-
2017 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2014 - 2017 Prof. Dr.
Universitaet Hamburg, Institute For International Comparative And Intercultural Education, Eğitim Programları Ve Öğretim
-
2012 - 2017 Doç. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2008 - 2012 Yrd. Doç. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2011 - 2011 Doç. Dr.
London Metropolitan University, --------------------------------, Institute For Policy Studies İn Education
-
2007 - 2008 Araştırma Görevlisi Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2004 - 2006 Öğretim Görevlisi
University of Illinois at Urbana-Champaign, Bilim Tarihi, Eğitim Programları Ve Öğretim
-
2015 - 2019 Rektör Danışmanı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
-
2009 - 2015 Senato Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
-
2010 - 2011 Genel Sekreter
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
-
2009 - 2011 Bölüm Başkanı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2008 - 2010 Dekan Yardımcısı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
2007 - 2008 Bölüm Başkan Yardımcısı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2016 - Devam Ediyor
Sivil Toplum Kuruluşu, World Education Research Association
-
2015 - Devam Ediyor
Sivil Toplum Kuruluşu, European Educational Research Association
-
2011 - Devam Ediyor
Sivil Toplum Kuruluşu, Eğitim Araştırmaları Birliği
-
2009 - Devam Ediyor
Sivil Toplum Kuruluşu, World Education Research Association
-
2009 - Devam Ediyor Konsey Üyesi
Dünya Eğitim Araştırmaları Birliği, Konsey Üyesi
-
2008 - Devam Ediyor Konsey Üyesi
Avrupa Eğitim Araştırmaları Birliği, Konsey Üyesi
-
2005 - Devam Ediyor
Sivil Toplum Kuruluşu, International Association Of Qualitative Inquiry
-
2002 - Devam Ediyor
Sivil Toplum Kuruluşu, International Association Of Educators
-
2014 - 2015 VISITING PROF. DR.
UNIVERSITY OF HAMBURG, VISITING PROF. DR.
-
2011 - 2014 Misafir Öğretim Üyesi
Londra Metropolitan Üniversitesi, Misafir Öğretim Üyesi
-
2010 - 2014 Danışmanlık
Göteborg Üniversitesi, Danışmanlık
-
2010 - 2014 Doktora Yaz Oklulu Danışmanlığı
Göteborg Universitesi, Doktora Yaz Oklulu Danışmanlığı
-
2010 - 2014 Uzman
Avrupa Komisyonu, Uzman
-
2008 - 2011
Sivil Toplum Kuruluşu, Eğitim Araştırmaları Birliği
-
Doktora
Nitel Araştırma Yöntemleri
Nitel Araştırma Yöntemleri
-
Yüksek Lisans
Qualitative Research Methods
Complexity and Change in Education
Historical and Critical Issues in Curriculum Theory and Practice
Instructional System Design
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Çağdaş Eğitim Yaklaşımları
Bilgi ve Iletisim Teknolojilerinin Okuma-Yazma Eğitiminde Kullanımı
-
Lisans
Eğitim Bilimine Giriş
-
Suriyeli öğrencilerin yer aldığı sınıflarda görev yapan ilkokul öğretmenlerinin kapsayıcı sınıf kültürü oluşturma deneyimleri üzerine bir etnografik araştırma
Eryaman M. Y. (Danışman)
D.İLTER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Sınıf öğretmenlerinin fen, teknoloji, mühendislik ve matematik öğretimi yönelim düzeyleri ile 21. yy. öğreten becerileri algı düzeyleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Eryaman M. Y. (Danışman)
Y.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Sınıf öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgisi ile 21. yüzyıl öğreten becerileri algı düzeyleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Eryaman M. Y. (Danışman)
E.ÇİĞİLLİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Sınıf öğretmenlerinin yaşam boyu öğrenmeye yönelik yeterlik algıları ve görüşleri
ERYAMAN M. Y. (Eş Danışman)
Z.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
60-72 aylık dönemde ilkokula başlayan öğrencilerin ilk okuma- yazma öğretimi sürecindeki durumlarının tespit edilmesine yönelik bir çoklu durum çalışması
O.DUMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
İlkokuma kitap setlerinde kullanılan kelime ve görsellerin ilkokul birinci sınıf öğrenci düzeyine uygunluğunun incelenmesi
M.GÖNÜLAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Devlet ilköğretim ve özel ilköğretim okullarının teknoloji yeterlilikleri ve bu okullarda görev yapan sınıf öğretmenlerinin bilgi teknolojileri okuryazarlık düzeylerinin karma metot yöntemiyle değerlendirilmesi: Çanakkale ili örneği
N.KÜPLÜ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Engellerin ötesinde: Kaynaştırma öğrencilerinin okul ve sosyal yaşamlarının etnografik analizi
İ.EROL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
2005- 2006 eğitim-öğretim yılı öncesi mezun olan sınıf öğretmenlerinin yapılandırmacı yaklaşımı derslerinde uygulamadaki yeterlilik düzeylerinin incelenmesi :Çanakkale ili örneği
E.KEREM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011
-
Avrupa Komisyonu Değerlendirme Uzmanlığı
Kurumsal Temsil, Avrupa Komisyonu, Belçika, Brussels, 2022 - 2022 -
Avrupa Komisyonu Değerlendirme Uzmanlığı
Kurumsal Temsil, Avrupa Komisyonu , Belçika, Brussels, 2020 - 2021 -
InSEA Dünya Kongresi protokol töreni
Kurumsal Temsil, University of British-Columbia, Kanada, Vancouver, 2019 - 2019