Makaleler
55
Tümü (55)
SCI-E, SSCI, AHCI (14)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (17)
ESCI (3)
Scopus (12)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (28)
3. Opinions and expectations of instructorson on metaverse applications in higher education.
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.7, sa.2, ss.273-285, 2024 (Hakemli Dergi)
5. Aplications for raising academic performance in terms of equal opportunities in education in countries with high achievement in PISA.
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.18, sa.4, ss.129-145, 2023 (Hakemli Dergi)
9. The impact of motivational language which school principals use on teachers’ organiztional commitment.
Journal of Biga Economics and Administrative Sciences Faculty
, cilt.3, sa.2, ss.68-82, 2022 (Hakemli Dergi)
12. Eğitim kurumlarında orta düzey yöneticilerin karmaşıklık kuramı bağlamında risklerin yönetimi konusundaki görüşleri.
TURKISH STUDIES
, cilt.14, sa.4, ss.1601-16014, 2019 (SSCI)
13. The Predictive Power of University Students' Self-Leadership Strategies on Their Self-Efficacy
Educational Research and Reviews
, cilt.14, sa.11, ss.372-379, 2019 (Hakemli Dergi)
14. The predictive power of university students’ self-leadership strategies on their self-efficacy.
Educational Research and Reviews
, cilt.14, sa.11, ss.372-379, 2019 (Hakemli Dergi)
15. Self-leadership strategies as the predictor of self-esteem and life satisfaction in university students.
International Journal of Progresssive Education
, cilt.15, sa.2, ss.78-90, 2019 (Hakemli Dergi)
16. Self-Leadership Stategies as the Predictor of Self-Esteem and Life Satisfaction in University Students
International Journal of Progressive Education
, cilt.15, ss.78-90, 2019 (Hakemli Dergi)
17. Ortaokul öğretmenlerinin görüşlerine göre Türkiye’de afet eğitimi uygulamaları
The Journal of Academic Social Sciences Studies
, cilt.72, ss.49-65, 2018 (Hakemli Dergi)
18. Karşılaştırmalı eğitim bağlamında bazı AB ülkeleri ile Türkiye’nin girişimcilik eğitimi uygulamaları
Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.25-41, 2018 (Hakemli Dergi)
19. School principals’ and teachers’ views on teacher performance evaluation.
International Journal of Progresssive Education
, cilt.14, sa.5, ss.77-88, 2018 (Hakemli Dergi)
20. 2018 Yılında ilk defa uygulanacak olan “Yüksek Öğretim Kurumları Sınavı” hakkında lise öğrencilerinin görüşleri
The Journal of Academic Social Sciences Studies. JASS.
, cilt.70, ss.19-37, 2018 (Hakemli Dergi)
21. Öğretmenlerin mesleki gelişim uygulamaları açısından PISA'da başarılı bazı ülkeler ile Türkiye'nin karşılaştırılması
TURKISH STUDIES
, cilt.13, sa.11, ss.909-932, 2018 (SSCI)
22. Öğretmenlerin mesleki gelişim uygulamaları açısından PISA’da başarılı bazı ülkeler İle Türkiye’nin karşılaştırılması.
Turkish Studies
, cilt.13, sa.11, ss.909-932, 2018 (Hakemli Dergi)
23. Self-values of pre-school teachers working in Turkish public schools
Educational Research and Reviews
, cilt.12, sa.11, ss.595-603, 2017 (Hakemli Dergi)
24. İlkokul öğretmenlerinin algılarına göre okul müdürlerinin kültürel liderlik davranışlarını gösterme düzeyleri.
YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.15, sa.29, ss.107-126, 2017 (Hakemli Dergi)
25. Eğitim Denetimi Sistemleri Bakımından PISA’da Başarı Gösteren Bazı Ülkeler ile Türkiye’nin Karşılaştırılması
TURKISH STUDIES
, cilt.12, sa.3, ss.467-492, 2017 (SSCI)
26. Policies and implementations for low performing students in selected countries performing well in PISA and suggestions for Turkey.
TURKİSH STUDİES
, cilt.12, sa.4, ss.345-366, 2017 (SSCI)
28. Dünyada lisans derecesi düzeyinde afet eğitimi ve öğretimi yapan programların değerlendirilmesi ve Türkiye örneği
TURKISH STUDIES
, cilt.11, sa.9, ss.579-604, 2016 (SSCI)
29. Uluslararası Öğrenci Değerlendirme Programı Sonuçlarına Göre Ülkelerin Başarılarını Etkileyen Eğitsel Göstergeler
TURKISH STUDIES
, cilt.11, sa.3, ss.1665-1684, 2016 (SSCI)
33. Kamu ilkokullarında yöneticilerin sergiledikleri kriz yönetimi beceri düzeylerine ilişkin öğretmen görüşleri
Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.12, sa.23, ss.209-235, 2014 (Hakemli Dergi)
34. Kamu ilkokullarında yöneticilerin sergiledikleri kriz yönetimi beceri düzeylerine ilişkin öğretmen görüşleri. Ebschost, Ulakbilim)
Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.12, ss.209-235, 2014 (SCI-Expanded)
36. Üstün yetenekli öğrencilerin liderlik özelliklerinden kaynaklanan sınıf yönetimi sorunları
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, ss.7-29, 2014 (Hakemli Dergi)
38. Self-values held by primary and secondary education school principals: A case in Canakkale.
Educational Research and Reviews
, cilt.8, sa.14, ss.1094-1102, 2013 (Hakemli Dergi)
41. Akademisyenlerin meslek ahlakına aykırı olan davranışlara ilişkin algıları (ÇOMÜ Eğitim Fakültesi örneği). DOİ:
e-Turkish Studies (elektronik)
, cilt.8, ss.491-509, 2013 (SCI-Expanded)
42. PISA Sonuçları açısından ülkelerin eğitimli olmayan nüfus yapısının analizi Uluslararası bir perspektif
Turkish Studies
, cilt.8, sa.8, ss.911-927, 2013 (Hakemli Dergi)
44. Self-values held by primary and secondary education school principals: A case in Canakkale.
Educational Research and Reviews,(ERİC)
, cilt.8, ss.1094-1102, 2013 (Hakemli Dergi)
46. Principals’ perceptions of social justice in state primary education schools.
World Applied Sciences Journal.
, cilt.17, sa.2, ss.176-183, 2012 (Hakemli Dergi)
50. Meslek yüksekokulu öğrencilerinin girişimcilik düzeylerini farklı kaynaklardan algıladıkları sosyal desteğin yordaması
Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.23-48, 2012 (Hakemli Dergi)
52. AB Sürecinde Türkiye ile AB ülkeleri eğitim istatistiklerinin karşılaştırılması.
TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.4, ss.375-396, 2006 (Hakemli Dergi)
53. İlköğretim okullarının özellikleri ve örgütsel çatışma düzeyleri (İzmir ili örneği).
Eğitim Araştırmaları Dergisi
, ss.200-210, 2004 (Hakemli Dergi)
54. Taşımalı ilköğretim uygulaması ve bu uygulamaya son verilmesiyle ilgili veli görüşleri.
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.285-296, 2003 (Hakemli Dergi)
55. Işık, H. Taşımalı ilköğretim uygulaması ve bu uygulamaya son verilmesiyle ilgili veli görüşleri.
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.285-296, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
125
1. Expectations and realization status Whens switch from teacher to administrator for the first time.
10 th International Zeugma Conference on Scientific Research, Gaziantep, Türkiye, 25 - 26 Haziran 2023, ss.25-40, (Tam Metin Bildiri)
21. Seçilmiş bazı ülkelerde göçmen öğrenciler için uygulanan eğitim politikaları.
XIV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 Ekim 2021, ss.210-225, (Tam Metin Bildiri)
22. Akademik başarısı yüksek ülkelerde kapsayıcı eğitim
XIV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 Ekim 2021, ss.278-292, (Tam Metin Bildiri)
23. 112 Acil sağlık hizmetleri çalışanlarının karşılaştıkları mesleki riskler ve risk yönetimi (Giresun ili örneği).
XIV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 Ekim 2021, ss.128-140, (Tam Metin Bildiri)
26. Yükseköğretimde Kalite Güvence Sistemlerine Yönelik Karşılaştırmalı Analiz: Türkiye, Singapur Ve Yeni Zelanda Örnekleri
12.Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, Ankara, Türkiye, 8 - 12 Eylül 2021, ss.31-43, (Tam Metin Bildiri)
27. Afet müdahale eğitimlerinde UMKE ekiplerinin eğitim ve tatbikatlarının değerlendirilmesi: 20’nci Bölge örneği.
XII. International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.45-57, (Tam Metin Bildiri)
30. Öğretmen görüşlerine göre ilkokula başlama yaşının isteğe bağlı grupta erken olmasından kaynaklı yaşanan sorunlar
ASOSCONGRESS, International Symposium on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2019, ss.234-246, (Tam Metin Bildiri)
41. Okul öncesi eğitim kurumlarındaki yöneticilerin empatik eğilimleri.
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, EAB, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.47, (Tam Metin Bildiri)
45. Complexity in the management of educational organization: Issues and strategies.
Chaos, Complexity and leadership, 5.International Symposition, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Aralık 2017, ss.100-105, (Tam Metin Bildiri)
46. Acil yardım ve afet yönetici adaylarının liderlik özellikleri
Chaos, Complexity and leadership, 5.International Symposition,, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Aralık 2017, ss.110-115, (Tam Metin Bildiri)
47. PISA’da başarılı bazı ülkelerin öğretmenler için performansa dayalı ödül ve teşvik uygulamalarının analizi ve Türkiye için öneriler
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
49. Finlandiya, Estonya, Avustralya ve Türkiye’de öğretmenlerin mesleki gelişim uygulamalarının karşılaştırılması
EYFOR 8 Uluslararası EğitimYönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.8, sa.1, ss.16-17, (Özet Bildiri)
50. Seçilmiş bazı ülkelerde PISA sonuçları çerçevesinde daha iyi yaşam indeksi
EYFOR 8 Uluslararası EğitimYönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.8, sa.1, ss.60-61, (Özet Bildiri)
52. Öğretmenlerin pozitif psikolojik sermaye düzeyleri ile okul müdürlerine yönelik öğretimsel liderlik algıları arasındaki ilişki (Çanakkale ili örneği)
EYFOR 8 Uluslararası EğitimYönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.8, sa.1, ss.15-16, (Özet Bildiri)
55. PISA’da Başarılı Bazı Ülkelerin Öğretmenler İçin Performansa Dayalı Ödül ve Teşvik Uygulamalarının Analizi ve Türkiye İçin Öneriler.
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.105-112, (Tam Metin Bildiri)
58. Cinsiyet değişkenine göre okul yöneticilerinin narsistik kişilik özellikleri. (Çanakkale İli Örneği).
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.120-133, (Tam Metin Bildiri)
60. The views of primary school administrators in terms of meeting the schools’ financial needs.
ICES, 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2017, ss.110-112, (Özet Bildiri)
63. Seçilmiş bazı ülkelerin uluslararası sınavlardaki başarı durumları ile insani gelişim indeksleri arasındaki ilişki.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.160-165, (Tam Metin Bildiri)
67. THE EXAMINATION OF EDUCATIONAL ADMINISTRATION SYSTEMS OF SOME COUNTRIES HAVING HIGHEST ACHIEVEMENT IN INTERNATIONAL EXAMS
VII EYFOR, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
69. İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin çok kültürlü sınıf ortamlarında sınıf yönetiminde karşılaştıkları sorunlar ve bu sorunlar için kullandıkları stratejiler
11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Aydın, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.160-165, (Tam Metin Bildiri)
76. Öğretmenlikte mesleki gelişim uygulamaları bakımından Türkiye ile PISA (2012)’da başarılı olmuş bazı ülkelerin karşılaştırılması.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Trakya Üniversiteler Birliği Lisansüstü Öğrenci Kongresi,, Çanakkale, Türkiye, 22 - 24 Nisan 2016, ss.78, (Özet Bildiri)
79. Evaluation of emergency assistance and disaster education programs at higher educationlevel in the word: Turkey case.
. ICEFİC 2015, International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2015, cilt.1, sa.1, ss.16-23, (Tam Metin Bildiri)
80. Educational indicators influencing countries’ achievements according to Programme for International Student Assessment results.
The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges ICEFIC, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.125-136, (Tam Metin Bildiri)
81. Dünyada Lisans Derecesi Düzeyinde Acil Durum/Yardım ve Afet Eğitimi Veren Programların Değerlendirilmesi: Türkiye Örneği
Uluslararası Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
83. Uluslar arası öğrenci hareketliliği açısından en yüksek ve en düşük başarıya sahip ülkeler ile Türkiye'nin durumunun istatistiksel olarak karşılaştırılması.
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.5-8, (Özet Bildiri)
84. Primary and secondary school administartors’xx tendency to change (A sample in Çanakkale)
5Th World Conference on Educational Sciences, 1 - 03 Eylül 2014, cilt.116, ss.2462-2468, (Tam Metin Bildiri)
87. İlköğretim okulu öğretmenlerinin algılarına göre müdürlerin kültürel liderlik davranışlarını gösterme düzeyleri.
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.48-54, (Özet Bildiri)
88. A comparison of the problems of children remaining out of school and dropouts in Turkish education system with those in the EU countries.
5. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.261-275, (Tam Metin Bildiri)
91. Primary and secondary school administrators’ tendency to change (A sample in Çanakkale).
5th World Conference on Educational Sciences (WCES)., Roma, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, ss.342-353, (Tam Metin Bildiri)
92. Retired teachers’ self-values (A sample from Çanakkale).
5th World Conference on Educational Sciences (WCES)., Roma, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, ss.22-23, (Tam Metin Bildiri)
93. Retired teachers' self- values (A sample from Çanakkale).
5th World Conference on Educational Science, Roma, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.601-605, (Tam Metin Bildiri)
95. İlköğretim ve ortaöğretim okulu müdürlerinin öz-değerleri: Çanakkale ili örneği.
II. Uluslararası Değerler ve Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2012, ss.168-179, (Tam Metin Bildiri)
96. Gypsy students’ struggles with negative prejudices: A case of a disadvantaged group.
The European Conference on Educational Research, Cadiz, İspanya, 18 - 21 Haziran 2012, ss.222-236, (Tam Metin Bildiri)
99. Pre-school teachers’ self-values: A case in Canakkale.
lV. International Congress of Educational Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.169-179, (Tam Metin Bildiri)
100. Views of educational managers on stress management working in the body of province directorate of national education: Çanakkale case.
International Counseling and Education Conference, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2012, ss.235-249, (Tam Metin Bildiri)
101. Akademisyenlerin meslek ahlakına aykırı olan davranışlara ilişkin algıları (ÇOMÜ Eğitim Fakültesi örneği)
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, ss.145-159, (Özet Bildiri)
102. Akademisyenlerin öz-değerlerinin betimlenmesi: ÇOMÜ Eğitim Fakültesi örneği.
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, ss.102-109, (Özet Bildiri)
103. Social justice in Turkish education system.
III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Mayıs 2011, ss.311-324, (Tam Metin Bildiri)
104. Yükseköğretimin yönetimine kadınların katılımı için AB ülkeleri tarafından izlenen politika ve stratejiler.
VI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, EYED-der & Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Milli Eğitim Gençlik ve Spor Bakanlığı, Gazimağusa, K.K.T.C., Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 17 Nisan 2011, ss.92-99, (Özet Bildiri)
105. 21.Yüzyıldaki gelişmeler ve kadın liderliği.
International Symposium on Women’s Education in Turkey and Japan for Social Development, Çanakkale, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2010, ss.415-422, (Tam Metin Bildiri)
106. A key concept in effective school development: Strategic leadership.
Second International Symposium on Sustainable Development ISSD' 10, Sarejevo, Bosna-Hersek, 8 - 09 Haziran 2010, ss.232-248, (Tam Metin Bildiri)
108. A case study of women division heads' experiences and struggles in a public university in Turkey.
Sixth International Congress of Qualitative Inquiry, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 29 Mayıs 2010, ss.432-445, (Tam Metin Bildiri)
109. Problems that project teams working under the directorate of Canakkale province national education encounter in the management of EU project.
The Second International Congress of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.369-378, (Tam Metin Bildiri)
110. A swot analysis of the efficiency of Faculty of Education at Canakkale Onsekiz Mart University.
The European Conference on Educational Research (ECER 2009), EERA,, Viyana, Avusturya, 25 - 26 Eylül 2009, ss.138-145, (Tam Metin Bildiri)
111. Türk eğitim sistemindeki cinsiyet eşitsizliklerinin AB ülkeleri ile karşılaştırılması.
International Symposium on Democracy and Democracy Education in Europe, Çanakkale, Türkiye, 11 - 12 Haziran 2009, ss.151-162, (Tam Metin Bildiri)
112. Yükselen küresel değerler, Türkiye'de eğitim yönetimindeki cinsiyet ayrımcılığını azaltabilir mi?.
International Symposium on Democracy and Democracy Education in Europe, Çanakkale, Türkiye, 11 - 12 Haziran 2009, ss.142-151, (Tam Metin Bildiri)
115. How to raise the rate of schooling in vocational education?.
The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.174-192, (Tam Metin Bildiri)
116. Teknik lise müdürlerinin döner sermaye işlerinin yönetiminde karşılaştıkları riskler ve yönetme yöntemleri.
Uluslararası Katılımlı III. Eğitim Yönetimi Kongresi, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eskişehir, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2008, ss.81-89, (Özet Bildiri)
117. Meslek-aile profilleri ile kadın ilköğretim okul müdürlerinin yönetsel görevler üstlenmelerinde karşılaştıkları engeller.
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Pamukkale Üniversitesi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.44-48, (Özet Bildiri)
118. İlk ve ortaöğretimde mesleki rehberlik ve yönlendirme eğitimi alma durumu ve ilköğretimde alınan bu eğitimin lise türü seçimine etkisi konusundaki öğrenci görüşleri.
VIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Marmara Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)
119. Mesleki ve teknik lise öğretmenlerinin eğitim teknolojisi kullanımına ilişkin eğitim gereksinim düzeyleri.
1. Uluslararası Mesleki ve Teknik Eğitim Teknolojileri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2005, ss.294-312, (Tam Metin Bildiri)
120. AB sürecinde Türkiye ile AB ülkeleri eğitim istatistiklerinin karşılaştırılması.
14. İstatistik Araştırma Sempozyumu, T.C. Başbakanlık Türkiye İstatistik Kurumu, Ankara, Türkiye, 5 - 06 Mayıs 2005, ss.73-85, (Özet Bildiri)
121. Sınavsız Geçiş Projesi'nin uygulanması ile birlikte mesleki-teknik liselerde görev yapan okul müdürlerinin karşılaştığı sorunlar.
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İnönü Üniversitesi, Malatya., Bolu, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, ss.168-171, (Özet Bildiri)
122. Mesleki-teknik liselerde istenmeyen öğrenci davranışlarına gösterilen öğretmen tepkileri.
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İnönü Üniversitesi, Malatya., Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, ss.135-141, (Özet Bildiri)
123. Türk eğitim sisteminin yerelleşmesi.
International Symposium on Democracy Education, Çanakkale, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2004, ss.115-168, (Tam Metin Bildiri)
124. Taşımalı eğitim uygulamasıyla kapatılan köy ilköğretim okullarının tekrar açılmasına ilişkin veli görüşleri.
10. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Bolu., Bolu, Türkiye, 7 - 09 Haziran 2001, ss.113-121, (Özet Bildiri)
125. İzmir'de ilköğretim okullarının ve yöneticilerinin özellikleri ile örgütsel çatışma düzeyleri.
10. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Bolu., Bolu, Türkiye, 7 - 09 Haziran 2001, ss.58-63, (Özet Bildiri)
Kitaplar
43
7. Hayatboyu eğitim bağlamında göçmen öğrencilerin mesleki gelişimlerinin desteklenmesi sürecine ilişkin görüşleri.
Küreselleşme ve Avrupa Birliği – Avrupalılık ve Ortaklık Hukuku Dünya Göç Hareketleri Dizisi-3, Harun GÜMRÜKÇÜ, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.89-120, 2022
9. Hayatboyu eğitim bağlamında göçmen öğrencilerin mesleki gelişimlerinin desteklenmesi sürecine ilişkin görüşleri.
Küreselleşme ve Avrupa Birliği – Avrupalılık ve Ortaklık Hukuku Dünya Göç Hareketleri Dizisi-3,, Gümrükçü, Harun, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.189-202, 2022
11. Cinsiyet ve kıdem değişkenlerine göre akademisyenlerin değerleri.
Challenges, trends and equal opportunities. In international education and science practices, Nevide Akpınar DELLAL & Sergii KHOLOD, Editör, Lambert Academic Publishing, Balti, ss.45-60, 2021
16. Veriye dayalı yönetim.
Eğitim kurumlarında sağlık yönetimi., Erçetin, Şefika Şule & Potaş, Nihan, Editör, Nobel Yayıncılık., Ankara, ss.205-218, 2021
20. Ekip çalışması.
Acil yardım ve afet yöneticileri için hastane öncesi acil tıp., N. Bıçakçı, C. Çalışkan H. Koçak, Editör, Kongre Kitabevi., Ankara, ss.1109-1118, 2019
29. İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin çok kültürlü sınıf ortamlarında sınıf yönetiminde karşılaştıkları sorunlar ve bu sorunlar için kullandıkları stratejiler
Eğitim Yönetimi Araştırmaları, Beycioğlu, Kadir, Özer, Niyazi, Koşar, Didem,Şahin, İdris, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.420-435, 2016
30. Benazir Bhutto -Fredom and chaos in her life
Women leaders in chaos environments Examinations of leadership using complexity theory, Erçetin, Şefika Şule, Editör, Springer, ss.99-109, 2016
31. Okul müdürlerinin yetiştirilmesinde dünyada örnek programlar
Türkiye de Eğitim Yöneticiliği ve Maarif Müfettişliği Seçme Atama ve Yetiştirme, Aypay Ahmet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.147-172, 2016
32. Yönetim ve okul yönetimi ile ilgili temel kavramlar
Türk eğitim sistemi ve okul yönetimi, Maya, İlknur, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.12-22, 2016
33. Children Remaining Out Of The School and The Drop Out Problems as a Complex Case: Turkey and Other Countries.
Chaos and complexity theory in world politics., Banerjee S, Ş.Ş. Erçetin Ş,Ş, Editör, Igı Global Disseminator Of Knowledgecite, Inc., Chicago, ss.241-268, 2014
35. Birey, Örgüt ve Yönetim
Eğitim Yönetimi, ÇELİKTEN, Mustafa & ÖZBAŞ Mehmet, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.13-42, 2014
36. Birey, Örgüt ve Yönetim
Eğitim Yönetimi, ÇELİKTEN M., ÖZBAŞ M., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.73-96, 2014
37. Women, leadership and change
Discussions about leadership in different fields, Erçetin Ş., Editör, Bloomington: İuniverse İuniverse.Com, Inc., Bloomington, ss.211-240, 2012
38. Primary School Principals’ Crisis Management Skills.
Chaos, complexity and leadership, Banerjee S, Erçetin Ş, Editör, Springer-Verlag , Berlin, ss.95-121, 2012
40. Eğitim kurumlarında risk yönetimi
Anı Yayıncılık, Ankara, 2011
41. Yönetim ve okul yönetimi ile ilgili temel kavramlar
Türk eğitim sistemi ve okul yönetimi, Silman, F.& Ada, Ş., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.11-21, 2011
42. Yönetim Kuramları ve Eğitim Yönetimi
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, SİLMAN F., ADA Ş., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.163-192, 2010
43. Yönetim ve Okul Yönetimi ile ilgili Temel Kavramlar
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, SİLMAN F., ADA Ş., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.110-142, 2010