Yayınlar & Eserler

Makaleler 75
Tümü (75)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (2)
Scopus (12)
TRDizin (40)
Diğer Yayınlar (24)

65. Savaş Alanları ve Turizm

Aksaray İİBF dergisi , cilt.2, sa.2, ss.65-72, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 44

1. Green practices in tourism enterprises

IV. Internatonal Sustanable Toursm Congress, Aksaray, Türkiye, 3 - 04 Ekim 2024, cilt.1, ss.300, (Özet Bildiri)

2. AYASOFYA’NIN YENİDEN CAMİYE DÖNÜŞTÜRLMESİNİN TURİST REHBERLERİ TARAFINDAN DEĞERLERLENDİRİLMESİ

6. Ulusal Turist Rehberliği Kongresi, Kütahya, Türkiye, 24 Mayıs 2024, cilt.1, ss.1-88, (Özet Bildiri)

3. Sürdürülebilir Turizm Kapsamında Sürdürülebilir Turlar

Trakya Üniversiteler Birliği 6. Lisansüstü Öğrenci Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

4. Turist Rehberliği Programlarındaki Öğretim Elemanlarına ve Öğretim Planlarına Yönelik Bir Değerlendirme

IV. Ulusal Turist Rehberliği Kongresi, Mersin, Türkiye, 04 Kasım 2021, cilt.1, ss.30-32, (Özet Bildiri)

5. THE TRANSITION PROCESS OF MALAGA: BECOMING A SMART DESTINATION

THE INTERNATIONAL JOINT CONFERENCE ON HOSPITALITY AND TOURISM 2021, Pulau Pinang, Malezya, 13 Eylül 2021, cilt.1, ss.130-131, (Özet Bildiri)

6. A Study to Determine the Perception of English-Speaking Travelers on Destination Personality of Turkey

Global Conference on Services and Retail Management, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 13 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

7. A study to determine the perception of english speaking treveller on destination personality of Turkey

GLOSERV- Global Conference on Services and Retail Management, Napoli, İtalya, 10 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

8. Detecting the Brand Personality of Accommodation Establishments through Social Media: A Hotel Sample in Çanakkale

Global Congress on Smart Tourism, Çanakkale, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2019, ss.13-21, (Tam Metin Bildiri)

9. The Effect of Conservatism and Cultural Openness on CareerRequest in Halal Tourism

2nd INTERNATIONAL HALAL TOURISM CONGRESS, Antalya, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019, ss.728-729, (Özet Bildiri)

10. Kentlerin Dijitalleştirilmesi ve Akıllı Kent Projesi

ınternational Congress on Digital Transformation in Tourism I-DIGIT-19, Düzce, Türkiye, 18 - 19 Nisan 2019, cilt.1, ss.43-67, (Tam Metin Bildiri)

11. DESTİNASYON DENEYİMİNİN DESTİNASYON İMAJI ALGISI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KAPADOKYA ÖRNEĞİ

19. Ulusal Turizm Kongresi, Afyonkarahisar, Türkiye, 17 - 21 Ekim 2018, cilt.1, ss.112-126, (Tam Metin Bildiri)

12. Lisans Düzeyinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Sosyal Medya Kullanımlarına Yönelik Bir Araştırma

4. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu, Kastamonu, Türkiye, 19 - 21 Temmuz 2018, cilt.11, ss.43, (Özet Bildiri)

13. Kazdağı’na Gelen Ziyaretçilerin Çevre Dostu Davranış ve Çevresel Turizm Davranışları

: Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, Hatay, Türkiye, 20 - 21 Nisan 2018, cilt.1, ss.568-577, (Tam Metin Bildiri)

14. Yaşam Tarzının Yeşil Otel Tercihinde Rolü

International Conferenceon Empirical Economics and Social Sciences (ICEESS’18), Balıkesir, Türkiye, 27 - 28 Haziran 2018, ss.86, (Özet Bildiri)

15. Müşteri Memnuniyetinde Altruistik Davranış: Down Kafeler Örneği

7th International Conference On Business Administration Proceedings Book, Çanakkale, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, cilt.1, ss.324-335, (Tam Metin Bildiri)

17. İstanbuldaki Akıllı Otel Uygulamalarının Değerledirilmesi

Fouth Sarajevo International Cnference: Social and Political Stability in Balkans, Sarajevo, Bosna-Hersek, 26 - 29 Nisan 2018, cilt.4, ss.87, (Özet Bildiri)

18. The Role of Environmental Consciousness Behaviour of Consumer in The Intention to Choose Green Hotel

Fouth Sarajevo International Cnference: Social and Political Stability in Balkans, Sarajevo, Bosna-Hersek, 26 - 29 Nisan 2018, cilt.4, ss.13, (Özet Bildiri)

19. Bir Kış Turizmş Merkezi Olan Uludağ’ın Destinasyon Kişiliğini Tespit Etmeye Yönelik Bir Çalışma

Uluslararası Sivas Turizmi Kongresi, Sivas, Türkiye, 23 - 25 Şubat 2018, cilt.1, ss.61-69, (Tam Metin Bildiri)

20. Deneyime Dayalı Turistik Ürün Kullanımı: Botel Örneği

8. International Social Sciences Congress in The Balkans, Constanta, Romanya, 6 - 11 Eylül 2017, cilt.1, ss.115-119, (Tam Metin Bildiri)

21. An Evaluation On Smart Tourism

Third International Scientific-Business Conference Leadership Management: Integrated Politics of Research and Innovations, Belgrat, Karadağ, 14 Aralık 2017, ss.718-726, (Tam Metin Bildiri)

22. An Evaluation Of Smart Tourism

Third International Scientific Business Conference Leadership Management : Integrated Politics Of Research And Innovationns: LIMEN 2017, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 14 Aralık 2017, cilt.1, ss.718-726, (Tam Metin Bildiri)

23. Tur Operatörlerinde Yeşil Uygulamalar : Yeşil Tur Operatörü Ödülü

3. Uluslararası Türk Dünyası Sempozyumu, Bishkek, Kırgızistan, 20 - 22 Nisan 2017, cilt.1, ss.225-237, (Tam Metin Bildiri)

24. Tur Operatörlerinde Yeşil Uygulamalar: Yeşil Tur Operatörü Ödülü

. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu, Bishkek, Kırgızistan, 20 - 22 Nisan 2017, cilt.1, sa.17, ss.225-237, (Tam Metin Bildiri)

25. Otel İşletmelerinde Yeşil Pazarlama ve Çevre Sertifikalarının Değerlendirilmesi

17. Ulusal Turizm Kongresi, Muğla, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2016, ss.700-713, (Tam Metin Bildiri)

26. Towards a better Understanding of Quality concepsand issues in higher education

6th International Conference on Changes in Social and Busines Environment, Panevezhys, Litvanya, 28 - 29 Nisan 2016, ss.59-64, (Tam Metin Bildiri)

27. Eco Leballing at Restaı urants Case of Green Generation Restaurants Programme

6th International Conference on Cahnges in Social and Busines Environment CISABE’xx2016, Panevezhys, Litvanya, 28 - 29 Nisan 2016, ss.51-58, (Tam Metin Bildiri)

28. A SURVEY TO DETERMINE HOTEL MANAGERS' PERCEPTIONS OF GREEN MARKETING

5th International Scientific Conference on Changes in Social and Business Environment (CISABE), Panevezhys, Litvanya, 7 - 08 Kasım 2013, ss.6-12, (Tam Metin Bildiri) identifier

29. Destinasyon Pazarlamasında Web 2.0 Uygulaması: Bir Literatür Taraması

12.Uluslar Turizm Kongresi, Akçakoca Düzce, Türkiye, 30 Kasım - 04 Aralık 2011, ss.404-405, (Tam Metin Bildiri)

30. Strategic Phlanthropy in a Turkish Tourism Context

Australian and New Zealand Marketing Academy (ANZMAC) Conference 2010, Christchurch, Yeni Zelanda, 29 Kasım - 01 Aralık 2011, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri)

31. Sürdürülebilirlik Ve Rekabet Avantajı SağlamadaTurizm İşletmelerinin Yeşil Ürün Uygulamaları

12. Ulusal Turizm Kongresi, Düzce, Türkiye, 30 Kasım - 04 Aralık 2011, ss.17-31, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

32. Destinasyon Pazarlamasında Web 2.0 Uygulamaları: Bir Literatür Taraması

12. Ulusal Turizm Kongresi, Düzce, Türkiye, 30 Kasım - 04 Aralık 2011, ss.404-415, (Tam Metin Bildiri)

33. Strategic Phlanthropy in a Turkish Tourism Context, University of Canterbury, Christchurch, New Zealand,

Australian and New Zealand Marketing Academy (ANZMAC) Conference 2010, Christchurch, Yeni Zelanda, 29 Kasım - 01 Aralık 2011, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri)

34. Green Hotel Management and Green Star Practice; A case Study of Best Western President Istanbul Hotel

6. International Scientific Symposium on Business Admisintration, Karvina, Çek Cumhuriyeti, 27 - 28 Mayıs 2010, ss.496-507, (Tam Metin Bildiri)

35. Bilgi Teknolojileri İle Öğrenme Ortamı İlişkisine Yönelik Bir Araştırma

2. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.305-318, (Tam Metin Bildiri)

36. Gelibolu Yarımadası Tarihi Milli Parkına İlişkin Rehberlik Faaliyetlerinin Değerlendirilmesi ve Alan Kılavuzluğu Uygulaması

Uluslararası Çanakkale Kongresi, İstanbul, Türkiye, 17 - 19 Mart 2006, cilt.2, ss.385-396, (Tam Metin Bildiri)

37. Av Turizmi Kapsamında Biga Yarımadasında Yaban Domuzu Avı

III. Ulusal Turizm Sempozyumu, Isparta, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2008, ss.284-294, (Tam Metin Bildiri)

38. Çanakkale'de Gençlik Turizmi Potansiyelinin Değerlendirilmesine Yönelik Bir Çalışma

Çanakkale Merkezi Değerleri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 25 - 26 Ağustos 2008, ss.159-166, (Tam Metin Bildiri)

39. Biga Yarımadasında Avcılık ve Yaban Domuzu Avı

Çanakkale Merkezi Değerleri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 25 - 26 Ağustos 2008, ss.167-172, (Tam Metin Bildiri)

40. Lisans Düzeyinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Profili ve Tercihlerine Yönelik Bir Araştırma

IV. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Kongresi, Antalya, Türkiye, 23 - 27 Nisan 2008, ss.394-408, (Tam Metin Bildiri)

42. Bozcaada Turizminin Değerlendirilmesine DönükBir Kamuoyu Araştırması

3. Ulusal turizm Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 1 - 02 Ocak 2008, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

44. YİYECEK İÇECEK İŞLETMELERİ ÇALIŞANLARININ ALGILADIKLARI HİZMETKÂR LİDERLİK DAVRANIŞININ İŞTEN AYRILMA NİYETİNE ETKİS

19. Ulusal Turizm Kongresi, Afyonkarahisar, Türkiye, 17 - 21 Ekim 2018, cilt.11, ss.99-111, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 14

1. Sürdürülebilir Turizm

Sürdürülebilirlik Ekseninde Alternatif Turizm, Koray Genç, Editör, Detay, Ankara, ss.1-14, 2022

3. EKO EKONOMİDE YEŞİL PAZARLAMA

Ekolojik Ekonomi Bakış Açısıyla “YEŞEREN TURİZM, Özkök F., Yıldırım H.M., Mercan Ş.O, Editör, Paradigma Akademi Yayınları, Çanakkale, ss.201-234, 2018

4. Turist Rehberlerinin Sosyal Medya Kullanımlarına Yönelik Bir Araştırma: Çanakkale Rehberler odası Örneği

Turist Rehberliği Üzerine Güncel Araştırmalar, Necdet Hacıoğlu, Cevdet Avcıkurt, Arzu kılıç, Hasret Ulusoy Yıldırım, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.612-621, 2018

5. Eko Ekonomide Yeşil Pazarlama

Ekolojik Ekonomi Bakış Açısıyla “Yeşeren Turizm”, Prof. Dr. Ferah Özkök, Dr. Öğr. Üyesi Hacı Mehmet Yıldırım, Doç. Dr. Okan Mercan, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.201-234, 2018

6. Turist Rehberliği ve Pazarlama İlişkisi Bölümü: Turist Rehberlerinin Sosyal Medya Kullanımlarına Yönelik Bir Araştırma: Çanakkale Rehberler Odası Örneği

Turist Rehberliği Üzerine Güncel Araştırmalar, Necdet Hacıoğlu, Cevdet Avcıkurt, Arzu Kılıç, Hasret Ulusoy Yıldırım, Editör, Detay, Balıkesir, ss.612-621, 2018

8. Social Responsibility Practices in Gastronomy

New Approaches In Gastronomy, Oğuz Diker, Serdar Sünnetçioğlu, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.85-129, 2017

9. Sustainable Practices at Tour Operators: Case of Kuoni Group

Global Issues and Trends in Tourism, Avcıkurt C., Dinu M.S., Hacıoğlu N., Efe R., Soykan A., Tetik N., Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.429-438, 2016

10. İçsel Pazarlama

Turizm Pazarlamasında Güncel Yaklaşımlar, Doç.Dr. Burhan KILIÇ ve Doç.Dr. Zafer ÖTER, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.163-184, 2015

11. Turizm İşletmelerinin Pazarlanmasında Hedef Kitle

TURİZM İŞLETMELERİNİN PAZARLANMASINDA 7P ve 7 C, Cevdet AVCIKURT, Şehnaz DEMİRKOL, Burhanettin ZENGİN, Editör, Değisim Yayınları, İstanbul, ss.161-182, 2009

12. Turizm Endüstrisinde Destinasyon Yönetimi

SÜRDÜRÜLEBİLİR REKABET AVANTAJI ELDE ETMEDE TURİZM SEKTÖRÜ SEKTÖREL STRATEJİLER VE UYGULAMALAR, Melih BULU, İ.Hakkı ERARSLAN, Editör, ULUSLARASI REKABET ARAŞTIRMALARI KURUMU DERNEĞİ (URAK), İstanbul, ss.496-506, 2009

13. Türkiye de Seyahat Acentacılığının Gelişimi

Türk Turizm Tarihi Yapısal ve Sektörel Gelişim, Çavuş, Şenol Ege, Zehra Çolakoğlu, O. Eralp, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.119-136, 2009

14. çanakale

TURİZM COĞRAFYASI, Gürhan KUTLU, Editör, DETAY, Ankara, ss.61-78, 2008
Metrikler

Yayın

134

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

12

Atıf (WoS)

32

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

72

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

431

H-İndeks (Scholar)

10

Atıf (TrDizin)

40

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

3

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

181

Proje

5

Tez Danışmanlığı

21

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları