Prof. Dr. SİBEL GÜVEN


Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

Sınıf Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Ekonomi Ve İş, Sosyal Bilimler Genel, Yönetim, Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Eğitim Bilimleri, Eğitim Yönetimi ve Teftiş, Eğitim Yönetimi ve Planlaması, İlköğretim, Sınıf Öğretmenliği

E-posta: s_guven@comu.edu.tr
İş Telefonu: +90 286 217 4763 Dahili: 3631
Web: https://avesis.comu.edu.tr/s_guven
Ofis: B2 BLOK 2 nolu ofis
Posta Adresi: anafartalar kampüsü eğitim fakültesi

Metrikler

Yayın

138

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

5

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

540

H-İndeks (Scholar)

10

Atıf (TrDizin)

61

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

974

H-İndeks (Sobiad)

7

Proje

9

Tez Danışmanlığı

16

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2008 - 2012

2008 - 2012

Doktora

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Yönetimi Ve Denetimi, Türkiye

2004 - 2007

2004 - 2007

Yüksek Lisans

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Türkiye

2000 - 2004

2000 - 2004

Lisans

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi-İlköğretim Bölümü, Sınıf Öğretmenliği A.B.D., Türkiye

Yaptığı Tezler

2012

2012

Doktora

İlköğretimde Sınıf Yönetiminin Etkililiği

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Bilimleri, Eğitim Yönetimi Ve Denetimi

2007

2007

Yüksek Lisans

SOSYAL HİZMETLER VE ÇOCUK ESİRGEME KURUMUNA AİT YUVALARDA BARINAN İLKÖĞRETİM 1. KADEME 2. DEVRE ÖĞRENCİLERİNİN DERSLERE KATILIMI VE BUNUN ÖĞRENMEYE ETKİSİ

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, İlköğretim, Sınıf Öğretmenliği

Yabancı Diller

B1 Orta

B1 Orta

İngilizce

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2004

2004

İngilizce-Advanced

Yabancı Dil

Çanakkale Çağ Dil Yabancı Dil Kursu

2004

2004

Bilgisayar İşletmenliği Kursu

Bilişim

Denizli Vali Vefki Ertür Kız Meslek lisesi

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Eğitim Bilimleri

Eğitim Yönetimi ve Teftiş

Eğitim Yönetimi ve Planlaması

İlköğretim

Sınıf Öğretmenliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

2018 - 2024

2018 - 2024

Doç. Dr.

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

2016 - 2018

2016 - 2018

Dr. Öğr. Üyesi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

2004 - 2016

2004 - 2016

Araştırma Görevlisi Dr.

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

Yönetimsel Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Rektörlük Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

İlkokulların Yönetiminde Güncel Eğilimler

İlkokullarda Davranış Yönetimi ve Uygulamaları

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

İlköğretimde Örgütsel Davranış

Eğirtim Yönetimi ve Denetiminin Felsefi Temelleri

Okul Yönetiminin Etkililiği

İLKÖĞRETİMDE ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ

İLKÖĞRETİMDE YÖNETSEL ETKİLİLİK

İLKÖĞRETİMDE SINIF YÖNETİMİNİN ETKİLİLİĞİ

EĞİTİM FELSEFESİ

YETİŞKİN EĞİTİMİ

Egitimde Örgütsel Degisme

Lisans

Lisans

KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME

Etkili Iletisim

Etkili Sınıf Yönetimi için Strateji ve Teknikler

SINIF YÖNETİMİ

Okul öncesinde yaratıcılık ve geliştirilmesi

TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ

Yönetilen Tezler

2025

2025

Yüksek Lisans

İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Akran Zorbalığı Algıları

Güven S. (Danışman)

K.ERİM(Öğrenci)

2025

2025

Yüksek Lisans

İLKOKUL YÖNETİCİLERİNİN HUKUKİ OKUMA YAZMA BECERİLERİ

Güven S. (Danışman)

G.DÜZGÜN(Öğrenci) Sürdürülebilir Kalkınma

2025

2025

Yüksek Lisans

İlkokul Öğrencilerinin Okul Algılarının Belirlenmesi

Güven S. (Danışman)

A.ÖZER(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans

Sınıf öğretmenlerinin otantik liderlik özellikleri

Güven S. (Danışman)

B.ÖZDEN(Öğrenci) Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

Yüksek Lisans

Kariyer engeli olarak cam tavanın personel güçlendirmeye etkisi

Güven S. (Danışman)

M.UÇAR(Öğrenci)

Makaleler

Tümü (56)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (4)
Scopus (2)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (37)

2017

2017

41. Eğitim Bilimlerinin Gelişimi

GÜVEN S.

İlköğretim Online (elektronik) , cilt.16, sa.3, ss.1-3, 2017 (Hakemli Dergi)

2016

2016

45. TÜRKİYE DE EĞİTİM POLİTİKALARI

GÜVEN S.

ELEMENTARY EDUCATION ONLINE , cilt.15, sa.4, ss.1-2, 2016 (Hakemli Dergi)

2010

2010

52. Türkiye’de Devlet Eğitim ve İdeoloji

GÜVEN S.

Elementary Education Online , cilt.9, sa.2, ss.15-17, 2010 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. CLASSROOM TEACHERS' VIEWS ON THE CONCEPT OF LEADERSHIP AND THE LEADERSHIP BEHAVIORS OF SCHOOL ADMINISTRATORS

GÜVEN B., GÜVEN S., ERİM K.

The ICRE-ICRAL-ELT 2024 ULEAD Congress, Türkiye, 27 Eylül 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

2. İLKOKUL YÖNETİCİLERİNİN KULLANDIKLARI GÜÇ OYUNLARININ PERSONEL GÜÇLENDİRMEYE ETKİSİ

ŞEVİK E., GÜVEN S.

Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), 09 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

3. AFET KÜLTÜRÜNDE BÖLGESEL KÜLTÜREL ÖZELLİKLERİN ÖNEMİ

GEÇGİN D., GÜVEN S.

XVII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 28 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

4. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

ÇELİK G., GÜVEN S.

17. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi – ICRE, 28 - 30 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

5. TERS YÜZ ÖĞRENMENİN SINIF YÖNETİMİNDEKİ ETKİSİ

TUNCEL G., GÜVEN S.

17. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi – ICRE, Türkiye, 28 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

6. I Can Not Recognize Myself”, Examination of Individuals' Forgiveness, Self-Awareness, And Subjective Well-Being Levels in Terms of Violent Digital Games

AKGÜL H., GÜVEN S., GÜVEN A. Z., CEYLAN M.

9 th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG EDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL , JULY 6-8, 2023 UNIVERSITY OF COIMBRA, PORTUGAL, Portekiz, 6 - 08 Temmuz 2023, (Özet Bildiri)

2020

2020

7. İlköğretim Okul Müdürlerinin Değişim Yönetimine İlişkin Görüşleri

serdal g., GÜVEN S.

VIIth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 10 - 13 Eylül 2020, ss.361-363, (Özet Bildiri)

2020

2020

8. İlkokul Öğretmenlerinin Kariyer Engeli Olarak Cam Tavana İlişkin Görüşleri

GÜVEN S., UÇAR M.

INTERNATIONALWORLD WOMEN CONFERENCE, 7 - 08 Mart 2020, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

9. Türk Eğitim Sisteminin Değerlendirilmesi, Sorunlerı, Güçlü Ve Zayıf Yönlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri

GÜVEN S., GÜVEN B.

Ulead 2019, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, cilt.1, ss.429-436, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

12. FACULTY OF EDUCATION TEACHERS’ VIEWS ON EFFECTIVENESS, MANAGERIAL EFFECTIVENESS AND MOBBING

GÜVEN S.

5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG EDUCATION and LEADERSHIP FOR ALL, Baku, Azerbaycan, 9 - 11 Temmuz 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

2019

2019

13. Duygusal Emek ve Ortaöğretimde Öğretmen Olmak Kavramlarına İlişkin Öğrenci Görüşleri

GÜVEN S., GÜVEN B.

III. Uluslararası Eğitim Bilimleri Ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2019, ss.138, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

15. “Kariyer Engelleri: Cam Tavan” Konusuna İlişkin 2009-2019 Yılları Arasında Yapılan Tezlerin İncelenmesi

GÜVEN S., UÇAR M.

14. Uluslarası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.100-108, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

16. OKUL ÖNCESI EĞITIM ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLETIŞIM KAVRAMINA İLIŞKIN OLUŞTURDUKLARI METAFORLARIN İNCELENMESI (ÇANAKKALE ONSEKIZ MART ÜNIVERSITESI ÖRNEĞI)

GÜVEN B., GÜVEN S.

Ulead 2019 - X. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi,, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

17. OKUL ÖNCESI EĞITIM ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLETIŞIM KAVRAMINA İLIŞKIN GÖRÜŞLERI (ÇANAKKALE ONSEKIZ MART ÜNIVERSITESI ÖRNEĞI)

GÜVEN B., GÜVEN S.

Ulead 2019 - X. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi,, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

18. TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ, SORUNLARI, GÜÇLÜ VE ZAYIF YÖNLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

GÜVEN S., GÜVEN B.

Ulead 2019 - X. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi,, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

19. LİSANS ÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM VE GERÇEKLİK ŞOKUNA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

GÜVEN S.

2. ULUSLARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018, ss.205-209, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

20. ADAY ÖĞRETMENLERİN ADAY ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SÜRECİNDE YAŞANAN SORUNLARA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

GÜVEN S., KESEN K. K.

II. ULUSLARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018, ss.210-221, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

22. ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN TEHLİKE VE RİSKKELİMELERİNE YÜKLEDİKLERİ ANLAMLARIN BELİRLENMESİ

GÜVEN S., TEKİN E.

VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

23. MESLEK OLARAK YÖNETİCİLİK? İLKÖĞRETİM I.KADEME ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ

GÜVEN S.

VIII. International Congress on Research in Education (ICRE), 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

24. ÖĞRENCİLER ARASINDAKİ ZORBALIĞA İLİŞKİN TEMEL EĞİTİM İKİNCİ KADEME ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ

GÜVEN S., KESKİN Ş.

10. uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.109, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

28. OKUL MÜDÜRLERİNİN KULLANDIKLARI GÜÇ TÜRLERİNE İLİŞKİN BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ

GÜVEN S., KULBAK H.

8. ULUSLARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU EYFOR, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

31. PEDAGOJİK FORMASYON ÖĞRENCİLERİNİN PEDAGOJİK FORMASYON SERTİFİKA PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİNE İLİŞKİN OLUŞTURDUKLARI GÖRSEL METAFORLAR

GÜVEN S.

4. INTERNATİONAL EURASİAN EDUCATİONAL RESEARCH CONGRESS, Denizli, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

32. ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAMU PERSONELİ VE SEÇME SINAVINA (KPSS) İLİŞKİN OLUŞTURDUKLARI GÖRSEL METAFORLAR

GÜVEN S., DAK G.

12. ULUSLARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

33. 2005-2016 Yılları Arasında Sınıf Yönetimi İle İlgili Yapılmış Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

GÜVEN S., KOCAMAN A., AKBAŞ Y.

VII. Uluslarası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

34. Uzaktan Öğretim Yüksek Lisans Programlarının Etkililiği Konusunda Öğretmen Görüşleri

GÜVEN S., YONGACI AKGÜL M.

Uluslarası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

36. İLKÖĞRETİMDE 2010 2015 YILLARI ARASINDA YAPILAN İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİ İLE İLGİLİ ARAŞTIRMALAR

GÜVEN S., Çallı ÖZDEL İ.

15. ULUSLARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

2016

2016

37. SINIF VE BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI İSTENMEYEN DAVRANIŞLARLA BAŞ ETME YOLLARI

GÜVEN S., Çallı ÖZDEL İ.

15. ULUSLARASI KATILIMLI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

38. ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAKIŞ AÇISI İLE EĞİTİM FAKÜLTELERİ

GÜVEN S.

VIII. ULUSLARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

39. Eğitim bilimleri lisansüstü programlarında eğitim politikalarına ilişkin derslerle ilgili bir profil analizi

GÜVEN S., ÖZTÜRK H., ÇAĞATAY Ş. M., BİLİR B.

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2012

2012

42. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ RİSK KAVRAMINA BAKIŞ AÇILARI VE RİSK AİGILARININ İNCELENMESİ

GÜVEN B., GÜVEN S.

11. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ KONGRESİ, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

43. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ RİSK KAVRAMINA BAKIŞ AÇILARI VE RİSK AİGILARININ İNCELENMESİ

GÜVEN B., GÜVEN S.

11. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ KONGRESİ, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

44. sınıf Öğretmeni Adaylarının Risk Kavramına Bakış açıları ve Risk Algılarının İncelenmesi

GÜVEN B., GÜVEN S.

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

2011

2011

45. The Categorızatıon Hıgher Educatıon Process By Metaphors A Qualıtave Study About Dıffıcultıes And Necessıtıes

GÜVEN S.

III. İnternational Congress Of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

2010

2010

46. Derse Katılım ve Öğrenme

GÜVEN S., ŞAHİN TAŞKIN Ç.

II. Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

47. İlkokuma Yazma Öğretiminde Başarıyı arttırma Programının Etkililiği Model OYÖBA

GÜVEN B., GÜVEN S.

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)

2007

2007

48. Sınıf Öğretmeni adaylarının Bilgisayar ve İnternet Kullanma Düzeylerinin İncelenmesi Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği

GÜVEN B., İLERİ S.

. Uluslarası bilgisayar ve Öğretim teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

49. İlköğretim Bölümü öğretmen Adaylarının Profilini Belirleme Çalışması çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği

GÜVEN B., İLERİ S.

VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

50. İlköğretim Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Oluşturdukları Metaforlara İlişkin İnceleme

GÜVEN B., İLERİ S.

XV. Ulusal eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2025

2025

1. Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi Yaklaşım ve Modelleri

GÜVEN S., BİLGEN Z.

Okul Öncesi Eğitimde SINIF YÖNETİMİ, ŞAHİN SAK İKBAL TUBA, IŞIK HALİL, UÇAR REZZAN, Editör, PEGEM YAYINILIK, ss.34-60, 2025

2024

2024

2. EĞİTİM HAKKI

Güven S., Çalışkan M.

ÇEŞİTLİ PERPEKTİFLERDEN EĞİTİM HUKUKU, R. ŞAMİL TATİK, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.73-94, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

3. Dijitalleşen Sınıfların Yönetimi

Ceylan M., Güven S.

uygulamalı sınıf yönetimi, HALİL IŞIK,REZZAN UÇAR, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.292-311, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

4. İÇERİKLE BÜTÜNLEŞİK DİL ÖĞRETİMİ (CLIL) YÖNTEMİ İLE İLGİLİ YAPILMIŞ TEZLERİN İNCELENMESİ

Güven S., Tekin F. T.

TÜRKÇE EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI -VII, KANA FATİH,GEÇGEL HUlusi, Editör, HOLİSTENCE YAYIN EVİ, Çanakkale, ss.123-137, 2024

2024

2024

5. OKUL YÖNETİCİLERİNİN YETİŞTİRİLMESİ VE ATANMASI

Güven S.

TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, TÜRKAN ARGON,ŞENAY SEZGİN NARTGÜN, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.302-327, 2024

2024

2024

6. İÇERİKLE BÜTÜNLEŞİK DİL ÖĞRETİMİ (CLIL) YÖNTEMİ İLE İLGİLİ YAPILMIŞ TEZLERİN İNCELENMESİ

GÜVEN S., TEKİN F. T.

TÜRKÇE EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI -VII, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, HOLİSTENCE YAYIN EVİ, ss.123-137, 2024

2024

2024

7. EĞİTİM HAKKI

GÜVEN S., ÇALIŞKAN M.

ÇEŞİTLİ PERPEKTİFLERDEN EĞİTİM HUKUKU, TATIK RAMAZAN ŞAMİL, Editör, NOBEL YAYIN, ss.76-94, 2024

2023

2023

8. ÖĞRETMENLERİN SENDİKAL ÖRGÜTLENMEYE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

GÜVEN S., İBAÇOĞLU T.

Eğitim Bilimlerinde Araştırmalar, Nursen AZİZOĞLU & Bülent PEKDAĞ, Editör, Livre de Lyon, ss.145-166, 2023

2023

2023

9. örgüt kültürüne ilişkin lisansüstü eğitim tezlerinin incelenmesi

İnam S., GÜVEN S.

Temel Eğitimde Araştırmalar, Güven, B., Editör, Holistance yayıncılık, ss.137-166, 2023

2022

2022

12. KADIN YÖNETİCİLERDE CAM TAVAN SENDROMU

GÜVEN S., UÇAR M.

EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ KONULARI II NEGATİF ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, GÜVEN, S., Editör, NOBEL YAYINCILIK, ss.225-246, 2022

2022

2022

13. NEDEN EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ?

GÜVEN S.

EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ KONULARI I, GÜVEN, S., Editör, NOBEL YAYINCILIK, ss.1-14, 2022

2016

2016

14. Stres ve Stresle Başa Çıkma

GÜVEN S.

Etkili İletişim, Bülent GÜVEN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.126-137, 2016

2014

2014

15. SINIF ORTAMINDA ÖĞRENCİLERİ GÜDÜLEMEK

GÜVEN S.

SINIF YÖNETİMİ, "ARSLAN H.", Editör, Paradigma, İstanbul, ss.225-240, 2014

2013

2013

16. STRES VE STRESLE BAŞA ÇIKMA

GÜVEN S.

ETKİLİ İLETİŞİM, "GÜVEN, B.", Editör, Pegem Yayınları, Ankara, ss.126-137, 2013

2011

2011

17. ÖĞRETMEN YETİŞTİRME POLİTİKALARI

GÜVEN S., KARSLI M. D.

TÜRKİYE'DE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME, SONGÜL A. KİLİMCİ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.53-83, 2011

Desteklenen Projeler

2023 - 2025

2023 - 2025

Academic Entrepreneurship Roadmap

Erasmus Projesi , Erasmus Projesi, Avrupa Düzeyi

Eryaman M. Y. (Yürütücü), Genç S. Z., Rıedler Eryaman M., Güven S., Girgin D., Ergen G., et al.

2019 - 2021

2019 - 2021

EĞİTİM FAKÜLTESİNİN ÖRGÜTSEL SEMBOLLER YÖNETSEL UYGULAMALAR VE RUHANİ ÖRGÜTLER BAĞLAMINDA BİR ÇÖZÜMLEMESİ

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

GÜVEN S. (Yürütücü), UÇAR M.

2019 - 2020

2019 - 2020

KARİYER ENGELİ OLARAK CAM TAVANIN PERSONEL GÜÇLENDİRMEYE ETKİSİ

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans

GÜVEN S. (Yürütücü), UÇAR M.

2012 - 2012

2012 - 2012

İlköğretimde Sınıf Yönetiminin Etkililiği

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans

KARSLI M. D. (Yürütücü), GÜVEN S., GÜVEN S.

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

EKUSürdürülebilir Kalkınma

Editörler Kurulu Üyesi

2017 - 2022

2017 - 2022

JOURNAL OF AWARENESS

Editörler Kurulu Üyesi

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Eylül 2015

Eylül 2015

Eğitimde Kuram ve Uygulama

Diğer Dergiler

Ödüller

Ocak 2023

Ocak 2023

Memursen Tez ÖdülleriSürdürülebilir Kalkınma

Memur Sen Akademi