Yayınlar & Eserler

Makaleler 55
Tümü (55)
SCI-E, SSCI, AHCI (14)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (17)
ESCI (3)
Scopus (12)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (28)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 125

1. Expectations and realization status Whens switch from teacher to administrator for the first time.

10 th International Zeugma Conference on Scientific Research, Gaziantep, Türkiye, 25 - 26 Haziran 2023, ss.25-40, (Tam Metin Bildiri)

2. Teachers’ opinions on family participation activities in preschool education.

10 th International Zeugma Conference on Scientific Research,, Gaziantep, Türkiye, 25 - 26 Haziran 2023, ss.70-85, (Tam Metin Bildiri)

3. Analysis of mobbing research in educational institutions in 2013-2023

10 th International Mardin Artuklu Scientific Research Conference, Mardin, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2023, ss.55-75, (Tam Metin Bildiri)

4. Analysis of studies on toxic leadership in educational institutions.

10 th International Mardin Artuklu Scientific Research Conference, Mardin, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2023, ss.35-50, (Tam Metin Bildiri)

5. Analyses of studies on possible earthquake risk in Turkey.

3 RD International Black Sea Modern Scientific Research Congress, Samsun, Türkiye, 23 - 24 Mart 2023, ss.12-26, (Tam Metin Bildiri)

6. Determining school principals opnions on glocal leadership.

Latin American International Congress on Social Sciences and Humanities- V, Brezilya, 13 Mart 2023, (Tam Metin Bildiri)

7. Opinions of teachers and parents on family participation activities applied in pre-school education institutions.

International Summit Scientific Research Congress, Şanlıurfa, Türkiye, 17 - 18 Mart 2023, ss.15-30, (Tam Metin Bildiri)

8. Determining school principals opinions on glocal leadership.

Latin American International Congress on Social Sciences and Humanities- V,, Rio De Janeiro, Brezilya, 13 - 15 Mart 2023, ss.47-62, (Tam Metin Bildiri)

9. Analysis of research on unemployment anxiety of university students

Latin American International Congress on Social Sciences and Humanities- V, , Rio De Janeiro, Brezilya, 13 - 15 Mart 2023, ss.22-37, (Tam Metin Bildiri)

10. Teachers’ opinions on the effects of social media on the behavior of primary school students.

V. International Ankara Multidisciplinary Studies Congress, Ankara, Türkiye, 27 - 29 Ocak 2023, ss.1-20, (Tam Metin Bildiri)

11. Azerbaycan eğitim sistemine tarihi bakış

XV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 01 Eylül 2022, (Tam Metin Bildiri)

12. Literatürde kuantum liderlik

XV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 01 Eylül 2022, (Tam Metin Bildiri)

13. Göçmen öğrencilerin yaşadıkları eğitsel sorunlar.

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, İzmir, Türkiye, 11 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri)

14. Okullarda öğretmenlerin örgütsel bağlılığını etkileyen etkenlerin incelenmesi

Uluslararası Sosyal Bilimler Konferansı, Çanakkale, Türkiye, 04 Temmuz 2022, (Tam Metin Bildiri)

15. Eğitim örgütlerinde çatışma konusunda yapılan araştırmaların analizi

Uluslararası Sosyal Bilimler Konferansı, Çanakkale, Türkiye, 04 Temmuz 2022, (Tam Metin Bildiri)

16. Kentleşme ve Afetler

3. Uluslar arası Afet Yönetimi Kongresi, Tokat, Türkiye, 10 Haziran 2022, ss.546-556, (Tam Metin Bildiri)

17. Sürdürülebilir şehirler ve topluluklar

3. Uluslar arası Afet Yönetimi Kongresi, Tokat, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2022, ss.542-554, (Tam Metin Bildiri)

18. Karşılaştırmalı eğitim bağlamında Japonya ve Amerika Birleşik Devletlerinde afet eğitimi uygulamaları

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, İzmir, Türkiye, 11 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri)

19. Okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin örgütsel belirsizlik ve yönetimi konusundaki görüşleri.

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, İzmir, Türkiye, 11 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri)

20. Ortaokul matematik öğretmenlerinin 2018 yılında uygulanmaya başlanan yeni sınav sistemi ile ilgili görüşleri

7. Uluslararası Erciyes Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Kayseri, Türkiye, 09 Mart 2022, (Tam Metin Bildiri)

21. Seçilmiş bazı ülkelerde göçmen öğrenciler için uygulanan eğitim politikaları.

XIV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 Ekim 2021, ss.210-225, (Tam Metin Bildiri)

22. Akademik başarısı yüksek ülkelerde kapsayıcı eğitim

XIV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 Ekim 2021, ss.278-292, (Tam Metin Bildiri)

23. 112 Acil sağlık hizmetleri çalışanlarının karşılaştıkları mesleki riskler ve risk yönetimi (Giresun ili örneği).

XIV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 Ekim 2021, ss.128-140, (Tam Metin Bildiri)

24. Türkiye ile TIMMS başarısı yüksek ülkelerin Covid 19 dönemine okulların, öğretmenlerin ve öğrencilerin hazır olması yönünden karşılaştırılması.

XIV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2021, ss.211-221, (Tam Metin Bildiri)

25. Türk eğitim sisteminde kapsayıcı eğitim: Karşılaştırmalı bir bakış.

Fırsat Eşitliği İçin Eğitim, Hoşgörü ve Barış. 6th. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Dnipro, Moldova, 11 Ekim 2021, ss.312-325, (Tam Metin Bildiri)

26. Yükseköğretimde Kalite Güvence Sistemlerine Yönelik Karşılaştırmalı Analiz: Türkiye, Singapur Ve Yeni Zelanda Örnekleri

12.Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, Ankara, Türkiye, 8 - 12 Eylül 2021, ss.31-43, (Tam Metin Bildiri)

27. Afet müdahale eğitimlerinde UMKE ekiplerinin eğitim ve tatbikatlarının değerlendirilmesi: 20’nci Bölge örneği.

XII. International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.45-57, (Tam Metin Bildiri)

28. Okullarda afet ve acil durum yönetimi planlaması

XII. International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.150-162, (Tam Metin Bildiri)

29. Kadın yönetici ile çalışan öğretmenlerin örgütsel stres düzeyleri.

ICES-UEB, 28 th International Conference on Educational Sciences,, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.75-90, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

30. Öğretmen görüşlerine göre ilkokula başlama yaşının isteğe bağlı grupta erken olmasından kaynaklı yaşanan sorunlar

ASOSCONGRESS, International Symposium on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2019, ss.234-246, (Tam Metin Bildiri)

31. Milli Eğitim Bakanlığı taşra örgütündeki üst düzey yöneticilerin algılarına göre kadın yöneticilerin liderlik davranışları.

6 th International Symposium, Chaos, Complexity and Leadership., Ankara, Türkiye, 11 - 12 Aralık 2018, ss.78-80, (Tam Metin Bildiri)

32. Öğretmen adaylarının problemli internet kullanımı ve gelecek yönelimİ

2.Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 31 Ekim - 01 Kasım 2018

33. Öğretmen adaylarının problemli internet kullanımı ve gelecek yönelimi

2.Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 31 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.140-141, (Özet Bildiri)

34. Öğretmen adaylarının problemli internet kullanımı ve gelecek yönelimi.

2.Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, USBES,, Çanakkale, Türkiye, 31 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.140-141, (Tam Metin Bildiri)

35. Acil yardım ve afet yönetici adaylarının pozitif psikolojik sermaye düzeyleri-ÇOMÜ Örneği

2.Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, USBES,, Çanakkale, Türkiye, 31 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.85-90, (Tam Metin Bildiri)

36. Türkiye’nin katıldığı tüm yıllardaki PISA değerlendirmeleri matematik okuryazarlığı sonuçlarına ilişkin karşılaştırmalı bir analiz.

XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, IASSR,, Prizren, Kosova, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.320, (Tam Metin Bildiri)

37. The comparison between Turkey And some countries having high achievement in PISA in terms of gender equality.

XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Kosova, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.66, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

38. Analysis of High School Student’s study skills.

XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, IASSR,, Prizren, Kosova, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.115-117, (Tam Metin Bildiri)

39. The administrative problems encountered by public education center principals in the process of lifelong learning.

XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Kosova, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.132-140, (Tam Metin Bildiri)

40. School principal and teachers' views on evaluation the performance of teachers based on multiple data sources.

XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Kosova, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.120-125, (Tam Metin Bildiri)

41. Okul öncesi eğitim kurumlarındaki yöneticilerin empatik eğilimleri.

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, EAB, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.47, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

42. Öğretmenlerin performans değerlenirmesinin kurum yöneticilerine bırakılması ile ilgili yönetici ve öğretmen görüşleri.

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, EAB, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.51, (Tam Metin Bildiri)

43. Akademik personelin iş ortamlarında karşılaştıkları örgütsel sapma davranışlarına ilişkin görüşleri

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, EAB, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.86-99, (Tam Metin Bildiri)

44. Akademik Personelin İş Ortamlarında Karşılaştıkları Örgütsel Sapma Davranışlarına İlişkin Görüşleri

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.311-325, (Tam Metin Bildiri)

45. Complexity in the management of educational organization: Issues and strategies.

Chaos, Complexity and leadership, 5.International Symposition, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Aralık 2017, ss.100-105, (Tam Metin Bildiri)

46. Acil yardım ve afet yönetici adaylarının liderlik özellikleri

Chaos, Complexity and leadership, 5.International Symposition,, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Aralık 2017, ss.110-115, (Tam Metin Bildiri)

48. Uluslararası sınavlarda başarılı olan bazı ülkelerin okul müdürlerinin profili

EYFOR 8 Uluslararası EğitimYönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.8, sa.1, ss.25-26, (Özet Bildiri)

49. Finlandiya, Estonya, Avustralya ve Türkiye’de öğretmenlerin mesleki gelişim uygulamalarının karşılaştırılması

EYFOR 8 Uluslararası EğitimYönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.8, sa.1, ss.16-17, (Özet Bildiri)

50. Seçilmiş bazı ülkelerde PISA sonuçları çerçevesinde daha iyi yaşam indeksi

EYFOR 8 Uluslararası EğitimYönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.8, sa.1, ss.60-61, (Özet Bildiri)

51. Eğitim yönetiminde bazı sorumlulukların paylaşılmasına yönelik PISA’da başarı gösteren ülkelerin karşılaştırılması

EYFOR 8 Uluslararası EğitimYönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.8, sa.1, ss.20-21, (Özet Bildiri)

53. Okul Dışı İnternet Kullanımı: Uluslararası Bir Perspektif

2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, cilt.2, sa.1, ss.18-32, (Tam Metin Bildiri)

54. Okul dışı internet kullanımı: Uluslararası bir perspektif.

2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

55. PISA’da Başarılı Bazı Ülkelerin Öğretmenler İçin Performansa Dayalı Ödül ve Teşvik Uygulamalarının Analizi ve Türkiye İçin Öneriler.

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.105-112, (Tam Metin Bildiri)

56. Bazı AB Ülkeleri İle Türkiye’nin Girişimcilik Eğitimi Uygulamalarının Karşılaştırmalı Analizi.

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.120-129, (Tam Metin Bildiri)

57. Bazı AB ülkeleri ile Türkiye’nin girişimcilik eğitimi uygulamalarının karşılaştırmalı analizi

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

58. Cinsiyet değişkenine göre okul yöneticilerinin narsistik kişilik özellikleri. (Çanakkale İli Örneği).

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.120-133, (Tam Metin Bildiri)

59. Yeni Zelanda, Hollanda, İrlanda ve Türkiye’nin Eğitim Denetimi Uygulamalarının Karşılaştırılması

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.112-119, (Tam Metin Bildiri)

60. The views of primary school administrators in terms of meeting the schools’ financial needs.

ICES, 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2017, ss.110-112, (Özet Bildiri)

63. Seçilmiş bazı ülkelerin uluslararası sınavlardaki başarı durumları ile insani gelişim indeksleri arasındaki ilişki.

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.160-165, (Tam Metin Bildiri)

64. The impacts of school administrator’s leadership behaviours on teacher’s organizational stress.

XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, IASSR, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2017, ss.35, (Tam Metin Bildiri)

66. Self leadership self esteem self efficacy and life satisfaction in university students

2nd International Conference on Social Sciences and Education Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

70. PISA’da başarı gösteren bazı ülkelerde göçmen çocukların eğitimine ilişkin uygulanan politikalar ve Türkiye için öneriler

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Aydın, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.144-155, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

71. Rehber öğretmenlere yansıyan yönüyle öğretmenlerin sınıf yönetiminde yaşadıkları sorunlar

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.150-152, (Tam Metin Bildiri)

72. Öğretmenlikte kariyer basamakları uygulamaları bakımından Türkiye ile PISA (2012)’da başarılı olmuş bazı ülkelerin karşılaştırılması

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.150-152, (Tam Metin Bildiri)

73. Rehber Öğretmenlere Yansıyan Yönüyle Öğretmenlerin Sınıf Yönetiminde Yaşadıkları Sorunlar

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, cilt.-, ss.663-675, (Tam Metin Bildiri)

74. Türkiye’de afet eğitimi ve MEB müfredatındaki afet eğitimi konularının değerlendirilmesi.

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.151-152, (Tam Metin Bildiri)

75. Seçilmiş bazı ülkelerde okullar arasındaki başarı farklarının azaltılması konusunda uygulanan politikalar ve Türkiye için öneriler.

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Trakya Üniversiteler Birliği Lisansüstü Öğrenci Kongresi,, Çanakkale, Türkiye, 22 - 24 Nisan 2016, ss.85, (Özet Bildiri)

76. Öğretmenlikte mesleki gelişim uygulamaları bakımından Türkiye ile PISA (2012)’da başarılı olmuş bazı ülkelerin karşılaştırılması.

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Trakya Üniversiteler Birliği Lisansüstü Öğrenci Kongresi,, Çanakkale, Türkiye, 22 - 24 Nisan 2016, ss.78, (Özet Bildiri)

77. Examining the attitudies towards the teaching profession of teacher candidates

Paedeia International Symposium, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2015, cilt.1, sa.1, ss.14-15, (Özet Bildiri)

78. The comparision between Turkey and some countries having the highest achievement in Programme for International Student Assesment in terms of teacher supervision policies

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, cilt.1, sa.1, ss.20-21, (Özet Bildiri)

79. Evaluation of emergency assistance and disaster education programs at higher educationlevel in the word: Turkey case.

. ICEFİC 2015, International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2015, cilt.1, sa.1, ss.16-23, (Tam Metin Bildiri)

80. Educational indicators influencing countries’ achievements according to Programme for International Student Assessment results.

The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges ICEFIC, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.125-136, (Tam Metin Bildiri)

82. Öğretmen adaylarının özyeterlik algılarının incelenmesi

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.279-280, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

84. Primary and secondary school administartors’xx tendency to change (A sample in Çanakkale)

5Th World Conference on Educational Sciences, 1 - 03 Eylül 2014, cilt.116, ss.2462-2468, (Tam Metin Bildiri)

85. Retired Teachers' Self-Values (A Sample from Canakkale)

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.601-605, (Tam Metin Bildiri) identifier

86. Primary and secondary school administrators' tendency to change (a sample in Canakkale)

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.2462-2468, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

87. İlköğretim okulu öğretmenlerinin algılarına göre müdürlerin kültürel liderlik davranışlarını gösterme düzeyleri.

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.48-54, (Özet Bildiri)

88. A comparison of the problems of children remaining out of school and dropouts in Turkish education system with those in the EU countries.

5. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.261-275, (Tam Metin Bildiri)

89. Analysis of articles published in indexed journals related to risk and crisis management for educational organizations in last decade (2003-2012).

5. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.356-369, (Tam Metin Bildiri)

91. Primary and secondary school administrators’ tendency to change (A sample in Çanakkale).

5th World Conference on Educational Sciences (WCES)., Roma, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, ss.342-353, (Tam Metin Bildiri)

92. Retired teachers’ self-values (A sample from Çanakkale).

5th World Conference on Educational Sciences (WCES)., Roma, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, ss.22-23, (Tam Metin Bildiri)

93. Retired teachers' self- values (A sample from Çanakkale).

5th World Conference on Educational Science, Roma, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.601-605, (Tam Metin Bildiri)

94. Primary school principals’ crisis management skills.

Chaos, Complexity and Leadership, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 07 Şubat 2013, ss.95-101, (Tam Metin Bildiri)

95. İlköğretim ve ortaöğretim okulu müdürlerinin öz-değerleri: Çanakkale ili örneği.

II. Uluslararası Değerler ve Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2012, ss.168-179, (Tam Metin Bildiri)

96. Gypsy students’ struggles with negative prejudices: A case of a disadvantaged group.

The European Conference on Educational Research, Cadiz, İspanya, 18 - 21 Haziran 2012, ss.222-236, (Tam Metin Bildiri)

97. Yatılı Bölge ilköğretim okullarının etkililik düzeyi ve ihtiyaç duyulan liderlik türleri

7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.1, (Özet Bildiri)

98. Yatılı Bölge ilköğretim okullarının etkililik düzeyi ve ihtiyaç duyulan liderlik türleri

7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.1, (Özet Bildiri)

99. Pre-school teachers’ self-values: A case in Canakkale.

lV. International Congress of Educational Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.169-179, (Tam Metin Bildiri)

100. Views of educational managers on stress management working in the body of province directorate of national education: Çanakkale case.

International Counseling and Education Conference, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2012, ss.235-249, (Tam Metin Bildiri)

101. Akademisyenlerin meslek ahlakına aykırı olan davranışlara ilişkin algıları (ÇOMÜ Eğitim Fakültesi örneği)

Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, ss.145-159, (Özet Bildiri)

102. Akademisyenlerin öz-değerlerinin betimlenmesi: ÇOMÜ Eğitim Fakültesi örneği.

Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, ss.102-109, (Özet Bildiri)

103. Social justice in Turkish education system.

III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Mayıs 2011, ss.311-324, (Tam Metin Bildiri)

104. Yükseköğretimin yönetimine kadınların katılımı için AB ülkeleri tarafından izlenen politika ve stratejiler.

VI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, EYED-der & Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Milli Eğitim Gençlik ve Spor Bakanlığı, Gazimağusa, K.K.T.C., Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 17 Nisan 2011, ss.92-99, (Özet Bildiri)

105. 21.Yüzyıldaki gelişmeler ve kadın liderliği.

International Symposium on Women’s Education in Turkey and Japan for Social Development, Çanakkale, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2010, ss.415-422, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

106. A key concept in effective school development: Strategic leadership.

Second International Symposium on Sustainable Development ISSD' 10, Sarejevo, Bosna-Hersek, 8 - 09 Haziran 2010, ss.232-248, (Tam Metin Bildiri)

107. Do women have effective leadership skills in higher education.

Sixth International Congress of Qualitative Inquiry, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 29 Mayıs 2010, ss.465-485, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

108. A case study of women division heads' experiences and struggles in a public university in Turkey.

Sixth International Congress of Qualitative Inquiry, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 29 Mayıs 2010, ss.432-445, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

109. Problems that project teams working under the directorate of Canakkale province national education encounter in the management of EU project.

The Second International Congress of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.369-378, (Tam Metin Bildiri)

110. A swot analysis of the efficiency of Faculty of Education at Canakkale Onsekiz Mart University.

The European Conference on Educational Research (ECER 2009), EERA,, Viyana, Avusturya, 25 - 26 Eylül 2009, ss.138-145, (Tam Metin Bildiri)

111. Türk eğitim sistemindeki cinsiyet eşitsizliklerinin AB ülkeleri ile karşılaştırılması.

International Symposium on Democracy and Democracy Education in Europe, Çanakkale, Türkiye, 11 - 12 Haziran 2009, ss.151-162, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

112. Yükselen küresel değerler, Türkiye'de eğitim yönetimindeki cinsiyet ayrımcılığını azaltabilir mi?.

International Symposium on Democracy and Democracy Education in Europe, Çanakkale, Türkiye, 11 - 12 Haziran 2009, ss.142-151, (Tam Metin Bildiri)

113. Meslek Yüksek Okulu Öğrencilerinin Girişimcilik Düzeyleri Ve Algıladıkları Sosyal Destek Arasındaki İlişki

The First International Congress of Educational Research ”Trends and Issues of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009

114. A study on the relationship between the entrepreneurship level of vocational high school students and their perceptions of social support.

The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.98-115, (Tam Metin Bildiri)

115. How to raise the rate of schooling in vocational education?.

The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.174-192, (Tam Metin Bildiri)

116. Teknik lise müdürlerinin döner sermaye işlerinin yönetiminde karşılaştıkları riskler ve yönetme yöntemleri.

Uluslararası Katılımlı III. Eğitim Yönetimi Kongresi, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eskişehir, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2008, ss.81-89, (Özet Bildiri)

117. Meslek-aile profilleri ile kadın ilköğretim okul müdürlerinin yönetsel görevler üstlenmelerinde karşılaştıkları engeller.

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Pamukkale Üniversitesi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.44-48, (Özet Bildiri)

118. İlk ve ortaöğretimde mesleki rehberlik ve yönlendirme eğitimi alma durumu ve ilköğretimde alınan bu eğitimin lise türü seçimine etkisi konusundaki öğrenci görüşleri.

VIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Marmara Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

119. Mesleki ve teknik lise öğretmenlerinin eğitim teknolojisi kullanımına ilişkin eğitim gereksinim düzeyleri.

1. Uluslararası Mesleki ve Teknik Eğitim Teknolojileri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2005, ss.294-312, (Tam Metin Bildiri)

120. AB sürecinde Türkiye ile AB ülkeleri eğitim istatistiklerinin karşılaştırılması.

14. İstatistik Araştırma Sempozyumu, T.C. Başbakanlık Türkiye İstatistik Kurumu, Ankara, Türkiye, 5 - 06 Mayıs 2005, ss.73-85, (Özet Bildiri)

121. Sınavsız Geçiş Projesi'nin uygulanması ile birlikte mesleki-teknik liselerde görev yapan okul müdürlerinin karşılaştığı sorunlar.

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İnönü Üniversitesi, Malatya., Bolu, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, ss.168-171, (Özet Bildiri)

122. Mesleki-teknik liselerde istenmeyen öğrenci davranışlarına gösterilen öğretmen tepkileri.

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İnönü Üniversitesi, Malatya., Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, ss.135-141, (Özet Bildiri)

123. Türk eğitim sisteminin yerelleşmesi.

International Symposium on Democracy Education, Çanakkale, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2004, ss.115-168, (Tam Metin Bildiri)

124. Taşımalı eğitim uygulamasıyla kapatılan köy ilköğretim okullarının tekrar açılmasına ilişkin veli görüşleri.

10. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Bolu., Bolu, Türkiye, 7 - 09 Haziran 2001, ss.113-121, (Özet Bildiri)

125. İzmir'de ilköğretim okullarının ve yöneticilerinin özellikleri ile örgütsel çatışma düzeyleri.

10. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Bolu., Bolu, Türkiye, 7 - 09 Haziran 2001, ss.58-63, (Özet Bildiri)
Kitaplar 43

2. Okullarda güvenlik için risk yönetimi.

Bütüncül açıdan okul güvenliği, Halil KARADAŞ, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.41-62, 2023

3. Öğretmenlerin derslerinde kullandıkları sınıf içi soru sorma tekniklerinin değerlendirilmesi.

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslar arası Araştırmalar., Özlem TAGAY, Editör, Platanus Publishing, Ankara, ss.25-52, 2023

4. Öğretmenlerin derslerinde kullandıkları sınıf içi soru sorma tekniklerinin değerlendirilmesi.

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslar arası Araştırmalar, TAGAY, Özlem, Editör, Platanus Publishing, Ankara, ss.20-47, 2023

6. Okullarda güvenlik için risk yönetimi

Bütüncül açıdan okul güvenliği, KARADAŞ, HALİL, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.49-65, 2023

7. Hayatboyu eğitim bağlamında göçmen öğrencilerin mesleki gelişimlerinin desteklenmesi sürecine ilişkin görüşleri.

Küreselleşme ve Avrupa Birliği – Avrupalılık ve Ortaklık Hukuku Dünya Göç Hareketleri Dizisi-3, Harun GÜMRÜKÇÜ, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.89-120, 2022

8. Okul öncesi öğretmenlerinin okul yöneticiliği görevine bakış açısı ve tercih eğilimlerinin incelenmesi

7. Uluslar arası Erciyes Bilimsel Araştırmalar Kongresi., Talas, Mustafa, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.434-445, 2022

9. Hayatboyu eğitim bağlamında göçmen öğrencilerin mesleki gelişimlerinin desteklenmesi sürecine ilişkin görüşleri.

Küreselleşme ve Avrupa Birliği – Avrupalılık ve Ortaklık Hukuku Dünya Göç Hareketleri Dizisi-3,, Gümrükçü, Harun, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.189-202, 2022

10. Ortaöğretim tarih dersinin alana özgü yeterlilik ve becerilerin kazandırılmasına yönelik tarih öğretmenlerinin görüşleri

7. Uluslar arası Erciyes Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Talas, Mustafa, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.331-341, 2022

11. Cinsiyet ve kıdem değişkenlerine göre akademisyenlerin değerleri.

Challenges, trends and equal opportunities. In international education and science practices, Nevide Akpınar DELLAL & Sergii KHOLOD, Editör, Lambert Academic Publishing, Balti, ss.45-60, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

12. Veriye Dayalı Yönetim

Eğitim Kurumlarında Sağlık Yönetimi, Ş. Ş. Erçetin & N. Potas, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.205-218, 2021

13. Okul yöneticilerinin duygusal zekâ düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi.

Eğitim Araştırmaları 2021., Adem Çilek, Mehtap Naillioğlu KAYMAK, Fatma Nur ÇOBAN, Editör, EYUDER Yayınları, Ankara, ss.25-45, 2021

14. Cinsiyet ve kıdem değişkenlerine göre akademisyenlerin değerleri.

Challenges, trends and equal opportunities. In international education and science practices., Nevide AKPINAR DELLAL & Sergii KHOLOD, Editör, LAP LAMBERT Academic publishing. Dodo Books., ss.331-350, 2021

15. Türk eğitim sisteminde kapsayıcı eğitim: Karşılaştırmalı bir bakış.

Contemporary educational researches. Education, tolerance and peace for equal opportunity., Sergii KHOLOD, Nevide Akpınar DELLAL & Tamara ISHCHENKO, Editör, LAP LAMBERT Academic publishing. Dodo Books., Dnipro, ss.312-325, 2021

16. Veriye dayalı yönetim.

Eğitim kurumlarında sağlık yönetimi., Erçetin, Şefika Şule & Potaş, Nihan, Editör, Nobel Yayıncılık., Ankara, ss.205-218, 2021

18. Ekip çalışması

Acil yardım ve afet yöneticileri için hastane öncesi acil tıp, N. Bıçakçı, C. Çalışkan & H. Koçak, Editör, Kongre Kitabevi, Ankara, ss.1109-1119, 2019

19. Complexity in management: Problems and strategies.

Chaos, Complexity and leadership 2017. Explorations of chaos and complexity theory., Erçetin, Şefika Şule & Potaş, Nihan, Editör, Springer Verlag, Cham, ss.241-249, 2019

20. Ekip çalışması.

Acil yardım ve afet yöneticileri için hastane öncesi acil tıp., N. Bıçakçı, C. Çalışkan H. Koçak, Editör, Kongre Kitabevi., Ankara, ss.1109-1118, 2019

21. The comparison between Turkey and some countries having high achievement in PISA in terms of gender equality.

Educational policy and research, Arslan, H., Dorczak, R. & Urlica-Alina Andreea, D., Editör, Jagiellonian University Institute Of Public Affairs, Krakow, ss.97-106, 2018

22. The comparison between Turkey end some countries having high achievement in PISA in terms of gender equality

Education policy and research, Ewa Bogacz, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krokow, ss.97-107, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

23. Demographic transition. Humanist capital variable.

Economic growth and demographic transition in third world national: A chaos and complexity theory perspective., Erçetin Ş.Ş., Editör, Apple Academic Press., New Jersey, ss.340-360, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

24. Complexity in management: Problems and strategies.

Chaos, Complexity and leadership 2017. Explorations of chaos and complexity theory., Erçetin Ş.Ş.& N.Potaş, Editör, Springer Verlag, Verlag, ss.241-249, 2017

25. PISA’da başarılı bazı ülkelerin öğretmenler için performansa dayalı ödül ve teşvik uygulamalarının analizi ve Türkiye için öneriler.

Eğitim yönetimi araştırmaları, S. A. Altun, D. Örücü, K. Beycioğlu, Y. Kondakçı & S. Koşar, Editör, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.400-417, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

26. Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi

Lisans Yayıncılık, İstanbul, 2016

27. Benazir Bhutto -Fredom and Chaos in Her Life

Women Leaders in Chaos Environments: Examinations of Leadership Using Complexity Theory, Erçetin, Ş.Ş., Editör, Springer-Verlag , Cham, ss.99-109, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

28. Okul müdürlerinin yetiştirilmesinde dünyadan örnek programlar

Türkiye’de eğitim yöneticiliği ve maarif müfettişliği seçme, atama ve yetiştirme, Aypay, A., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.147-172, 2016

29. İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin çok kültürlü sınıf ortamlarında sınıf yönetiminde karşılaştıkları sorunlar ve bu sorunlar için kullandıkları stratejiler

Eğitim Yönetimi Araştırmaları, Beycioğlu, Kadir, Özer, Niyazi, Koşar, Didem,Şahin, İdris, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.420-435, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

30. Benazir Bhutto -Fredom and chaos in her life

Women leaders in chaos environments Examinations of leadership using complexity theory, Erçetin, Şefika Şule, Editör, Springer, ss.99-109, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

31. Okul müdürlerinin yetiştirilmesinde dünyada örnek programlar

Türkiye de Eğitim Yöneticiliği ve Maarif Müfettişliği Seçme Atama ve Yetiştirme, Aypay Ahmet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.147-172, 2016

32. Yönetim ve okul yönetimi ile ilgili temel kavramlar

Türk eğitim sistemi ve okul yönetimi, Maya, İlknur, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.12-22, 2016

33. Children Remaining Out Of The School and The Drop Out Problems as a Complex Case: Turkey and Other Countries.

Chaos and complexity theory in world politics., Banerjee S, Ş.Ş. Erçetin Ş,Ş, Editör, Igı Global Disseminator Of Knowledgecite, Inc., Chicago, ss.241-268, 2014

34. Children remaining out of the school and the drop out problems as a complex case: Turkey and other countries.

Chaos and complexity theory in world politics, Banerjee, S. & Erçetin, Ş. Ş., Editör, IGI Global, ss.259-272, 2014

35. Birey, Örgüt ve Yönetim

Eğitim Yönetimi, ÇELİKTEN, Mustafa & ÖZBAŞ Mehmet, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.13-42, 2014

36. Birey, Örgüt ve Yönetim

Eğitim Yönetimi, ÇELİKTEN M., ÖZBAŞ M., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.73-96, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

37. Women, leadership and change

Discussions about leadership in different fields, Erçetin Ş., Editör, Bloomington: İuniverse İuniverse.Com, Inc., Bloomington, ss.211-240, 2012

38. Primary School Principals’ Crisis Management Skills.

Chaos, complexity and leadership, Banerjee S, Erçetin Ş, Editör, Springer-Verlag , Berlin, ss.95-121, 2012

39. Primary school principals’ crisis management skills1

Chaos, Complexity and Leadership 2012., Banerjee, S. & Erçetin, Ş. Ş., Editör, Springer Verlag, Cham, Londrina, ss.95-102, 2012

41. Yönetim ve okul yönetimi ile ilgili temel kavramlar

Türk eğitim sistemi ve okul yönetimi, Silman, F.& Ada, Ş., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.11-21, 2011

42. Yönetim Kuramları ve Eğitim Yönetimi

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, SİLMAN F., ADA Ş., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.163-192, 2010

43. Yönetim ve Okul Yönetimi ile ilgili Temel Kavramlar

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, SİLMAN F., ADA Ş., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.110-142, 2010
Metrikler

Yayın

226

Yayın (WoS)

19

Yayın (Scopus)

12

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

6

Proje

3

Tez Danışmanlığı

31

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları