Yayınlar & Eserler

Makaleler 11
Tümü (11)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 12

2. Okul Öncesi Döneme Yönelik Hikâye Kitaplarının Maarif Modeli Erdem- Değer -Eylem Çerçevesinde İncelenmesi

9. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Bursa, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2025, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çevre Kirliliğine Yönelik Tutumları

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilim ve Bilim İnsanı Kavramlarına İlişkin Metaforik Algısı

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2024), Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının STEM Öğretimi Öz Yeterlik, İnanç ve İhtiyaçlarının İncelenmesi

21. Uluslararası Arası Sınıf Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Erken Çocukluk Dönemi Çocuğuna Sahip Olan Çalışan Kadınların Yaşadığı Sorunların İncelenmesi

"TÜRK DÜNYASINDA KADIN OLMAK” ULUSLARARASI KADIN ÇALIŞMALARI KONGRESİ, Bursa, Türkiye, 5 - 06 Aralık 2022, ss.57-58, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının FeTeMM Öğretim Yönelimlerinin İncelenmesi.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu/ Ankara, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. “Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimlerinin Öğretmenlik Uygulamasında Kullanımı”

1. Uluslararası Temel Egˆitim Kongresi, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, cilt.0, sa.1306, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

10. Türkiye ile Norveç'in Okul Öncesi Eğitim Sistemlerinin Karşılaştırılması

1. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, cilt.1, sa.1007, ss.1, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının FeTeMM Eğitimi Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının FeTeMM Hazırbulunuşluk Düzeylerinin İncelenmesi.

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 6

1. Okul Öncesinde Dijital Hikâyelerle Merak Uyandıran Fen Öğrenme Süreçleri

Eğitim & Bilim 2025 : Fen Eğitiminde Geleneksel ve Modern Uygulamalar, Doç. Dr. Gökhan Uyanık, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.0-1, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Okul Öncesi Eğitimde Stem Yaklaşımları: Keşfetme, Sorgulama Ve Yapılandırma Becerilerinin Geliştirilmesi

Eğitim & Bilim 2025- II, Dr. Öğr. Üyesi Yağmur Suzan SÖNMEZ, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.0-1, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

3. OKULÖNCESİ EĞİTİMDE OYUN VE ÖĞRENME

Okul Öncesi Eğitim Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler, Doç. Dr. Vedat Bayraktar, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.27-63, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

4. ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ MOTOR GELİŞİMİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Özel Gereksinimli Öğrencilerde Değerlendirme, Dr. Veysel AKSOY,Dr. Sinan KALKAN, Editör, Paradigm Press Ltd., Ankara, ss.227-264, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Öğretmenlik Mesleğinde Çağdaş Roller

Öğretmenlik Mesleğine Eleştirel Bir Bakış, Çavuş ŞAHİN,MEHMET KAAN DEMİR, Editör, NOBEL, Ankara, ss.83-106, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Erken Çocukluk Döneminde Çocuk Edebiyatı

Çocuk Edebiyatı, Prof.Dr. Ayfer Şahin, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.297-318, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

33

Yayın (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

1

Proje

2

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları