Akademik Unvanlar
-
2020 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2014 - 2020 Doç. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2009 - 2013 Yrd. Doç. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2008 - 2009 Araştırma Görevlisi Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2002 - 2008 Araştırma Görevlisi
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2001 - 2002 Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2000 - 2001 Araştırma Görevlisi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Yönetimsel Görevler
-
2018 - Devam Ediyor Senato Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2017 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Afet Eğitimi Ve Yönetimi
-
2015 - 2020 Enstitü Müdür Yardımcısı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2009 - 2013 Bölüm Başkan Yardımcısı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Akademi Dışı Deneyim
-
2002 - 2008 Öğretim Elemanı
Hacettepe Üniversitesi
-
2001 - 2002 Öğretim Elemanı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
-
1996 - 2001 Sınıf Öğretmenliği
Milli Eğitim Bakanlığı
-
1997 - 2000
Diğer Kamu Kurumu, Milli Eğitim Bakanlığı
-
1996 - 1997
Diğer Kamu Kurumu, Milli Eğitim Bakanlığı
Yönetilen Tezler
-
Eğitimde fırsat eşitliği bağlamında okullar arası başarı farklılıkları: Seçilmiş bazı başarılı ülkeler ve Türkiye
Maya İ. (Danışman)
S.ÖZDEN(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Karşılaştırmalı eğitim bağlamında okul gelişimine yönelik bir okul kalite güvencesi modeli
Maya İ. (Danışman)
A.YILMAZ(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Rusya ve Azerbaycan eğitim sistemlerinin karşılaştırmalı analizi
Maya İ. (Danışman)
K.SALAMZADE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
112 Acil Sağlık Hizmetleri çalışanlarının karşılaştıkları mesleki riskler ve risk yönetimi
Maya İ. (Danışman)
A.ŞÜKRAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Afet ve acil durumlarda görev alan sağlık ekip liderlerinin glokal liderlik davranışlarını gösterme düzeyleri: Edirne ili örneği
Maya İ. (Danışman)
M.GÖKBAYRAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Öğrenci liderlerinin karşılaştıkları kaosları yönetim tarzları: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi örneği
Maya İ. (Danışman)
A.UYSAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Okul yöneticilerinin duygusal zekâ düzeyinin onların işkolik düzeyine etkisi
Maya İ. (Danışman)
H.DAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
İlkokul ve Ortaokulların Afet ve Acil Durum Planlarının Yeterlilik Düzeyleri ve Öğretmen Görüşleri: Çanakkale İli Merkez İlçesi Örneği
Maya İ. (Danışman)
M.UYGUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Daha İyi Yaşam İndeksi Açısından İzlenen Kişisel Güvenlik Politikaları: Amerika Birleşik Devletleri ve Kanada Ülkeleri Örnekleri
Maya İ. (Danışman)
G.IRAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Okul müdürlerinin kullandığı motivasyonel dilin öğretmenlerin örgütsel bağlılığı üzerine etkisi: Çanakkale ili örneği
Maya İ. (Danışman)
S.YAKUT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Afet risk azaltımı eğitimi ve yönetimi açısından ilkokul ve ortaokul öğretim programlarının değerlendirilmesi.
C.ÇALIŞKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Toplumsal cinsiyet eşitliği bakımından PISA’da başarılı olan bazı ülkeler ile Türkiye’nin karşılaştırılması.
N.PAMUK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Milli Eğitim Bakanlığı taşra örgütündeki üst düzey yöneticilerin algılarına göre kadın yöneticilerin liderlik davranışları ve öğretmenlerin örgütsel stres düzeyleri
G.DAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin örgütsel sinizm ile örgütsel bağlılık düzeyleri arasındaki ilişki
Maya İ. (Danışman)
U.KAHRİMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
İlk ve orta okullardaki yöneticilerin duygusal zekâ seviyeleri ile öğretmenlerin örgütsel sinizim ve örgütsel sessizlik seviyeleri arasındaki ilişki
Maya İ. (Danışman)
N.ÖZDEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Üniversite öğrencilerinin epistemolojik inanç düzeyleri.
S.KOSA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Acil yardım ve afet yönetici adaylarının liderlik özellikleri.
İ.Korhan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Okul öncesi eğitim kurumlarında görev yapan yöneticilerin empatik eğilimleri (İzmir İli Örneği).
B.ŞENKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Sınıf öğretmenlerinin bağlanma stilleri ile mesleki doyumu arasındaki ilişki
Ö.SULU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Öğretmenlerin pozitif psikolojik sermaye düzeyleri ile okul müdürlerine yönelik öğretimsel liderlik algıları arasındaki ilişki. (Çanakkale Örneği)
H.Ali(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Öğretmenlerin mesleki gelişim uygulamaları açısından PISA’da başarılı bazı ülkeler ile Türkiye’nin karşılaştırılması
S.TAŞTEKİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Öğretmenlerin performans değerlendirmesinin kurum yöneticilerine bırakılması ile ilgili yönetici ve öğretmen görüşleri
Y.KAÇAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Risk Yönetimi-Çanakkale İli Örneği
Z.KAYMAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Eğitim Denetimi Sistemleri Bakımından PISA'da Başarı Gösteren Bazı Ülkeler İle Türkiye'nin Karşılaştırılması
A.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Türkiye’de afet eğitimi uygulamalarının öğretmen görüşleri açısından değerlendirilmesi.
B.SARI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
PISA’da başarı gösteren Yeni Zelanda, Güney Kore ve Çin (Şanghay) okul yöneticilerinin seçilmesi, yetiştirilmesi ve atanmasının Türkiye ile karşılaştırılması.
S.KAHRAMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Öğretmen Görüşlerine Göre İlkokul ve Ortaokul Müdürlerinin Yönetimde Başvurdukları Güç Türleri
F.KOYUNCU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
İlköğretim okulu müdürlerinin yetki kullanma eğilimlerine ilişkin öğretmen ve müdür görüşleri.
A.Dinçer(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013