Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Türkiye ve Hindistan İlkokul 4. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programlarının Program Öğeleri Bağlamında Karşılaştırılması
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.635-654, 2023 (Hakemli Dergi)
Temel Eğitim Bölümünde Öğrenimlerini Sürdüren Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2019, sa.20, ss.107-122, 2019 (Hakemli Dergi)
Temel Eğitim Öğretmen Adayları Tarafından Benimsenen Eğitim Felsefeleri: Çanakkale İli Örneği
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.12, sa.26, ss.99-124, 2018 (Hakemli Dergi)
Matematik Özyeterlik Ölçeği Geliştirilmesi
Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.17, ss.328-344, 2017 (Hakemli Dergi)
Matematiğe İlişkin Akademik Başarı Özyeterlik ve Tutum Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi
The Journal of Academic Social Science Studies
, sa.31, ss.343-366, 2015 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmeni adaylarının alternatif ölçmedeğerlendirme araçlarını kullanma konusunda yeterliliklerine ilişkin görüşleri
Journal of Theory and Practice in Education
, cilt.11, sa.2, ss.438-459, 2015 (Hakemli Dergi)
Alternatif ölçme değerlendirme yöntemlerinin akademik başarı, kalıcılık, özyeterlilik algısı ve tutum üzerine etkisi
Journal of Theory and Practice in Education
, cilt.10, sa.4, ss.1022-1046, 2014 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Alternatif Ölçme-Değerlendirme Yöntemlerine İlişkin Görüşleri
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.123-142, 2014 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretiminde Kavram Haritalarının Kullanılması Üzerine Kuramsal Bir Çalışma
Uluslararası Dil ve Edebiyat Eğitimi Dergisi
, cilt.2, sa.7, ss.13-34, 2013 (Hakemli Dergi)
Süreç Odaklı Ölçme-Değerlendirme Yöntemlerinin Uygulanmasında Yaşanacak Güçlüklere İlişkin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.36, ss.109-129, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Temel Eğitim Öğretmen Adaylarının Öğretmen Kimlikleri Üzerine Bir Araştırma
1st International Conference on Basic Education, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.222-223
Temel Eğitim Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Kaygı Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma
1st International Conference on Basic Education, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.222
Investigation of Theses in the Field of Social Studies Course of Fourth Grade
XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018, ss.270
Pre-service Teachers’ Perceptions of Plagiarism: A Metaphor Based Analysis
XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018, ss.54
An Analysis of Graduate Theses on Elementary Education
XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018
Temel Eğitim Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri Üzerine Bir Araştırma
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Üniversitedeki Örtük Programa İlişkin Algılarının İncelenmesi
IX. International Congress of Educational Research, 11 - 14 Mayıs 2017
Temel Eğitim Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Uygulama Öğretmenlerinin Yeterliliklerinin İncelenmesi
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Okulöncesi Öğretmen Adaylarının Ölçme-Değerlendirmeye İlişkin Algıları: Bir Metaforik Çalışma
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Temel eğitim öğretmen adayları tarafından benimsenen eğitim felsefelerinin incelenmesi
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Üniversitedeki Örtük Programa İlişkin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri: Çanakkale Örneği
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.71-72
Öğretmen adaylarının kendi kendine öğrenme becerilerinin incelenmesi
7th International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017
Öğretmen Adaylarının Kendi Kendine Öğrenme Becerilerinin İncelenmesi
VII. International Congress of Research in Education, 27 - 29 Nisan 2017
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eğitimde Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Tutumlarının Farklı Boyutlar Açısından İncelenmesi: Çanakkale ve Sinop Örneği
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016
Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Tutumlarının Farklı Boyutlar Açısından İncelenmesi
VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacı Yaklaşıma İlişkin Tutum ve Özel Alan Yeterliklerine İlişkin Özyeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
VIII. International Congress of Educational Research, 5 - 08 Mayıs 2016
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özel Alan Yeterliklerine İlişkin Özyeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016
Öğretmen Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.113
Sınıf Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerine Yönelik Tutum Düzeyleri
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.10
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
14. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.22
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Algıları: Bir Metaforik Çalışma
VII. Uluslar Arası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.92
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.25
Öğrenci Algısına Göre Öğretmen Etik Değerlerinin İncelenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.53
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımlarına Yönelik Okuryazarlık Düzeyleri
VI. International Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, ss.10
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Problem Çözmeye Yönelik İnançlarının Belirlenmesi
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.25
Eğitimde Ölçme Değerlendirme İle İlgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: 5N1K
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.25
Pre-service Teachers’ Views on Difficulties on Implementation of Process-Oriented Assessment and Evaluation Tools
5th International Conference of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.10
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Alternatif Ölçme-Değerlendirme Araçlarını Kullanma Konusunda Yeterliliklerine İlişkin Görüşleri
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.25
Opinions of Prospective Teachers on Alternative Assessment-Evaluation Methods
Educational Reform in the 21st Century in Balkan Countries, Bucuresti, Romanya, 28 - 30 Haziran 2012, ss.10
Matematik Problemlerinde Kullanılan Problem Çözme Stratejilerinin Öğretimine İlişkin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.226-2228
A Study on Adequacy of Problem Solving Strategies (At Maths Questions) of Pre-service Primary Teachers
IV. International Congress of Educational Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.966-978
Determining The Assessment and Evaluation Self- Efficacy of Pre- Service Primary Teachers
14th International BASOPED Conference 'Evaluation in Education in the Balkan Countries", Belgrade, Sırbistan, 16 - 18 Haziran 2011, ss.583-590
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Araştırma Yöntemlerine İlişkin Öz-yeterlilikleri
” 9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.862-869
İlköğretim 2 sınıf matematik dersi çarpım tablosunun öğretiminde aktif öğrenme yaklaşımı ile öğretimin öğrenci başarısına etkisi
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008
Sınıf öğretmeni adaylarının "problem" e bakış açılarına yönelik bir araştırma
VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, ss.1
Sınıf öğretmenliği adaylarının matematik öğretimine ilişkin özyeterlilikleri
VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, ss.97-105
Okul Öncesinde Matematik Eğitimine İlişkin Kaynak Kitap ve Araştırmaların Okul Öncesi Öğretmeni Adayları Tarafından Değerlendirilmesine Yönelik Bir Çalışma
AB Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Yarını, Girne, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Haziran 2006
Okul öncesi öğretmenliği adaylarının matematik eğitimine ilişkin özyeterliliklerinin belirlenmesi: Çanakkale ili örneği.
AB Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Geleceği Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Haziran 2006, ss.132-135
Sınıf öğretmeni adaylarının sınıf öğretmenleri ile ilgili görüşlerini fen ve matematik alanları açısından değerlendirmeye yönelik bir çalışma
3. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2006, ss.103
Türkiye Cumhuriyeti Milli Eğitim Bakanlığı ilköğretim 1. sınıf matematik dersi programı ile Japonya Milli Eğitim Bilim Kültür Bakanlığı ilköğretim 1. sınıf aritmetik dersi programlarının karşılaştırılması
XIV.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2005, ss.1
İlköğretim öğretmenlerinin matematik dersine ilişkin kullandıkları yöntem ve teknikler üzerine bir araştırma
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2005, ss.1
İlköğretim öğretmenlerinin matematik dersine ilişkin planlama bilgi düzeylerinin belirlenmesi: Çanakkale ili örneği
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2005, ss.1
İlköğretim Öğretmenlerinin Matematik Dersine ilişkin Konu Alanı Bilgilerinin ve Mesleki Yeterliliklerinin Belirlenmesi
6. Ulusal Fen-Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.250
Kitap & Kitap Bölümleri
An Analysis of Graduate Theses on Elementary Education
Educational Policy and Research, H. Arslan,R. Dorczak,A. D. Urlica Alina, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krakow, ss.171-178, 2018
Preservice Teachers’ Perceptions of Plagiarism: A Metaphor-Based Analysis
Educational Policy and Research, Arslan, Hasan Dorczak, Roman Dragoescu Urlica, Alina Andreea, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krakow, ss.233-261, 2018