Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

İşletmelerde Stratejik Marka Yönetimi Uygulamaları ve Güncel Örnekler

XVIII. IBANESS İktisat, İşletme ve Yönetim Bilimleri Kongreler Serisi, Ohrid, Makedonya, 26 Kasım 2022, ss.504-508

Kalite Yönetiminde Yapay Zekâ Kullanımına Yönelik Bir Değerlendirme

XVIII. IBANESS İktisat, İşletme ve Yönetim Bilimleri Kongreler Serisi, Ohrid, Makedonya, 26 Kasım 2022, ss.624-628

Endüstriyel Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetiminin Önemi

XVII. International Balkan and Near Eastern Congress Series on Economics, Business and Management, Plovdiv, Bulgaristan, 12 - 13 Mart 2022, ss.522-528

The Smartphone Purchase Intention of the University Students in Terms of Demographic Characteristics: The Sample Of Çan Vocational School

XII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, Plovdiv, Bulgaristan, 20 - 21 Nisan 2019, ss.205-215

Endüstriyel İşletmelerin Yeni Ürün Geliştirme Sürecinde Müşteri Katılımına Yönelik Teorik Bir Araştırma

V. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Kırklareli, Türkiye, 22 - 23 Eylül 2017, ss.429-434

Kitap & Kitap Bölümleri

Doğrudan Pazarlama Eğilimlerindeki Artış: Kişiselleştirme Uygulamlarının Önemi

Tüketici Davranışlarında Makro Trendler, Şahin Fatih, Bahar Reyhan, Editör, Nobel, Ankara, ss.475-505, 2022

Conceptional Study On Industrial Marketing

Administrative, Economics And Social Sciences Theory, Current Researches and New Trends 2021-2, Yüksel Akay ÜNVAN, Editör, Ivpe Yayınevi, Cetinje, ss.91-104, 2021

Marka Olma Yolunda Örgüt Yapısı

Örgütsel Davranış Platformu- Kuram ve Uygulamalardan Yazılar, Hakan Kara, Editör, Merdiven Yayın, Ankara, ss.259-270, 2021

Yerel Yönetimlerde Liderliğe Yönelik Kavramsal Bir Araştırma

Belediyelerin Geleceği ve Yeni Yaklaşımlar (The Future of Municipalities and New Approaches), Prof. Dr. Mahmut GÜLER, Doç. Dr. A. Menaf TURAN, Editör, Marmara Belediyeler Birliği Kültür Yayınları, İstanbul, ss.296-306, 2017

Social Media Use in Business-to-Business: A Theoretical Analysis

Art, Economics and Politics in Modern Turkey, William Sayers, Editör, AGP Research, Londrina, ss.194-199, 2017

Metrikler

Yayın

25

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları