-
2017 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2014 - 2017 Prof. Dr.
Universitaet Hamburg, Institute For International Comparative And Intercultural Education, Eğitim Programları Ve Öğretim
-
2012 - 2017 Doç. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2008 - 2012 Yrd. Doç. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2011 - 2011 Doç. Dr.
London Metropolitan University, --------------------------------, Institute For Policy Studies İn Education
-
2007 - 2008 Araştırma Görevlisi Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2004 - 2006 Öğretim Görevlisi
University of Illinois at Urbana-Champaign, Bilim Tarihi, Eğitim Programları Ve Öğretim
-
2015 - 2019 Rektör Danışmanı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
-
2009 - 2015 Senato Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
-
2010 - 2011 Genel Sekreter
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
-
2009 - 2011 Bölüm Başkanı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2008 - 2010 Dekan Yardımcısı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
2007 - 2008 Bölüm Başkan Yardımcısı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2016 - Devam Ediyor
Sivil Toplum Kuruluşu, World Education Research Association
-
2015 - Devam Ediyor
Sivil Toplum Kuruluşu, European Educational Research Association
-
2011 - Devam Ediyor
Sivil Toplum Kuruluşu, Eğitim Araştırmaları Birliği
-
2009 - Devam Ediyor
Sivil Toplum Kuruluşu, World Education Research Association
-
2009 - Devam Ediyor Konsey Üyesi
Dünya Eğitim Araştırmaları Birliği
-
2008 - Devam Ediyor Konsey Üyesi
Avrupa Eğitim Araştırmaları Birliği
-
2005 - Devam Ediyor
Sivil Toplum Kuruluşu, International Association Of Qualitative Inquiry
-
2002 - Devam Ediyor
Sivil Toplum Kuruluşu, International Association Of Educators
-
2014 - 2015 VISITING PROF. DR.
UNIVERSITY OF HAMBURG
-
2011 - 2014 Misafir Öğretim Üyesi
Londra Metropolitan Üniversitesi
-
2010 - 2014 Danışmanlık
Göteborg Üniversitesi
-
2010 - 2014 Doktora Yaz Oklulu Danışmanlığı
Göteborg Universitesi
-
2010 - 2014 Uzman
Avrupa Komisyonu
-
2008 - 2011
Sivil Toplum Kuruluşu, Eğitim Araştırmaları Birliği
-
Yüksek Lisans Qualitative Research Methods
-
Yüksek Lisans Complexity and Change in Education
-
Yüksek Lisans Historical and Critical Issues in Curriculum Theory and Practice
-
Yüksek Lisans Instructional System Design
-
Doktora Nitel Araştırma Yöntemleri
-
Doktora Nitel Araştırma Yöntemleri
-
Yüksek Lisans Bilimsel Araştırma Yöntemleri
-
Yüksek Lisans Çağdaş Eğitim Yaklaşımları
-
Lisans Eğitim Bilimine Giriş
-
Yüksek Lisans Bilgi ve Iletisim Teknolojilerinin Okuma-Yazma Eğitiminde Kullanımı
-
Suriyeli öğrencilerin yer aldığı sınıflarda görev yapan ilkokul öğretmenlerinin kapsayıcı sınıf kültürü oluşturma deneyimleri üzerine bir etnografik araştırma
Eryaman M. Y. (Danışman)
D.İLTER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Sınıf öğretmenlerinin fen, teknoloji, mühendislik ve matematik öğretimi yönelim düzeyleri ile 21. yy. öğreten becerileri algı düzeyleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Eryaman M. Y. (Danışman)
Y.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Sınıf öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgisi ile 21. yüzyıl öğreten becerileri algı düzeyleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Eryaman M. Y. (Danışman)
E.ÇİĞİLLİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Sınıf öğretmenlerinin yaşam boyu öğrenmeye yönelik yeterlik algıları ve görüşleri
ERYAMAN M. Y. (Eş Danışman)
Z.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
60-72 aylık dönemde ilkokula başlayan öğrencilerin ilk okuma- yazma öğretimi sürecindeki durumlarının tespit edilmesine yönelik bir çoklu durum çalışması
O.DUMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
İlkokuma kitap setlerinde kullanılan kelime ve görsellerin ilkokul birinci sınıf öğrenci düzeyine uygunluğunun incelenmesi
M.GÖNÜLAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Devlet ilköğretim ve özel ilköğretim okullarının teknoloji yeterlilikleri ve bu okullarda görev yapan sınıf öğretmenlerinin bilgi teknolojileri okuryazarlık düzeylerinin karma metot yöntemiyle değerlendirilmesi: Çanakkale ili örneği
N.KÜPLÜ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Engellerin ötesinde: Kaynaştırma öğrencilerinin okul ve sosyal yaşamlarının etnografik analizi
İ.EROL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
2005- 2006 eğitim-öğretim yılı öncesi mezun olan sınıf öğretmenlerinin yapılandırmacı yaklaşımı derslerinde uygulamadaki yeterlilik düzeylerinin incelenmesi :Çanakkale ili örneği
E.KEREM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011
-
Avrupa Komisyonu Değerlendirme Uzmanlığı
Kurumsal Temsil, Avrupa Komisyonu, Belçika, Brussels, 2022 - 2022 -
Avrupa Komisyonu Değerlendirme Uzmanlığı
Kurumsal Temsil, Avrupa Komisyonu , Belçika, Brussels, 2020 - 2021 -
InSEA Dünya Kongresi protokol töreni
Kurumsal Temsil, University of British-Columbia, Kanada, Vancouver, 2019 - 2019