SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Prerequisites For Evaluating The Influence Of Corporate Social Responsibility Expression On Consumers
APPLIED RESEARCH IN STUDIES AND PRACTICE
, cilt.18, sa.1, ss.17-23, 2022 (Hakemli Dergi)
Turist Rehberliği Programlarındaki Öğretim Elemanlarına ve Öğretim Planlarına Yönelik Bir Değerlendirme
Uluslararası Türk Dünyası Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.1-26, 2022 (Hakemli Dergi)
Evaluation Of The Underwater Diving Tourism Potential Of Uluburun Shipwreck Underwater Experimental Archeological Site
APPLIED RESEARCH IN STUDIES AND PRACTICE
, cilt.17, ss.22-29, 2021 (Hakemli Dergi)
INVESTIGATION OF GIS BASED MOBILE ROUTE PLANNING - NAVIGATION APPLICATIONS FOR TOURISM ACTIVITIES
The International Archives of the Photogrammetry, Remote Sensing and Spatial Information Sciences
, cilt.46, sa.4, ss.321-326, 2021 (Hakemli Dergi)
THE INFLUENCE OF PERCEIVED QUALITY OF SERVICE OF TOURISTGUIDES ON THE BEHAVIORAL INTENTIONS: EXAMPLE OFÇANAKKALE
Applied Research ın Studies And Practices
, cilt.16, sa.1, ss.84-97, 2020 (Hakemli Dergi)
RELATIONSHIP BETWEEN TRANSACTIONAL LEADERSHIP,TRANSFORMATIONAL LEADERSHIP, AND JOB SATISFACTION:RESEARCH IN FOOD AND BEVERAGE ENTERPRISES
Applied Research in Studies and Practice
, cilt.16, sa.1, ss.1-12, 2020 (Hakemli Dergi)
USE OF TECHNOLOGY IN MUSUEUMS, SAMPLE APPLICATIONS
JGTTR (Journal of Global Tourism and Technology Research
, cilt.1, sa.2, ss.91-106, 2020 (Hakemli Dergi)
Destinasyon Deneyiminin İmaj Algısı ve Davranışsal Niyete Etkisi: Kapadokya Örneği
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.31, sa.1, ss.31-40, 2020 (Hakemli Dergi)
COVID-19 Salgını ve Turizme Etkileri
SOİD Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.168-172, 2020 (Hakemli Dergi)
ENVIRONMENTALLY FRIENDLY BEHAVIOUR OF THE TOURISTSWHO USES HOT AIR BALLOON AND THEIR ATTITUDE TOWARDS AIRPOLLUTION
Applied research in studies and practice
, cilt.15, sa.1, ss.24-31, 2019 (Hakemli Dergi)
Algılanan Liderlik Tarzının Tükenmişlik Düzeyine Etkisi: Çanakkale Otel İşletmelerinde BirAraştırma
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.6, ss.157-165, 2019 (Hakemli Dergi)
Lisans Düzeyinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Sosyal Medya KullanımlarıÜzerine Bir Araştırma: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.4, ss.864-881, 2019 (Hakemli Dergi)
Troya Ören Yeri’nin Destinasyon Kişiliği (Destination Personality of Archaeological Site of Troy)
Gastroia: Journal of Gastronomy and Travel Research
, cilt.3, sa.1, ss.147-161, 2019 (Hakemli Dergi)
ÇANAKKALE İLİNDEKİ 4 VE 5 YILDIZLI OTELÇALIŞANLARININ YÖNETİM TARZI ALGILARININTÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİ ÜZERİNE ETKİSİ
Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.17, sa.33, ss.187-209, 2019 (Hakemli Dergi)
TEMALI OTELLERDE KONAKLAYAN TURİSTLERİNDENEYİMLERİNİN BELİRLENMESİ: BOTEL ÖRNEĞİ
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.555-572, 2018 (Hakemli Dergi)
Destinasyon Kişiliği, Memnuniyet ve Davranışsal Niyetler Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi: Çanakkale Örneği
Journal of Yasar University
, cilt.13, sa.49, ss.22-32, 2018 (Hakemli Dergi)
DENEYİME DAYALI TEMALI BİR KONAKLAMA İŞLETMESİ: BOTEL
Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research
, cilt.1, sa.1, ss.1-11, 2017 (Hakemli Dergi)
Etkinliklerin Destinasyon Markalaşmasına Etkisi: Çanakkale Savaşlarının 100.Yılı Anma Etkinlikleri Örneği
Sosyal ve Beşeri Bilimler
, cilt.19, sa.40, ss.110-128, 2017 (Hakemli Dergi)
Ziyaretçilerin Destinasyon İmajı Algılarının Etkinliklere Katılıma Etkisi: Çanakkale Bisiklet Turu Örneği
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.20, sa.38, ss.325-341, 2017 (Hakemli Dergi)
Markalaşma Açısından Cunda Adası’nın Destinasyon Kişiliğinin Tespitine Yönelik Bir Çalışma
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.20, sa.38, ss.383-396, 2017 (Hakemli Dergi)
ZİYARETÇİLERİN DESTİNASYON İMAJI ALGILARININ ETKİNLİKLEREKATILIMA ETKİSİ: ÇANAKKALE BİSİKLET TURU ÖRNEĞİ
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.20, sa.38, ss.325-341, 2017 (Hakemli Dergi)
TUR OPERATÖRLERİNDE YEŞİL UYGULAMALAR:YEŞİL TUR OPERATÖRÜ ÖDÜLÜ
Manas Journal of Social Studies
, cilt.6, sa.5, ss.17-32, 2017 (Hakemli Dergi)
Markalaşma Açısından Cunda Adası’nın Destinasyon Kişiliğinin Tespitine Yönelik Bir Çalışma (A Study on the Determination of the Destination Personality of Cunda Island with Regard to Branding)
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.20, sa.38, ss.383-396, 2017 (Hakemli Dergi)
Otel İşletmelerinde Yeşil Pazarlama veÇevre Sertifikalarının Değerlendirilmesi
Aksaray Üniversitesi İİBF dergisi
, cilt.9, sa.4, ss.113-126, 2017 (Hakemli Dergi)
Tur Operatörlerinde Yeşil Uygulamalar: Yeşil Tur Operatörü Ödülü
MANAS JOURNAL OF SOCİAL STUDİES
, cilt.6, sa.5, ss.17-32, 2017 (Hakemli Dergi)
Otel İşletmelerinde Uygulanan İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Çalışanların Duygusal Bağlılık Tutumlarına Etkisi: Çanakkale Örneği
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.10, sa.49, ss.531-541, 2017 (Hakemli Dergi)
OTEL İŞLETMELERİNDE YEŞİL PAZARLAMA UYGULAMALARININ REKABET AVANTAJINA VE İŞLETME PERFORMANSINA ETKİSİ
Sosyal ve Beşeri Araştırmaları Dergisi
, cilt.17, sa.38, ss.151-175, 2016 (Hakemli Dergi)
Otel İşletmelerinde Yeşil Pazarlama Uygulamalarının Rekabet Avantajına ve İşletme Performansına Etkisi
Sosyal ve Beşeri Araştırmalar Dergisi
, cilt.17, sa.38, ss.176-203, 2016 (Hakemli Dergi)
Önlisans Öğrencilerinin Yeşil Reklama İlişkin Algılarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi
, cilt.11, sa.43, ss.198-210, 2016 (Hakemli Dergi)
Çanakkale Savaşları Gelibolu Tarihi Alanı Ziyaretçilerinin Profesyonel Turist Rehberlerinden Memnuniyetleri
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.563-582, 2016 (Hakemli Dergi)
Lisans Düzeyindeki Turist Rehberliği Öğrencilerinin Mesleki Tutumlarına Yönelik Bir Araştırma
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi (SOİD)
, cilt.12, sa.2, ss.26-41, 2015 (Hakemli Dergi)
Sürdürülebilir Destinasyon Yaratma Sürecinde Örgütlenmenin Önemi Çanakkale Turizmi Üzerine Bir Araştırma
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.49-61, 2014 (Hakemli Dergi)
The Role of Cittaslow in Destination Branding the Case of Seferihisar
Current Issues of Tourism Research
, cilt.4, sa.1, ss.5-11, 2014 (Hakemli Dergi)
Green Hotel Management and Green Star Practice: A case Study of Best Western President Istanbul Hotel
SOİD Journal of Travel and Hospitality Management
, cilt.10, sa.1, ss.72-86, 2013 (Hakemli Dergi)
KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE YEŞİL PAZARLAMA UYGULAMALARI IBIS OTEL ÖRNEĞİ
Demirel üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergi
, cilt.18, sa.1, ss.203-219, 2013 (Hakemli Dergi)
Electronic Marketing Practices at Hotels in Turkey and A Survey with Four and Five starHotels
Tourismos: An International Multidisciplinary Journal of Tourism
, cilt.7, sa.2, ss.183-201, 2012 (Scopus)
Çanakkale nin Engelli Turizmine İlişkin Durumun Belirlenmesine ve Planlanmasına Yönelik Bir Çalışma
Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.1-16, 2012 (Hakemli Dergi)
Antalya daki Beş Yıldızlı Otellerin Yeşil Otelcilik Uygulamaları Üzerine Bir Araştırma
DEÜ İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.123-152, 2012 (Hakemli Dergi)
ATAY Lütfi , MORKOÇ Dilek Kekeç , GAYLER John & HALL John,(2011) "The valuation Of The Use Of Websites By Four And Five-Star Hotels In The Marmara Region Of Turkey", International Journal of Hospitality and Tourism Systems ,Volume 4, Issue 2
International Journal of Hospitality and Tourism Systems
, cilt.4, sa.2, ss.1-11, 2011 (Scopus)
SAVAŞ ALANLARI TURİZMİ GELİBOLU YARIMADASINA GELEN ZİYARETÇİLERE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA Cilt 15 sayı 26 2012
Balıkesir Üniversitesi Sosyal bilimler Dergisi
, cilt.14, sa.26, ss.267-280, 2011 (Hakemli Dergi)
Bozcaada Turizmi İçin Geçerli Olabilecek Fırsatlar, Üstünlükler, Zayıflıklar ve Tehlikeleri Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma.
ÇOMU Biga İ.İ.B.F. Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.147-166, 2010 (Hakemli Dergi)
Evaluation Of The Supplier For Hotels By Using AHP Methodology
The Consortium Journal of Hospitality and Tourism
, cilt.14, sa.2, ss.1-10, 2010 (Hakemli Dergi)
Savaş Alanları ve Turizm
Aksaray İİBF dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.65-72, 2010 (Hakemli Dergi)
BİLGİ TEKNOLOJİSİNDEKİ GELİŞMELERİN SEYAHAT ACENTALARINA YANSIMALARIONLINE SEYAHAT ACENTACILIĞI
Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
, cilt.9, sa.17, ss.117-136, 2009 (Hakemli Dergi)
Uludağ Destinasyon İmajına Yönelik Ziyaretçi Algı ve Tutumlarını Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
SOİD, Turizm ve Seyahat Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.3, ss.67-77, 2009 (Hakemli Dergi)
A Survey For Determining The Opiniıons Of Travel Agencies On Internet
The Consortium Journal of Hospitality and Tourism
, cilt.14, ss.1-10, 2009 (Hakemli Dergi)
DESTİNASYONDA İMAJ OLUŞTURMA SÜRECİ
Aksaray Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1-14, 2009 (Hakemli Dergi)
Analitik Hiyerarşi Süreci AHS Yöntemiyle Tedarikçi Seçimini Etkileyen Faktörlerin Önem Düzeylerinin Belirlenmesi Otel İşletmelerinde Bir Araştırma
Seyahat ve Turizm Arastırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.39-61, 2008 (Hakemli Dergi)
İstanbul da Faaliyet Gösteren Seyahat Acentalarının Pazarlama Karması Kararları Üzerine Yapılan Bir Göz Atım Araştırması
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.13, ss.69-87, 2008 (Hakemli Dergi)
Alan Kılavuzluğunun Çanakkale İlindeki Uygulaması Ve İlgili Turizm Mevzuatı Açısından Değerlendirilmesi
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.169-176, 2008 (Hakemli Dergi)
Destinasyon pazarlaması yönetimine İlişkin Stratejik bir Yaklaşım
Dokuz Eylül üniveersitesi İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.144-158, 2003 (Hakemli Dergi)
Seyahat Acentacılığı Faaliyetinin Hukuksal Açıdan İncelenmesi
Dokuz Eylül üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.28-41, 2000 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sürdürülebilir Turizm Kapsamında Sürdürülebilir Turlar
Trakya Üniversiteler Birliği 6. Lisansüstü Öğrenci Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 17 Kasım 2022
A study to determine the perception of english speaking treveller on destination personality of Turkey
GLOSERV- Global Conference on Services and Retail Management, Napoli, İtalya, 10 Mayıs 2021
Kentlerin Dijitalleştirilmesi ve Akıllı Kent Projesi
ınternational Congress on Digital Transformation in Tourism I-DIGIT-19, Düzce, Türkiye, 18 - 19 Nisan 2019, cilt.1, ss.43-67
Yaşam Tarzının Yeşil Otel Tercihinde Rolü
International Conferenceon Empirical Economics and Social Sciences (ICEESS’18), Balıkesir, Türkiye, 27 - 28 Haziran 2018, ss.86
Müşteri Memnuniyetinde Altruistik Davranış: Down Kafeler Örneği
7th International Conference On Business Administration Proceedings Book, Çanakkale, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, cilt.1, ss.324-335
The Role of Environmental Consciousness Behaviour of Consumer in The Intention to Choose Green Hotel
Fouth Sarajevo International Cnference: Social and Political Stability in Balkans, Sarajevo, Bosna-Hersek, 26 - 29 Nisan 2018, cilt.4, ss.13
İstanbuldaki Akıllı Otel Uygulamalarının Değerledirilmesi
Fouth Sarajevo International Cnference: Social and Political Stability in Balkans, Sarajevo, Bosna-Hersek, 26 - 29 Nisan 2018, cilt.4, ss.87
Otel İşletmelerinde Yeşil Pazarlama ve Çevre Sertifikalarının Değerlendirilmesi
17. Ulusal Turizm Kongresi, Muğla, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2016, ss.700-713
Towards a better Understanding of Quality concepsand issues in higher education
6th International Conference on Changes in Social and Busines Environment, Panevezhys, Litvanya, 28 - 29 Nisan 2016, ss.59-64
Eco Leballing at Restaı urants Case of Green Generation Restaurants Programme
6th International Conference on Cahnges in Social and Busines Environment CISABE’xx2016, Panevezhys, Litvanya, 28 - 29 Nisan 2016, ss.51-58
Destinasyon Pazarlamasında Web 2.0 Uygulaması: Bir Literatür Taraması
12.Uluslar Turizm Kongresi, Akçakoca Düzce, Türkiye, 30 Kasım - 04 Aralık 2011, ss.404-405
Strategic Phlanthropy in a Turkish Tourism Context
Australian and New Zealand Marketing Academy (ANZMAC) Conference 2010, Christchurch, Yeni Zelanda, 29 Kasım - 01 Aralık 2011, ss.1-8
Sürdürülebilirlik Ve Rekabet Avantajı SağlamadaTurizm İşletmelerinin Yeşil Ürün Uygulamaları
12. Ulusal Turizm Kongresi, Düzce, Türkiye, 30 Kasım - 04 Aralık 2011, ss.17-31
Destinasyon Pazarlamasında Web 2.0 Uygulamaları: Bir Literatür Taraması
12. Ulusal Turizm Kongresi, Düzce, Türkiye, 30 Kasım - 04 Aralık 2011, ss.404-415
Strategic Phlanthropy in a Turkish Tourism Context, University of Canterbury, Christchurch, New Zealand,
Australian and New Zealand Marketing Academy (ANZMAC) Conference 2010, Christchurch, Yeni Zelanda, 29 Kasım - 01 Aralık 2011, ss.1-8
Green Hotel Management and Green Star Practice; A case Study of Best Western President Istanbul Hotel
6. International Scientific Symposium on Business Admisintration, Karvina, Çek Cumhuriyeti, 27 - 28 Mayıs 2010, ss.496-507
Gelibolu Yarımadası Tarihi Milli Parkına İlişkin Rehberlik Faaliyetlerinin Değerlendirilmesi ve Alan Kılavuzluğu Uygulaması
Uluslararası Çanakkale Kongresi, İstanbul, Türkiye, 17 - 19 Mart 2006, cilt.2, ss.385-396
Av Turizmi Kapsamında Biga Yarımadasında Yaban Domuzu Avı
III. Ulusal Turizm Sempozyumu, Isparta, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2008, ss.284-294
Çanakkale'de Gençlik Turizmi Potansiyelinin Değerlendirilmesine Yönelik Bir Çalışma
Çanakkale Merkezi Değerleri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 25 - 26 Ağustos 2008, ss.159-166
Biga Yarımadasında Avcılık ve Yaban Domuzu Avı
Çanakkale Merkezi Değerleri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 25 - 26 Ağustos 2008, ss.167-172
Lisans Düzeyinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Profili ve Tercihlerine Yönelik Bir Araştırma
IV. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Kongresi, Antalya, Türkiye, 23 - 27 Nisan 2008, ss.394-408
Bilgi teknolojileri ile Öğrenme Ortamı İlişkisi Kapsamında Biletleme Yazılımlarına Yönelik Bir Araştırma
III. Balıkesir Ulusal Turizm Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 17 - 19 Nisan 2008, ss.123-127
Gelibolu Yarımadası Tarihi Milli Parkına İlişkin Rehberlik Faaliyetlerinin Değerlendirilmesi ve Alan Kılavuzluğu Uygulaması”, I. , 17-19 Mart 2006, İstanbul, Cilt II,s.385-396.
Uluslararası Çanakkale Kongresi, İstanbul, Türkiye, 17 - 19 Mart 2006, cilt.2, ss.385-396
Kitap & Kitap Bölümleri
Sürdürülebilir Turizm
Sürdürülebilirlik Ekseninde Alternatif Turizm, Koray Genç, Editör, Detay, Ankara, ss.1-14, 2022
Turizm İşletmelerinde Yeşil Uygulamalar
DETAY, Ankara, 2018
EKO EKONOMİDE YEŞİL PAZARLAMA
Ekolojik Ekonomi Bakış Açısıyla “YEŞEREN TURİZM, Özkök F., Yıldırım H.M., Mercan Ş.O, Editör, Paradigma Akademi Yayınları, Çanakkale, ss.201-234, 2018
Turist Rehberlerinin Sosyal Medya Kullanımlarına Yönelik Bir Araştırma: Çanakkale Rehberler odası Örneği
Turist Rehberliği Üzerine Güncel Araştırmalar, Necdet Hacıoğlu, Cevdet Avcıkurt, Arzu kılıç, Hasret Ulusoy Yıldırım, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.612-621, 2018
Eko Ekonomide Yeşil Pazarlama
Ekolojik Ekonomi Bakış Açısıyla “Yeşeren Turizm”, Prof. Dr. Ferah Özkök, Dr. Öğr. Üyesi Hacı Mehmet Yıldırım, Doç. Dr. Okan Mercan, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.201-234, 2018
Turist Rehberliği ve Pazarlama İlişkisi Bölümü: Turist Rehberlerinin Sosyal Medya Kullanımlarına Yönelik Bir Araştırma: Çanakkale Rehberler Odası Örneği
Turist Rehberliği Üzerine Güncel Araştırmalar, Necdet Hacıoğlu, Cevdet Avcıkurt, Arzu Kılıç, Hasret Ulusoy Yıldırım, Editör, Detay, Balıkesir, ss.612-621, 2018
Otel İşletmelerinde Yeşil Pazarlama ve Rekabet Avantajı
Detay Yayıncılık, Ankara, 2017
Social Responsibility Practices in Gastronomy
New Approaches In Gastronomy, Oğuz Diker, Serdar Sünnetçioğlu, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.85-129, 2017
Sustainable Practices at Tour Operators: Case of Kuoni Group
Global Issues and Trends in Tourism, Avcıkurt C., Dinu M.S., Hacıoğlu N., Efe R., Soykan A., Tetik N., Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.429-438, 2016
Turizm İşletmelerinin Pazarlanmasında Hedef Kitle
TURİZM İŞLETMELERİNİN PAZARLANMASINDA 7P ve 7 C, Cevdet AVCIKURT, Şehnaz DEMİRKOL, Burhanettin ZENGİN, Editör, Değisim Yayınları, İstanbul, ss.161-182, 2009
Turizm Endüstrisinde Destinasyon Yönetimi
SÜRDÜRÜLEBİLİR REKABET AVANTAJI ELDE ETMEDE TURİZM SEKTÖRÜ SEKTÖREL STRATEJİLER VE UYGULAMALAR, Melih BULU, İ.Hakkı ERARSLAN, Editör, ULUSLARASI REKABET ARAŞTIRMALARI KURUMU DERNEĞİ (URAK), İstanbul, ss.496-506, 2009
Türkiye de Seyahat Acentacılığının Gelişimi
Türk Turizm Tarihi Yapısal ve Sektörel Gelişim, Çavuş, Şenol Ege, Zehra Çolakoğlu, O. Eralp, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.119-136, 2009