Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Temel Eğitim Öğretmen Adaylarının Öğretmen Kimlikleri Üzerine Bir Araştırma

1st International Conference on Basic Education, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.222-223 Sürdürülebilir Kalkınma

Investigation of Theses in the Field of Social Studies Course of Fourth Grade

XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018, ss.270

Pre-service Teachers’ Perceptions of Plagiarism: A Metaphor Based Analysis

XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018, ss.54

An Analysis of Graduate Theses on Elementary Education

XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018

Temel Eğitim Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri Üzerine Bir Araştırma

IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Temel eğitim öğretmen adayları tarafından benimsenen eğitim felsefelerinin incelenmesi

IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Üniversitedeki Örtük Programa İlişkin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri: Çanakkale Örneği

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.71-72

Öğretmen adaylarının kendi kendine öğrenme becerilerinin incelenmesi

7th International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özel Alan Yeterliklerine İlişkin Özyeterlik Düzeylerinin İncelenmesi

VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016

Öğretmen Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.113

Sınıf Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerine Yönelik Tutum Düzeyleri

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.10

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

14. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.22

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Algıları: Bir Metaforik Çalışma

VII. Uluslar Arası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.92

Öğrenci Algısına Göre Öğretmen Etik Değerlerinin İncelenmesi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.53

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımlarına Yönelik Okuryazarlık Düzeyleri

VI. International Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, ss.10

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Problem Çözmeye Yönelik İnançlarının Belirlenmesi

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.25

Eğitimde Ölçme Değerlendirme İle İlgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: 5N1K

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.25

Pre-service Teachers’ Views on Difficulties on Implementation of Process-Oriented Assessment and Evaluation Tools

5th International Conference of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.10

Opinions of Prospective Teachers on Alternative Assessment-Evaluation Methods

Educational Reform in the 21st Century in Balkan Countries, Bucuresti, Romanya, 28 - 30 Haziran 2012, ss.10

A Study on Adequacy of Problem Solving Strategies (At Maths Questions) of Pre-service Primary Teachers

IV. International Congress of Educational Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.966-978

Determining The Assessment and Evaluation Self- Efficacy of Pre- Service Primary Teachers

14th International BASOPED Conference 'Evaluation in Education in the Balkan Countries", Belgrade, Sırbistan, 16 - 18 Haziran 2011, ss.583-590

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Araştırma Yöntemlerine İlişkin Öz-yeterlilikleri

” 9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.862-869

Sınıf öğretmeni adaylarının "problem" e bakış açılarına yönelik bir araştırma

VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, ss.1

Sınıf öğretmenliği adaylarının matematik öğretimine ilişkin özyeterlilikleri

VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, ss.97-105 Sürdürülebilir Kalkınma

Okul öncesi öğretmenliği adaylarının matematik eğitimine ilişkin özyeterliliklerinin belirlenmesi: Çanakkale ili örneği.

AB Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Geleceği Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Haziran 2006, ss.132-135 Sürdürülebilir Kalkınma

Kitap & Kitap Bölümleri

Program okuryazarlığı

Okuryazar mıyım , Mehtap ÖZDEN, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.203-225, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Eleştirel okuryazarlık

Okuryazar mıyım , Mehtap Özden, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.13-31, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Hizmet Öncesi Dönemde Öğretmen Adaylarına Mesleki Değerlerin Kazandırılması

Öğretmenliğin Mesleki Değerleri Ve Etik, Mustafa ERGÜN, Nermin KARABACAK, İsa KORKMAZ, Mehmet KÜÇÜK, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.293-346, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

An Analysis of Graduate Theses on Elementary Education

Educational Policy and Research, H. Arslan,R. Dorczak,A. D. Urlica Alina, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krakow, ss.171-178, 2018

Preservice Teachers’ Perceptions of Plagiarism: A Metaphor-Based Analysis

Educational Policy and Research, Arslan, Hasan Dorczak, Roman Dragoescu Urlica, Alina Andreea, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krakow, ss.233-261, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Metrikler

Yayın

70

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

7

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları