Articles Published in Other Journals
A study of factors influencing consumers’ willingness to purchase functional foods (protein enriched milk): The moderating effect of consumer innovativeness
Business and Management Studies: An International Journal
, vol.10, no.4, pp.1241-1255, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

Influencerların Algılanan Özelliklerinin Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, vol.15, no.1, pp.219-244, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Covid-19 Pandemi Sürecinin Sosyal Sorumlu Tüketim Davranışlarına Etkileri
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.22, no.2, pp.357-373, 2021 (Peer-Reviewed Journal)


İÇERİK PAZARLAMASI UYGULAMALARINA YÖNELİK TUTUMLARIN ALGILANAN FAYDALAR İLE İÇERİK PAYLAŞIM DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ ARACILIK ROLÜNÜN İNCELENMESİ
Journal of Management Marketing and Logistics
, vol.7, no.4, pp.210-226, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

ALGILANAN FAYDA VE SÜRÜ DAVRANIŞININ DİJİTAL İÇERİK PAYLAŞMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yorum Yönetim Yöntem Uluslararası Yönetim Ekonomi ve Felsefe Dergisi
, vol.7, no.3, pp.143-153, 2019 (Peer-Reviewed Journal)

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Covid-19 Pandemi Sürecinin Sosyal Sorumlu Tüketici Davranışlarına Etkileri
5.International EMI Entrepreneurship & Communication Social Sciences Congress, Gostivar, Macedonia, 29 - 30 June 2020, pp.57

Covid-19 Pandemi Sürecinde Tüketicilerin Ürün Stoklama Davranışları: Planlı Davranışlar Teorisi Kapsamında Türkiye Pazarında Bir İnceleme
5.International EMI Entrepreneurship & Communication Social Sciences Congress , Gostivar, Macedonia, 29 - 30 June 2020, pp.56