VE DİJİTAL PAZARLAMA

T.C. ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONFERANSI, Çanakkale, Türkiye, 5 - 06 Temmuz 2021, ss.130-131

MÜŞTERİYİ ELDE TUTMA: KAVRAMSAL BİR İNCELEME

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Konferansı, Çanakkale, Türkiye, 5 - 06 Temmuz 2021, ss.70-82

The Study of Evaluation OECD Member Countries Based on The Enabling Trade Index

VI. International Multidisciplinary Congress of Euraisa, Rome, İtalya, 4 - 06 Eylül 2018, ss.78 Creative Commons License

Tüketicilerin Online Alışveriş Davranışları Hakkındaki Görüşleri Gökçeada Meslek Yüksekokulu Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama

III. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Edirne, Türkiye, 4 - 05 Mart 2017, ss.369-376 Creative Commons License

Algılanan Sosyal Desteğin İçgüdüsel Satın Alma Davranışı Üzereine Etkilerinin Belirlenmesi

III. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Edirne, Türkiye, 4 - 05 Mart 2017, ss.436-445 Creative Commons License

Tüketicilerin Reklamlara Yönelik Etik Algısının İncelenmesi: Gökçeada MYO Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama

II. Uluslararası Doğunu Batısı Batının Doğusu Konferansı, Praha, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Temmuz 2017, ss.453 Creative Commons License

Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Sosyal Görünüş Kaygılarının Belirlenmesi

”, II. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sosyal ve Teknik Bilimler Kongresi, Erzincan, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2015
Kitap & Kitap Bölümleri

Çanakkale'nin Girişimcilik ve İnovasyon Ekosistemi

ÇANAKKALE ARAŞTIRMALARI Sosyal, Kültürel, Ekonomik ve Çevresel Yönleriyle Çanakkale, Prof. Dr. Hüseyin ERKUL,Prof. Dr. Pelin KANTEN,Doç. Dr. Erkan BİL,Dr. Öğr. Üyesi Hafize SEÇTİM, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.231-248, 2023

Tüketicilerin Online Yemek Sipariş Hizmeti Veren Uygulamaları Kullanma Niyetini Etkileyen Faktörler

DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK Güncel Konular ve Tartışmalar, Dr. Metin Saygılı, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.153-176, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Uluslararası İşletmelerin Sürdürülebilir Marka Stratejileri

SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK Güncel Araştırmalar, Doç. Dr. Ahmet Yağmur Ersoy,Dr. Metin Saygılı, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.167-190, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Online Marketlerde Tüketici

YENİ NORMALDE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI Teori - Araştırma - Uygulama , Nihal Sütütemiz,Metin Saygılı, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.121-149, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Dijital Pazarlamada Mobil Uygulama Mağazası Optimizasyonu: Apple App Store ve Google Play Uygulamaları

Sosyal Bilimlerde Güncel Araştırmalar, Prof. Dr. Selçuk İpek,Prof. Dr. Cüneyt Kılıç, Editör, Ekin Kitabevi, Bursa, ss.85-93, 2021

Dijital Pazarlamada Reklam

Stratejik Dijital Pazarlama, Erkan Bil,Erkan Özdemir, Editör, Beta Yayınevi, Ankara, ss.97-116, 2021

Arama Motoru Pazarlaması

Turizm Pazarlamasında Dijital Dönüşüm, Osman Özdemir, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.47-64, 2021

A LITERATURE REVIEW ON FINANCIAL TECHNOLOGIES AND DIGITAL MARKETING INTERACTION

DİJİTAL GELECEK DİJİTAL DÖNÜŞÜM 2, İnci Erdoğan Tarakçı &,Bora Göktaş, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.335-350, 2021

Dijital Pazarlamada Sosyal Medya Uygulamaları

Dijital Pazarlama (Covid-19 Örnekleriyle), Gülnur Eti İçli,Nihat Kamil Anıl, Editör, Türkmen Kitabevi, İstanbul, ss.140-162, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

41

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

2

Proje

9

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları