Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
KOBİ`LERDE STRATEJİK PAZARLAMA YÖNETİMİ: LÜLEBURGAZ ÖRNEĞİ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.639-657, 2023 (ESCI)


E-Ticaret Dersinin Online Pazarlama Girişimine Etkisi-Hazır Giyim Teknolojisi Programı Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma
International Journal of Humanities and Education
, cilt.7, sa.16, ss.550-567, 2021 (Hakemli Dergi)
Müşteri İlişkileri Yönetiminde Yeni Dijital Teknolojilerin Kullanımına Yönelik Nitel Bir Araştırma
Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.4, ss.71-78, 2021 (Hakemli Dergi)
Şehir Markalaşmasında Sosyal Medyanın Rolü: Tr33 Bölgesinde Bir Uygulama
Journal of Humanities and Tourism Research (Online)
, cilt.11, sa.2, ss.272-289, 2021 (Hakemli Dergi)
Pazar Kurdu Takipçilerinin Yaşam Tarzlarına Göre Hedonik Tüketim Davranışları Üzerine Bir Araştırma
Uluslararası Sosyal ve Ekonomik Çalışmalar Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.37-54, 2020 (Hakemli Dergi)
Türk Hazır Giyim İşletmeleri ve Türk Moda Tasarımcılarına Yönelik Bir E-Girişimcilik Model Önerisi
İşletme Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.182-195, 2020 (Hakemli Dergi)
Marka Güveni ve Marka Sadakati İlişkisinde Marka Özdeşleşmesinin Düzenleyici Rolü
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.8, sa.1, ss.144-163, 2020 (Hakemli Dergi)
Role of Customer Involvement in New Product Development Process of Industrial Enterprises: A Conceptional Research
Verimlilik Dergisi
, sa.2, ss.179-193, 2020 (Hakemli Dergi)
Akıllı Telefon Kullanan Üniversite Öğrencilerinin Marka Özdeşleşmesinin Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.729-741, 2019 (Hakemli Dergi)
The Link of Industry 4.0 and Organizational Transformation
Bilge Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.1-8, 2019 (Hakemli Dergi)
Yerel Yönetimlerde İnovasyon Uygulamalarına Yönelik Bir Değerlendirme
Hukuk ve İktisat Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.175-189, 2019 (Hakemli Dergi)
İş Ortamında Duyguları İfade Etme ve İletişim Becerileri Üzerine Bir Araştırma
Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.97-106, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Kitaplar
Doğrudan Pazarlama Eğilimlerindeki Artış: Kişiselleştirme Uygulamlarının Önemi
Tüketici Davranışlarında Makro Trendler, Şahin Fatih, Bahar Reyhan, Editör, Nobel, Ankara, ss.475-505, 2022