-
2019 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2013 - 2019 Doç. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2008 - 2013 Yrd. Doç. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2007 - 2008 Öğretim Görevlisi Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2007 - 2007 Araştırma Görevlisi Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2000 - 2007 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2000 - 2000 Araştırma Görevlisi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
1999 - 2000 Araştırma Görevlisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksek Okulu, İngilizce
-
1999 - 1999 Araştırma Görevlisi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2024 - Devam Ediyor Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2022 - 2024 Rektörlük Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2020 - 2023 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2011 - 2020 Bölüm Başkan Yardımcısı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2017 - 2019 Yönetim Kurulu Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2015 - 2018 Akademik Kurul Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2009 - 2010 Farabi Programı Kurum Koordinatörü
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
Sınıf öğretmenlerinin sendikal örgütlenmeye karşı görüşleri ve sendikalardan beklentileri
Demir M. K. (Danışman)
Ş.ŞATIROĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
TÜBİTAK çocuk kitaplarının eleştirel düşünme becerileri açısından incelenmesi
Demir M. K. (Danışman)
S.YALÇINKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Sınıf öğretmenlerinin benimsedikleri eğitim felsefesi eğilimlerindeki değişimlerin çeşitli değişkenler açısından değerlendirilmesi
Demir M. K. (Danışman)
E.SAKARYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Dördüncü sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersinde yansıtıcı düşünme becerisi kazanma durumlarının değerlendirilmesi
Demir M. K. (Danışman)
S.DENİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Milli Eğitim Bakanlığının hizmet içi eğitim faaliyetlerinin sınıf öğretmenlerinin görüşleri çerçevesinde incelenmesi
Demir M. K. (Danışman)
M.MUAZZEZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Sınıf eğitimi ve okul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının çocuk - medya ilişkisine dair görüşlerinin değerlendirilmesi
Demir M. K. (Danışman)
G.GÜR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Resfebe etkinliklerinin 4. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersinde eleştirel düşünme becerilerine etkisinin değerlendirilmesi
Demir M. K. (Danışman)
F.KURUOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Sınıf öğretmenlerinin alternatif eğitime dair bilgi düzeyleri ve Türkiye'de uygulanabilirliğine ilişkin görüşleri
Demir M. K. (Danışman)
K.ARSLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Uzaktan Eğitim Sürecinde Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Tükenmişlik Durumlarının Değerlendirilmesi
Demir M. K. (Danışman)
İ.SULTAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Sınıf öğretmenlerinin geri bildirim kullanım durumlarının incelenmesi
Demir M. K. (Danışman)
B.YAVUZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Sınıf öğretmenlerinin sınıf tasarımı üzerine görüşlerinin değerlendirilmesi
Demir M. K. (Danışman)
A.GÖNÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Sınıf öğretmeni adaylarının öğretim perspektifleri
Demir M. K. (Danışman)
M.KAYGISIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Veli toplantılarının verimliliğine ilişkin veli ve öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
Demir M. K. (Danışman)
G.KOBAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Okul öncesi dönemi çocuklarda uyum ve davranış problemleriyle başa çıkmada ailenin rolünün öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
Demir M. K. (Danışman)
Ö.AKGÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
İlk okuma yazmayı farklı yazı türleriyle öğrenen sınıf öğretmeni adaylarının bitişik eğik yazı ve dik temel yazıyı kullanım durumları
Demir M. K. (Danışman)
G.GÜNEŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Öğretim Programlarının Değişimi Üzerine Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
B.SUSAM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Okul öncesi eğitim alma süresinin çocukların sınıf kurallarına uyum ve okul motivasyonlarına etkisinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
C.CESUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Aile faktörünün ilkokul öğrencilerinin akademik başarılarına etkisinin incelenmesi
M.ŞENTÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Suriyeli mültecilerin geçici eğitim merkezlerinde aldıkları eğitimin değerlendirilmesi
M.ÇINAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Hayat bilgisi öğretim programı kazanımlarının öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
Demir M. K. (Danışman)
M.EKMEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Göreve yeni başlayan sınıf öğretmenlerinin yaşadıkları çevreye ve mesleğe uyum sorunlarının incelenmesi
N.KARA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Oyun ile Öğretim Yeterliliklerinin Değerlendirilmesi
E.TUĞÇE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Sınıf Öğretmenlerinin Öğretim Perspektifleri
E.DOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Dört İşlem Problemlerini Çözerken Yaptıkları Matematiksel Hatalar
B.EKİCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Velilerin özel ilkokul tercihlerinin nedenlerinin değerlendirilmesi: Çanakkale ili örneği
Z.YÜZÜAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Okul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının eğitim öğretim öz yetkinlik düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
E.SOYER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
İlkokul 4. sınıf sosyal bilgiler dersinde münazara tekniğinin ders başarısı ve eleştirel düşünmeye etkisi
B.GÖÇMEZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Öz Düzenleme, Motivasyon, Bilişüstü Becerileri ve Matematik Dersi Başarılarının Belirlenmesi
H.BUDAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Ekran ve Kağıttan Okuma Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
İ.MACİT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
İlkokul 3. sınıf öğrencilerinin hayat bilgisi programında yer alan kişisel nitelikleri kazanma düzeylerinin incelenmesi
S.AYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Doğrudan Verilecek Beceri ve Değerlerin Kazanılma Durumunun Değerlendirilmesi
Z.TUĞÇE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Sınıf Mevcudunun 2005 Öğretim Programlarının Başarısına Etkisinin Öğretmen Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi
S.ALAÇAM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Laboratuvar Ortamlarında Karşılaştıkları İstenmeyen Öğrenci Davranışlarının İncelenmesi
Ö.ÜSTÜN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
İlköğretim 4. ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Sınıf ve Branş Öğretmenlerinin Davranışlarının Demokratikliğine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
N.KARA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
2005 İlköğretim Programı Uygulamalarına İlişkin Veli Görüşleri
İ.COŞAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Kitle İletişim Araçlarının Sınıf İçi Öğrenci Davranışlarına Etkisi Üzerine Öğretmen Görüşleri
E.ÇALIŞKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
4. ve 5. Sınıf Ders Kitaplarındaki Soruların Eleştirel Düşünmeye Uygunluğu ve Ders Etkinlikleri Üzerine Öğretmen Görüşleri
A.SEMİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersinde Gözlem Gezisi Uygulamasının Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerisine ve Çevre Duyarlılığına Etkisi
S.AÇAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010