SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Kimya Derslerinde Laboratuvar Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.18, sa.2, ss.142-155, 2022 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitime Yönelik Algılarının Yüksekokul Öğrencileri ile Karşılaştırılması
EURASIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
, cilt.2, sa.2, ss.101-112, 2021 (Hakemli Dergi)
Changing Concepts in Chemistry Curricula and Their Rate of Occurrence in University Entrance Exams
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.12, sa.5, ss.177-194, 2020 (Hakemli Dergi)
Kimya Öğretmenlerinin Yazılı Sınavlarının İncelenmesi: Artvin İli Örneği
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.371-385, 2020 (Hakemli Dergi)
Kimya Öğretmenlerinin Yazılı Sınavlarının İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.22, ss.371-385, 2020 (Hakemli Dergi)
Akran Öğretiminin Etkililiğine İlişkin Öğrenci Görüşleri
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.12, sa.24, ss.515-526, 2017 (Hakemli Dergi)
Farklı standartta yurtlarda barınan öğrencilerinin akademik başarılarının karşılaştırılması
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, ss.31-44, 2016 (Hakemli Dergi)
Kimya öğretmenlerinin ortaöğretim kimya öğretim programının uygulanabilirliği hakkındaki görüşleri
Milli Eğitim
, cilt.43, ss.236-252, 2013 (Scopus)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Cambridge Uluslararası Genel Ortaöğretim Eğitim Sertifikası (IGCSE) Kimya Dersi Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi
8. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2023, ss.29
Uluslararası Bakalorya Diploma Programı Kimya Dersi Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi
4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, ss.291-292
Kimya Öğretmenlerinin Öğretim Programında Yer Alan Deney Etkinliklerini Gerçekleştirme Durumlları
VII. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2021, ss.60
Çevrimiçi Derslere Yönelik Üniversite Öğrencilerinin Görüşleri
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.1240-1241
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİMİN ÖLÇME BOYUTUNA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Uluslararası Covid-19 Sürecinde Eğitimde Yeni Normlar 2, Artvin, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2021, ss.1
Son Yıllarda Kimya Öğretim Programında Yapılan Sadeleştirmeler
II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 4 - 06 Aralık 2020, ss.1
Kimya eğitimi doktora tezlerinin incelenmesi
6.Ulusal Kimya Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.56
Akran Öğretiminin Öğrencilerin Çözünme Olgusu ve Çözeltilerin Fiziksel Özellikleri ile İlgili Anlayışlarına Etkisi
1.Uluslararası Eğitim ve Değişim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 06 Nisan 2019, ss.1-10
Kitap & Kitap Bölümleri
Nanobilim ve Nanoteknoloji Öğretimi
Nobel Yayınevi, Ankara, 2024