Yayınlar & Eserler

Makaleler 92
Tümü (92)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (75)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 24

1. Evde Eğitimin Geliştirilmesi Gereken YönlerineYönelik Öğretmen Görüşleri

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1568-1574, (Tam Metin Bildiri)

2. Öğrencilerin İlgi ve Akademik Düzeyine Uygun ÖdevVerilmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1562-1567, (Tam Metin Bildiri)

3. Okulöncesi Eğitiminde Erkek Öğretmen Olmak

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1430-1442, (Tam Metin Bildiri)

4. Türkiye’de Sınıf Öğretmenleri ile lgili YapılanLisansüstü Tezlerin Cinsiyet Değişkeni AçısındanDeğerlendirilmesi

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.78-88, (Tam Metin Bildiri)

5. Engelli Öğrencilerin Sınıflarda Göstermiş Oldukları Problem Davranışlara Yönelik Öğretmen Görüşleri”

ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI 100.YIL EĞİTİM SEMPOZYUMU, 26 - 28 Ekim 2019, ss.185-194, (Tam Metin Bildiri)

6. Evde ve Hastanede Eğitime Yönelik Geliştirilecek Ders Araçlarından Beklenen Özelliklere Yönelik Öğretmen Görüşleri

ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI 100.YIL EĞİTİM SEMPOZYUMU, 26 - 28 Ekim 2019, ss.177-184, (Tam Metin Bildiri)

7. Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmenlik Uygulamasına Yönelik Tutumu

2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.1527-1534, (Tam Metin Bildiri)

8. Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Tutumları

II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK), Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

9. Alternatif Eğitim Uygulamalarının Sonucu Olarak Türkiye’xxdeki Özel Okulların Niceliksel Değişiminin İncelenmesi

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.174, (Özet Bildiri)

10. Siyasi Partilerin Seçim Bildirgelerinde ”Eğitim”

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.451-463, (Tam Metin Bildiri)

13. Sınıf Öğretmenlerinin Ev Ödevi Verme Kriterleri

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongres, 27 - 30 Nisan 2018, ss.260, (Özet Bildiri)

14. Öğretmen Adaylarının Empati Kurma Düzeylerinin İncelenmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1328, (Özet Bildiri)

15. Investigation of Thesis in The Field of Social Studies Course of Fourth Grade

XV. European Cınference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018, (Özet Bildiri)

16. Pre-service Teachers’xx Perceptions of Plagiarism: A Metaphor Based Analysis

XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 1 - 03 Şubat 2018, (Özet Bildiri)

17. Öğretmen Adaylarının Öğrencilik Yaşantılarında İz Bırakan Öğelerin Öğrenme-Öğretme Süreci Kapsamında Değerlendirilmesi.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi,(ULEAD 2017 Annual congress: 7th International Conference On Research In Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2017, ss.284, (Özet Bildiri)

18. Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Öğrenme Sürecindeki Etkililiği: Bir Meta Analz Çalışması

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

20. OKULÖNCESİ EĞİTİMİN SORUNLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYI ALGILARI

VIII. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.1976-1992, (Tam Metin Bildiri)

21. ÖĞRETMEN ADAYLARININ HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞİŞTİRİLMESİ GEREKÇELERİNE DAİR GÖRÜŞLERİ VE KAZANIM ÖNERİLERİ

VIII. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.1343-1356, (Tam Metin Bildiri)

22. PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ SERTİFİKA PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

VIII. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.2100-2113, (Tam Metin Bildiri)

23. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Görüşleri.

14. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.83, (Özet Bildiri)

24. Öğretmen Adaylarının Lisanüstü Öğretime Yönelik Görüşleri

3.ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar 3

1. ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK MESLEKİ ÖRGÜTLENMELER

ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE ELEŞTİREL BİR BAKIŞ, ŞAHİN, ÇAVUŞ - DEMİR, MEHMET KAAN, Editör, NOBEL, Ankara, ss.257-275, 2022

2. ÖĞRETMENİN MESLEKİ YETERLİKLERİ

ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE ELEŞTİREL BİR BAKIŞ, ŞAHİN, ÇAVUŞ - DEMİR, MEHMET KAAN, Editör, NOBEL, Ankara, ss.107-128, 2022

3. Problems of Newly Recruited Classroom Teachers

Contemporary Approaches in Social Science Researches, RuggieroChristian, Arslan Hasan, Gianturco Giovanna, Editör, E-BWN - Bialystok, Poland, Bialystok, ss.73, 2019
Metrikler

Yayın

187

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

5

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

123

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

58

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

55

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

291

Proje

7

Tez Danışmanlığı

38

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları