Makaleler
7
Tümü (7)
Scopus (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (2)
5. Covid-19 Pandemi Sürecinin Sosyal Sorumlu Tüketim Davranışlarına Etkileri
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.357-373, 2021 (Hakemli Dergi)
7. ALGILANAN FAYDA VE SÜRÜ DAVRANIŞININ DİJİTAL İÇERİK PAYLAŞMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yorum Yönetim Yöntem Uluslararası Yönetim Ekonomi ve Felsefe Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.143-153, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
6
1. Üretken Yapay Zeka Uygulamalarından Algılanan Kullanıcı Deneyiminin Memnuniyet ve Kullanımı Sürdürme Niyeti Üzerindeki Etkileri
28. Pazarlama Kongresi, Muğla, Türkiye, 8 - 11 Ekim 2025, ss.51, (Özet Bildiri)
2. Markaların Yapay Zeka Destekli Chatbot Kullanımının Müşteri Memnuniyeti ve Kullanıcı Sadakati Üzerindeki Etkisi
27. Pazarlama Kongresi, Erzurum, Türkiye, 30 Mayıs - 01 Haziran 2024, ss.150-175, (Tam Metin Bildiri)
3. The Impact of Perceived Online Service Quality From E-Commerce Platforms on Customer Satisfaction and Purchase Intention
9. International Business Administration Conference, Çanakkale, Türkiye, 16 - 17 Mayıs 2024, ss.50, (Özet Bildiri)
4. Covid-19 Pandemi Sürecinin Sosyal Sorumlu Tüketici Davranışlarına Etkileri
5.International EMI Entrepreneurship & Communication Social Sciences Congress, Gostivar, Makedonya, 29 - 30 Haziran 2020, ss.57, (Özet Bildiri)
5. Covid-19 Pandemi Sürecinde Tüketicilerin Ürün Stoklama Davranışları: Planlı Davranışlar Teorisi Kapsamında Türkiye Pazarında Bir İnceleme
5.International EMI Entrepreneurship & Communication Social Sciences Congress , Gostivar, Makedonya, 29 - 30 Haziran 2020, ss.56, (Özet Bildiri)
Kitaplar
6
1. Mobil Reklam Stratejileri
Stratejik Mobil Pazarlama, Doç. Dr. Erkan BİL, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.63-83, 2025