Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sürdürülebilir Tüketim Ekseninde Tüketicinin Korunması, Eğitimi ve Bilinçlendirilmesi İçin Bir Öneri Olarak Tüketici Geliştirme Merkezi (TÜGEMER)
Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.31-47, 2021 (Hakemli Dergi)
What does change from Gen Y to Gen Z in terms of motivations for luxury consumption?
International Social Sciences Studies Journal
, cilt.7, sa.86, ss.3546-3557, 2021 (Hakemli Dergi)
E-lojistik Sisteminde Kritik Faktörlerin, Avantaj ve Dezavantajların İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma
Balıkesir İİBF Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.54-69, 2020 (Hakemli Dergi)
Davranışsal İktisat Perspektifinden Z Kuşağının Değer ve Statü Bilincinin İncelenmesi
Biga İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1-11, 2020 (Hakemli Dergi)
Future Insights for The Role of Materialism and Money Attitudes on Online Compulsive Buying
Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.18, sa.38, ss.887-911, 2020 (Hakemli Dergi)
Z Kuşağı Tüketicilerinin Marka Antropomorfizmi Algısını İncelemeye Yönelik Bir Araştırma
Atlas Journal
, cilt.6, sa.32, ss.706-727, 2020 (Hakemli Dergi)
Utilization of Online Influencers as an Experiential Marketing Tool: A Case of Instagram Micro-Celebrities
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.12, sa.63, ss.1057-1067, 2019 (Hakemli Dergi)
Kompulsif Satın Alma: Kişisel Faktörler, Postmodern Tüketim Şekilleri ve Reklama Karşı Tutumun Rolüne Yönelik Bir Araştırma
Balıkesir Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.19, sa.35, ss.253-282, 2016 (Hakemli Dergi)
The Effects of Personal Factors and Attitudes Towards Advertising on Compulsive Buying Tendency
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, sa.16, ss.43-70, 2015 (Hakemli Dergi)
Nasıl Steve Jobs Olunur?
Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.183-186, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
A RESEARCH TOWARDS DETERMINATION OF COMPETENCYAREAS OF SUPPLY CHAIN AND LOGISTICS EMPLOYEES
BATUMİ 7.UMTEB Kongresi, 5 - 07 Ağustos 2019
Z Kuşağı Tüketicilerinin Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğilimlerinin Satın Alma Tarzları ile İlişkisinin Davranışsal İktisat Bağlamında İncelenmesi
II. International Conference on Empirical Economics and Social Sciences (ICEESS’ 19), Balıkesir, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2019, ss.89
How Economic Crisis Changed Consumer Segmentation
11th International Marketing Trends Congress, Venedik, İtalya, 19 - 21 Ocak 2012, ss.1-36
To be or not to be in Social Media Arena as the most Cost Efficient Marketing Strategy After the Global Recession
7th International Strategic Management Conference, Paris, Fransa, 30 Haziran - 02 Temmuz 2011, ss.260-268
The Perceptions of Consumers About Corporate Philanthropy
7th NGOs Conference, Çanakkale, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2010, ss.1-10
Entrepreneurship Management
6th Joint International Scientific Symposium on Business Administration, Karvina, Çek Cumhuriyeti, 27 - 28 Mayıs 2010, ss.1-10
Marketing and Finance Relationship Regarding Importance of Social Entrepreneurship and Repatriation
6th NGOs Conference, Çanakkale, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2009, ss.671-680
Kitap & Kitap Bölümleri
Tüketici Davranışında Benzersizlik ve Uyum İhtiyacı
NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, İstanbul, 2023
Pazarlama ve Çocuk İlişkisinin Karanlık Yüzü
Pazarlamanın Karanlık Yüzü, Senem ERGAN, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.115-133, 2023
Pazarlama Araştırmalarına Yeni Bir Soluk: Nöropazarlama
Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları, AYTUĞ MERMER ÜZÜMLÜ, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, İstanbul, ss.235-252, 2022