Articles Published in Other Journals
E-Ticaret Dersinin Online Pazarlama Girişimine Etkisi-Hazır Giyim Teknolojisi Programı Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma
International Journal of Humanities and Education, vol.7, no.16, pp.550-567, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Müşteri İlişkileri Yönetiminde Yeni Dijital Teknolojilerin Kullanımına Yönelik Nitel Bir Araştırma
Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi, vol.7, no.4, pp.71-78, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Şehir Markalaşmasında Sosyal Medyanın Rolü: Tr33 Bölgesinde Bir Uygulama
Journal of Humanities and Tourism Research (Online), vol.11, no.2, pp.272-289, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Pazar Kurdu Takipçilerinin Yaşam Tarzlarına Göre Hedonik Tüketim Davranışları Üzerine Bir Araştırma
Uluslararası Sosyal ve Ekonomik Çalışmalar Dergisi, vol.1, no.1, pp.37-54, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Türk Hazır Giyim İşletmeleri ve Türk Moda Tasarımcılarına Yönelik Bir E-Girişimcilik Model Önerisi
İşletme Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi, vol.3, no.2, pp.182-195, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Role of Customer Involvement in New Product Development Process of Industrial Enterprises: A Conceptional Research
Verimlilik Dergisi, no.2, pp.179-193, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Marka Güveni ve Marka Sadakati İlişkisinde Marka Özdeşleşmesinin Düzenleyici Rolü
Business and Management Studies: An International Journal, vol.8, no.1, pp.144-163, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Akıllı Telefon Kullanan Üniversite Öğrencilerinin Marka Özdeşleşmesinin Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi, vol.22, no.2, pp.729-741, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
The Link of Industry 4.0 and Organizational Transformation
Bilge Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol.3, no.1, pp.1-8, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Yerel Yönetimlerde İnovasyon Uygulamalarına Yönelik Bir Değerlendirme
Hukuk ve İktisat Araştırmaları Dergisi, vol.11, no.2, pp.175-189, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
İş Ortamında Duyguları İfade Etme ve İletişim Becerileri Üzerine Bir Araştırma
Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi, vol.4, no.1, pp.97-106, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Books & Book Chapters
Doğrudan Pazarlama Eğilimlerindeki Artış: Kişiselleştirme Uygulamlarının Önemi
in: Tüketici Davranışlarında Makro Trendler, Şahin Fatih, Bahar Reyhan, Editor, Nobel, Ankara, pp.475-505, 2022