Yayınlar & Eserler

Makaleler 21
Tümü (21)
Scopus (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (16)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 43

1. Temel Eğitim Öğretmen Adaylarının Öğretmen Kimlikleri Üzerine Bir Araştırma

1st International Conference on Basic Education, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.222-223, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Investigation of Theses in the Field of Social Studies Course of Fourth Grade

XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018, ss.270, (Özet Bildiri)

4. Pre-service Teachers’ Perceptions of Plagiarism: A Metaphor Based Analysis

XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018, ss.54, (Özet Bildiri)

5. An Analysis of Graduate Theses on Elementary Education

XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018, (Özet Bildiri)

6. Temel Eğitim Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri Üzerine Bir Araştırma

IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Üniversitedeki Örtük Programa İlişkin Algılarının İncelenmesi

IX. International Congress of Educational Research, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

8. Temel Eğitim Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Uygulama Öğretmenlerinin Yeterliliklerinin İncelenmesi

IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Okulöncesi Öğretmen Adaylarının Ölçme-Değerlendirmeye İlişkin Algıları: Bir Metaforik Çalışma

IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Temel eğitim öğretmen adayları tarafından benimsenen eğitim felsefelerinin incelenmesi

IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Üniversitedeki Örtük Programa İlişkin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri: Çanakkale Örneği

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.71-72, (Tam Metin Bildiri)

12. Öğretmen adaylarının kendi kendine öğrenme becerilerinin incelenmesi

7th International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

13. Öğretmen Adaylarının Kendi Kendine Öğrenme Becerilerinin İncelenmesi

VII. International Congress of Research in Education, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

15. Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Tutumlarının Farklı Boyutlar Açısından İncelenmesi

VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

17. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özel Alan Yeterliklerine İlişkin Özyeterlik Düzeylerinin İncelenmesi

VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

18. Öğretmen Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.113, (Özet Bildiri)

19. Sınıf Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerine Yönelik Tutum Düzeyleri

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.10, (Tam Metin Bildiri)

20. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

14. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.22, (Özet Bildiri)

21. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Algıları: Bir Metaforik Çalışma

VII. Uluslar Arası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.92, (Özet Bildiri)

22. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.25, (Tam Metin Bildiri)

23. Öğrenci Algısına Göre Öğretmen Etik Değerlerinin İncelenmesi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.53, (Özet Bildiri)

24. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımlarına Yönelik Okuryazarlık Düzeyleri

VI. International Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, ss.10, (Tam Metin Bildiri)

25. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Problem Çözmeye Yönelik İnançlarının Belirlenmesi

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.25, (Tam Metin Bildiri)

26. Eğitimde Ölçme Değerlendirme İle İlgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: 5N1K

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.25, (Tam Metin Bildiri)

27. Pre-service Teachers’ Views on Difficulties on Implementation of Process-Oriented Assessment and Evaluation Tools

5th International Conference of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.10, (Tam Metin Bildiri)

28. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Alternatif Ölçme-Değerlendirme Araçlarını Kullanma Konusunda Yeterliliklerine İlişkin Görüşleri

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.25, (Tam Metin Bildiri)

29. Opinions of Prospective Teachers on Alternative Assessment-Evaluation Methods

Educational Reform in the 21st Century in Balkan Countries, Bucuresti, Romanya, 28 - 30 Haziran 2012, ss.10, (Tam Metin Bildiri)

30. Matematik Problemlerinde Kullanılan Problem Çözme Stratejilerinin Öğretimine İlişkin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.226-2228, (Özet Bildiri)

31. A Study on Adequacy of Problem Solving Strategies (At Maths Questions) of Pre-service Primary Teachers

IV. International Congress of Educational Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.966-978, (Tam Metin Bildiri)

32. Determining The Assessment and Evaluation Self- Efficacy of Pre- Service Primary Teachers

14th International BASOPED Conference 'Evaluation in Education in the Balkan Countries", Belgrade, Sırbistan, 16 - 18 Haziran 2011, ss.583-590, (Tam Metin Bildiri)

33. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Araştırma Yöntemlerine İlişkin Öz-yeterlilikleri

” 9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.862-869, (Tam Metin Bildiri)

35. Sınıf öğretmeni adaylarının "problem" e bakış açılarına yönelik bir araştırma

VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, ss.1, (Özet Bildiri)

36. Sınıf öğretmenliği adaylarının matematik öğretimine ilişkin özyeterlilikleri

VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, ss.97-105, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

38. Okul öncesi öğretmenliği adaylarının matematik eğitimine ilişkin özyeterliliklerinin belirlenmesi: Çanakkale ili örneği.

AB Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Geleceği Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Haziran 2006, ss.132-135, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

42. İlköğretim öğretmenlerinin matematik dersine ilişkin planlama bilgi düzeylerinin belirlenmesi: Çanakkale ili örneği

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2005, ss.1, (Özet Bildiri)

43. İlköğretim Öğretmenlerinin Matematik Dersine ilişkin Konu Alanı Bilgilerinin ve Mesleki Yeterliliklerinin Belirlenmesi

6. Ulusal Fen-Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.250, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 5

1. Program okuryazarlığı

Okuryazar mıyım , Mehtap ÖZDEN, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.203-225, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Eleştirel okuryazarlık

Okuryazar mıyım , Mehtap Özden, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.13-31, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Hizmet Öncesi Dönemde Öğretmen Adaylarına Mesleki Değerlerin Kazandırılması

Öğretmenliğin Mesleki Değerleri Ve Etik, Mustafa ERGÜN, Nermin KARABACAK, İsa KORKMAZ, Mehmet KÜÇÜK, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.293-346, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

4. An Analysis of Graduate Theses on Elementary Education

Educational Policy and Research, H. Arslan,R. Dorczak,A. D. Urlica Alina, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krakow, ss.171-178, 2018

5. Preservice Teachers’ Perceptions of Plagiarism: A Metaphor-Based Analysis

Educational Policy and Research, Arslan, Hasan Dorczak, Roman Dragoescu Urlica, Alina Andreea, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krakow, ss.233-261, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

70

Yayın (Scopus)

1

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

4

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

4

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

26

Proje

7

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları