Makaleler
21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (13)
6. Determining the Classroom Teachers' Opinions on Museum Education
International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.14, sa.3, ss.41-55, 2023 (Hakemli Dergi)
7. Sınıf Öğretmenlerinin Müze Eğitimine İlişkin Öz-yeterlik İnançlarının İncelenmesi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, ss.444-446, 2023 (Hakemli Dergi)
8. ARTIFICIAL INTELLIGENCE RESEARCH IN EDUCATION: A BIBLIOMETRIC ANALYSIS
Journal of Education Global
, cilt.1, sa.1, ss.45-55, 2023 (Hakemli Dergi)
9. Sınıf Öğretmenlerinin Trt Eba Tv Uzaktan Eğitim Sürecindeki Matematik Dersi Materyallerine İlişkin Değerlendirmeleri
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.17, sa.45, ss.1-30, 2023 (Hakemli Dergi)
10. Okul Müdürlerinin Okullarda Yürütülen İş Sağlığı ve Güvenliği Uygulamalarına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
e-International Journal of Educational Research
, cilt.14, sa.4, ss.288-303, 2023 (Hakemli Dergi)
13. Öğretmenlerin Görev Yaptıkları Okullara Yönelik Örgütsel Bağlılıkları ile İşle Bütünleşmeleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
International Journal of Social, Humanities and Administrative Sciences
, cilt.9, sa.62, ss.2533-2541, 2023 (Hakemli Dergi)
14. The Relationship Between Pre-service Teachers’ University Preferences and the Sense of Belonging at the University
International Journal of Innovative Approaches in Education
, cilt.6, sa.3, ss.135-156, 2022 (Hakemli Dergi)
16. Teachers’ Perceived Social Capital in Schools and Their Attitudes toward Professional Collaboration
Journal of Educational Leadership and Policy Studies
, cilt.6, sa.1, ss.1-19, 2022 (Hakemli Dergi)
17. Çocuk Gelişimi Ön Lisans Programı Öğrencilerinin Çocukla İletişime Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
International Journal of Innovative Approaches in Social Sciences
, cilt.6, sa.2, ss.164-180, 2022 (Hakemli Dergi)
21. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özyeterlik ve Sosyal Girişimcilik Düzeylerinin Değerlendirilmesi
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.50, ss.274-297, 2020 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
19
1. Examination of Ecological Literacy Perceptions of School Administrators
17th International Scientific Conference QUALITY DIMENSIONS OF EDUCATION IN THE KNOWLEDGE SOCIETY Pedagogical concepts in the transformation of educational environment, Liepaja, Letonya, 25 - 26 Nisan 2025, (Yayınlanmadı)
2. Evaluation of Teachers' Views on the Use of Artificial Intelligence in the Education of Students with Special Education Needs in Their Classrooms
10th International Interdisciplinary Conference about Special Treatment, Debrecen, Macaristan, 24 - 26 Nisan 2025, ss.194-195, (Özet Bildiri)
3. Okul Yöneticilerinin Mesleki Yorgunluk Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
7. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Aralık 2024, ss.74, (Özet Bildiri)
4. OKUL YÖNETİCİLERİNİN SOSYAL MEDYA KULLANIM YETERLİKLERİ İLE DİJİTAL VATANDAŞLIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
ULUSLARARASI İLETİŞİM ÇALIŞMALARI KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 20 - 21 Kasım 2024, ss.44, (Özet Bildiri)
5. Examination of postgraduate education thesis conducted on inclusive education in Türkiye (Pēcdiploma studiju tēžu izpēte par iekļaujošo izglītību Turcijā)
16th International Scientific Conference DIMENSIONS OF EDUCATION QUALITY IN THE KNOWLEDGE SOCIETY Pedagogical concepts in the transformation of the educational environment, Liepaja, Letonya, 25 - 26 Nisan 2024, (Yayınlanmadı)
18. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özyeterlik İnançları ve Sosyal Girişimcilik Düzeylerinin Değerlendirilmesi
16th International Primary Teacher Education Symposium USOS 2017, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
19. Analysis of the Correlation between the Trust of the School Teachers’ in the Organizations They Serve for and Their Entrepreneurship Behaviors
V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, St. Petersburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar
7
1. HAYAT BİLGİSİ DERSİNİN DÜNÜ VE BUGÜNÜ
HAYAT BİLGİSİ DERSİNDE GÜNCEL KONU VE ARAŞTIRMALAR, Salih Zeki GENÇ,Tuncay CANBULAT,Fatih Mutlu ÖZBİLEN, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.1-40, 2024
2. HAYAT BİLGİSİ DERSİNDE DEĞERLER
HAYAT BİLGİSİ DERSİNDE GÜNCEL KONU VE ARAŞTIRMALAR, Salih Zeki GENÇ,Tuncay CANBULAT,Fatih Mutlu ÖZBİLEN, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.171-201, 2024
3. PROAKTİF EĞİTİM YAKLAŞIMI
EĞİTİM VE ÖĞRETİMDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR, MODELLER, Yavuz Ercan Gül;,Rüştü Yeşil, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.200-219, 2024
4. ÇOCUK GELİŞİMİ LİSANS EĞİTİMİ ULUSAL ÇEKİRDEK EĞİTİM PROGRAMINDA YER ALAN KAZANIMLARIN YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 4, Ahmet DÖNGER, Editör, IVPE Yayınevi, Cetinje, ss.1-12, 2022
5. OKULLARDA ETİK UYGULAMALAR VE HESAP VERİLEBİLİRLİK
EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ KONULARI I, Güven Sibel, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.349-382, 2022
7. OKUL GELİŞİMİNDE EYLEM ARAŞTIRMALARININ ROLÜ
EĞİTİMDE EYLEM ARAŞTIRMALARI, Saracaloğlu Asuman Seda, Eranıl, Anıl Kadir, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.143-170, 2019