Articles Published in Other Journals
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Hatalardan Öğrenmeyi Sağlama Performansları ile Epistemolojik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.23, no.3, pp.909-930, 2021 (Peer-Reviewed Journal)


Views of Child Development Program Students on STEM-Based Activities for Preschool Children
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (AEÜSBED)
, vol.7, no.2, pp.518-536, 2021 (Peer-Reviewed Journal)


Investigations of STEM Awareness and STEM Orientation Levels of Preschool and Classroom Teacher Candidates
Gelecek Vizyonlar Dergisi - Future Visions Journal
, vol.5, no.2, pp.17-27, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN ALTERNATİF ÖLÇME-DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİNE YÖNELİK TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.4, no.1, pp.18-33, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Okul öncesi öğretmenlerin ölçme ve değerlendirmeye yönelik inanç ve uygulamalarına ilişkin görüşleri
Eğitimde Kuram ve Uygulama(Journal of Theory and Practice in Education)
, vol.11, no.2, pp.534-550, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Preschool Teacher Candidates' Attitudes Towards Environmental Pollution
22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Turkey, 12 - 15 November 2024, pp.1
Preschool Teacher Candidates' Metaphorical Perception of the Concepts of Science and Scientist
22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2024), Şanlıurfa, Turkey, 12 - 15 November 2024, pp.1
Examining the Relationship Between Child Development Program Students' Creative Self-Perceptions and Their Thoughts About Creativity in the Preschool Period
21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Antalya, Turkey, 9 - 12 November 2023, pp.1-2
Examining STEM Teaching Self-Efficacy, Beliefs and Needs of Preschool Teacher Candidates
21. Uluslararası Arası Sınıf Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Turkey, 9 - 12 November 2023, pp.1

Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının FeTeMM Öğretim Yönelimlerinin İncelenmesi.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu/ Ankara, Ankara, Turkey, 11 - 14 April 2018
Books & Book Chapters
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ MOTOR GELİŞİMİN DEĞERLENDİRİLMESİ
in: Özel Gereksinimli Öğrencilerde Değerlendirme, Dr. Veysel AKSOY,Dr. Sinan KALKAN, Editor, Paradigm Press Ltd., Ankara, pp.227-264, 2023

Contemporary Roles in the Teaching Profession
in: A Critical Look at the Teaching Profession, Çavuş ŞAHİN,MEHMET KAAN DEMİR, Editor, NOBEL, Ankara, pp.83-106, 2022