Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Okul Öncesi Fen Eğitiminde Eleştirel Düşünme Becerileri ve Öğretmen Eğitimine Yönelik Öneriler
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.704-734, 2019 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Okullarındaki Öğretmenlerin Mesleki Alanda Eğitim Teknolojilerini Kullanma Düzeyinin İncelenmesi.
İstanbul Aydın Üniversitesi
, cilt.3, sa.1, ss.27-50, 2017 (Hakemli Dergi)
3-7 Yaş Çocuğa Sahip Annelerin Beslenmeyle İlgili Davranışlarının İncelenmesi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.683-700, 2017 (Hakemli Dergi)
Impacts of Inquiry Based Laboratory Experiments on Prospective Teachers Communication Skills
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.8, sa.2, ss.49-61, 2016 (Hakemli Dergi)
Mesleki Gelişim seminer Çalışmalarının Öğretmenler tarafından Değerlendirilmesi
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1-41, 2015 (Hakemli Dergi)
A Cross Section of Practicing Teachers and Prospective Teachers Knowledge of First Aid
International Journal of Humanities Social Sciences and Education
, cilt.2, sa.1, ss.286-293, 2015 (Hakemli Dergi)
YGS 2013 Matematik Soruları İle Ortaöğretim 9 Sınıf Matematik Sınav Sorularının Karşılaştırılması
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, ss.17-37, 2014 (Hakemli Dergi)
The communication styles used by teachers in numerical lessons
Sciencedirect Procedia social and Behavioral Sciences
, cilt.116, ss.2485-2488, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
DEBATE FOOD ADDITIVES AS A SOCIO-SCIENTIFIC ISSUE
15th International Conference”History, Philosophy, and Science Teaching, 15 - 19 Temmuz 2019
Engineering education among 9-15 years old representing the disadvantaged sample group
15 th International History, Philosophy and Science Teaching Conference (IHPST2019) July 15- 19t, Selanik, Yunanistan, 15 - 19 Temmuz 2019
Okul öncesi fen eğitiminde eleştirel düşünme becerileri ve öğretmen eğitimine yönelik öneriler.
2. Uluslararası Öğretmen eğitimi ve akreditasyon kongresi., Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018
İlköğretim 4.Sınıf Türkçe, Matematik, Fen Bilimleri, Sosyal Bilgiler Dersleri Öğretim Programlarının Üstbilisşel Açıdan İncelenmesi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 3 - 06 Ekim 2018

STEM Eğitiminin Okul Öncesi Dönemi Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisinin İncelenmesi.
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 3 - 06 Ekim 2018
4. Sınıf Öğrencilerinin STEM (Fen-Teknoloji- Mühendislik-Matematik) Uygulamalarıyla Sürdürülebilir Çevre Bilincini Artırma
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018
Sınıf Öğretmenlerinin Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Derslerine Yönelik Görüşleri
IVth International Ejer Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
Investigating Elementary Teachers’ Cultural Competencies
3. International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL, 12 - 14 Eylül 2017
Teachers’ Engagement in Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM)Education: a Case Study
3. International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL, 12 - 14 Eylül 2017
4 Sınıf Matematik Sınav Sorularının TİMSS 2011 Bilişsel Alanları Ve Öğretim Programlarıyla Karşılaştırılması
III. Lisanüstü Çalışmalar Kongresi, Türkiye, 15 - 18 Mayıs 2014, cilt.1, ss.247-264

Lisansüstü Fen Öğrencilerinin Karşılaştığı Sorunların Akademik Çalışmalarına Etkileri
Marmara Üniversitesi, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2005
Kitaplar
BİLİŞSEL GELİŞİM VE FEN EĞİTİMİ
Fen Öğretimi, Aysun Öztuna Kaplan, Editör, Nobel, Ankara, ss.197-257, 2020
Fen, Mühendislik ve Girişimcilik Uygulamalarına ilişkin Genel Bilgiler, Özellikleri, Günlük Hayattaki Karşılıkları ve Kullanım Alanları
İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Aysun Öztuna Kaplan, Editör, nobel, Ankara, ss.269-322, 2020
Biology 10
Oran yayın Dağıtım, İstanbul, 2010