Eğitim Bilgileri
2008 - 2012
2008 - 2012Doktora
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Yönetimi Ve Denetimi, Türkiye
2004 - 2007
2004 - 2007Yüksek Lisans
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Türkiye
2000 - 2004
2000 - 2004Lisans
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi-İlköğretim Bölümü, Sınıf Öğretmenliği A.B.D., Türkiye
Yaptığı Tezler
2012
2012Doktora
İlköğretimde Sınıf Yönetiminin Etkililiği
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Bilimleri, Eğitim Yönetimi Ve Denetimi
2007
2007Yüksek Lisans
SOSYAL HİZMETLER VE ÇOCUK ESİRGEME KURUMUNA AİT YUVALARDA BARINAN İLKÖĞRETİM 1. KADEME 2. DEVRE ÖĞRENCİLERİNİN DERSLERE KATILIMI VE BUNUN ÖĞRENMEYE ETKİSİ
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, İlköğretim, Sınıf Öğretmenliği
Yabancı Diller
B1 Orta
B1 Ortaİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2004
2004İngilizce-Advanced
Yabancı Dil
Çanakkale Çağ Dil Yabancı Dil Kursu
2004
2004Bilgisayar İşletmenliği Kursu
Bilişim
Denizli Vali Vefki Ertür Kız Meslek lisesi
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Eğitim Yönetimi ve Teftiş
Eğitim Yönetimi ve Planlaması
İlköğretim
Sınıf Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorProf. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2018 - 2024
2018 - 2024Doç. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2016 - 2018
2016 - 2018Dr. Öğr. Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2004 - 2016
2004 - 2016Araştırma Görevlisi Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
Yönetimsel Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorRektörlük Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
Verdiği Dersler
Doktora
İlkokulların Yönetiminde Güncel Eğilimler
İlkokullarda Davranış Yönetimi ve Uygulamaları
Yüksek Lisans
İlköğretimde Örgütsel Davranış
Eğirtim Yönetimi ve Denetiminin Felsefi Temelleri
Okul Yönetiminin Etkililiği
İLKÖĞRETİMDE ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
İLKÖĞRETİMDE YÖNETSEL ETKİLİLİK
İLKÖĞRETİMDE SINIF YÖNETİMİNİN ETKİLİLİĞİ
EĞİTİM FELSEFESİ
YETİŞKİN EĞİTİMİ
Egitimde Örgütsel Degisme
Yönetilen Tezler
2025
2025Yüksek Lisans
Okulların fiziksel mekân tasarımının örgüt kültürü açısından incelenmesi
Güven S. (Danışman)
Y.YALÇIN(Öğrenci)
2025
2025Yüksek Lisans
İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Akran Zorbalığı Algıları
Güven S. (Danışman)
K.ERİM(Öğrenci)
2025
2025Yüksek Lisans
İLKOKUL YÖNETİCİLERİNİN HUKUKİ OKUMA YAZMA BECERİLERİ
Güven S. (Danışman)
G.DÜZGÜN(Öğrenci)
2025
2025Yüksek Lisans
İlkokul Öğrencilerinin Okul Algılarının Belirlenmesi
Güven S. (Danışman)
A.ÖZER(Öğrenci)
2025
2025Yüksek Lisans
İlkokul yöneticilerinin kullandıkları güç oyunlarının personel güçlendirme ile ilişkisi
Güven S. (Danışman)
E.ŞEVİK(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Sınıf öğretmenlerinin yetişkin eğitimi kapsamında yapılan uygulamalara ve yeterliliklerine ilişkin görüşleri
Güven S. (Danışman)
H.KILIÇ(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
İlkokula geçiş sürecinde öğrencilerin bazı üst düzey düşünme becerilerinin geliştirilmesine ilişkin öğretmen görüşleri
Güven S. (Danışman)
F.FİDAN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Sınıf öğretmenlerinin otantik liderlik özellikleri
Güven S. (Danışman)
B.ÖZDEN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Yetişkin eğitimi kapsamında hizmet veren eğiticilerin sorunlarının ve yetişkin eğitimine uygunluklarının belirlenmesi
Güven S. (Danışman)
S.MASAR(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Kariyer engeli olarak cam tavanın personel güçlendirmeye etkisi
Güven S. (Danışman)
M.UÇAR(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA GÖREV YAPAN BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI İSTENMEYEN DAVRANIŞLAR VE BUNLARLA BAŞA ÇIKMA YÖNTEMLERİ İLE KİŞİLİK TİPLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
GÜVEN S.
E.TEKİN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
MOBBİNG VE ÖRGÜTSEL SESSİZLİĞE İLİŞKİN ÖĞRETİM ELEMANLARININ GÖRÜŞLERİ
GÜVEN S.
M.EVCEN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
İLKÖĞRETİM OKUL MÜDÜRLERİNİN OKULDA KARŞILAŞTIKLARI RİSK DURUMLARI VE RİSK YÖNETİM YAKLAŞIMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
GÜVEN S.
Z.ÖZKAN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
SINIF YÖNETİMİ ETKİLİLİĞİ MODELİNE GÖRE OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
GÜVEN S.
A.ÖZDEMİR(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİNİN ETKİLİLİĞİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
GÜVEN S.
Ç.ÖZÇELİK(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİNİN ETKİLİLİĞİNİ SAĞLAMA BECERİLERİNE İLİŞKİN İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OLUŞTURDUKLARI METAFORLAR
GÜVEN S.
İ.ÇALLI(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. Examination of the relationship between aggression impulse levels and family perception in 7-9-year-old children through projective tests.
AKGÜL H., YILDIRIM G., GÜVEN S.
REVISTA ON LINE DE POLÍTICA E GESTÃO EDUCACIONAL , cilt.29, 2025 (ESCI)
2025
20252. İLKOKULLARIN FİZİKSEL MEKAN TASARIMLARININ ÖRGÜT KÜLTÜRÜNE ETKİSİ
YALÇIN Y., GÜVEN S.
Route Educational and Social Science Journal , cilt.12, sa.1, 2025 (Hakemli Dergi)
2025
20253. lkokul öğrencilerinin okul algıları
ÖZER A., GÜVEN S.
JOURNAL OF AWARENESS , cilt.10, sa.1, 2025 (Hakemli Dergi)
2024
20244. School-Assisted Family Communication: A Study on Parent-Child Relationships
Kırat E., Çil G., Akgül H., Acar G., Güven B., Güven S.
CADERNOS EDUCACAO TECNOLOGIA E SOCIEDADE
, cilt.17, 2024 (ESCI)
2024
20245. İlişkilerde Bağlanma Stillerinin İncelenmesi, Cumhuriyet Dönemi Türk Romanları Örnekleri
AKGÜL H., GÜVEN S.
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi , 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20246. İlkokula Geçiş Sürecinde Öğrencilerin Bazı Üst Düzey Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Fidan F., Güven S.
Okul Öncesi ve Temel Eğitim Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.1-34, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20247. DIGITAL COMBAT: WHAT VIOLENT VIDEO GAMES INFLUENCE FORGIVENESS, SELF-COMPASSION, AND MENTAL WELL-BEING DURING THE COVID-19 PANDEMIC
Akgül H., Güven S., Güven A. Z., Ceylan M.
CONHECIMENTO & DIVERSIDADE
, cilt.16, sa.41, ss.63-91, 2024 (ESCI)
2024
20248. UZAKTAN EĞİTİMDE SANAL KAYTARMA: AKADEMİK BAŞARIDA GİZLİ TEHDİT
Güven S.
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.17-34, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20239. İlkokullarda görev yapan öğretmenlerin öğretmenlik mesleğinde meslekigelişim ve Meslek Kanunu'na ilişkin görüşleri
Güven S., Barlas B.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.21, sa.3, ss.1473-1478, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202310. Loneliness, Social Support, Social Trust, and Subjective Wellness in Low-Income Children: A Longitudinal Approach
Akgül H., Güven A. Z., Güven S., Ceylan M.
Children
, cilt.10, sa.9, 2023 (SCI-Expanded)
2023
202311. More Clear Now...Ideology And Politics In The Relationship Between Philosophy And Education
GÜVEN S., SABIR A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION , cilt.15, sa.4, ss.155-173, 2023 (ESCI)
2023
202312. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN OTANTİK LİDERLİK ÖZELLİKLERİ
GEDİZ B. Ö., GÜVEN S.
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.263-290, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202313. ÖĞRENCİLERİN KÜLTÜR ALGILARININ BELİRLENMESİNDE GÖRSEL METAFORLAR
GÜVEN S., SABIR A., İBAÇOĞLU T.
Route Educational and Social Science Journal , 2023 (Hakemli Dergi)
2022
202214. FLEXIBLE CLASSROOMS AND THEIR TEACHERS IN PRIMARY EDUCATION
Güven S., Uçar M.
International Online Journal of Primary Education
, cilt.11, sa.2, ss.379-400, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202215. Pre-Service Teachers’ Evaluations of Creativity in Higher Education
Çiçek Apaydın S., Güven S.
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.17, sa.1, ss.58-87, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202216. Örgütsel Ruhanilik (Maneviyat) Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
GÜVEN S.
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.17, sa.5, ss.1103-1118, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202217. Pre-Service Teachers’ Evaluations Creativiy in Higher Education
APAYDIN S., GÜVEN S.
Educational Policy Analysis and Strategical Research Journal , cilt.17, sa.1, ss.58-87, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
202118. Okul Müdürlerinin Denetmenlik Görevleri Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
GÜVEN S., DEMİR F.
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal) , cilt.5, sa.2, ss.253-273, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202119. Lisansüstü Öğrencilerin Yaşam Boyu Öğrenme Yeterliklerine İlişkin Görüşleri
Güven S., Yıldırım G.
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.5, sa.4, ss.465-486, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202120. Fakültemizi ne kadar tanıyoruz? Örgüt kültürüne ilişkin bir araştırma
Güven S., Uçar M.
International Journal of Social Sciences and Education Research , cilt.7, sa.4, ss.403-426, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202121. LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN RUHANİLİK (İŞ YERİ RUHSALLIĞI) ÖRGÜT KÜLTÜRÜ VE ÖRGÜTSEL BAĞLILIK ARASINDAKİ İLİŞKİYE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Güven S., Dak G.
Route Educational and Social Science Journal , cilt.8, sa.9, ss.142-154, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202122. Öğretmen Adaylarının Çatışma Kavramına ve Öğretimde Çatışma Yönetimi Sürecine İlişkin Görüşleri
GÜVEN B., GÜVEN S.
Route Educational & Social Science Journal , cilt.8, sa.65, ss.99-114, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202123. Öğretmen adaylarının uzaktan eğitim ve öğretmenlik uygulaması dersine ilişkin görüşleri
GÜVEN S., UÇAR M.
Volume 6, Issue 3","Journal of Awareness , cilt.6, sa.3, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202124. Öğretmen Adaylarının Öğretmen Profesyonelliğine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
GÜVEN S., EMEL K.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , cilt.17, sa.2, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202125. TEACHER CANDIDATES VIEWS ON CONFLICT CONCEPT AND CONFLICT MANAGEMENT PROCESS IN
GÜVEN B., GÜVEN S.
Route Educational and Social Science Journal , cilt.8, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202126. ÖĞRETİM ELEMANLARININ MOBBİNG (PSİKOLOJİK YILDIRMA) VE ÖRGÜTSEL SESSİZLİĞE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
TEMELLİ EVCEN M., GÜVEN S.
Kesit Akademi , cilt.26, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202127. Kariyer Engeli Olarak Cam Tavanin Okullarda Personel Güçlendirmeye Etkisi
UÇAR M., GÜVEN S.
International Journal of Innovative Approaches in Education , cilt.5, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202028. İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN KARİYER ENGELİ OLARAK CAM TAVANA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
UÇAR M., GÜVEN S.
Route Educational and Social Science Journal , cilt.7, sa.57, ss.215-228, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202029. Karar Verme Surecinde Motivasyon ve YaratIcılığın Etkilerine İlişkin Ögretmen Görüşleri
Güven S., Gediz B. Ö., Kosukoğlu N.
AKDENİZ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , cilt.14, sa.33, ss.41-69, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202030. Organizational Justice and Being a Woman What Female Lecturers Say
GÜVEN S., GÜVEN B.
International Journal of Progressive Education , cilt.16, sa.4, ss.302-311, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202031. Ortaöğretim Kurumlarında Görev Yapan Branş Öğretmenlerinin Sınıf YönetimindeKarşılaştıkları İstenmeyen Davranışlar ile Kişilik Tiplerinin Karşılaştırılması
Tekin E., Güven S.
TURKISH STUDIES
, sa.15, ss.155-184, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201932. İLKÖĞRETİM OKUL MÜDÜRLERİNİN RİSK, RİSK DURUMLARI VE RİSK YÖNETİM YAKLAŞIMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
ÖZKAN Z., GÜVEN S.
Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırma Dergisi , cilt.6, sa.44, ss.3644-3665, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201833. Opinions of Grade 11 Secondary School Students About What is Classroom Management
GÜVEN S.
International Journal of Scientific and Technological Research , cilt.4, sa.9, ss.127-138, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201834. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN, SINIF YÖNETİMİNİN ETKİLİLİĞİNİ SAĞLAMA BECERİLERİNE İLİŞKİN İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OLUŞTURDUKLARI METAFORLAR
ÇALLI ÖZDEL İ., GÜVEN S.
Route Educational and Social Science Journal , cilt.5, sa.13, ss.98-117, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201835. SINIF YÖNETİMİNDE İLETİŞİM, İLETİŞİM ENGELLERİ VE SURİYELİ ÖĞRENCİLER
GÜVEN S., İŞLEYEN H.
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , cilt.5, sa.23, ss.1293-1308, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201836. OKUL MÜDÜRLERİNİN KULLANDIKLARI GÜÇ TÜRLERİNE VE ÖRGÜTSEL SESSİZLİĞE İLİŞKİN BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
GÜVEN S., KULBAK H., BURUNSUZOĞLU E. N.
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , cilt.5, sa.17, ss.241-252, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201837. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR VE BUNLARLA BAŞ ETME YOLLARI
ÖZÇELİK ÖZCAN Ç., GÜVEN S.
Route Educational and Social Science Journal , cilt.5, sa.34, ss.615-628, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201738. Öğretmen Adaylarının Kamu Personel ve Seçme Sınavına (KPSS) İlişkin Oluşturdukları Görsel Metaforlar
GÜVEN S., DAK G.
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama , cilt.8, sa.15, ss.1-16, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201739. Okul Yöneticilerinin Göreve Yeni Başlayan Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimini Gerçekleştirebilme Düzeylerine İlişkin Görüşleri
GÜVEN S., ÖZKAN z., ÖZÇELİK Ç.
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.7, ss.618, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201740. Ulakbim’de Taranan Dergilerde Sınıf Yönetimi Alanında Yayınlanmış Makalelere İlişkin Bir Farkındalık Çalışması
GÜVEN S., CEYLAN O.
Journal of Awareness , cilt.2, sa.2, ss.43-54, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201741. Eğitim Bilimlerinin Gelişimi
GÜVEN S.
İlköğretim Online (elektronik) , cilt.16, sa.3, ss.1-3, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201742. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Risk Kavramına Bakış Açıları ve Risk Algılarının İncelenmesi
GÜVEN B., GÜVEN S.
Journal of Turkish Studies , cilt.12, ss.323-338, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201743. SINIF ÖĞRETMENLERİ SINIFTA DUYGULARINI NASIL YÖNLENDİRİRLER VE DUYGU YÖNETİMİNİ NASIL SAĞLARLAR?
GÜVEN S., DÜNDAR A., DİNÇSOY K.
International Journal of Language Academy , cilt.5, sa.17, ss.493-505, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201644. 1933 Yılı Reformundan Günümüze Üniversiteler ve Milli Eğitim Şûraları Kararları
GÜVEN S.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , cilt.12, sa.4, ss.928-944, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201645. TÜRKİYE DE EĞİTİM POLİTİKALARI
GÜVEN S.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE , cilt.15, sa.4, ss.1-2, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201646. Universities From 1933 Reform to Today and Turkish Natıonal Education Councils Decisions 1933 Yılı Reformundan Günümüze Üniversiteler ve Milli Eğitim Şûraları Kararları
GÜVEN S.
eğitimde kuram ve uygulama , cilt.12, sa.4, ss.928-944, 2016 (Hakemli Dergi)
2014
201447. SINIF YÖNETİMİNİN ETKİLİLİĞİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERE İLİŞKİN OKUL MÜDÜRLERİNİN GÖRÜŞLERİ
GÜVEN S., Karslı M. D.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.23, ss.1-24, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201448. Sınıf Yönetiminin Etkililiğini Etkileyen Faktörlere ilişkin Okul Müdürlerinin Görüşleri
GÜVEN S., KARSLI M. D.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.23, ss.1-25, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201449. İLKÖĞRETİMDE SINIF YÖNETİMİNİN ETKİLİLİĞİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
GÜVEN S., Karslı M. D.
The Journal of Academic Social Science Studies , ss.367-385, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201450. İLKÖĞRETİMDE SINIF YÖNETİMİNİN ETKİLİLİĞİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇEK GELİŞTİRME
GÜVEN S., KARSLI M. D.
The Journal of Academic Social Science Studies , cilt.8, ss.367-385, 2014 (Hakemli Dergi)
2012
201251. WHAT IS YOK? A Visual Study of Metaphor
Karslı M. D., Güven S., Çiftçi İ., Başar M. A., Arslan H.
The National Social Science Journal , cilt.49, sa.2, ss.101-110, 2012 (Hakemli Dergi)
2010
201052. Türkiye’de Devlet Eğitim ve İdeoloji
GÜVEN S.
Elementary Education Online , cilt.9, sa.2, ss.15-17, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200953. İlköğretim Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Metafor Oluşturma Becerilerine İlişkin Nicel Bir İnceleme
GÜVEN B., GÜVEN S.
Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (. Ahi Evran Üniv. Kırşehir Eğt. Fak. Derg.)
, cilt.17, sa.2, ss.508-518, 2009 (Hakemli Dergi)
2008
200854. Participation of Primary School Pupils who Stay at Institution of Social Services and Child Protection Dormitories in Social Science Lessons
GÜVEN S., Taskin C. S.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.8, sa.3, ss.953-961, 2008 (SSCI)
2006
200655. PROGRAM DEĞERLENDİRME KAVRAMI VE TÜRKİYE'DE İLKÖĞRETİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARINA KURAMSAL BİR BAKIŞ
GÜVEN B., GÜVEN S.
TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ , cilt.10, ss.141-163, 2006 (Hakemli Dergi)
2006
200656. Program Değerlendirme Kavramı ve Türkiye de İlköğretimde Program Değerlendirme Çalışmalarına Kuramsal Bakış
GÜVEN B., GÜVEN S.
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.10, ss.141-163, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. CLASSROOM TEACHERS' VIEWS ON THE CONCEPT OF LEADERSHIP AND THE LEADERSHIP BEHAVIORS OF SCHOOL ADMINISTRATORS
GÜVEN B., GÜVEN S., ERİM K.
The ICRE-ICRAL-ELT 2024 ULEAD Congress, Türkiye, 27 Eylül 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20242. İLKOKUL YÖNETİCİLERİNİN KULLANDIKLARI GÜÇ OYUNLARININ PERSONEL GÜÇLENDİRMEYE ETKİSİ
ŞEVİK E., GÜVEN S.
Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), 09 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)
2023
20233. AFET KÜLTÜRÜNDE BÖLGESEL KÜLTÜREL ÖZELLİKLERİN ÖNEMİ
GEÇGİN D., GÜVEN S.
XVII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 28 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2023
20234. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
ÇELİK G., GÜVEN S.
17. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi – ICRE, 28 - 30 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2023
20235. TERS YÜZ ÖĞRENMENİN SINIF YÖNETİMİNDEKİ ETKİSİ
TUNCEL G., GÜVEN S.
17. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi – ICRE, Türkiye, 28 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2023
20236. I Can Not Recognize Myself”, Examination of Individuals' Forgiveness, Self-Awareness, And Subjective Well-Being Levels in Terms of Violent Digital Games
AKGÜL H., GÜVEN S., GÜVEN A. Z., CEYLAN M.
9 th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG EDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL , JULY 6-8, 2023 UNIVERSITY OF COIMBRA, PORTUGAL, Portekiz, 6 - 08 Temmuz 2023, (Özet Bildiri)
2020
20207. İlköğretim Okul Müdürlerinin Değişim Yönetimine İlişkin Görüşleri
serdal g., GÜVEN S.
VIIth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 10 - 13 Eylül 2020, ss.361-363, (Özet Bildiri)
2020
20208. İlkokul Öğretmenlerinin Kariyer Engeli Olarak Cam Tavana İlişkin Görüşleri
GÜVEN S., UÇAR M.
INTERNATIONALWORLD WOMEN CONFERENCE, 7 - 08 Mart 2020, (Tam Metin Bildiri)
2019
20199. Türk Eğitim Sisteminin Değerlendirilmesi, Sorunlerı, Güçlü Ve Zayıf Yönlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
GÜVEN S., GÜVEN B.
Ulead 2019, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, cilt.1, ss.429-436, (Tam Metin Bildiri)
2019
201910. Okul Öncesi Eğitim Öğretmen Adaylarının İletişim Kavramına İlişkin Oluşturdukları Metaforların İncelenmesi (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği)
GÜVEN B., GÜVEN S.
ulead 2019, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, cilt.1, ss.396-413, (Tam Metin Bildiri)
2019
201911. Öğretmen Adaylarının Etkili İletişim Dersine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği)
GÜVEN B., GÜVEN S.
ulead 2019, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, cilt.1, ss.381-395, (Tam Metin Bildiri)
2019
201912. FACULTY OF EDUCATION TEACHERS’ VIEWS ON EFFECTIVENESS, MANAGERIAL EFFECTIVENESS AND MOBBING
GÜVEN S.
5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG EDUCATION and LEADERSHIP FOR ALL, Baku, Azerbaycan, 9 - 11 Temmuz 2019, ss.1, (Özet Bildiri)
2019
201913. Duygusal Emek ve Ortaöğretimde Öğretmen Olmak Kavramlarına İlişkin Öğrenci Görüşleri
GÜVEN S., GÜVEN B.
III. Uluslararası Eğitim Bilimleri Ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2019, ss.138, (Tam Metin Bildiri)
2019
201914. Ortaöğretim Kurumlarında Görev Yapan Branş Öğretmenlerinin Sınıf Yönetiminde Karşılaştıkları İstenmeyen Davranışlar ve Bunlarla Başa Çıkma Yöntemleri İle Kişilik Tiplerinin Karşılaştırılması
TEKİN E., GÜVEN S.
14. Uluslarası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.409, (Özet Bildiri)
2019
201915. “Kariyer Engelleri: Cam Tavan” Konusuna İlişkin 2009-2019 Yılları Arasında Yapılan Tezlerin İncelenmesi
GÜVEN S., UÇAR M.
14. Uluslarası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.100-108, (Tam Metin Bildiri)
2019
201916. OKUL ÖNCESI EĞITIM ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLETIŞIM KAVRAMINA İLIŞKIN OLUŞTURDUKLARI METAFORLARIN İNCELENMESI (ÇANAKKALE ONSEKIZ MART ÜNIVERSITESI ÖRNEĞI)
GÜVEN B., GÜVEN S.
Ulead 2019 - X. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi,, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2019
201917. OKUL ÖNCESI EĞITIM ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLETIŞIM KAVRAMINA İLIŞKIN GÖRÜŞLERI (ÇANAKKALE ONSEKIZ MART ÜNIVERSITESI ÖRNEĞI)
GÜVEN B., GÜVEN S.
Ulead 2019 - X. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi,, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2019
201918. TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ, SORUNLARI, GÜÇLÜ VE ZAYIF YÖNLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
GÜVEN S., GÜVEN B.
Ulead 2019 - X. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi,, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2018
201819. LİSANS ÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM VE GERÇEKLİK ŞOKUNA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
GÜVEN S.
2. ULUSLARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018, ss.205-209, (Tam Metin Bildiri)
2018
201820. ADAY ÖĞRETMENLERİN ADAY ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SÜRECİNDE YAŞANAN SORUNLARA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
GÜVEN S., KESEN K. K.
II. ULUSLARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018, ss.210-221, (Tam Metin Bildiri)
2018
201821. ÖĞRETİM ELEMANLARININ MOOBİNG VE ÖRGÜTSELSESSİZLİĞE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
TEMELLİ EVCEN M., GÜVEN S.
VIII. International Congress on Research in Education (ICRE), 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201822. ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN TEHLİKE VE RİSKKELİMELERİNE YÜKLEDİKLERİ ANLAMLARIN BELİRLENMESİ
GÜVEN S., TEKİN E.
VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201823. MESLEK OLARAK YÖNETİCİLİK? İLKÖĞRETİM I.KADEME ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
GÜVEN S.
VIII. International Congress on Research in Education (ICRE), 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201824. ÖĞRENCİLER ARASINDAKİ ZORBALIĞA İLİŞKİN TEMEL EĞİTİM İKİNCİ KADEME ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
GÜVEN S., KESKİN Ş.
10. uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.109, (Özet Bildiri)
2018
201825. İLKÖĞRETİM I. KADEMEDE GÖREV YAPAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN KARŞILAŞTIKLARI SINIF İÇİ DİSİPLİN PROBLEMLERİ VE DİSİPLİN PROBLEMLERİNE YÖNELİK UYGULAMALARI
GÜVEN S., ALBAYRAK C.
10. ULUSLARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARIKONGRESİ, 27 - 30 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201826. TEMEL EĞİTİM İKİNCİ KADEMEDE GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN VE OKUL YÖNETİCİLERİNİN DESTEKLEME VE YETİŞTİRME KURSALRININ ETKİLİLİĞİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
GÜVEN S., AKMAN Y.
10. ULUSLARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARIKONGRESİ, 27 - 30 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201827. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR VE BUNLARLA BAŞ ETME YOLLARI
ÖZÇELİK Ç., GÜVEN S.
ICES-UEBK 201827th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
201728. OKUL MÜDÜRLERİNİN KULLANDIKLARI GÜÇ TÜRLERİNE İLİŞKİN BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
GÜVEN S., KULBAK H.
8. ULUSLARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU EYFOR, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201729. RUHANİLİK (İŞ YERİ RUHSALLIĞI) ÖRGÜT KÜLTÜRÜ VE ÖRGÜTSEL BAĞLILIK ARASINDAKİ İLİŞKİYE YÖNELİK LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
GÜVEN S., DAK G.
8. ULUSLARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU EYFOR, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201730. AFET BÖLGELERİNE YAPILAN YARDIMLARIN BÖLGENİN KÜLTÜREL YAPISI İLE UYUM GÖSTERİP GÖSTERMEDİĞİNİN AFETZEDELERİN GÖRÜŞLERİ DOĞRULTUSUNDA DEĞERLENDİRİLMESİ, ÇANAKKALE -GÜLPINAR ÖRNEĞİ
GÜVEN S., SANCAR E., ÇELİKKAYA N.
1. DİSİPLENARASI AFET YÖNETİMİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2017, ss.107-116, (Özet Bildiri)
2017
201731. PEDAGOJİK FORMASYON ÖĞRENCİLERİNİN PEDAGOJİK FORMASYON SERTİFİKA PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİNE İLİŞKİN OLUŞTURDUKLARI GÖRSEL METAFORLAR
GÜVEN S.
4. INTERNATİONAL EURASİAN EDUCATİONAL RESEARCH CONGRESS, Denizli, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201732. ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAMU PERSONELİ VE SEÇME SINAVINA (KPSS) İLİŞKİN OLUŞTURDUKLARI GÖRSEL METAFORLAR
GÜVEN S., DAK G.
12. ULUSLARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201733. 2005-2016 Yılları Arasında Sınıf Yönetimi İle İlgili Yapılmış Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
GÜVEN S., KOCAMAN A., AKBAŞ Y.
VII. Uluslarası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201734. Uzaktan Öğretim Yüksek Lisans Programlarının Etkililiği Konusunda Öğretmen Görüşleri
GÜVEN S., YONGACI AKGÜL M.
Uluslarası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201735. PİSA 2015 Verilerine dayalı Olarak Sıralamada başarılı Olan Singapur, japonya ve Finlandiya eğitim Sistemlerinin Türkiye Eğitim Sistemi İle Karşılaştırılması
GÜVEN S., GEZER S.
VII. uluslarası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çnakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
201636. İLKÖĞRETİMDE 2010 2015 YILLARI ARASINDA YAPILAN İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİ İLE İLGİLİ ARAŞTIRMALAR
GÜVEN S., Çallı ÖZDEL İ.
15. ULUSLARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
201637. SINIF VE BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI İSTENMEYEN DAVRANIŞLARLA BAŞ ETME YOLLARI
GÜVEN S., Çallı ÖZDEL İ.
15. ULUSLARASI KATILIMLI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2016
201638. ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAKIŞ AÇISI İLE EĞİTİM FAKÜLTELERİ
GÜVEN S.
VIII. ULUSLARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2015
201539. Eğitim bilimleri lisansüstü programlarında eğitim politikalarına ilişkin derslerle ilgili bir profil analizi
GÜVEN S., ÖZTÜRK H., ÇAĞATAY Ş. M., BİLİR B.
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201540. Eğitim Bilimleri Lisansüstü Programlarında Eğitim Politikalarına İlişkin Derslerle İlgili Bir Profil Analizi
GÜVEN S., ÖZTÜRK H., ÇAĞATAY Ş. M., BİLİR B.
10.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2013
201341. İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Sınıf Yönetiminin Etkililiği Hakkındaki Algılarının Belirlenmesi
GÜVEN S., KARSLI M. D.
V. İnternational Congress Of Educational Research, 6 - 09 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
2012
201242. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ RİSK KAVRAMINA BAKIŞ AÇILARI VE RİSK AİGILARININ İNCELENMESİ
GÜVEN B., GÜVEN S.
11. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ KONGRESİ, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2012
201243. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ RİSK KAVRAMINA BAKIŞ AÇILARI VE RİSK AİGILARININ İNCELENMESİ
GÜVEN B., GÜVEN S.
11. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ KONGRESİ, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2012
201244. sınıf Öğretmeni Adaylarının Risk Kavramına Bakış açıları ve Risk Algılarının İncelenmesi
GÜVEN B., GÜVEN S.
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2011
201145. The Categorızatıon Hıgher Educatıon Process By Metaphors A Qualıtave Study About Dıffıcultıes And Necessıtıes
GÜVEN S.
III. İnternational Congress Of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
2010
201046. Derse Katılım ve Öğrenme
GÜVEN S., ŞAHİN TAŞKIN Ç.
II. Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
2009
200947. İlkokuma Yazma Öğretiminde Başarıyı arttırma Programının Etkililiği Model OYÖBA
GÜVEN B., GÜVEN S.
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
2007
200748. Sınıf Öğretmeni adaylarının Bilgisayar ve İnternet Kullanma Düzeylerinin İncelenmesi Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği
GÜVEN B., İLERİ S.
. Uluslarası bilgisayar ve Öğretim teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
2007
200749. İlköğretim Bölümü öğretmen Adaylarının Profilini Belirleme Çalışması çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği
GÜVEN B., İLERİ S.
VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, (Tam Metin Bildiri)
2006
200650. İlköğretim Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Oluşturdukları Metaforlara İlişkin İnceleme
GÜVEN B., İLERİ S.
XV. Ulusal eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi Yaklaşım ve Modelleri
GÜVEN S., BİLGEN Z.
Okul Öncesi Eğitimde SINIF YÖNETİMİ, ŞAHİN SAK İKBAL TUBA, IŞIK HALİL, UÇAR REZZAN, Editör, PEGEM YAYINILIK, ss.34-60, 2025
2024
20242. EĞİTİM HAKKI
Güven S., Çalışkan M.
ÇEŞİTLİ PERPEKTİFLERDEN EĞİTİM HUKUKU, R. ŞAMİL TATİK, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.73-94, 2024
2024
20243. Dijitalleşen Sınıfların Yönetimi
Ceylan M., Güven S.
uygulamalı sınıf yönetimi, HALİL IŞIK,REZZAN UÇAR, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.292-311, 2024
2024
20244. İÇERİKLE BÜTÜNLEŞİK DİL ÖĞRETİMİ (CLIL) YÖNTEMİ İLE İLGİLİ YAPILMIŞ TEZLERİN İNCELENMESİ
Güven S., Tekin F. T.
TÜRKÇE EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI -VII, KANA FATİH,GEÇGEL HUlusi, Editör, HOLİSTENCE YAYIN EVİ, Çanakkale, ss.123-137, 2024
2024
20245. OKUL YÖNETİCİLERİNİN YETİŞTİRİLMESİ VE ATANMASI
Güven S.
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, TÜRKAN ARGON,ŞENAY SEZGİN NARTGÜN, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.302-327, 2024
2024
20246. İÇERİKLE BÜTÜNLEŞİK DİL ÖĞRETİMİ (CLIL) YÖNTEMİ İLE İLGİLİ YAPILMIŞ TEZLERİN İNCELENMESİ
GÜVEN S., TEKİN F. T.
TÜRKÇE EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI -VII, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, HOLİSTENCE YAYIN EVİ, ss.123-137, 2024
2024
20247. EĞİTİM HAKKI
GÜVEN S., ÇALIŞKAN M.
ÇEŞİTLİ PERPEKTİFLERDEN EĞİTİM HUKUKU, TATIK RAMAZAN ŞAMİL, Editör, NOBEL YAYIN, ss.76-94, 2024
2023
20238. ÖĞRETMENLERİN SENDİKAL ÖRGÜTLENMEYE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
GÜVEN S., İBAÇOĞLU T.
Eğitim Bilimlerinde Araştırmalar, Nursen AZİZOĞLU & Bülent PEKDAĞ, Editör, Livre de Lyon, ss.145-166, 2023
2023
20239. örgüt kültürüne ilişkin lisansüstü eğitim tezlerinin incelenmesi
İnam S., GÜVEN S.
Temel Eğitimde Araştırmalar, Güven, B., Editör, Holistance yayıncılık, ss.137-166, 2023
2022
202210. EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ KONULARI I
Güven S. (Editör)
Nobel Yayınevi, Ankara, 2022
2022
202211. EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ KONULARI II
Güven S. (Editör)
Nobel Yayınevi, Ankara, 2022
2022
202212. KADIN YÖNETİCİLERDE CAM TAVAN SENDROMU
GÜVEN S., UÇAR M.
EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ KONULARI II NEGATİF ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, GÜVEN, S., Editör, NOBEL YAYINCILIK, ss.225-246, 2022
2022
202213. NEDEN EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ?
GÜVEN S.
EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ KONULARI I, GÜVEN, S., Editör, NOBEL YAYINCILIK, ss.1-14, 2022
2016
201614. Stres ve Stresle Başa Çıkma
GÜVEN S.
Etkili İletişim, Bülent GÜVEN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.126-137, 2016
2014
201415. SINIF ORTAMINDA ÖĞRENCİLERİ GÜDÜLEMEK
GÜVEN S.
SINIF YÖNETİMİ, "ARSLAN H.", Editör, Paradigma, İstanbul, ss.225-240, 2014
2013
201316. STRES VE STRESLE BAŞA ÇIKMA
GÜVEN S.
ETKİLİ İLETİŞİM, "GÜVEN, B.", Editör, Pegem Yayınları, Ankara, ss.126-137, 2013
2011
201117. ÖĞRETMEN YETİŞTİRME POLİTİKALARI
GÜVEN S., KARSLI M. D.
TÜRKİYE'DE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME, SONGÜL A. KİLİMCİ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.53-83, 2011
Desteklenen Projeler
2023 - 2025
2023 - 2025Academic Entrepreneurship Roadmap
Erasmus Projesi , Erasmus Projesi, Avrupa Düzeyi
Eryaman M. Y. (Yürütücü), Genç S. Z., Rıedler Eryaman M., Güven S., Girgin D., Ergen G., et al.
2024 - 2024
2024 - 2024Güçlü Bir Öğretmen Olma Yolunda Yetişkin Eğitimi Becerilerini Geliştirme, Sınıf Öğretmeni Adaylarının Veli-Öğretmen İşbirliği Farkındalığını Artırma
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Güven S. (Yürütücü), Dargut Güler T.
2023 - 2024
2023 - 2024Nitelikli Bir Öğretmen Olma Yolunda İlkokul Öğretim Programlarında Yer Verilen Okur Yazarlık Becerilerine İlişkin Sınıf Öğretmeni Adaylarına Farkındalık ve Beceri Kazandırma Eğitimi Projesi Programı
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Güven B. (Yürütücü), Anılan H., Geçgel H., Ceylan M., Güven S., Kana F., et al.
2023 - 2024
2023 - 2024GÜÇLÜ BİR ÖĞRETMEN OLMA YOLUNDA YETİŞKİN EĞİTİMİ BECERİLERİNİ GELİŞTİRME, SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ VELİ ÖĞRETMEN İŞBİRLİĞİ FARKINDALIĞINI ARTTIRMA
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Güven S. (Yürütücü)
2019 - 2021
2019 - 2021EĞİTİM FAKÜLTESİNİN ÖRGÜTSEL SEMBOLLER YÖNETSEL UYGULAMALAR VE RUHANİ ÖRGÜTLER BAĞLAMINDA BİR ÇÖZÜMLEMESİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
GÜVEN S. (Yürütücü), UÇAR M.
2019 - 2020
2019 - 2020KARİYER ENGELİ OLARAK CAM TAVANIN PERSONEL GÜÇLENDİRMEYE ETKİSİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
GÜVEN S. (Yürütücü), UÇAR M.
2018 - 2019
2018 - 2019ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA GÖREV YAPAN BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI İSTENMEYEN DAVRANIŞLAR VE BUNLARLA BAŞA ÇIKMA YÖNTEMLERİ İLE KİŞİLİK TİPLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
GÜVEN S. (Yürütücü), TEKİN E.
2012 - 2012
2012 - 2012İlköğretimde Sınıf Yönetiminin Etkililiği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
KARSLI M. D. (Yürütücü), GÜVEN S., GÜVEN S.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam Ediyor
EKU
Editörler Kurulu Üyesi
2017 - 2022
2017 - 2022JOURNAL OF AWARENESS
Editörler Kurulu Üyesi
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Eylül 2015
Eylül 2015