Yayınlar & Eserler

Makaleler 13
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (1)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 7

1. İşletmelerde Stratejik Marka Yönetimi Uygulamaları ve Güncel Örnekler

XVIII. IBANESS İktisat, İşletme ve Yönetim Bilimleri Kongreler Serisi, Ohrid, Makedonya, 26 Kasım 2022, ss.504-508, (Tam Metin Bildiri)

2. Kalite Yönetiminde Yapay Zekâ Kullanımına Yönelik Bir Değerlendirme

XVIII. IBANESS İktisat, İşletme ve Yönetim Bilimleri Kongreler Serisi, Ohrid, Makedonya, 26 Kasım 2022, ss.624-628, (Tam Metin Bildiri)

3. Endüstriyel Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetiminin Önemi

XVII. International Balkan and Near Eastern Congress Series on Economics, Business and Management, Plovdiv, Bulgaristan, 12 - 13 Mart 2022, ss.522-528, (Tam Metin Bildiri)

4. The Smartphone Purchase Intention of the University Students in Terms of Demographic Characteristics: The Sample Of Çan Vocational School

XII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, Plovdiv, Bulgaristan, 20 - 21 Nisan 2019, ss.205-215, (Tam Metin Bildiri)

5. Akıllı Telefon Kullanan Üniversite Öğrencilerinin MarkaÖzdeşleşme Seviyelerinin Demografik DeğişkenlerAçısından İncelenmesi

IX. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress, Edirne, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

7. Endüstriyel İşletmelerin Yeni Ürün Geliştirme Sürecinde Müşteri Katılımına Yönelik Teorik Bir Araştırma

V. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Kırklareli, Türkiye, 22 - 23 Eylül 2017, ss.429-434, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 8

1. Strategic Brand Management in Enterprises: A Conceptual Review

Interdisciplinary Public Finance, Business and Economics Studies– Volume VI, AKINCI ADİL, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.301-310, 2023

2. Doğrudan Pazarlama Eğilimlerindeki Artış: Kişiselleştirme Uygulamlarının Önemi

Tüketici Davranışlarında Makro Trendler, Şahin Fatih, Bahar Reyhan, Editör, Nobel, Ankara, ss.475-505, 2022

3. Marka Olma Yolunda Örgüt Yapısı

Örgütsel Davranış Platformu- Kuram ve Uygulamalardan Yazılar, Hakan Kara, Editör, Merdiven Yayın, Ankara, ss.259-270, 2021

4. Conceptional Study On Industrial Marketing

Administrative, Economics And Social Sciences Theory, Current Researches and New Trends 2021-2, Yüksel Akay ÜNVAN, Editör, Ivpe Yayınevi, Cetinje, ss.91-104, 2021

5. Yeni Ürün Geliştirme

Modern İşletmecilikte Yönetsel Konular, Mehmet Sağır, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.109-120, 2020

6. Örgütsel Dışlanma: Kavramsal Bir Araştırma

Şiddet ve Sosyal Zorlanmalar, Gül Sultan ÖZEREN, M. Şahin GÜNEŞ, Editör, HEGEM Yayınları, Ankara, ss.87-98, 2018

7. Social Media Use in Business-to-Business: A Theoretical Analysis

Art, Economics and Politics in Modern Turkey, William Sayers, Editör, AGP Research, Londrina, ss.194-199, 2017

8. Yerel Yönetimlerde Liderliğe Yönelik Kavramsal Bir Araştırma

Belediyelerin Geleceği ve Yeni Yaklaşımlar (The Future of Municipalities and New Approaches), Prof. Dr. Mahmut GÜLER, Doç. Dr. A. Menaf TURAN, Editör, Marmara Belediyeler Birliği Kültür Yayınları, İstanbul, ss.296-306, 2017
Metrikler

Yayın

28

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

47

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları