Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN ALTERNATİF ÖLÇME-DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİNE YÖNELİK TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.18-33, 2018 (Hakemli Dergi)
Okul öncesi öğretmenlerin ölçme ve değerlendirmeye yönelik inanç ve uygulamalarına ilişkin görüşleri
Eğitimde Kuram ve Uygulama(Journal of Theory and Practice in Education)
, cilt.11, sa.2, ss.534-550, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının STEM Öğretimi Öz Yeterlik, İnanç ve İhtiyaçlarının İncelenmesi
21. Uluslararası Arası Sınıf Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, ss.1
Çocuk Gelişimi Programı Öğrencilerinin Yaratıcı Benlik Algıları ile Okul Öncesi Dönemde Yaratıcılığa İlişkin Düşünceleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, ss.1-2
Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının FeTeMM Öğretim Yönelimlerinin İncelenmesi.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu/ Ankara, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018
Kitap & Kitap Bölümleri
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ MOTOR GELİŞİMİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Özel Gereksinimli Öğrencilerde Değerlendirme, Dr. Veysel AKSOY,Dr. Sinan KALKAN, Editör, Paradigm Press Ltd., Ankara, ss.227-264, 2023
Öğretmenlik Mesleğinde Çağdaş Roller
Öğretmenlik Mesleğine Eleştirel Bir Bakış, Çavuş ŞAHİN,MEHMET KAAN DEMİR, Editör, NOBEL, Ankara, ss.83-106, 2022