SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Genel ve Sporcu Beslenme Bilgisi Ölçeği Türkçe Formu: Lise ve Üniversite Öğrencileri İçin Geçerlik Güvenirlik Çalışması
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.701-715, 2022 (Hakemli Dergi)
4MAT Öğretim Modeli, Bütünsel Beyin Modeli’nin Fen Dersi ÖzYeterlik Algısına Etkisi
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.193-214, 2017 (Hakemli Dergi)
Secondary school teachers’ classroom activities and their perceptions on effectiveness of the activity
Journal of Education and Practice
, cilt.8, sa.29, ss.106-114, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretim programlarımıza finansal okuryazarlık
İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.3, ss.9358-94, 2017 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Etkin Katılımı Ve Yardım İsteme Eğilimleri
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.348-346, 2016 (Hakemli Dergi)
İşbirlikli Öğrenmenin Lise Öğrencilerinin Matematik Özyeterlik Algıları, Başarı ve Etkin Katılımlarına Etkileri.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.259-274, 2016 (Hakemli Dergi)
Lise öğrencileri için finansal okuryazarlık ölçeği geliştirme çalışması
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.3, ss.847-863, 2016 (Hakemli Dergi)
Etkin Katılım Ölçeği Geliştirme ve Uyarlama Çalışması
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.255-267, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmen güdüsel desteği ölçeği geliştirme ve uyarlama çalışması
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.129-145, 2015 (Hakemli Dergi)
İlköğretim matematik ile fen ve teknoloji öğretmenlerinin sınıf yönetim biçemleri ve özerklik desteği algıları
New World Sciences Academy
, cilt.9, sa.3, ss.311-322, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adayı öğrencilerin mesleki özyeterlilik algılari ile öğrenci başarısı sorumluluk algıları
New World Sciences Academy
, cilt.16, sa.3, ss.1410-1421, 2011 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin özerklik destekleri ve mesleki özyeterlik algıları
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.7, sa.17, ss.99-116, 2011 (Hakemli Dergi)
Ders çalışma özyeterlik algısı ölçeğinin geliştirme çalışması
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.7, ss.59-69, 2010 (Hakemli Dergi)
İlköğretim İkinci kademe öğrencilerinin ders çalışma özyeterlilik algıları ve öğrenme stratejisi kullanımları
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.19, sa.375, ss.20-28, 2010 (Hakemli Dergi)
İşbirlikli öğrenme ve kavram haritalamanın fen bilgisi dersine yönelik tutum üzerindeki etkileri Açıkgöz K ile birlikte
Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.30, ss.21-29, 2006 (Hakemli Dergi)
İşbirlikli ve bireysel kavram haritalamanın fen başarısı ve başarı güdüsü üzerindeki etkileri
Journal of Qafqaz
, cilt.1, sa.15, ss.33-40, 2005 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerinin fen öğretimine yönelik tutumlarına ilişkin öğrenci algıları ve öğrencilerin fen bilgisi dersine yönelik tutum ve güdüleri
Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.26, ss.1-8, 2004 (Hakemli Dergi)
İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin başarı güdüsü ile fen başarısı ve cinsiyet arasındaki ilişki
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.6, sa.313, ss.17-22, 2004 (Hakemli Dergi)
İşbirlikli ve bireysel kavram haritalamanın başarı düzeylerine göre fen başarısı ve güdü üzerindeki etkileri
EĞİTİM YÖNETİMİ DERGİSİ
, cilt.6, sa.40, ss.484-503, 2004 (Hakemli Dergi)
Cinsiyet ve başarı durumlarına göre ilköğretim 5 sınıf öğrencilerinin fen bilgisi dersine yönelik tutumları
Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.17, ss.81-91, 2004 (Hakemli Dergi)
Öğretimi yansıtma Önemi ve öğretmen eğitimine yansımaları
Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.8, ss.66-73, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Adayı Öğrencilerin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, ss.481-484