Makaleler
92
Tümü (92)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (75)
1. Milli Eğitim Bakanlığının Hizmet İçi Eğitim Faaliyetlerinin Değerlendirilmesi
SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL
, cilt.10, sa.119, ss.77-103, 2024 (Hakemli Dergi)
2. TÜBİTAK Çocuk Kitaplarının Yorumlama Becerisi Açısından İncelenmesi
The Journal of Academic Social Science
, cilt.12, sa.148, ss.271-303, 2024 (Hakemli Dergi)
3. Sınıf Öğretmenlerinin Sendikal Örgütlenmeye Bakışları ve Sendikalardan Beklentileri̇
Social Mentality and Researcher Thinkers Journal
, cilt.10, sa.79, ss.58-69, 2024 (Hakemli Dergi)
4. Türkiye’de Eleştirel Düşünme Öğretimi Üzerine Lisansüstü Öğrencilerinin Görüşleri
EDUCATIONE
, cilt.2, sa.2, ss.365-395, 2023 (Hakemli Dergi)
5. Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Tasarımı Üzerine Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.1-28, 2023 (Hakemli Dergi)
6. Sınıf Öğretmenlerinin Geri Bildirim Kullanım Durumlarının İncelenmesi
International Journal of Science and Education
, cilt.6, sa.3, ss.321-346, 2023 (Hakemli Dergi)
8. Türkiye ve Hindistan İlkokul 4. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programlarının Program Öğeleri Bağlamında Karşılaştırılması
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.635-654, 2023 (Hakemli Dergi)
9. Examination of English Theses Written on “Critical Thinking” in Türkiye between 2000-2021
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.14-27, 2023 (Hakemli Dergi)
10. Sınıf Öğretmenlerinin Alternatif Eğitime Dair Bilgi Düzeyleri ve Türkiye’de Uygulanabilirliğine İlişkin Görüşleri
International SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal
, cilt.9, sa.108, ss.5365-5379, 2023 (Hakemli Dergi)
11. Pandemi sonrasına ilişkin sınıf eğitimi lisansüstü öğrencilerinin öngörü becerilerinin değerlendirilmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.45-63, 2023 (Hakemli Dergi)
12. Sınıf Eğitimi ve Okul Öncesi Eğitimi Öğretmen Adaylarının Çocuk- Medya İlişkisine Dair Görüşlerinin Değerlendirilmesi
International JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, cilt.9, sa.61, ss.2288-2303, 2023 (Hakemli Dergi)
14. Uzaktan Eğitim Sürecinde Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Tükenmişlik Durumlarının Değerlendirilmesi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.90-112, 2022 (Hakemli Dergi)
15. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bitişik Eğik Yazı ve Dik Temel Yazıya Yönelik Görüşleri ve Yazılarının Okunaklılık Düzeyi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.453-475, 2022 (Hakemli Dergi)
16. Velilerin Veli Toplantılarının Verimliliğine İlişkin Görüşleri
Gelecek Vizyonlar Dergisİ
, cilt.6, sa.1, ss.20-30, 2022 (Hakemli Dergi)
21. Eleştirel Düşünme Üzerine Yapılan Tezlerin Değerlendirilmesi
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, cilt.14, sa.84, ss.19-35, 2021 (Hakemli Dergi)
22. Öğretmenlik Uygulaması Dersine İlişkin Yapılan Tezlerin Değerlendirilmesi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.219-236, 2020 (Hakemli Dergi)
23. Evaluation of Classroom Teachers’ Views on the Change in Curriculums
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.245-267, 2020 (Hakemli Dergi)
24. Okuma Yazmayı Farklı Yazı Türleriyle Öğrenen Öğretmen Adaylarının Bitişik Eğik Yazıya İlişkin Görüşleri
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.972-985, 2020 (Hakemli Dergi)
25. Suriyeli Çocuklar ve Velilerinin Görüşleri Çerçevesinde Geçici Eğitim Merkezlerinde Verilen Eğitimin Değerlendirilmesi
SSSJournal
, cilt.6, sa.64, ss.2623-2639, 2020 (Hakemli Dergi)
26. Suriyeli Mültecilerin Geçici Eğitim Merkezlerinde Aldıkları Eğitimin Öğretmen Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi
The Journal of Social Sciences
, cilt.7, sa.46, ss.628-649, 2020 (Hakemli Dergi)
28. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Oyun İle Öğretim Yeterliliklerinin Değerlendirilmesi
Ihlara Eğitim Araştırmaları
, cilt.4, sa.2, ss.269-282, 2019 (Hakemli Dergi)
29. Hayat Bilgisi Öğretim Programı Kazanımlarının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.2019, sa.77, ss.35-57, 2019 (Hakemli Dergi)
30. Aile Faktörünün İlkokul Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
The Journal of Social Sciences
, cilt.6, sa.43, ss.566-586, 2019 (Hakemli Dergi)
31. Sınıf Öğretmenlerinin Ev Ödevi Verme Kriterleri
Researcher: Social Science Studies
, cilt.7, sa.2, ss.1-15, 2019 (Hakemli Dergi)
32. Evde Eğitim Uygulamasına İlişkin Öğretmen Görüşleri
/ Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.163-171, 2019 (Hakemli Dergi)
33. Temel Eğitim Bölümünde Öğrenimlerini Sürdüren Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2019, sa.20, ss.107-122, 2019 (Hakemli Dergi)
34. Sınıf Öğretmenlerinin Öğretim Perspektifleri
Social Sciences Studies Journal
, cilt.5, sa.29, ss.318-330, 2019 (Hakemli Dergi)
37. İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin dört işlem problemlerini çözerken yaptıklari matematiksel hatalar
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.14, sa.1, ss.61-80, 2018 (Hakemli Dergi)
38. Solution Proposals of Prospective Teachers on the Problems of Pre-School Education
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.12, sa.2, ss.24-42, 2017 (Hakemli Dergi)
39. Dik Temel Yazı ve Bitişik Eğik Yazı Kullanımına Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.5, sa.4, ss.861-879, 2017 (Hakemli Dergi)
40. Öğretmen Adaylarının Farabi Değişim Programı’na Yönelik Görüşleri
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.1-12, 2017 (Hakemli Dergi)
41. Öğretmen Adaylarının Eleştirel Pedagoji İlkelerine Yönelik Yaklaşımlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.1187-1205, 2016 (Hakemli Dergi)
42. Hayat Bilgisi Öğretim ProgramınınDeğiştirilmesi Gerekçelerine Dair Öğretmen Adayı Görüşleri
The Journal of Academic Social Science Studies
, sa.47, ss.157-171, 2016 (Hakemli Dergi)
43. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Kâğıttan Okuma Becerileri ileEkran Okuma Tercih Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.331-346, 2016 (Hakemli Dergi)
47. Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Ekran Okuma Becerilerinin Değerlendirilmesi
Turkish Studies
, cilt.11, sa.3, ss.1647-1664, 2016 (Hakemli Dergi)
48. Okulöncesi Öğretmenlerinin Davranış Kurallarına Dair Bir İnceleme
SOBİDER
, cilt.3, sa.6, ss.30-50, 2016 (Hakemli Dergi)
50. Hayat Bilgisi Eğitimi Alanındaki Tezlerin Değerlendirilmesi
SOBİDER
, cilt.2015, sa.5, ss.47-65, 2015 (Hakemli Dergi)
53. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okul Deneyimi Derslerine İlişkin Tutumlarının Değerlendirilmesi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2015, sa.25, ss.136-156, 2015 (Hakemli Dergi)
54. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Görüşleri
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2015, ss.183-194, 2015 (Hakemli Dergi)
55. Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Doğrudan Verilecek Becerilerin Kazanılma Durumunun Değerlendirilmesi
eğitimde kuram ve uygulama
, cilt.11, sa.2, ss.766-786, 2015 (Hakemli Dergi)
56. Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Laboratuvar Ortamlarında Karşılaştıkları İstenmeyen Öğrenci Davranışlarının İncelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.281-301, 2015 (Hakemli Dergi)
57. Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarındaki Soruların Eleştirel Düşünmeye Uygunluğu
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.289-303, 2014 (Hakemli Dergi)
58. İlkokul Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Tükenmişlik Durumu
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.10, sa.2, ss.424-440, 2014 (Hakemli Dergi)
59. Sosyal Bilgiler Etkinliklerinin Eleştirel Düşünmeye Uygunluğu
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.217-229, 2014 (Hakemli Dergi)
60. Öğretmen Adaylarının Akademik Güdülenme Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.9, sa.3, ss.265-279, 2013 (Hakemli Dergi)
61. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınavlarda Kopya Çekilmesine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.148-165, 2013 (SCI-Expanded)
62. Üniversite Öğrencilerinin Sivil Toplum Kuruluşlarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin Değerlendirilmesi
EKEV Akademi Dergisi
, cilt.17, sa.56, ss.135-150, 2013 (Hakemli Dergi)
63. Öğretmen Adaylarının Sınıf İçi Disiplin Sağlamada Ödül Uygulamalarını Tercih Etme Düzeylerinin İncelenmesi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi-Journal of Theoretical Educational Science
, cilt.6, sa.2, ss.180-195, 2013 (Hakemli Dergi)
64. İlköğretim 4 Sınıf Öğrencilerinin Sınıf ve Branş Öğretmenlerinin Davranışlarının Demokratikliğine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.84-100, 2013 (Hakemli Dergi)
65. Öğretmen Sorunları Çanakkale İli Örneği
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.32, sa.1, ss.107-126, 2013 (Hakemli Dergi)
66. Sınıf Mevcudunun 2005 Öğretim Programları nın Başarısına Etkisi
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.6, sa.2, ss.313-328, 2013 (Hakemli Dergi)
67. Kitle İletişim Araçlarının Öğrencilerin Sınıf İçi Davranışlarına Etkisi
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.6, sa.1, ss.587-608, 2013 (Hakemli Dergi)
68. İlköğretim Bölümü Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlıklarının Değerlendirilmesi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.116-128, 2013 (Hakemli Dergi)
69. Öğretmen Adaylarının Sınıf İçi Disiplin Sağlamada Ceza Uygulamalarını Tercih Etme Düzeylerinin İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.71-86, 2012 (Hakemli Dergi)
70. 2005 İlköğretim Programı Uygulamalarına İlişkin Veli Görüşleri
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.5, sa.8, ss.459-473, 2012 (Hakemli Dergi)
71. Perception of Classroom and Branch Teachers Working in Primary Schools Towards In Service Education
Educational Research and Reviews
, cilt.7, sa.27, ss.597-605, 2012 (Hakemli Dergi)
72. İlköğretim Bölümü Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının İncelenmesi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.343-358, 2012 (Hakemli Dergi)
73. Öğretmen Adaylarının Sınıf İçi Disiplin Sağlamada Tercih Ettikleri Ceza Uygulamalarının İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.71-86, 2012 (Hakemli Dergi)
74. Examination Of Turkish Prospective Teachers Attitudes And Beliefs Towards Classroom Management
The International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.3, sa.3, ss.12-25, 2012 (Hakemli Dergi)
75. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Arasınav ve Dönem Sonu Sınavları Hakkındaki Görüşleri
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.2, ss.193-214, 2012 (Hakemli Dergi)
76. Civic Competence Level Of Teacher Candidates Within The European Union Context
The International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.3, sa.2, ss.1-13, 2012 (Hakemli Dergi)
77. İlköğretim 5 Sınıf Öğrencilerinin Sınıf ve Branş Öğretmenlerinin Davranışlarının Demokratikliğine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.5, sa.7, ss.259-278, 2012 (Hakemli Dergi)
78. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Empati Becerilerinin İncelenmesi
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.33, ss.107-121, 2012 (Hakemli Dergi)
79. A Qualitative Evaluation of Instructors Exam Questions at a Primary Education Department in terms of Certain Variables
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.7, sa.1, ss.52-63, 2012 (Hakemli Dergi)
80. Öğretmen Adaylarının Karşılaşmak İstemedikleri Öğrenci Davranışlarının Analizi
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2011, sa.31, ss.68-84, 2011 (Hakemli Dergi)
81. Öğretmen Adaylarının İstenmeyen Davranışlardan Kaygılanma Düzeyleri
E-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences
, cilt.6, sa.3, ss.2175-2187, 2011 (Hakemli Dergi)
82. Kaynaştırma Eğitimi Konusunda Tecrübeli Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.19, sa.3, ss.719-732, 2011 (Hakemli Dergi)
83. Sınıf Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimine İlişkin Düşünceleri
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, sa.3, ss.749-770, 2010 (Hakemli Dergi)
84. Dört Yıl Arayla İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Sınıf Öğretmenlerinin Demokratik Davranışlar Sergileme Sıklığına İlişkin Görüşleri
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.21-40, 2010 (Hakemli Dergi)
85. Sınıf Öğretmenlerinin Gözlem Gezilerine Yönelik Tutum ve Görüşlerinin İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.467-478, 2009 (Hakemli Dergi)
86. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gözlem Gezisi Yöntemine Bakış Açılarının İncelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.27, sa.3, ss.83-98, 2007 (Hakemli Dergi)
87. Sosyal Bilgiler Dersinde İşbirliğine Dayalı Öğrenme İle Kavram Öğretimi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.619-630, 2007 (Hakemli Dergi)
88. Sınıf Öğretmenlerinin Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Derslerinde Gözlem Gezisi Yöntemini Uygulama Durumları
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.323-341, 2007 (Hakemli Dergi)
89. İlköğretim Dördüncü Ve Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Derslerinde Eleştirel Düşünme Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.26, sa.3, ss.155-169, 2006 (Hakemli Dergi)
90. Okuma ve Anlama Sorunu Olan Öğrenciler Üzerine Karşılaştırmalı Bir Çalışma
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.4, sa.4, ss.437-456, 2006 (Hakemli Dergi)
91. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Sosyal Bilgiler Öğretimi
Eurasian Journal of Educational Research
, sa.23, ss.28-37, 2006 (Hakemli Dergi)
92. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Tutumlarının İncelenmesi
Eğiitim Araştırmaları Dergisi
, sa.14, ss.162-170, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
24
1. Evde Eğitimin Geliştirilmesi Gereken YönlerineYönelik Öğretmen Görüşleri
The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1568-1574, (Tam Metin Bildiri)
2. Öğrencilerin İlgi ve Akademik Düzeyine Uygun ÖdevVerilmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri
The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1562-1567, (Tam Metin Bildiri)
3. Okulöncesi Eğitiminde Erkek Öğretmen Olmak
The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1430-1442, (Tam Metin Bildiri)
4. Türkiye’de Sınıf Öğretmenleri ile lgili YapılanLisansüstü Tezlerin Cinsiyet Değişkeni AçısındanDeğerlendirilmesi
The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.78-88, (Tam Metin Bildiri)
5. Engelli Öğrencilerin Sınıflarda Göstermiş Oldukları Problem Davranışlara Yönelik Öğretmen Görüşleri”
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI 100.YIL EĞİTİM SEMPOZYUMU, 26 - 28 Ekim 2019, ss.185-194, (Tam Metin Bildiri)
6. Evde ve Hastanede Eğitime Yönelik Geliştirilecek Ders Araçlarından Beklenen Özelliklere Yönelik Öğretmen Görüşleri
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI 100.YIL EĞİTİM SEMPOZYUMU, 26 - 28 Ekim 2019, ss.177-184, (Tam Metin Bildiri)
7. Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmenlik Uygulamasına Yönelik Tutumu
2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.1527-1534, (Tam Metin Bildiri)
8. Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Tutumları
II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK), Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
9. Alternatif Eğitim Uygulamalarının Sonucu Olarak Türkiye’xxdeki Özel Okulların Niceliksel Değişiminin İncelenmesi
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.174, (Özet Bildiri)
10. Siyasi Partilerin Seçim Bildirgelerinde ”Eğitim”
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.451-463, (Tam Metin Bildiri)
11. Sınıf Eğitimi Lisans Programının Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimleri Açısından Yeterliliklerine Etkisi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongres, 27 - 30 Nisan 2018, ss.355, (Özet Bildiri)
12. SINIF EĞİTİMİ LİSANS PROGRAMININ SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ GELİŞİMLERİ AÇISINDAN YETERLİLİKLERİNE ETKİSİ
The Tenth International Congress of Educational Research, 27 - 30 Nisan 2018, ss.355, (Özet Bildiri)
13. Sınıf Öğretmenlerinin Ev Ödevi Verme Kriterleri
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongres, 27 - 30 Nisan 2018, ss.260, (Özet Bildiri)
14. Öğretmen Adaylarının Empati Kurma Düzeylerinin İncelenmesi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1328, (Özet Bildiri)
15. Investigation of Thesis in The Field of Social Studies Course of Fourth Grade
XV. European Cınference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018, (Özet Bildiri)
16. Pre-service Teachers’xx Perceptions of Plagiarism: A Metaphor Based Analysis
XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 1 - 03 Şubat 2018, (Özet Bildiri)
17. Öğretmen Adaylarının Öğrencilik Yaşantılarında İz Bırakan Öğelerin Öğrenme-Öğretme Süreci Kapsamında Değerlendirilmesi.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi,(ULEAD 2017 Annual congress: 7th International Conference On Research In Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2017, ss.284, (Özet Bildiri)
18. Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Öğrenme Sürecindeki Etkililiği: Bir Meta Analz Çalışması
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
19. Öğretmen Adaylarının Öğrencilik Yaşantılarında İz Bırakan Öğrelerin Öğrenme-Öğretme Süresi Kapsamında Değerlendirilmesi
VII. ULuslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
20. OKULÖNCESİ EĞİTİMİN SORUNLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYI ALGILARI
VIII. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.1976-1992, (Tam Metin Bildiri)
21. ÖĞRETMEN ADAYLARININ HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞİŞTİRİLMESİ GEREKÇELERİNE DAİR GÖRÜŞLERİ VE KAZANIM ÖNERİLERİ
VIII. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.1343-1356, (Tam Metin Bildiri)
22. PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ SERTİFİKA PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
VIII. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.2100-2113, (Tam Metin Bildiri)
23. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Görüşleri.
14. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.83, (Özet Bildiri)
24. Öğretmen Adaylarının Lisanüstü Öğretime Yönelik Görüşleri
3.ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar
3
1. ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK MESLEKİ ÖRGÜTLENMELER
ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE ELEŞTİREL BİR BAKIŞ, ŞAHİN, ÇAVUŞ - DEMİR, MEHMET KAAN, Editör, NOBEL, Ankara, ss.257-275, 2022
2. ÖĞRETMENİN MESLEKİ YETERLİKLERİ
ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE ELEŞTİREL BİR BAKIŞ, ŞAHİN, ÇAVUŞ - DEMİR, MEHMET KAAN, Editör, NOBEL, Ankara, ss.107-128, 2022
3. Problems of Newly Recruited Classroom Teachers
Contemporary Approaches in Social Science Researches, RuggieroChristian, Arslan Hasan, Gianturco Giovanna, Editör, E-BWN - Bialystok, Poland, Bialystok, ss.73, 2019