Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
ENDÜSTRİ 4.0’IN LOJİSTİKTE YANSIMALARI: LOJİSTİK 4.0 UYGULAMALARI ÜZERİNE BİR ÖRNEK OLAY İNCELEMESİ
Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.22, sa.Özel Sayı: Endüstri 4.0 ve Dijitalleşmenin Sosyal Bilimlerde Yansımaları, ss.1753-1781, 2024 (Hakemli Dergi)

Sürdürülebilir Tüketim Ekseninde Tüketicinin Korunması, Eğitimi ve Bilinçlendirilmesi İçin Bir Öneri Olarak Tüketici Geliştirme Merkezi (TÜGEMER)
Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.31-47, 2021 (Hakemli Dergi)
What does change from Gen Y to Gen Z in terms of motivations for luxury consumption?
International Social Sciences Studies Journal
, cilt.7, sa.86, ss.3546-3557, 2021 (Hakemli Dergi)
E-lojistik Sisteminde Kritik Faktörlerin, Avantaj ve Dezavantajların İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma
Balıkesir İİBF Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.54-69, 2020 (Hakemli Dergi)
Davranışsal İktisat Perspektifinden Z Kuşağının Değer ve Statü Bilincinin İncelenmesi
Biga İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1-11, 2020 (Hakemli Dergi)
Future Insights for The Role of Materialism and Money Attitudes on Online Compulsive Buying
Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.18, sa.38, ss.887-911, 2020 (Hakemli Dergi)
Z Kuşağı Tüketicilerinin Marka Antropomorfizmi Algısını İncelemeye Yönelik Bir Araştırma
Atlas Journal
, cilt.6, sa.32, ss.706-727, 2020 (Hakemli Dergi)
Utilization of Online Influencers as an Experiential Marketing Tool: A Case of Instagram Micro-Celebrities
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.12, sa.63, ss.1057-1067, 2019 (Hakemli Dergi)
Kompulsif Satın Alma: Kişisel Faktörler, Postmodern Tüketim Şekilleri ve Reklama Karşı Tutumun Rolüne Yönelik Bir Araştırma
Balıkesir Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.19, sa.35, ss.253-282, 2016 (Hakemli Dergi)
The Effects of Personal Factors and Attitudes Towards Advertising on Compulsive Buying Tendency
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, sa.16, ss.43-70, 2015 (Hakemli Dergi)
Nasıl Steve Jobs Olunur?
Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.183-186, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
A RESEARCH TOWARDS DETERMINATION OF COMPETENCYAREAS OF SUPPLY CHAIN AND LOGISTICS EMPLOYEES
BATUMİ 7.UMTEB Kongresi, 5 - 07 Ağustos 2019, (Özet Bildiri)
Z Kuşağı Tüketicilerinin Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğilimlerinin Satın Alma Tarzları ile İlişkisinin Davranışsal İktisat Bağlamında İncelenmesi
II. International Conference on Empirical Economics and Social Sciences (ICEESS’ 19), Balıkesir, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2019, ss.89, (Özet Bildiri)
How Economic Crisis Changed Consumer Segmentation
11th International Marketing Trends Congress, Venedik, İtalya, 19 - 21 Ocak 2012, ss.1-36, (Tam Metin Bildiri)
To be or not to be in Social Media Arena as the most Cost Efficient Marketing Strategy After the Global Recession
7th International Strategic Management Conference, Paris, Fransa, 30 Haziran - 02 Temmuz 2011, ss.260-268, (Tam Metin Bildiri)
The Perceptions of Consumers About Corporate Philanthropy
7th NGOs Conference, Çanakkale, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2010, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
Entrepreneurship Management
6th Joint International Scientific Symposium on Business Administration, Karvina, Çek Cumhuriyeti, 27 - 28 Mayıs 2010, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
Marketing and Finance Relationship Regarding Importance of Social Entrepreneurship and Repatriation
6th NGOs Conference, Çanakkale, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2009, ss.671-680, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar
Tüketici Davranışında Benzersizlik ve Uyum İhtiyacı
NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, İstanbul, 2023

Pazarlama ve Çocuk İlişkisinin Karanlık Yüzü
Pazarlamanın Karanlık Yüzü, Senem ERGAN, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.115-133, 2023

Pazarlama Araştırmalarına Yeni Bir Soluk: Nöropazarlama
Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları, AYTUĞ MERMER ÜZÜMLÜ, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, İstanbul, ss.235-252, 2022