Prof. Dr. BÜLENT GÜVEN


Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

Sınıf Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel, Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Eğitim Bilimleri, Eğitim Programları ve Öğretim, İlköğretim, Sınıf Öğretmenliği, Öğretmen Eğitimi


Yayınlardaki İsimler: Güven, Buelent, Güeven, Buelent

E-posta: bulentg@comu.edu.tr
İş Telefonu: +90 286 217 1303 Dahili: 31147
Web: https://avesis.comu.edu.tr/bulentg
Ofis: Eğitim Fakültesi Yeni Bina 2. Kat B2 koridor 3 nolu ofis
Posta Adresi: Çanakkale Onsekiz Mart Üni. Eğitim Fak. İlköğretim Bölümü E-413 nolu ofis ÇANAKKALE

Metrikler

Yayın

146

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

39

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

42

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

1118

H-İndeks (Scholar)

17

Atıf (TrDizin)

54

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

2

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

187

Proje

9

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

Prof.Dr.Bülent GÜVEN lisans eğitimini Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Eğitim Fakültesini üniversite ve fakülte birincisi olarak tamamlamıştır. Aynı Üniversite’nin Sosyal Bilimler Enstitüsüne bağlı olarak Eğitim Programları ve Öğretimi bilim dalında lisansüstü eğitimini 1999 yılında gerçekleştirmiştir. 2003 yılında Eskişehir Anadolu Üniversitesinde doktora eğitimini tamamlamıştır.  Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesinde öğretim üyesi olarak görevine başlayan Prof.Dr. Güven halen aynı üniversitede öğretim üyesi olarak çalışmaktadır. Yurtdışı ve yurt içerisinde çeşitli üniversitelerde gözlem, ders ve araştırma işbirlikleri gerçekleştirmiştir. Dr. Güven, aynı zamanda Eğitim Fakültelerinin Akreditasyonu konusunda YÖK tarafından yetkilendirilmiş olan EPDAD değerlendiricisidir. Uluslararası ve ulusal literatüre Yerel Okuryazarlık Becerisi konulu eseri kazandırmanın yanı sıra Hayat Bilgisi, Sosyal Bilgiler Öğretimi, öğrenme stilleri konularında kaleme aldığı çok sayıda makale, kitap bölümü ve uluslararası ve ulusal kongrelerde sunulmuş bildirileri bulunmaktadır.

Eğitim Bilgileri

1999 - 2003

1999 - 2003

Doktora

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Ens., İlköğretim/Sınıf Öğretmenliği, Türkiye

1995 - 1999

1995 - 1999

Yüksek Lisans

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Sosyal Bilimler, Eğitim Bilimleri/Eğitim Programları Ve Öğretim, Türkiye

1991 - 1995

1991 - 1995

Lisans

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim/Sınıf Öğretmenliği, Türkiye

Yaptığı Tezler

2003

2003

Doktora

İlköğretim 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Alan Bağımlılık-Alan Bağımsızlık Bilişsel Stil Özelliklerine Uygun Öğretim Etkinliklerini Uygulamanın Akademik Başarı ve Tutumlar Üzerindeki Etkisi

Anadolu Üniversitesi, İlköğretim, Sınıf Öğretmenliği

1999

1999

Yüksek Lisans

İlköğretim Birinci Basamak 4. ve 5. Sınıf Fen Bilgisi Derslerinde Sınıf Öğretmenlerinin Deney Yöntemini Kullanma Durumları

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Bilimleri, Eğitim Programları Ve Yönetimi

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Eğitim Bilimleri

Eğitim Programları ve Öğretim

İlköğretim

Sınıf Öğretmenliği

Öğretmen Eğitimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

2014 - 2021

2014 - 2021

Doç. Dr.

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

2003 - 2014

2003 - 2014

Yrd. Doç. Dr.

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

Yönetimsel Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Dekan

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, --------------------------------, Öğrenci Dekanlığı

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi

2016 - 2016

2016 - 2016

Dekan Yardımcısı

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

2016 - 2016

2016 - 2016

Bölüm Başkanı

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi

2006 - 2009

2006 - 2009

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim

2006 - 2007

2006 - 2007

Dekan Yardımcısı

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

2004 - 2006

2004 - 2006

Enstitü Müdür Yardımcısı

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

2003 - 2005

2003 - 2005

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim

Akademi Dışı Deneyim

2003 - Devam Ediyor

2003 - Devam Ediyor

Öğretim Üyesi

Çanakkale Onsekiz mart üni., Öğretim Üyesi

1999 - 2003

1999 - 2003

Araştırma Görevlisi

Eskişehir Anadolu üni., Araştırma Görevlisi

1998 - 1999

1998 - 1999

Araştırma Görevlisi

çanakkale onsekiz mart üni., Araştırma Görevlisi

1996 - 1998

1996 - 1998

Sınıf öğretmeni

milli eğitim bakanlığı, Sınıf öğretmeni

Makaleler

Tümü (45)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (3)
Scopus (3)
TRDizin (17)
Diğer Yayınlar (25)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. Development Of Primary School Transition Skills Competency Scale: Validity And Reliability Studies

KIRAT E., GÜVEN B.

Iclel Conferences, Budapest, Macaristan, 9 - 11 Temmuz 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

2. CLASSROOM TEACHERS' VIEWS ON THE CONCEPT OF LEADERSHIP AND THE LEADERSHIP BEHAVIORS OF SCHOOL ADMINISTRATORS

GÜVEN B., GÜVEN S., ERİM K.

The ICRE-ICRAL-ELT 2024 ULEAD Congress, Türkiye, 27 Eylül 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

3. OPINIONS OF CLASSROOM TEACHERS ON PROJECT-BASED TEACHING

GÜVEN B., AKDOĞAN G.

18 th INTERNATIONAL CONGRESS ON RESEARCH ON EDUCATION (ULEAD Congress), Çanakkale, Türkiye, 27 Eylül 2024, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

4. Sınıf Öğretmenlerinin Oyun ve Eğitsel Oyun Tekniklerine İlişkin Görüşleri

Çınar Z., GÜVEN B.

VI. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 16 Haziran 2022, cilt.1, ss.88-111, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

5. Yerel Yönetimler İçin Alternatif Gelişim Kaynağı: Yerel Okuryazarlık

GÜVEN B.

I. Uluslararası Örgütlerin Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

2020

2020

6. Okul Öncesi Eğitimden İlkokula Geçiş ve Kurumlar Arası İşbirliği Konusunda Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi (Çanakkale İli Örneği).

GÜVEN B., KIRAT E.

XIII: Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020, cilt.1, ss.78, (Özet Bildiri)

2020

2020

7. İlkokul Dönemine Hazırbulunuşluk Konusunda Gerçekleştirilen Lisansüstü Eğitim Tezlerine Yönelik Bir İnceleme

GÜVEN B., KIRAT E.

XIII: Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020, cilt.1, ss.79, (Özet Bildiri)

2019

2019

8. İlkokullarda Gerçekleştirilen Öğrenci Kulübü Ve Toplum Hizmeti Çalışmalarına İlişkin Öğretmen Görüşleri

AVCI Ç., GÜVEN B.

ııı.Uluslararası Farkındalık Konferansı, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2019, cilt.1, ss.529-552, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

10. Türk Eğitim Sisteminin Değerlendirilmesi, Sorunlerı, Güçlü Ve Zayıf Yönlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri

GÜVEN S., GÜVEN B.

Ulead 2019, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, cilt.1, ss.429-436, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

12. Fen Bilgisi Dersi Kapsamında Gerçekleştirilen Lisansüstü Eğitim Tezlerine İlişkin Bir İnceleme

GÜVEN B., koçin e.

ulead 2019, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, cilt.1, ss.414-428, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

14. 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Vatanseverlik Değerine İlişkin Öğrencilerin Oluşturduğu Metaforların İncelenmesi

BERBER S., GÜVEN B.

Resscongress2019, Nevşehir, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2019, cilt.1, ss.1104-1111, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

15. 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Yardımseverlik Değerine İlişkin Öğrencilerin Oluşturduğu Metaforların İncelenmesi

BERBER S., GÜVEN B.

Resscongress2019, Nevşehir, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2019, cilt.1, ss.1118-1127, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

17. Yerel Okuryazarlık Kavramı Konusunda Sınıf ÖğretmenlerininGörüşleri (Çanakkale ili örneği)

DÜNDAR A., GÜVEN B.

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.667-684, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

18. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK ÇOCUK KİTAPLARININ İÇ VE DIŞ YAPISALÖZELLİKLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

İBAÇOĞLU T., GÜVEN B.

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.633-638, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

19. İlkokul Sosyal Bilgiler Dersi Kapsamında 4.Sınıf ÖğrencilerininYerel Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi (Çanakkale ili örneği)

AKBAŞ Y., GÜVEN B.

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.649-666, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

20. Milli Eğitim Şuralarında İlköğretime İlişkin Alınan Kararların İncelenmesi

GÜVEN B.

27. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1539-1548, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

21. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Alternatif Bir Yaklaşım: Yerel Okuryazarlık

GÜVEN B.

27. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1549-1554, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

22. Yaşamboyu Eğitim Kapsamında Çanakkale BoğazıTemizliğine Duyarlılık Konusunda Önerilen FOKUS Programı

GÜVEN B.

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.728-732, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

23. Kalkınma Planlarında Temel Eğitime Yönelik AlınanKararların İncelenmesi

GÜVEN B.

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.751-756, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

24. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK ÇOCUK EDEBİYATI ESERLERİNİNARKADAŞLIK DEĞERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ

İBAÇOĞLU T., GÜVEN B.

Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, cilt.1, ss.189, (Özet Bildiri)

2017

2017

26. İlköğretim Görsel Sanatlar Dersi Kapsamında Gerçekleştirilen Araştırmalara İlişkin Bir İnceleme

GÜVEN B., DÜNDAR A.

International Rating Academy Congress: QUEST FOR BEAUTY IN SCIENCE, CULTURE AND ARTS, Çanakkale, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.257-271, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

27. 2009 YILI HAYAT BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ 2017 YILI HAYAT BİLGİSİ DERSİ PROGRAM TASLAĞI İLE KARŞILAŞTIRILMASI

GÜVEN B.

7.Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.214, (Özet Bildiri)

2017

2017

28. İLKOKUL SOSYAL BİLGİLER DERSİ (4. ve 5. SINIF) KAPSAMINDA GERÇEKLEŞTİRİLEN ARAŞTIRMALAR ÜZERİNE BİR İNCELEME

GÜVEN B., ÇINAR T.

7. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.206, (Özet Bildiri)

2017

2017

29. İLKOKUL MATEMATİK DERSİNE YÖNELİK GERÇEKLEŞTİRİLEN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM TEZ ÇALIŞMALARI VE YAYINLARINA İLİŞKİN BİR İNCELEME

GÜVEN B., ÖZÇELİK Ç.

7.ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.45, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

30. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Empati Kavramına İlişkin Görüşleri ve Empati Kavramına Dair Oluşturdukları Metaforların İncelenmesi

GÜVEN B.

ULEAD 2017 ANNUAL CONGRESS, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.212, (Özet Bildiri)

2016

2016

31. Hayat Bilgisi Dersi Kapsamında Gerçekleştirilen Araştırmalara İlişkin Bir İnceleme

GÜVEN B., İBAÇOĞLU T.

15.ULUSLARARASI, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.972-992, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

32. Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarında Yer Alan Değerler Eğitimi Uygulamalarına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin Belirlenmesi

AKTEPE g., GÜVEN B.

15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.191-204, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

33. Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokuma Yazmaya Hazırlık Sürecine İlişkin Görüşleri

GÜVEN B.

15.uluslararası sınıf öğretmenliği eğitimi sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.1064-1077, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

34. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme ve Öğretme Kavramlarına İlişkin Görüşleri

GÜVEN B.

VI.ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ "Eğitimde Kalite Güvencesi:Politikalar ve Yaklaşımlar", Rize, Türkiye, 13 - 15 Aralık 2016, ss.163, (Özet Bildiri)

2016

2016

35. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değerler Eğitimi Konusundaki Görüşleri Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği

GÜVEN B.

VIII.INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH "Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.106-120, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

36. Öğretmen adaylarının şiddet algılarını belirleme çalışması

GÜLEÇ H., GÜVEN B.

VII. Avrupa Sosyal ve Davranış Bilimler Araştırmaları Konferansı, BÜKREŞ, Romanya, 11 - 13 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

37. sınıf Öğretmeni Adaylarının Risk Kavramına Bakış açıları ve Risk Algılarının İncelenmesi

GÜVEN B., GÜVEN S.

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

2011

2011

38. ”Farklılık kavramına ilişkin oluşturulan metaforların hermeneutik yaklaşımla incelenmesi

GÜVEN B., Soydaş S.

III. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 4 - 07 Mayıs 2011, cilt.1, ss.581-604, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

39. Difficulties Came Across by Classroom Teachers in Performing in-School/Outschool Activities in The Process of Learning/Teaching In The Elementary Social Sciences Course.

GÜVEN B., Kılıç F. D.

The Second International Congress of Educational Research ”Social Entrepreneurship Democratic Participation and Educational Research”, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

40. Öğrencilerin Hayat Bilgisi Dersinde Demokrasi Kavramı ile İlgili Oluşturdukları Metaforların İncelenmesi.

Soydaş S., GÜVEN B.

International Symposium on Democracy and Democracy Education in Europe., Çanakkale, Türkiye, 11 - 12 Haziran 2009, ss.64-80, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

41. İlkokuma Yazma Öğretiminde Başarıyı arttırma Programının Etkililiği Model OYÖBA

GÜVEN B., GÜVEN S.

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)

2009

2009

42. Examining the Metaphors Students Construct ın Life Sciences Lessons.

Kılıç F. D., GÜVEN B.

The First International Congress of Educational Researh, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.1-18, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

43. The effects of educational computer games on students' attitudes towards mathematics course and educational computer games

Cankaya S., Karamete A.

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.145-149, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2007

2007

44. Sınıf Öğretmenlerinin Kullandıkları Ölçme Değerlendirme Yöntemleri

GÜVEN B., ESKİTÜRK M.

16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.3, ss.504-509, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

46. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilgisayar ve İnternet Kullanma Düzeylerinin İncelenmesi

GÜVEN B., İleri S.

Uluslararası I.Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1340-1351, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

47. Sınıf Öğretmeni adaylarının Bilgisayar ve İnternet Kullanma Düzeylerinin İncelenmesi Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği

GÜVEN B., İLERİ S.

. Uluslarası bilgisayar ve Öğretim teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

48. İlköğretim Bölümü öğretmen Adaylarının Profilini Belirleme Çalışması çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği

GÜVEN B., İLERİ S.

VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

49. İlköğretim Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Oluşturdukları Metaforlara İlişkin İnceleme

GÜVEN B., İLERİ S.

XV. Ulusal eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

2001

2001

50. İlköğretim Birinci Basamak 4. ve 5. Sınıf Fen Bilgisi Derslerinde SınıfÖğretmenlerinin Deney Yöntemini Kullanma Durumları

GÜVEN B.

Yeni Binyılın BasındaTürkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 07 Eylül 2001, cilt.1, ss.66-72, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİMDE YAPAY ZEKA VE TEKNOLOJİ KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

YORAN A. N., GÜVEN B.

TÜRKÇE EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI VII, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publication, Çanakkale, ss.153-168, 2024

2024

2024

2. İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN SES TEMELLİ CÜMLE YÖNTEMİNE İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ (ERGENE ÖRNEĞİ)

Baloğlu H., GÜVEN B.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları VII, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publication, Çanakkale, ss.137-152, 2024

2022

2022

3. Okul Öncesi Eğitimden İlkokula Geçiş Konusunda Temel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleri

Avcı Arabacı Y., GÜVEN B.

Temel Eğitimde Güncel Araştırmalar (Nitel Çalışma Örnekleri, Güven Bülent, Kırat Emel, Editör, Holistence Publication, Çanakkale, ss.37-59, 2022

2022

2022

4. İLKOKUL 4. SINIF MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ

Ağaran Öztürk A., GÜVEN B.

Temel Eğitimde Güncel Araştırmalar (Nitel Çalışma Örnekleri), Güven Bülent, Kırat Emel, Editör, Holistence Publication, Çanakkale, ss.5-29, 2022

2022

2022

5. Temel Eğitim Kurumlarında İletişim

GÜVEN B.

Eğitim Kurumlarında Örgütsel Davranış Konuları 1, Güven Sibel, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.117-140, 2022

2022

2022

6. Okullarda Etik Kurullar

GÜVEN B., KIRAT E.

Eğitimde Ahlak ve Etik, Erdem Ali Rıza, Şimşek Selçuk, Editör, Eğiten, Ankara, ss.113-142, 2022

2022

2022

7. Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf İçi İletişim Becerileri Üzerine Görüşler

Coşar K., GÜVEN B.

Temel Eğitimde Güncel Araştırmalar (Nitel Çalışma Örnekleri), Güven Bülent, Kırat Emel, Editör, Holistence Publication, Çanakkale, ss.65-79, 2022

2019

2019

8. Yerel Okuryazarlık

GÜVEN B.

Pegem Akademi, Ankara, 2019

2017

2017

9. Öğretimi Planlama

GÜVEN B.

Öğretim İlke ve Yöntemleri Etkinlik ve Plan Örnekleriyle Zenginleştirilmiş, Sibel Dal, Mücahit Köse, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, 2017

2017

2017

10. Eğitimin Ekonomik Temelleri

GÜVEN B.

Eğitim Bilimine Giriş, KIRMIZI FATMA SUSAR, DUBAN NİL, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.203-232, 2017

2016

2016

14. Halkla İlişkiler ve İletişim Becerileri

GÜVEN B., KARACELİL S., EROL S., YÜCESOY f.

2016 MEB EĞİTİM KURUMLARI MÜDÜR YARDIMCILIĞI VE MÜDÜR BAŞYARDIMCILIĞI SINAVINA HAZIRLIK KİTABI, Süleyman Karacelil, Editör, YEDİ İKLİM EĞİTİM BİLGİSAYAR YAYINCILIK, Ankara, ss.513-539, 2016

2016

2016

15. Temel Kavramlar

GÜVEN B., TAN Ş., KÖKSAL F. N., PALA A., AKINOĞLU O., YETİM H., et al.

Öğretim İlke ve Yöntemleri, şeref tan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.2-26, 2016

2016

2016

16. YÖNETİMDE İNSAN İLİŞKİLERİ

GÜVEN B., KARACELİL S., EROL S., YÜCESOY F.

2016 MEB EĞİTİM KURUMLARIMÜDÜR YARDIMCILIĞI VE MÜDÜRBAŞYARDIMCILIĞI SINAVLARINA HAZIRLIK, SÜLEYMAN KARACELİL, Editör, YEDİ İKLİM EĞİTİM BİLGİSAYAR YAYINCILIK, Ankara, ss.563-582, 2016

Desteklenen Projeler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Temel Eğitimde Basamaklar Arası Geçiş Süreci Hakkında Bir Model Önerisi: TİKDE Geçiş Modeli

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora

GÜVEN B. (Yürütücü), KIRAT E.

2016 - 2018

2016 - 2018

Çanakkale Deniz Aşıkları Projesi

Diğer Uluslararası Fon Programları

Kana F., Güven B., Köksal D. (Yürütücü)

2007 - 2009

2007 - 2009

İlkokuma Yazma Öğretiminde Karşılaşılan Güçlüklerin Öğretmen ve Ebeveyn Görüşlerine Dayalı Olarak Belirlenmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans

GÜVEN B. (Yürütücü), öz e.

Ödüller

Haziran 1995

Haziran 1995

EĞİTİM FAKÜLTESİ BİRİNCİLİĞİ

ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 42

h-indeksi (SCOPUS): 2