Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Examination of postgraduate education thesis conducted on inclusive education in Türkiye (Pēcdiploma studiju tēžu izpēte par iekļaujošo izglītību Turcijā)

16th International Scientific Conference DIMENSIONS OF EDUCATION QUALITY IN THE KNOWLEDGE SOCIETY Pedagogical concepts in the transformation of the educational environment, Liepaja, Letonya, 25 - 26 Nisan 2024

Evaluation of Teachers’ Organizational Commitment Towards Their Institutions

17th International Congress on Research in Education – ICRE 2023, 7th International Conference on Research in Applied Linguistics - ICRAL 2023, Kahramanmaraş, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2023, ss.50-52

Öğretmenlerin Okullarında Algıladıkları Örgütsel Sinizm Düzeylerinin İncelenmesi

12. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi, Elazığ, Türkiye, 19 - 20 Eylül 2023, ss.140-141

Yükseköğretimde Uzaktan Eğitim: Öğretmen Adaylarının Bakış Açısıyla Nitel Bir İnceleme

ASES IV. International Scientific Research Conference, İstanbul, Türkiye, 13 - 14 Mayıs 2023, ss.64-87

Öğretmenlik Kariyer Basamaklarında Yükselme Sistemine Yönelik Öğretmen Görüşleri

ASES IV. International Scientific Research Conference, İstanbul, Türkiye, 13 - 14 Mayıs 2023, ss.88-100

Öğretmen Adaylarının Lisansüstü Eğitime Yönelik Motivasyon Durumlarının Değerlendirilmesi

Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, Ayvalık, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2022, ss.132-140

Çocuk Gelişimi Lisans Eğitimi Ulusal Çekirdek Eğitim Programında Yer Alan Kazanımların Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi

Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2021, ss.515-516

Öğretmenlerin Motivasyon ve Program Özerklik Düzeylerinin Değerlendirilmesi

11. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 17 - 21 Kasım 2020, ss.416

Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılık, Öğretimde Bilinçli Farkındalık ve Motivasyon Düzeylerinin Değerlendirilmesi

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.342

Öğretmenlerin Çok Kültürlülük Algıları ile Sınıf İçi İstenmeyen Öğrenci Davranışlarına Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Bodrum, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.66

Öğretmen Adaylarının Mesleki Kaygı Puanlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu EYFOR-8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.270-272

Kitap & Kitap Bölümleri

PROAKTİF EĞİTİM YAKLAŞIMI

EĞİTİM VE ÖĞRETİMDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR, MODELLER, Yavuz Ercan Gül;,Rüştü Yeşil, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.200-219, 2024

ÇOCUK GELİŞİMİ LİSANS EĞİTİMİ ULUSAL ÇEKİRDEK EĞİTİM PROGRAMINDA YER ALAN KAZANIMLARIN YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 4, Ahmet DÖNGER, Editör, IVPE Yayınevi, Cetinje, ss.1-12, 2022

OKULLARDA ETİK UYGULAMALAR VE HESAP VERİLEBİLİRLİK

EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ KONULARI I, Güven Sibel, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.349-382, 2022

OKUL GELİŞİMİNDE EYLEM ARAŞTIRMALARININ ROLÜ

EĞİTİMDE EYLEM ARAŞTIRMALARI, Saracaloğlu Asuman Seda, Eranıl, Anıl Kadir, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.143-170, 2019

Analysis of Professional Interests of High School Students

Chaos, Complexity and Leadership 2017: Explorations of Chaos and Complexity Theory, Erçetin Şefika Şule, Potas Nihan, Editör, Springer, Cham, ss.647-662, 2019

Metrikler

Yayın

37

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1