Yayınlar & Eserler

Makaleler 21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (13)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 19

1. Examination of Ecological Literacy Perceptions of School Administrators

17th International Scientific Conference QUALITY DIMENSIONS OF EDUCATION IN THE KNOWLEDGE SOCIETY Pedagogical concepts in the transformation of educational environment, Liepaja, Letonya, 25 - 26 Nisan 2025, (Yayınlanmadı)

2. Evaluation of Teachers' Views on the Use of Artificial Intelligence in the Education of Students with Special Education Needs in Their Classrooms

10th International Interdisciplinary Conference about Special Treatment, Debrecen, Macaristan, 24 - 26 Nisan 2025, ss.194-195, (Özet Bildiri)

3. Okul Yöneticilerinin Mesleki Yorgunluk Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

7. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Aralık 2024, ss.74, (Özet Bildiri)

5. Examination of postgraduate education thesis conducted on inclusive education in Türkiye (Pēcdiploma studiju tēžu izpēte par iekļaujošo izglītību Turcijā)

16th International Scientific Conference DIMENSIONS OF EDUCATION QUALITY IN THE KNOWLEDGE SOCIETY Pedagogical concepts in the transformation of the educational environment, Liepaja, Letonya, 25 - 26 Nisan 2024, (Yayınlanmadı)

6. Evaluation of Teachers’ Organizational Commitment Towards Their Institutions

17th International Congress on Research in Education – ICRE 2023, 7th International Conference on Research in Applied Linguistics - ICRAL 2023, Kahramanmaraş, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2023, ss.50-52, (Özet Bildiri)

7. Öğretmenlerin Okullarında Algıladıkları Örgütsel Sinizm Düzeylerinin İncelenmesi

12. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi, Elazığ, Türkiye, 19 - 20 Eylül 2023, ss.140-141, (Özet Bildiri)

8. Öğretmenlik Kariyer Basamaklarında Yükselme Sistemine Yönelik Öğretmen Görüşleri

ASES IV. International Scientific Research Conference, İstanbul, Türkiye, 13 - 14 Mayıs 2023, ss.88-100, (Tam Metin Bildiri)

9. Yükseköğretimde Uzaktan Eğitim: Öğretmen Adaylarının Bakış Açısıyla Nitel Bir İnceleme

ASES IV. International Scientific Research Conference, İstanbul, Türkiye, 13 - 14 Mayıs 2023, ss.64-87, (Tam Metin Bildiri)

10. Öğretmen Adaylarının Lisansüstü Eğitime Yönelik Motivasyon Durumlarının Değerlendirilmesi

Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, Ayvalık, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2022, ss.132-140, (Tam Metin Bildiri)

12. Çocuk Gelişimi Lisans Eğitimi Ulusal Çekirdek Eğitim Programında Yer Alan Kazanımların Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi

Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2021, ss.515-516, (Özet Bildiri)

13. Öğretmenlerin Okullardaki Sosyal Sermaye Algıları ile Mesleki İşbirliğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 5 - 06 Kasım 2021, ss.152-153, (Özet Bildiri)

14. Öğretmenlerin Motivasyon ve Program Özerklik Düzeylerinin Değerlendirilmesi

11. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 17 - 21 Kasım 2020, ss.416, (Özet Bildiri)

15. Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılık, Öğretimde Bilinçli Farkındalık ve Motivasyon Düzeylerinin Değerlendirilmesi

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.342, (Özet Bildiri)

16. Öğretmenlerin Çok Kültürlülük Algıları ile Sınıf İçi İstenmeyen Öğrenci Davranışlarına Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Bodrum, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.66, (Özet Bildiri)

17. Öğretmen Adaylarının Mesleki Kaygı Puanlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu EYFOR-8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.270-272, (Özet Bildiri)

18. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özyeterlik İnançları ve Sosyal Girişimcilik Düzeylerinin Değerlendirilmesi

16th International Primary Teacher Education Symposium USOS 2017, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

19. Analysis of the Correlation between the Trust of the School Teachers’ in the Organizations They Serve for and Their Entrepreneurship Behaviors

V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, St. Petersburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar 7

1. HAYAT BİLGİSİ DERSİNİN DÜNÜ VE BUGÜNÜ

HAYAT BİLGİSİ DERSİNDE GÜNCEL KONU VE ARAŞTIRMALAR, Salih Zeki GENÇ,Tuncay CANBULAT,Fatih Mutlu ÖZBİLEN, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.1-40, 2024

2. HAYAT BİLGİSİ DERSİNDE DEĞERLER

HAYAT BİLGİSİ DERSİNDE GÜNCEL KONU VE ARAŞTIRMALAR, Salih Zeki GENÇ,Tuncay CANBULAT,Fatih Mutlu ÖZBİLEN, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.171-201, 2024

3. PROAKTİF EĞİTİM YAKLAŞIMI

EĞİTİM VE ÖĞRETİMDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR, MODELLER, Yavuz Ercan Gül;,Rüştü Yeşil, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.200-219, 2024

4. ÇOCUK GELİŞİMİ LİSANS EĞİTİMİ ULUSAL ÇEKİRDEK EĞİTİM PROGRAMINDA YER ALAN KAZANIMLARIN YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 4, Ahmet DÖNGER, Editör, IVPE Yayınevi, Cetinje, ss.1-12, 2022

5. OKULLARDA ETİK UYGULAMALAR VE HESAP VERİLEBİLİRLİK

EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ KONULARI I, Güven Sibel, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.349-382, 2022

6. Analysis of Professional Interests of High School Students

Chaos, Complexity and Leadership 2017: Explorations of Chaos and Complexity Theory, Erçetin Şefika Şule, Potas Nihan, Editör, Springer, Cham, ss.647-662, 2019

7. OKUL GELİŞİMİNDE EYLEM ARAŞTIRMALARININ ROLÜ

EĞİTİMDE EYLEM ARAŞTIRMALARI, Saracaloğlu Asuman Seda, Eranıl, Anıl Kadir, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.143-170, 2019
Metrikler

Yayın

50

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

5

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

4

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları