Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

ENDÜSTRİ 4.0’IN LOJİSTİKTE YANSIMALARI: LOJİSTİK 4.0 UYGULAMALARI ÜZERİNE BİR ÖRNEK OLAY İNCELEMESİ

Yönetim Bilimleri Dergisi , cilt.22, sa.Özel Sayı: Endüstri 4.0 ve Dijitalleşmenin Sosyal Bilimlerde Yansımaları, ss.1753-1781, 2024 (Hakemli Dergi) identifier

Nasıl Steve Jobs Olunur?

Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi , cilt.5, sa.1, ss.183-186, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Tanımlayıcı ve Buyruksal Sübjektif Normların Bilinçli Tüketimdeki Rolü

Karadeniz 13th International Conference on Social Sciences , Sankt-Peterburg, Rusya, 21 - 24 Temmuz 2023, ss.28, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Yes, I'm a Shopaholic! But What Type?

8th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress, Aksaray, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022, ss.250, (Özet Bildiri)

Is There a Certain Range of Uniqueness Level That Consumers are Comfortable With?

INTERNATIONAL ANKARA CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH VI, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Nisan 2022, ss.1237-1245, (Tam Metin Bildiri)

How Much Does Being Unique Cost?

IV. International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS 2020), 22 - 24 Ekim 2020, ss.429-446, (Tam Metin Bildiri)

Z Kuşağı Tüketicilerinin Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğilimlerinin Satın Alma Tarzları ile İlişkisinin Davranışsal İktisat Bağlamında İncelenmesi

II. International Conference on Empirical Economics and Social Sciences (ICEESS’ 19), Balıkesir, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2019, ss.89, (Özet Bildiri)

Göçmen Sorunlarının Topluma Aktarılmasında Sosyal Medyanın Rolü

IX. INTERNATIONAL NON-GOVERNMENTAL ORGANIZATIONS CONGRESS, Çanakkale, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2018, ss.231-239, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

How Economic Crisis Changed Consumer Segmentation

11th International Marketing Trends Congress, Venedik, İtalya, 19 - 21 Ocak 2012, ss.1-36, (Tam Metin Bildiri)

Compulsive buying tendencies through materialistic and hedonic values among college students in Turkey

8th International Strategic Management Conference, Barcelona, İspanya, 21 - 23 Haziran 2012, cilt.58, ss.1370-1377, (Tam Metin Bildiri) identifier

To be or not to be in Social Media Arena as the most Cost Efficient Marketing Strategy After the Global Recession

7th International Strategic Management Conference, Paris, Fransa, 30 Haziran - 02 Temmuz 2011, ss.260-268, (Tam Metin Bildiri)

The Perceptions of Consumers About Corporate Philanthropy

7th NGOs Conference, Çanakkale, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2010, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

Enhancement of Social Assistance and Solidarity Fund to Fight with Poverty: The Case of Biga

Wold Universities Congress, Çanakkale, Türkiye, 20 - 24 Ekim 2010, ss.605-616, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Entrepreneurship Management

6th Joint International Scientific Symposium on Business Administration, Karvina, Çek Cumhuriyeti, 27 - 28 Mayıs 2010, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

Marketing and Finance Relationship Regarding Importance of Social Entrepreneurship and Repatriation

6th NGOs Conference, Çanakkale, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2009, ss.671-680, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar

Pazarlama ve Çocuk İlişkisinin Karanlık Yüzü

Pazarlamanın Karanlık Yüzü, Senem ERGAN, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.115-133, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Endüstri 4.0 ve Müşteri İlişkileri Yönetimi

Endüstri 4.0 Olgunluk Düzeyi Belirleme Araştırması: Biga Ticaret ve Sanayi Odasına Kayıtlı İmalat İşletmeleri Üzerine Uygulama, Nazan Yelkikalan, Erdal Aydın, Sena Erden Ayhün, Bilge Çavuşgil Köse, Editör, Livre De Lyon, Lyon, ss.47-70, 2022

Pazarlama Araştırmalarına Yeni Bir Soluk: Nöropazarlama

Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları, AYTUĞ MERMER ÜZÜMLÜ, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, İstanbul, ss.235-252, 2022

Dijital Pazarlama ve Dijital Tüketici Davranışları

Tüketici Davranışları II, Dr.Öğr.Üyesi Davut KARAMAN, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.97-123, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

The Dark Side of Online Consumer Behaviour

The Virtual World and Marketing, Başar, E.E., Erciş, A. Ünal, S., Editör, Cambridge Scholars Publishing The British Library, Newcastle Upon Tyne, ss.199-226, 2018

Creating Customer Value in Corporate Social Responsibility for Cultural Heritage

Corporate Social Responsibility for Valorization of Cultural Organization, Muñoz Dueñas, M. D. P., Aiello, L., Cabrita, M. D. R., Gatti, M., Editör, Igı Global Publications, Roma, ss.163-183, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Güncel Pazarlama Anlayışları

Pazarlama İlkeler, Genel Stratejiler, Filiz Eroğlu, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.19-34, 2017

Pazarlama Kavramı ve Gelişimi

Pazarlama İlkeler ve Genel Stratejiler, Eroğlu Filiz, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.3-15, 2017
Metrikler

Yayın

41

Atıf (WoS)

20

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

9

Tez Danışmanlığı

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları