Akademik Unvanlar
-
2021 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2018 - 2021 Yrd. Doç. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2015 - 2018 Araştırma Görevlisi Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2014 - 2015 Diğer
University of Sydney, Faculty Of Education And Social Work, Educational Administration And Leadership
-
2012 - 2015 Araştırma Görevlisi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Yönetilen Tezler
-
Akademisyenlerin sosyal medyada benlik sunumları: Twitter profillerinin incelenmesi
Uslu B. (Danışman)
M.Sevim(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Okullarda yöneticilerin empati düzeyleri, örgütsel sosyalleşme ve öğretmenlerin iş doyumu arasındaki ilişkiler: Beykoz ilçe örneği
Uslu B. (Danışman)
P.KIRDÖK(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Lise Öğrencilerinin Siber Zorbalık Yapma Davranışlarının Altında Yatan Etmenleri Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma
Uslu B. (Danışman)
B.TULGAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
İlkokul öğretmenlerinin narsistik eğilimleri ile değer tercihleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Uslu B. (Danışman)
S.ARSLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Okullardaki örgütsel güç kaynakları ile öğretmenlerin öznel iyi oluş düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Uslu B. (Danışman)
F.YALÇIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Liderlik tarzları, örgüt iklimi ve örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişkiler: Çanakkale bankacılık sektörü örneği
Uslu B. (Danışman)
B.ÇÖMEZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Öğretmenlerin hayat boyu öğrenme eğilimlerinin mesleki gelişim özyeterlikleri ile ilişkisi: Edremit ilçesi örneği
Uslu B. (Danışman)
R.SEDA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Okullarda yöneticilerin duygu yönetimi becerileri, örgütsel iletişim ve öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişkiler: Fatih İlçe örneği
Uslu B. (Danışman)
E.BALTA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Öğretim üyelerinin profesyonel sermayeleri ile akademik yaşamları arasındaki ilişki