Articles
92
All (92)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (14)
Other Indexes (75)
1. Milli Eğitim Bakanlığının Hizmet İçi Eğitim Faaliyetlerinin Değerlendirilmesi
SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL
, vol.10, no.119, pp.77-103, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
2. TÜBİTAK Çocuk Kitaplarının Yorumlama Becerisi Açısından İncelenmesi
The Journal of Academic Social Science
, vol.12, no.148, pp.271-303, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
3. Sınıf Öğretmenlerinin Sendikal Örgütlenmeye Bakışları ve Sendikalardan Beklentileri̇
Social Mentality and Researcher Thinkers Journal
, vol.10, no.79, pp.58-69, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
4. Türkiye’de Eleştirel Düşünme Öğretimi Üzerine Lisansüstü Öğrencilerinin Görüşleri
EDUCATIONE
, vol.2, no.2, pp.365-395, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
5. Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Tasarımı Üzerine Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.7, no.2, pp.1-28, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
6. Sınıf Öğretmenlerinin Geri Bildirim Kullanım Durumlarının İncelenmesi
International Journal of Science and Education
, vol.6, no.3, pp.321-346, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
8. Comparison of 4th Grade of Turkish and Indian Primary Schools Mathematic Educational Curriculums and within the Context of the Elements of the Curriculum
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.9, no.2, pp.635-654, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
9. Examination of English Theses Written on “Critical Thinking” in Türkiye between 2000-2021
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
, vol.9, no.1, pp.14-27, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
10. Sınıf Öğretmenlerinin Alternatif Eğitime Dair Bilgi Düzeyleri ve Türkiye’de Uygulanabilirliğine İlişkin Görüşleri
International SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal
, vol.9, no.108, pp.5365-5379, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
11. Pandemi sonrasına ilişkin sınıf eğitimi lisansüstü öğrencilerinin öngörü becerilerinin değerlendirilmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, vol.12, no.1, pp.45-63, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
12. Sınıf Eğitimi ve Okul Öncesi Eğitimi Öğretmen Adaylarının Çocuk- Medya İlişkisine Dair Görüşlerinin Değerlendirilmesi
International JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, vol.9, no.61, pp.2288-2303, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
13. Okul Öncesi Dönem Çocuğa Sahip Ebeveynlerin Çocuk Yetiştirme Stillerinin İncelenmesi
International SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal
, vol.115, no.9, pp.8314-8326, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
14. Uzaktan Eğitim Sürecinde Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Tükenmişlik Durumlarının Değerlendirilmesi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
, vol.5, no.2, pp.90-112, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
15. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bitişik Eğik Yazı ve Dik Temel Yazıya Yönelik Görüşleri ve Yazılarının Okunaklılık Düzeyi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.24, no.1, pp.453-475, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
16. Velilerin Veli Toplantılarının Verimliliğine İlişkin Görüşleri
Gelecek Vizyonlar Dergisİ
, vol.6, no.1, pp.20-30, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
21. Eleştirel Düşünme Üzerine Yapılan Tezlerin Değerlendirilmesi
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, vol.14, no.84, pp.19-35, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
22. Öğretmenlik Uygulaması Dersine İlişkin Yapılan Tezlerin Değerlendirilmesi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.5, no.2, pp.219-236, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
23. Evaluation of Classroom Teachers’ Views on the Change in Curriculums
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
, vol.6, no.2, pp.245-267, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
24. Okuma Yazmayı Farklı Yazı Türleriyle Öğrenen Öğretmen Adaylarının Bitişik Eğik Yazıya İlişkin Görüşleri
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, vol.8, no.3, pp.972-985, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
25. Suriyeli Çocuklar ve Velilerinin Görüşleri Çerçevesinde Geçici Eğitim Merkezlerinde Verilen Eğitimin Değerlendirilmesi
SSSJournal
, vol.6, no.64, pp.2623-2639, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
26. Suriyeli Mültecilerin Geçici Eğitim Merkezlerinde Aldıkları Eğitimin Öğretmen Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi
The Journal of Social Sciences
, vol.7, no.46, pp.628-649, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
27. Okul Öncesi Eğitim Alma Süresinin Çocukların Sınıf Kurallarına Uyum ve Okul Motivasyonlarına Etkisinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.6, no.1, pp.103-122, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
28. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Oyun İle Öğretim Yeterliliklerinin Değerlendirilmesi
Ihlara Eğitim Araştırmaları
, vol.4, no.2, pp.269-282, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
29. Hayat Bilgisi Öğretim Programı Kazanımlarının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
The Journal of Academic Social Science Studies
, vol.2019, no.77, pp.35-57, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
30. Aile Faktörünün İlkokul Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
The Journal of Social Sciences
, vol.6, no.43, pp.566-586, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
31. Sınıf Öğretmenlerinin Ev Ödevi Verme Kriterleri
Researcher: Social Science Studies
, vol.7, no.2, pp.1-15, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
32. Evde Eğitim Uygulamasına İlişkin Öğretmen Görüşleri
/ Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
, vol.5, no.2, pp.163-171, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
33. Temel Eğitim Bölümünde Öğrenimlerini Sürdüren Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.2019, no.20, pp.107-122, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
34. Sınıf Öğretmenlerinin Öğretim Perspektifleri
Social Sciences Studies Journal
, vol.5, no.29, pp.318-330, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
37. İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin dört işlem problemlerini çözerken yaptıklari matematiksel hatalar
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, vol.14, no.1, pp.61-80, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
38. Solution Proposals of Prospective Teachers on the Problems of Pre-School Education
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, vol.12, no.2, pp.24-42, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
39. Dik Temel Yazı ve Bitişik Eğik Yazı Kullanımına Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, vol.5, no.4, pp.861-879, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
40. Öğretmen Adaylarının Farabi Değişim Programı’na Yönelik Görüşleri
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.13, no.1, pp.1-12, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
41. Öğretmen Adaylarının Eleştirel Pedagoji İlkelerine Yönelik Yaklaşımlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.18, no.2, pp.1187-1205, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
42. Hayat Bilgisi Öğretim ProgramınınDeğiştirilmesi Gerekçelerine Dair Öğretmen Adayı Görüşleri
The Journal of Academic Social Science Studies
, no.47, pp.157-171, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
43. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Kâğıttan Okuma Becerileri ileEkran Okuma Tercih Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.18, no.1, pp.331-346, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
44. Sosyal Bilgiler Dersi İçin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Münazara Konusu Oluşturma Becerilerinin Değerlendirilmesi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.32, pp.51-66, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
45. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Öz Düzenleme Motivasyon Biliş Üstü Becerileri ile Matematik Dersi Başarılarının Arasındaki İlişki
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi'
, no.41, pp.30-41, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
47. Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Ekran Okuma Becerilerinin Değerlendirilmesi
Turkish Studies
, vol.11, no.3, pp.1647-1664, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
48. Okulöncesi Öğretmenlerinin Davranış Kurallarına Dair Bir İnceleme
SOBİDER
, vol.3, no.6, pp.30-50, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
50. Hayat Bilgisi Eğitimi Alanındaki Tezlerin Değerlendirilmesi
SOBİDER
, vol.2015, no.5, pp.47-65, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
51. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Görüşleri
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.2015, no.özel, pp.183-194, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
52. Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Doğrudan Verilecek Değerlerin Kazanılma Durumunun Değerlendirilmesi
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, vol.6, no.36, pp.75-94, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
53. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okul Deneyimi Derslerine İlişkin Tutumlarının Değerlendirilmesi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.2015, no.25, pp.136-156, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
54. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Görüşleri
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.2015, pp.183-194, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
55. Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Doğrudan Verilecek Becerilerin Kazanılma Durumunun Değerlendirilmesi
eğitimde kuram ve uygulama
, vol.11, no.2, pp.766-786, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
56. Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Laboratuvar Ortamlarında Karşılaştıkları İstenmeyen Öğrenci Davranışlarının İncelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.15, no.1, pp.281-301, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
57. Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarındaki Soruların Eleştirel Düşünmeye Uygunluğu
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.14, no.1, pp.289-303, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
58. İlkokul Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Tükenmişlik Durumu
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, vol.10, no.2, pp.424-440, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
59. Sosyal Bilgiler Etkinliklerinin Eleştirel Düşünmeye Uygunluğu
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.7, no.1, pp.217-229, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
60. Öğretmen Adaylarının Akademik Güdülenme Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, vol.9, no.3, pp.265-279, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
61. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınavlarda Kopya Çekilmesine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.15, no.1, pp.148-165, 2013 (SCI-Expanded)
62. Üniversite Öğrencilerinin Sivil Toplum Kuruluşlarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin Değerlendirilmesi
EKEV Akademi Dergisi
, vol.17, no.56, pp.135-150, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
63. Öğretmen Adaylarının Sınıf İçi Disiplin Sağlamada Ödül Uygulamalarını Tercih Etme Düzeylerinin İncelenmesi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi-Journal of Theoretical Educational Science
, vol.6, no.2, pp.180-195, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
64. İlköğretim 4 Sınıf Öğrencilerinin Sınıf ve Branş Öğretmenlerinin Davranışlarının Demokratikliğine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.9, no.1, pp.84-100, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
65. Öğretmen Sorunları Çanakkale İli Örneği
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.32, no.1, pp.107-126, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
66. Sınıf Mevcudunun 2005 Öğretim Programları nın Başarısına Etkisi
The Journal of Academic Social Science Studies
, vol.6, no.2, pp.313-328, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
67. Kitle İletişim Araçlarının Öğrencilerin Sınıf İçi Davranışlarına Etkisi
The Journal of Academic Social Science Studies
, vol.6, no.1, pp.587-608, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
68. İlköğretim Bölümü Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlıklarının Değerlendirilmesi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, vol.1, no.1, pp.116-128, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
69. Öğretmen Adaylarının Sınıf İçi Disiplin Sağlamada Ceza Uygulamalarını Tercih Etme Düzeylerinin İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.14, no.2, pp.71-86, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
70. 2005 İlköğretim Programı Uygulamalarına İlişkin Veli Görüşleri
The Journal of Academic Social Science Studies
, vol.5, no.8, pp.459-473, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
71. Perception of Classroom and Branch Teachers Working in Primary Schools Towards In Service Education
Educational Research and Reviews
, vol.7, no.27, pp.597-605, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
72. İlköğretim Bölümü Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının İncelenmesi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.25, no.2, pp.343-358, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
73. Öğretmen Adaylarının Sınıf İçi Disiplin Sağlamada Tercih Ettikleri Ceza Uygulamalarının İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.14, no.2, pp.71-86, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
74. Examination Of Turkish Prospective Teachers Attitudes And Beliefs Towards Classroom Management
The International Journal of Research in Teacher Education
, vol.3, no.3, pp.12-25, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
75. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Arasınav ve Dönem Sonu Sınavları Hakkındaki Görüşleri
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.31, no.2, pp.193-214, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
76. Civic Competence Level Of Teacher Candidates Within The European Union Context
The International Journal of Research in Teacher Education
, vol.3, no.2, pp.1-13, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
77. İlköğretim 5 Sınıf Öğrencilerinin Sınıf ve Branş Öğretmenlerinin Davranışlarının Demokratikliğine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
The Journal of Academic Social Science Studies
, vol.5, no.7, pp.259-278, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
78. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Empati Becerilerinin İncelenmesi
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.33, pp.107-121, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
79. A Qualitative Evaluation of Instructors Exam Questions at a Primary Education Department in terms of Certain Variables
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, vol.7, no.1, pp.52-63, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
80. Öğretmen Adaylarının Karşılaşmak İstemedikleri Öğrenci Davranışlarının Analizi
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.2011, no.31, pp.68-84, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
81. Öğretmen Adaylarının İstenmeyen Davranışlardan Kaygılanma Düzeyleri
E-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences
, vol.6, no.3, pp.2175-2187, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
82. Kaynaştırma Eğitimi Konusunda Tecrübeli Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.19, no.3, pp.719-732, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
83. Sınıf Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimine İlişkin Düşünceleri
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.30, no.3, pp.749-770, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
84. Dört Yıl Arayla İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Sınıf Öğretmenlerinin Demokratik Davranışlar Sergileme Sıklığına İlişkin Görüşleri
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.8, no.1, pp.21-40, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
85. Sınıf Öğretmenlerinin Gözlem Gezilerine Yönelik Tutum ve Görüşlerinin İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.17, no.2, pp.467-478, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
86. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gözlem Gezisi Yöntemine Bakış Açılarının İncelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.27, no.3, pp.83-98, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
87. Sosyal Bilgiler Dersinde İşbirliğine Dayalı Öğrenme İle Kavram Öğretimi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.15, no.2, pp.619-630, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
88. Sınıf Öğretmenlerinin Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Derslerinde Gözlem Gezisi Yöntemini Uygulama Durumları
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.5, no.2, pp.323-341, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
89. İlköğretim Dördüncü Ve Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Derslerinde Eleştirel Düşünme Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.26, no.3, pp.155-169, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
90. Okuma ve Anlama Sorunu Olan Öğrenciler Üzerine Karşılaştırmalı Bir Çalışma
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.4, no.4, pp.437-456, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
91. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Sosyal Bilgiler Öğretimi
Eurasian Journal of Educational Research
, no.23, pp.28-37, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
92. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Tutumlarının İncelenmesi
Eğiitim Araştırmaları Dergisi
, no.14, pp.162-170, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
24
1. Evde Eğitimin Geliştirilmesi Gereken YönlerineYönelik Öğretmen Görüşleri
The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Turkey, 25 - 28 April 2019, pp.1568-1574, (Full Text)
2. Öğrencilerin İlgi ve Akademik Düzeyine Uygun ÖdevVerilmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri
The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Turkey, 25 - 28 April 2019, pp.1562-1567, (Full Text)
3. Okulöncesi Eğitiminde Erkek Öğretmen Olmak
The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Turkey, 25 - 28 April 2019, pp.1430-1442, (Full Text)
4. Türkiye’de Sınıf Öğretmenleri ile lgili YapılanLisansüstü Tezlerin Cinsiyet Değişkeni AçısındanDeğerlendirilmesi
The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Turkey, 25 - 28 April 2019, pp.78-88, (Full Text)
5. Engelli Öğrencilerin Sınıflarda Göstermiş Oldukları Problem Davranışlara Yönelik Öğretmen Görüşleri”
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI 100.YIL EĞİTİM SEMPOZYUMU, 26 - 28 October 2019, pp.185-194, (Full Text)
6. Evde ve Hastanede Eğitime Yönelik Geliştirilecek Ders Araçlarından Beklenen Özelliklere Yönelik Öğretmen Görüşleri
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI 100.YIL EĞİTİM SEMPOZYUMU, 26 - 28 October 2019, pp.177-184, (Full Text)
7. Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmenlik Uygulamasına Yönelik Tutumu
2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Muğla, Turkey, 23 - 27 October 2019, pp.1527-1534, (Full Text)
8. Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Tutumları
II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK), Muğla, Turkey, 23 - 27 October 2019, (Full Text)
9. Alternatif Eğitim Uygulamalarının Sonucu Olarak Türkiye’xxdeki Özel Okulların Niceliksel Değişiminin İncelenmesi
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, 30 October - 01 November 2018, pp.174, (Summary Text)
10. Siyasi Partilerin Seçim Bildirgelerinde ”Eğitim”
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, 30 October - 01 November 2018, pp.451-463, (Full Text)
11. Sınıf Eğitimi Lisans Programının Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimleri Açısından Yeterliliklerine Etkisi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongres, 27 - 30 April 2018, pp.355, (Summary Text)
12. SINIF EĞİTİMİ LİSANS PROGRAMININ SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ GELİŞİMLERİ AÇISINDAN YETERLİLİKLERİNE ETKİSİ
The Tenth International Congress of Educational Research, 27 - 30 April 2018, pp.355, (Summary Text)
13. Sınıf Öğretmenlerinin Ev Ödevi Verme Kriterleri
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongres, 27 - 30 April 2018, pp.260, (Summary Text)
14. Öğretmen Adaylarının Empati Kurma Düzeylerinin İncelenmesi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 April 2018, pp.1328, (Summary Text)
15. Investigation of Thesis in The Field of Social Studies Course of Fourth Grade
XV. European Cınference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Turkey, 1 - 03 February 2018, (Summary Text)
16. Pre-service Teachers’xx Perceptions of Plagiarism: A Metaphor Based Analysis
XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 1 - 03 February 2018, (Summary Text)
17. Öğretmen Adaylarının Öğrencilik Yaşantılarında İz Bırakan Öğelerin Öğrenme-Öğretme Süreci Kapsamında Değerlendirilmesi.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi,(ULEAD 2017 Annual congress: 7th International Conference On Research In Education, Çanakkale, Turkey, 27 - 29 May 2017, pp.284, (Summary Text)
18. Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Öğrenme Sürecindeki Etkililiği: Bir Meta Analz Çalışması
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Cyprus (Kktc), 8 - 11 May 2017, (Summary Text)
19. Öğretmen Adaylarının Öğrencilik Yaşantılarında İz Bırakan Öğrelerin Öğrenme-Öğretme Süresi Kapsamında Değerlendirilmesi
VII. ULuslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Turkey, 27 - 29 April 2017, (Summary Text)
20. OKULÖNCESİ EĞİTİMİN SORUNLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYI ALGILARI
VIII. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Çanakkale, Turkey, 5 - 07 May 2016, pp.1976-1992, (Full Text)
21. ÖĞRETMEN ADAYLARININ HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞİŞTİRİLMESİ GEREKÇELERİNE DAİR GÖRÜŞLERİ VE KAZANIM ÖNERİLERİ
VIII. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Çanakkale, Turkey, 5 - 07 May 2016, pp.1343-1356, (Full Text)
22. PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ SERTİFİKA PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
VIII. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Çanakkale, Turkey, 5 - 07 May 2016, pp.2100-2113, (Full Text)
23. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Görüşleri.
14. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Turkey, 21 - 23 May 2015, pp.83, (Summary Text)
24. Öğretmen Adaylarının Lisanüstü Öğretime Yönelik Görüşleri
3.ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Turkey, 7 - 09 May 2014, (Summary Text)
Books
3
1. ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK MESLEKİ ÖRGÜTLENMELER
in: ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE ELEŞTİREL BİR BAKIŞ, ŞAHİN, ÇAVUŞ - DEMİR, MEHMET KAAN, Editor, NOBEL, Ankara, pp.257-275, 2022
2. ÖĞRETMENİN MESLEKİ YETERLİKLERİ
in: ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE ELEŞTİREL BİR BAKIŞ, ŞAHİN, ÇAVUŞ - DEMİR, MEHMET KAAN, Editor, NOBEL, Ankara, pp.107-128, 2022
3. Problems of Newly Recruited Classroom Teachers
in: Contemporary Approaches in Social Science Researches, RuggieroChristian, Arslan Hasan, Gianturco Giovanna, Editor, E-BWN - Bialystok, Poland, Bialystok, pp.73, 2019