Articles
16
All (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (3)
Other Publications (12)
2. Bibliometric Analysis of Studies of Published in the Field of Volatility
Ege Akademik Bakış Dergisi
, vol.24, no.2, pp.131-148, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
4. The Effects of the Big Data Concept on the Marketing Mix
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.24, no.3, pp.969-980, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
5. Influencerların Algılanan Özelliklerinin Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, vol.15, no.1, pp.219-244, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
6. Tüketicilerin plansız satın alma davranışının satın alma sonrası pişmanlık ve webrooming davranışına etkisi
Business & Management Studies: An International Journal
, vol.10, no.1, pp.208-228, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
14. ECOTOURISM IN THE CASE OF SLOW ISLAND GOKCEADA
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.4, pp.157-172, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
15. ExaminationOf Relationship Between Entrepreneurship Characteristics And Type A Personallity
Journal of Life Economic
, vol.4, no.4, pp.103-124, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
16. The Investigation Of Voluntary Simplicty Lifestyle From The Point Of Personality Characteristics: A Research On Clothing (Garments And Shoes) Product Group
Journal of Life Economic
, vol.4, no.4, pp.239-260, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
8
1. FINANCIAL TECHNOLOGIES (FINTECH) AND DIGITAL MARKETING IN THE BANKING SECTOR
T.C. ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONFERANSI, Çanakkale, Turkey, 5 - 06 July 2021, pp.130-131, (Summary Text)
Books
14
1. Çanakkale Araştırmaları
Beta Yayınevi, İstanbul, 2023
3. Stratejik Sosyal Medya Pazarlaması
Beta Yayınevi, Ankara, 2022
4. Stratejik Mobil Pazarlama
Beta Yayınevi, Ankara, 2022
5. İŞLETMELERİN YENİLİK VE PAZARLAMA PERFORMANSLARI TEKNOLOJİK YENİLİK YETENEKLERİNİN ETKİSİ
Gazi Kitabevi, Ankara, 2022
9. Stratejik Dijital Pazarlama
Beta Yayınevi, Ankara, 2021
10. Dijital Pazarlamada Mobil Uygulama Mağazası Optimizasyonu: Apple App Store ve Google Play Uygulamaları
in: Sosyal Bilimlerde Güncel Araştırmalar, Prof. Dr. Selçuk İpek,Prof. Dr. Cüneyt Kılıç, Editor, Ekin Kitabevi, Bursa, pp.85-93, 2021
11. Dijital Pazarlamada Reklam
in: Stratejik Dijital Pazarlama, Erkan Bil,Erkan Özdemir, Editor, Beta Yayınevi, Ankara, pp.97-116, 2021
12. Arama Motoru Pazarlaması
in: Turizm Pazarlamasında Dijital Dönüşüm, Osman Özdemir, Editor, Gazi Kitabevi, Ankara, pp.47-64, 2021
13. A LITERATURE REVIEW ON FINANCIAL TECHNOLOGIES AND DIGITAL MARKETING INTERACTION
in: DİJİTAL GELECEK DİJİTAL DÖNÜŞÜM 2, İnci Erdoğan Tarakçı &,Bora Göktaş, Editor, Efe Akademi, İstanbul, pp.335-350, 2021
14. Dijital Pazarlamada Sosyal Medya Uygulamaları
in: Dijital Pazarlama (Covid-19 Örnekleriyle), Gülnur Eti İçli,Nihat Kamil Anıl, Editor, Türkmen Kitabevi, İstanbul, pp.140-162, 2021