SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
An Analysis of the Relationship between Elementary Mathematics Teachers' Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) Competencies and Their Use of Information and Communication Technologies (ICTs)
International Journal of Educational Researchers
, cilt.13, sa.3, ss.1-11, 2022 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Sosyal Beceriye Yönelik Algılarının Belirlenmesi
International Journal of Innovative Approaches in Education
, cilt.5, sa.1, ss.63-86, 2021 (Hakemli Dergi)

Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabında Yer Alan MetinlerinDeğerler Açısından İncelenmesi
International Journal of Innovative Approaches in Education
, cilt.4, sa.4, ss.185-194, 2020 (Hakemli Dergi)
PANDEMİ (COVİD-19) SÜRECİNDEKİ UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARINA İLİŞKİN LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.41, ss.134-158, 2020 (Hakemli Dergi)

The Opinions of Provincial Teacher Trainers of Support Training Room on Teacher Needs Regarding Special Talented Students
OSMANGAZİ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.7, sa.1, ss.1-17, 2020 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Akıllı Telefon Ekran Kullanım Süreleri ile AkademikErteleme Davranışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.314-325, 2020 (Hakemli Dergi)
Lisans Derslerinin Yürütülmesinde Sosyal Ağların Kullanımı İle İlgili Öğrenci Görüşleri
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, sa.26, ss.562-576, 2018 (Hakemli Dergi)
Effectiveness of Learning Strategies Taught To Teacher Candidates
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.12, sa.2, ss.62-80, 2017 (Hakemli Dergi)
Çocuk Hakları Bağlamında Medyaya İlişkin Aile Görüşleri Çanakkale İli Örneği
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.26, ss.1-23, 2016 (Hakemli Dergi)

Öğretim Elemanlarının Örgütsel Sosyalleşme Düzeylerine İlişkin Algılarının İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.343-358, 2016 (Hakemli Dergi)
The Views of Primary School Teachers Towards Lifelong Learning
Route Educational and Social Science Journal
, cilt.3, sa.1, ss.337-350, 2016 (Hakemli Dergi)
Ilkögretim Ögretmen Adaylarının Kariyer Planları ve Ögretmenlik Meslegine Yönelik Tutumları
KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.2, ss.253-262, 2015 (Hakemli Dergi)
İLKOKUL 4 SINIF SOSYAL BİLGİLER PROGRAMINDA BELİRLENEN DEĞERLERİN KAZANIM DÜZEYLERİ
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
, cilt.4, sa.4, ss.1708-1728, 2015 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğretmen Adaylarının Kariyer Planları ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2, ss.253-262, 2015 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Öğrencilerinin Küresel Vatandaşlık Bağlamında Çok Kültürlülük Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Teke Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.416-429, 2015 (Hakemli Dergi)
EXAMINATION ON MEDIA LITERACY BEHAVIORS OF TEACHER CANDIDATES EGE UNIVERSITY EXAMPLE
THE INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH IN TEACHER EDUCATION
, cilt.6, sa.2, ss.1-10, 2015 (Hakemli Dergi)

Examination on Media Literacy Behaviors of Teacher Candidates: Ege University Example.
Educational Research Association The Internacional Journal Of Research in Teacher Education
, cilt.6, sa.2, ss.1-10, 2015 (Hakemli Dergi)

İlkokul 4.sınıf Sosyal Bilgiler Programındaki Değerlerin Kazandırılması Sürecinde Karşılaşılan Güçlüklerin Değerlendirilmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.2146-9199, 2015 (Hakemli Dergi)
SPECIAL FIELD COMPETENCIES OF CLASSROOM TEACHER CANDIDATES CANAKKALE ONSEKİZ MART UNIVERSITY EXAMPLE
THE INTERNATIONAL JOURNAL OFEDUCATIONAL RESECHERS
, cilt.6, sa.2, ss.32-42, 2015 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Empatik Eğilimleri(Çanakkale Onsekiz Mart Örneği).
İnternacional Journal of Language Academy
, sa.5, ss.1-5, 2015 (Hakemli Dergi)
İLKOKUL 4 SINIF SOSYAL BİLGİLER PROGRAMINDAKİ DEĞERLERİN KAZANDIRILMASI SÜRECİNDE KARŞILAŞILAN GÜÇLÜKLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ
EĞİTİM VE ÖĞRETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.4, sa.2, ss.106-118, 2015 (Hakemli Dergi)
DEĞERLER EĞİTİMİ SORUNSALI SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DURUM TESPİTİ
EĞİTİMDE KURAM VE UYGULAMA DERGİSİ
, cilt.11, sa.2, ss.374-397, 2015 (Hakemli Dergi)
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ EMPATİK EĞİLİMLERİ ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY
, sa.7, ss.116-123, 2015 (Hakemli Dergi)
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇOK KÜLTÜRLÜ EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARI ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
ROUTE EDUCATİONAL & SOCİAL SCİENCE JOURNAL
, cilt.2, sa.2, ss.30-39, 2015 (Hakemli Dergi)
Değer ve eğitimi sorunsalı: Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Durum Tespiti
Eğitimde Kuran ve Uygulama Dergisi
, cilt.11, sa.2, 2015 (Hakemli Dergi)
Değer Ve Eğitimi Sorunsalı: Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Durum Tespiti
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.11, sa.2, ss.374-397, 2015 (Hakemli Dergi)
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN KÜRESEL VATANDAŞLIK BAĞLAMINDA ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.416-429, 2015 (Hakemli Dergi)
İlkokul 4.Sınıf Sosyal Bilgiler Programında Belirlenen Değerlerin Kazanım Düzeyleri
Teke Dergisi
, cilt.4, sa.4, ss.1708-1728, 2015 (Hakemli Dergi)
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN KÜRESEL VATANDAŞLIK BAĞLAMINDA ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.416-429, 2015 (Hakemli Dergi)
Medya Okuryazarlığının Öğrencilerin Televizyon Dizilerini Algılamalarına Etkisi
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.205, ss.179-191, 2015 (Hakemli Dergi)
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ İLE ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ.
Türkiye Sosyal Politika ve Çalışma Hayatı Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.8, ss.2146-5177, 2015 (Hakemli Dergi)
Medya İletilerinin Gerçeği Yansıtma Düzeylerinin Öğrenci Görüşlerine Göre Tespiti
Bilgisayar ve Eğitim Araştırmaları Dergisi
, sa.3, ss.69-90, 2014 (Hakemli Dergi)
The Rate of Burnout of Elementary School Teachers and Elementary Mathematics Teachers
International Journal of Educational Researchers (IJERs)
, cilt.5, sa.1, ss.1-9, 2014 (Hakemli Dergi)
The Rate of Burnout of Elementary School Teachers and Elementary Mathematics Teachers
The International Journal of Educational Resechers
, cilt.1, sa.5, ss.1-9, 2014 (Hakemli Dergi)
Akıllı Tahtaya Yönelik Öğretmen Tutumları(Çanakkale İli Örneği)
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI
, cilt.4, sa.4, ss.41-58, 2014 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Dönem Resimli Öykü Kitaplarının Coğrafi Kavramları İçermesi Yönünden İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.15, sa.1, ss.35-52, 2014 (Hakemli Dergi)
Medyadaki "Gerçeklik" Sorunu ve Ortaokul Öğrencileri
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.4, ss.233-254, 2014 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarındaki Soruların Eleştirel Düşünmeye Uygunluğu
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.289-303, 2014 (Hakemli Dergi)
The Rate of Burnout of Elementary School Teachers and Elementary Mathematics Teachers
The International Journal of Educational Researchers
, cilt.5, sa.1, ss.1-9, 2014 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Etkinliklerinin Eleştirel Düşünmeye Uygunluğu
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.217-229, 2014 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Etkinliklerinin Eleştirel Düşünmeye Uygunluğu
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.217-229, 2014 (Hakemli Dergi)
Akıllı Tahtaya Yönelik Öğretmen Tutumları Çanakkale İli Örneği
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, cilt.4, sa.4, ss.41-58, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Demokratik Algı ve Tutumlarına Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması.
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.6, ss.1127-1138, 2013 (Hakemli Dergi)
"Küreselleşme-Medya Okuryazarlığı İlişkisi(Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Durum Tespiti)
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.2, ss.1-24, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Demokratik Algı Ve Tutumlarına Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.6, sa.7, ss.1127-1138, 2013 (Hakemli Dergi)
Democratic understandings and behaviours of primary education and English language training department
European Journal of Research on Education
, cilt.1, sa.1, ss.22-30, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Yetiştirmede Demokratik Değerlerin Benimsenmesi
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.5, sa.8, ss.589-602, 2012 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğretmenlerinin Demokrasi Eğitimi Ve Okul Meclisleri Projesi’ne Yönelik Görüşleri (Çanakkale İli Örneği).
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.20, ss.747-766, 2012 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğretmenlerinin Demokrasi Eğitimi ve Okul Meclisleri Projesi ne Yönelik Görüşleri Çanakkale İli Örneği
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.747-766, 2012 (Hakemli Dergi)
Civic Competence Level Of Teacher Candidates Within The European Union Context
The International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.3, sa.2, ss.1-13, 2012 (Hakemli Dergi)
Civic Competence Level Of Teacher Candidates Within The European Union Context
International Journal of Research in Teacher Education (IJRTE)
, sa.3, ss.1-13, 2012 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Yetiştirmede Demokratik Değerlerin Benimsenmesi “Adoption Of Democratic Values In Teacher Education”.
The Journal of Academic Social Science Studies
, sa.5, ss.589-602, 2012 (Hakemli Dergi)
“İlköğretim Öğrencilerinin Trafik Güvenliği Bağlamında Medya Araçlarına İlişkin Görüşleri (Çanakkale İli Örneği)
Selçuk İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.5, ss.44-57, 2012 (Hakemli Dergi)
“İlköğretim Öğrencilerinin ‘Demokrasi Eğitimi ve Okul Meclisleri Projesi’ne Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi”
Milli Eğitim Dergisi
, sa.192, ss.26-42, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencilerinin Trafik Güvenliği Bağlamında Kitle İletişim Araçlarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi Çanakkale İli Örneği
Selçuk İletişim
, cilt.7, sa.1, ss.44-57, 2011 (Hakemli Dergi)
“İlköğretim 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Televizyon İzleme Profili (Çanakkale İli Örneği)”
Milli Eğitim Dergisi
, sa.188, ss.230-250, 2010 (Hakemli Dergi)
“Öğretmen Adaylarının Empatik Becerileri İle Problem Çözme Becerileri”.
KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ
, cilt.3, sa.2, ss.135-147, 2010 (Hakemli Dergi)
IdentifyingStudents' Learning Style PreferencesRegardingSomeVariables in an EFL Classroom
International Journal Of ProgressiveEducation(IJPE)
, sa.6, ss.25-40, 2010 (Hakemli Dergi)
Identifying students learning style preferences regarding some variables in the EFL classroom The case of Turkey
International Journal of Progressive Education
, cilt.6, sa.3, ss.51-64, 2010 (Hakemli Dergi)
Varyans Analizi Teknigˆinin O¨n S¸artları Yerine Gelmedigˆinde Varyans Unsurları Tahmininde I. Tip Hata
Tekirdag Ziraat Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.9, ss.67-74, 2009 (Hakemli Dergi)
Değişen değerler ve yeni eğitim paradigmasi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.89-102, 2008 (Hakemli Dergi)
Değişen değerler ve yeni eğitim paradigması
Sosyal Bilimler Dergisi
, 2008 (Hakemli Dergi)
“Öğrenci Algılarına Göre İdeal Bir Öğretim Elemanında Bulunması Gereken Özellikler”.
Milli Eğitim Dergisi
, sa.173, ss.1, 2007 (Hakemli Dergi)
“Cumhuriyetten Günümüze İlköğretimde Program Geliştirme Çalışmaları”.
Atatürk Üniversitesi Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, ss.1, 2007 (Hakemli Dergi)
Demokratik Kazanımların Gerçekleştirilmesinde İlköğretim Öğretmenlerinin Etkililiğinin Değerlendirilmesi
Milli Eğitim Dergisi
, sa.171, ss.43-54, 2006 (Hakemli Dergi)

“AB Eğitim Programları ve Türkiye”
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.11, ss.1, 2005 (Hakemli Dergi)
“Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Meselemiz”
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi,
, sa.11, ss.1, 2005 (Hakemli Dergi)
“İlköğretimde Sosyal Becerilerin Gerçekleşme Düzeyinin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma”
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.41-54, 2005 (Hakemli Dergi)
“İlköğretim I. Kademedeki Okul-Aile İşbirliği İle İlgili Öğretmen ve Veli Görüşleri”.
TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.3, sa.2, ss.1, 2005 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Meselemiz
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.86-99, 2005 (Hakemli Dergi)
İlköğretimde Sosyal Becerilerin Gerçekleşme Düzeyinin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.41-54, 2005 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Görüşleri
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.7, ss.47-62, 2004 (Hakemli Dergi)
“Küreselleşmenin Aile Kurumuna Etkisi”
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.7, ss.112-118, 2003 (Hakemli Dergi)
“Küreselleşmenin Eğitime Etkileri”
TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ
, sa.4, ss.47-56, 2003 (Hakemli Dergi)
“İlköğretimde Teneffüsün Yeri ve Önemi”
EĞİTİM ARAŞTIRMALARI
, sa.5, ss.86-94, 2002 (Hakemli Dergi)
İlköğretimde teneffüsün yeri ve önemi
Eğitim Araştırmaları
, cilt.9, ss.86-94, 2002 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Okulları I. Kademenin I. Devresindeki Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmenlik Meslek Dersleri ve Konu Alanları İle İlgili Görüşleri
G.Ü. Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi.
, cilt.9(2), ss.449-460, 2001 (Hakemli Dergi)
“Problem Çözme Yönteminin Niteliği ve İlköğretim Okulları Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılışı”
Çağdaş Eğitim
, sa.5, ss.35-39, 2001 (Hakemli Dergi)
Problem Çözme Yönteminin Niteliği ve İlköğretim Okulları Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılışı
ÇAĞDAŞ EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.275, ss.35-39, 2001 (Hakemli Dergi)
“Bilgi Toplumunda Öğretmen Eğitimi”
Eğitim Yönetimi Dergisi
, sa.5, ss.375-386, 2000 (Hakemli Dergi)
“Bilgi Toplumunda Eğitim”
TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ
, sa.5, ss.1-16, 2000 (Hakemli Dergi)
“Cumhuriyetten Günümüze İlköğretim Programları ve Fen Bilgisi Programı”
Çağdaş Eğitim
, cilt.2, ss.40-46, 2000 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Kitabında Değerler
XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 3 - 06 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Birleştirilmiş Sınıflara İlişkin Oluşturdukları Metaforlar
XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1496-1501, (Tam Metin Bildiri)
Foster family practices in Turkey: What does the comparison with EU Policy suggest?
The International Conference on Research in Education and Social Sciences (ICRESS 2019), Lizbon, Portekiz, 3 - 07 Şubat 2019, (Özet Bildiri)
Foster Family Practices in Turkey: What does the Comparison wit EU Policy Suggest?
International Conference on Research in Education and Social Sciences (ICRESS), Lizbon, Portekiz, 3 - 07 Şubat 2019, (Özet Bildiri)
Özel Yetenekliler Destek Eğitim Odası İl Formatörlerinin Destek Eğitim Odalarında Özel Yetenekli Öğrenciler İle Çalışan Öğretmenler Hakkındaki Görüşleri
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.421-428, (Tam Metin Bildiri)
Influence of Fathers on Children Development
Social Transformations in Contemporary Society, 7 - 08 Haziran 2018, (Tam Metin Bildiri)
Küreselleşen Dünyada Eğitimin Uluslararasılaşması İle İlgili Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
5TH INTERNATIONAL CURRICULUM AND INSTRUCTION CONGRESS, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
Öğretmenlerin Uzaktan Hizmet İçi Eğitim Tutumlarının Değerlendirilmesi
5TH INTERNATIONAL CURRICULUM AND INSTRUCTION CONGRESS, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
Öğretmenlerin Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları ile Demokratik Tutum Sergileme Durumları Arasındaki İlişki
IX. International Congress of Educational Research, 11 - 14 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
Araştırma Görevlilerinin Bilimsel Araştırma Sürecine Yönelik Görüşleri
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.299, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Algıları
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.250, (Özet Bildiri)
Toplumsal Değişme ve Eğitim
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.756-761, (Tam Metin Bildiri)
Primary School Teachers Views Towards Lifelong Learning
Twelfth International Congress of Qualitative Inquiry: Constructing a New Critical Qualitative Inquiry, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Tasarımı Dersi nde Dijital Araçları Kullanarak Öğretim Materyali Hazırlamaya Yönelik Örnek Bir Uygulama
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Düşünme Stilleri Profillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
Sınıf öğretmeni adaylarının yapılandırmacı öğrenme ortamlarının demokratikliğine ilişkin görüşleri
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
Değer ve Eğitimi Sorunsalı Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Durum Tespiti
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
Avrupa Birliği Bağlamında Öğretmen Adaylarının Aktif Vatandaşlık Düzeyleri
5. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.2442-2453, (Tam Metin Bildiri)
Üniversite Öğrencilerinin Küreselleşme ile İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi (ÇOMÜ, Biga İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Örneği)
II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sosyal Girişimcilik, Demokratik Katılım ve Eğitim Araştırmaları Bildiriler Kitabı, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
Hayat bilgisi dersi ünitelerindeki vatandaşlık insan hakları ve demokrasi eğitimi ile ilgili hedeflerin analizi
XIV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2005, (Özet Bildiri)

Kitaplar
Etik Bir Lider ve Model Olarak Öğretmen ve Okul Müdürü
Eğitimde Ahlak ve Etik, Ergen, Gürkan, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.89-103, 2021
İŞBİRLİĞİNE DAYALI YARATICILIK KÜLTÜRÜ OLUŞTURMAYA YÖNELİK DURUMLAR
İşbirlikli Yaratıcılık (Yaratıcı Gelişim, Yenilik ve Girişimcilik için Eğitim), Genç, Salih Zeki, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.79-100, 2021

Poverty in Childhood (Turkey)
Bloomsbury Education and Childhood Studies, Mustafa Yunus ERYAMAN, Editör, Bloomsbury Publishing, ss.1-6, 2019
Değerler: Temel Kavramlar
karakter ve değerler eğitimi, Prof Dr. Salih Zeki GENÇ, Doç Dr Adem BELDAĞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.3-15, 2019
Globalization in Higher Education (Turkey)
Bloomsbury Education and Childhood Studies, , Editör, Bloomsbury Publishing Plc, ss.1-4, 2019
ETKİLİ ÖĞRETMEN NİTELİKLERİ
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, REMZİ KINCAL, Editör, GRAFİGER, 2017
Bilgi Toplumu ve Eğitim
Değişen Değerler ve Yeni Eğitim Paradigması, Salih Zeki Genç, Editör, Pegem Akademi, 2017
Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education (Full Text Book of The Seventh International Congress of Educational Research)
Turkish Educational Research Association Press, Çanakkale, 2016
Eğitim Sürecinde Aile Okul ve Toplum
Pegem Akademi, 2016
Türk Eğitim Sisteminin Genel Yapısı ve Özellikleri
Eğitim Bilimine Giriş, SALİH ZEKİ GENÇ, ÇAVUŞ ŞAHİN, Editör, Paradigma Akademi, ss.198-225, 2016
Bilim ve araştırma kavramları
Bilimsel araştırma yöntemleri, Remzi Kıncal, Editör, Nobel, Ankara, 2015
Birleştirilmiş sınıflı okullarda görev yapan öğretmenin yeterlilikleri
Birleştirilmiş sınıflarda öğretim, Çavuş Şahin, Editör, Pegem, 2015
Why Teacher Autonomy?
Multidisciplinary Perspectives on Education, Arslan H, Rata G Kocayörük E İçbay MA, Editör, Cambridge Scholars Aurelius Publishing, Newcastle, ss.307-314, 2014
Üniversite Öğrencilerinin Küreselleşme ile İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Prof. Dr. Sabahattin ZAİM'e ARMAĞAN, Prof. Dr. Salih ŞİMŞEK, Prof. Dr. Adem UĞUR, Doç. Dr. Temel GÜRDAL, Yrd. Doç. Dr. Nurullah ALTUN, Editör, Sakarya Üniversitesi, Sakarya, ss.171-184, 2013
EĞİTİMİN TARİHSEL TEMELLERİ
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, SALİH ZEKİ GENÇ, ÇAVUŞ ŞAHİN, Editör, PARADİGMA AKADEMİ, İstanbul, ss.67-94, 2013
Üniversite Öğrencilerinin Küreselleşme ile ilgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Prof Dr Sabahattin Zaim e Armağan, Salih Şimşek, Adem Uğur, Editör, Sakarya Üniversitesi, Sakarya, ss.171-184, 2012
A Comparative Evaluation of the Preservice Teacher's Perceptions of the EU and Democratic Values in Turkish, German and Italian Universities
Cultural Diversity in the Clasroom: A European Comparison, Spinthourakis J. A., Lalor J., Berg W., Editör, Weisbaden: Verlag Für Sozialwissenschafen, Berlin, ss.189-196, 2011
Perceptions of the EU and Democratic Values
Cultural diversity in the classroom: A European comparison, Julia Athena Spinthourakis, John Lalor, Wolfgang Berg, Editör, Springer, London/Berlin , Berlin, ss.199-217, 2011
A Comparative Evaluation of The Preservice Teacher s Perception of The EU and Democratic Values in Turkish German and Italian Universities
Cultural Diversity in the Clasroom: A European Comparison, Spinthourakis J. A., Lalor J., Berg W., Editör, Weisbaden: Verlag für Sozialwissenschafen, Berlin, ss.189-196, 2011
Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim
Pegem Akademi, Ankara, 2010
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2010
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Anı Yayıncılık, Ankara, 2010
Learning Theories
Encyclopedia of Curriculum Studies, Craig Kridel, Editör, Sage Publications, ss.535-537, 2010
Bilim Tarihi
Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Remzi Yavaş Kıncal, Editör, NOBEL, 2010
Eğitim Bilimine Giriş
Pegem Akademi, Ankara, 2009