Makaleler
21
Tümü (21)
Scopus (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (16)
3. Türkiye ve Hindistan İlkokul 4. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programlarının Program Öğeleri Bağlamında Karşılaştırılması
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.635-654, 2023 (Hakemli Dergi)
9. Temel Eğitim Bölümünde Öğrenimlerini Sürdüren Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2019, sa.20, ss.107-122, 2019 (Hakemli Dergi)
15. Matematiğe İlişkin Akademik Başarı Özyeterlik ve Tutum Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi
The Journal of Academic Social Science Studies
, sa.31, ss.343-366, 2015 (Hakemli Dergi)
16. Sınıf öğretmeni adaylarının alternatif ölçmedeğerlendirme araçlarını kullanma konusunda yeterliliklerine ilişkin görüşleri
Journal of Theory and Practice in Education
, cilt.11, sa.2, ss.438-459, 2015 (Hakemli Dergi)
17. Alternatif ölçme değerlendirme yöntemlerinin akademik başarı, kalıcılık, özyeterlilik algısı ve tutum üzerine etkisi
Journal of Theory and Practice in Education
, cilt.10, sa.4, ss.1022-1046, 2014 (Hakemli Dergi)
18. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Alternatif Ölçme-Değerlendirme Yöntemlerine İlişkin Görüşleri
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.123-142, 2014 (Hakemli Dergi)
19. Türkçe Öğretiminde Kavram Haritalarının Kullanılması Üzerine Kuramsal Bir Çalışma
Uluslararası Dil ve Edebiyat Eğitimi Dergisi
, cilt.2, sa.7, ss.13-34, 2013 (Hakemli Dergi)
21. Süreç Odaklı Ölçme-Değerlendirme Yöntemlerinin Uygulanmasında Yaşanacak Güçlüklere İlişkin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.36, ss.109-129, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
43
1. Temel Eğitim Öğretmen Adaylarının Öğretmen Kimlikleri Üzerine Bir Araştırma
1st International Conference on Basic Education, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.222-223, (Özet Bildiri)
2. Temel Eğitim Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Kaygı Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma
1st International Conference on Basic Education, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.222, (Özet Bildiri)
3. Investigation of Theses in the Field of Social Studies Course of Fourth Grade
XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018, ss.270, (Özet Bildiri)
4. Pre-service Teachers’ Perceptions of Plagiarism: A Metaphor Based Analysis
XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018, ss.54, (Özet Bildiri)
5. An Analysis of Graduate Theses on Elementary Education
XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018, (Özet Bildiri)
6. Temel Eğitim Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri Üzerine Bir Araştırma
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
7. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Üniversitedeki Örtük Programa İlişkin Algılarının İncelenmesi
IX. International Congress of Educational Research, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
8. Temel Eğitim Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Uygulama Öğretmenlerinin Yeterliliklerinin İncelenmesi
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
9. Okulöncesi Öğretmen Adaylarının Ölçme-Değerlendirmeye İlişkin Algıları: Bir Metaforik Çalışma
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
10. Temel eğitim öğretmen adayları tarafından benimsenen eğitim felsefelerinin incelenmesi
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
11. Üniversitedeki Örtük Programa İlişkin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri: Çanakkale Örneği
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.71-72, (Tam Metin Bildiri)
12. Öğretmen adaylarının kendi kendine öğrenme becerilerinin incelenmesi
7th International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
13. Öğretmen Adaylarının Kendi Kendine Öğrenme Becerilerinin İncelenmesi
VII. International Congress of Research in Education, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
14. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eğitimde Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Tutumlarının Farklı Boyutlar Açısından İncelenmesi: Çanakkale ve Sinop Örneği
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
15. Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Tutumlarının Farklı Boyutlar Açısından İncelenmesi
VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
16. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacı Yaklaşıma İlişkin Tutum ve Özel Alan Yeterliklerine İlişkin Özyeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
VIII. International Congress of Educational Research, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
17. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özel Alan Yeterliklerine İlişkin Özyeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
18. Öğretmen Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.113, (Özet Bildiri)
19. Sınıf Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerine Yönelik Tutum Düzeyleri
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.10, (Tam Metin Bildiri)
20. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
14. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.22, (Özet Bildiri)
21. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Algıları: Bir Metaforik Çalışma
VII. Uluslar Arası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.92, (Özet Bildiri)
22. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.25, (Tam Metin Bildiri)
23. Öğrenci Algısına Göre Öğretmen Etik Değerlerinin İncelenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.53, (Özet Bildiri)
24. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımlarına Yönelik Okuryazarlık Düzeyleri
VI. International Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, ss.10, (Tam Metin Bildiri)
25. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Problem Çözmeye Yönelik İnançlarının Belirlenmesi
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.25, (Tam Metin Bildiri)
26. Eğitimde Ölçme Değerlendirme İle İlgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: 5N1K
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.25, (Tam Metin Bildiri)
27. Pre-service Teachers’ Views on Difficulties on Implementation of Process-Oriented Assessment and Evaluation Tools
5th International Conference of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.10, (Tam Metin Bildiri)
28. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Alternatif Ölçme-Değerlendirme Araçlarını Kullanma Konusunda Yeterliliklerine İlişkin Görüşleri
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.25, (Tam Metin Bildiri)
29. Opinions of Prospective Teachers on Alternative Assessment-Evaluation Methods
Educational Reform in the 21st Century in Balkan Countries, Bucuresti, Romanya, 28 - 30 Haziran 2012, ss.10, (Tam Metin Bildiri)
30. Matematik Problemlerinde Kullanılan Problem Çözme Stratejilerinin Öğretimine İlişkin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.226-2228, (Özet Bildiri)
31. A Study on Adequacy of Problem Solving Strategies (At Maths Questions) of Pre-service Primary Teachers
IV. International Congress of Educational Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.966-978, (Tam Metin Bildiri)
32. Determining The Assessment and Evaluation Self- Efficacy of Pre- Service Primary Teachers
14th International BASOPED Conference 'Evaluation in Education in the Balkan Countries", Belgrade, Sırbistan, 16 - 18 Haziran 2011, ss.583-590, (Tam Metin Bildiri)
33. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Araştırma Yöntemlerine İlişkin Öz-yeterlilikleri
” 9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.862-869, (Tam Metin Bildiri)
34. İlköğretim 2 sınıf matematik dersi çarpım tablosunun öğretiminde aktif öğrenme yaklaşımı ile öğretimin öğrenci başarısına etkisi
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
35. Sınıf öğretmeni adaylarının "problem" e bakış açılarına yönelik bir araştırma
VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, ss.1, (Özet Bildiri)
36. Sınıf öğretmenliği adaylarının matematik öğretimine ilişkin özyeterlilikleri
VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, ss.97-105, (Tam Metin Bildiri)
37. Okul Öncesinde Matematik Eğitimine İlişkin Kaynak Kitap ve Araştırmaların Okul Öncesi Öğretmeni Adayları Tarafından Değerlendirilmesine Yönelik Bir Çalışma
AB Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Yarını, Girne, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Haziran 2006, (Özet Bildiri)
38. Okul öncesi öğretmenliği adaylarının matematik eğitimine ilişkin özyeterliliklerinin belirlenmesi: Çanakkale ili örneği.
AB Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Geleceği Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Haziran 2006, ss.132-135, (Özet Bildiri)
39. Sınıf öğretmeni adaylarının sınıf öğretmenleri ile ilgili görüşlerini fen ve matematik alanları açısından değerlendirmeye yönelik bir çalışma
3. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2006, ss.103, (Özet Bildiri)
40. Türkiye Cumhuriyeti Milli Eğitim Bakanlığı ilköğretim 1. sınıf matematik dersi programı ile Japonya Milli Eğitim Bilim Kültür Bakanlığı ilköğretim 1. sınıf aritmetik dersi programlarının karşılaştırılması
XIV.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2005, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
41. İlköğretim öğretmenlerinin matematik dersine ilişkin kullandıkları yöntem ve teknikler üzerine bir araştırma
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2005, ss.1, (Özet Bildiri)
42. İlköğretim öğretmenlerinin matematik dersine ilişkin planlama bilgi düzeylerinin belirlenmesi: Çanakkale ili örneği
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2005, ss.1, (Özet Bildiri)
43. İlköğretim Öğretmenlerinin Matematik Dersine ilişkin Konu Alanı Bilgilerinin ve Mesleki Yeterliliklerinin Belirlenmesi
6. Ulusal Fen-Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.250, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
5
4. An Analysis of Graduate Theses on Elementary Education
Educational Policy and Research, H. Arslan,R. Dorczak,A. D. Urlica Alina, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krakow, ss.171-178, 2018
5. Preservice Teachers’ Perceptions of Plagiarism: A Metaphor-Based Analysis
Educational Policy and Research, Arslan, Hasan Dorczak, Roman Dragoescu Urlica, Alina Andreea, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krakow, ss.233-261, 2018