Yayınlar & Eserler

Makaleler 105
Tümü (105)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (5)
TRDizin (34)
Diğer Yayınlar (69)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 26

1. EARLY INTERVENTION PROGRAMS IN TURKEY

VI International scientific conference 30 years special education and rehabilitation studies, Ohrid, Makedonya, 14 - 16 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)

2. Çocuk Gelişimi Lisans Eğitimi Ulusal Çekirdek Eğitim Programında Yer Alan Kazanımların Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi

Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2021, ss.515-516, (Özet Bildiri)

3. Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Kitabında Değerler

XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 3 - 06 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

4. Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Birleştirilmiş Sınıflara İlişkin Oluşturdukları Metaforlar

XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1496-1501, (Tam Metin Bildiri)

5. Foster family practices in Turkey: What does the comparison with EU Policy suggest?

The International Conference on Research in Education and Social Sciences (ICRESS 2019), Lizbon, Portekiz, 3 - 07 Şubat 2019, (Özet Bildiri)

6. Foster Family Practices in Turkey: What does the Comparison wit EU Policy Suggest?

International Conference on Research in Education and Social Sciences (ICRESS), Lizbon, Portekiz, 3 - 07 Şubat 2019, (Özet Bildiri)

8. Influence of Fathers on Children Development

Social Transformations in Contemporary Society, 7 - 08 Haziran 2018, (Tam Metin Bildiri)

9. “Qualitative Inquiry and Politics of Evidence in Turkey” Concluding Remarks

Fourteenth Internationel Congressof Qualitative Inquiry - 2018 University of Illinois at Urbana-Champaign, Illinois at Urbana - Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Mayıs 2018, ss.246-247, (Özet Bildiri)

12. Öğretmenlerin Uzaktan Hizmet İçi Eğitim Tutumlarının Değerlendirilmesi

5TH INTERNATIONAL CURRICULUM AND INSTRUCTION CONGRESS, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

14. ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİJİTAL VATANDAŞLIK ALGILARI

The Ninth International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

15. Araştırma Görevlilerinin Bilimsel Araştırma Sürecine Yönelik Görüşleri

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.299, (Özet Bildiri)

16. Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Algıları

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.250, (Özet Bildiri)

17. ARAŞTIRMA GÖREVLİLERİNİN BİLİMSEL ARAŞTIRMA SÜRECİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

The Ninth International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

18. Toplumsal Değişme ve Eğitim

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.756-761, (Tam Metin Bildiri)

19. Primary School Teachers Views Towards Lifelong Learning

Twelfth International Congress of Qualitative Inquiry: Constructing a New Critical Qualitative Inquiry, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

22. Sınıf öğretmeni adaylarının yapılandırmacı öğrenme ortamlarının demokratikliğine ilişkin görüşleri

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

23. Değer ve Eğitimi Sorunsalı Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Durum Tespiti

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

24. Avrupa Birliği Bağlamında Öğretmen Adaylarının Aktif Vatandaşlık Düzeyleri

5. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.2442-2453, (Tam Metin Bildiri)

25. Üniversite Öğrencilerinin Küreselleşme ile İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi (ÇOMÜ, Biga İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Örneği)

II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sosyal Girişimcilik, Demokratik Katılım ve Eğitim Araştırmaları Bildiriler Kitabı, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 26

1. Etik Bir Lider ve Model Olarak Öğretmen ve Okul Müdürü

Eğitimde Ahlak ve Etik, Ergen, Gürkan, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.89-103, 2021

2. İŞBİRLİĞİNE DAYALI YARATICILIK KÜLTÜRÜ OLUŞTURMAYA YÖNELİK DURUMLAR

İşbirlikli Yaratıcılık (Yaratıcı Gelişim, Yenilik ve Girişimcilik için Eğitim), Genç, Salih Zeki, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.79-100, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Poverty in Childhood (Turkey)

Bloomsbury Education and Childhood Studies, Mustafa Yunus ERYAMAN, Editör, Bloomsbury Publishing, ss.1-6, 2019

4. Değerler: Temel Kavramlar

karakter ve değerler eğitimi, Prof Dr. Salih Zeki GENÇ, Doç Dr Adem BELDAĞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.3-15, 2019

5. Globalization in Higher Education (Turkey)

Bloomsbury Education and Childhood Studies, , Editör, Bloomsbury Publishing Plc, ss.1-4, 2019

6. ETKİLİ ÖĞRETMEN NİTELİKLERİ

EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, REMZİ KINCAL, Editör, GRAFİGER, 2017

7. Bilgi Toplumu ve Eğitim

Değişen Değerler ve Yeni Eğitim Paradigması, Salih Zeki Genç, Editör, Pegem Akademi, 2017

11. Türk Eğitim Sisteminin Genel Yapısı ve Özellikleri

Eğitim Bilimine Giriş, SALİH ZEKİ GENÇ, ÇAVUŞ ŞAHİN, Editör, Paradigma Akademi, ss.198-225, 2016

12. Bilim ve araştırma kavramları

Bilimsel araştırma yöntemleri, Remzi Kıncal, Editör, Nobel, Ankara, 2015

13. Birleştirilmiş sınıflı okullarda görev yapan öğretmenin yeterlilikleri

Birleştirilmiş sınıflarda öğretim, Çavuş Şahin, Editör, Pegem, 2015

14. Why Teacher Autonomy?

Multidisciplinary Perspectives on Education, Arslan H, Rata G Kocayörük E İçbay MA, Editör, Cambridge Scholars Aurelius Publishing, Newcastle, ss.307-314, 2014

15. Üniversite Öğrencilerinin Küreselleşme ile İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi

Prof. Dr. Sabahattin ZAİM'e ARMAĞAN, Prof. Dr. Salih ŞİMŞEK, Prof. Dr. Adem UĞUR, Doç. Dr. Temel GÜRDAL, Yrd. Doç. Dr. Nurullah ALTUN, Editör, Sakarya Üniversitesi, Sakarya, ss.171-184, 2013

16. EĞİTİMİN TARİHSEL TEMELLERİ

EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, SALİH ZEKİ GENÇ, ÇAVUŞ ŞAHİN, Editör, PARADİGMA AKADEMİ, İstanbul, ss.67-94, 2013

17. Üniversite Öğrencilerinin Küreselleşme ile ilgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi

Prof Dr Sabahattin Zaim e Armağan, Salih Şimşek, Adem Uğur, Editör, Sakarya Üniversitesi, Sakarya, ss.171-184, 2012

18. A Comparative Evaluation of the Preservice Teacher's Perceptions of the EU and Democratic Values in Turkish, German and Italian Universities

Cultural Diversity in the Clasroom: A European Comparison, Spinthourakis J. A., Lalor J., Berg W., Editör, Weisbaden: Verlag Für Sozialwissenschafen, Berlin, ss.189-196, 2011

19. Perceptions of the EU and Democratic Values

Cultural diversity in the classroom: A European comparison, Julia Athena Spinthourakis, John Lalor, Wolfgang Berg, Editör, Springer, London/Berlin , Berlin, ss.199-217, 2011

20. A Comparative Evaluation of The Preservice Teacher s Perception of The EU and Democratic Values in Turkish German and Italian Universities

Cultural Diversity in the Clasroom: A European Comparison, Spinthourakis J. A., Lalor J., Berg W., Editör, Weisbaden: Verlag für Sozialwissenschafen, Berlin, ss.189-196, 2011

22. Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2010

23. Öğretim İlke ve Yöntemleri

Anı Yayıncılık, Ankara, 2010

24. Learning Theories

Encyclopedia of Curriculum Studies, Craig Kridel, Editör, Sage Publications, ss.535-537, 2010

25. Bilim Tarihi

Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Remzi Yavaş Kıncal, Editör, NOBEL, 2010

26. Eğitim Bilimine Giriş

Pegem Akademi, Ankara, 2009
Metrikler

Yayın

244

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

16

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

22

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

33

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

1

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

129

Proje

15

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları