Makaleler
16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (12)
2. Bibliometric Analysis of Studies of Published in the Field of Volatility
Ege Akademik Bakış Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.131-148, 2024 (Hakemli Dergi)
4. Büyük Verinin Pazarlama Karması Üzerindeki Etkileri
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.969-980, 2022 (Hakemli Dergi)
6. Tüketicilerin plansız satın alma davranışının satın alma sonrası pişmanlık ve webrooming davranışına etkisi
Business & Management Studies: An International Journal
, cilt.10, sa.1, ss.208-228, 2022 (Hakemli Dergi)
14. SAKİN ADA GÖKÇEADA ÖRNEĞİNDE EKOTURİZM
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, ss.157-172, 2017 (Hakemli Dergi)
15. ExaminationOf Relationship Between Entrepreneurship Characteristics And Type A Personallity
Journal of Life Economic
, cilt.4, sa.4, ss.103-124, 2017 (Hakemli Dergi)
16. The Investigation Of Voluntary Simplicty Lifestyle From The Point Of Personality Characteristics: A Research On Clothing (Garments And Shoes) Product Group
Journal of Life Economic
, cilt.4, sa.4, ss.239-260, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
8
1. BANKACILIK SEKTÖRÜNDE FİNANSAL TEKNOLOJİLER (FINTECH) VE DİJİTAL PAZARLAMA
T.C. ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONFERANSI, Çanakkale, Türkiye, 5 - 06 Temmuz 2021, ss.130-131, (Özet Bildiri)
Kitaplar
14
1. Çanakkale Araştırmaları
Beta Yayınevi, İstanbul, 2023
3. Stratejik Sosyal Medya Pazarlaması
Beta Yayınevi, Ankara, 2022
4. Stratejik Mobil Pazarlama
Beta Yayınevi, Ankara, 2022
5. İŞLETMELERİN YENİLİK VE PAZARLAMA PERFORMANSLARI TEKNOLOJİK YENİLİK YETENEKLERİNİN ETKİSİ
Gazi Kitabevi, Ankara, 2022
9. Stratejik Dijital Pazarlama
Beta Yayınevi, Ankara, 2021
10. Dijital Pazarlamada Mobil Uygulama Mağazası Optimizasyonu: Apple App Store ve Google Play Uygulamaları
Sosyal Bilimlerde Güncel Araştırmalar, Prof. Dr. Selçuk İpek,Prof. Dr. Cüneyt Kılıç, Editör, Ekin Kitabevi, Bursa, ss.85-93, 2021
11. Dijital Pazarlamada Reklam
Stratejik Dijital Pazarlama, Erkan Bil,Erkan Özdemir, Editör, Beta Yayınevi, Ankara, ss.97-116, 2021
12. Arama Motoru Pazarlaması
Turizm Pazarlamasında Dijital Dönüşüm, Osman Özdemir, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.47-64, 2021
13. A LITERATURE REVIEW ON FINANCIAL TECHNOLOGIES AND DIGITAL MARKETING INTERACTION
DİJİTAL GELECEK DİJİTAL DÖNÜŞÜM 2, İnci Erdoğan Tarakçı &,Bora Göktaş, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.335-350, 2021
14. Dijital Pazarlamada Sosyal Medya Uygulamaları
Dijital Pazarlama (Covid-19 Örnekleriyle), Gülnur Eti İçli,Nihat Kamil Anıl, Editör, Türkmen Kitabevi, İstanbul, ss.140-162, 2021