Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

EARLY INTERVENTION PROGRAMS IN TURKEY

VI International scientific conference 30 years special education and rehabilitation studies, Ohrid, Makedonya, 14 - 16 Eylül 2023

Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Kitabında Değerler

XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 3 - 06 Eylül 2020

Foster Family Practices in Turkey: What does the Comparison wit EU Policy Suggest?

International Conference on Research in Education and Social Sciences (ICRESS), Lizbon, Portekiz, 3 - 07 Şubat 2019

Influence of Fathers on Children Development

Social Transformations in Contemporary Society, 7 - 08 Haziran 2018

“Qualitative Inquiry and Politics of Evidence in Turkey” Concluding Remarks

Fourteenth Internationel Congressof Qualitative Inquiry - 2018 University of Illinois at Urbana-Champaign, Illinois at Urbana - Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Mayıs 2018, ss.246-247

ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİJİTAL VATANDAŞLIK ALGILARI

The Ninth International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

Araştırma Görevlilerinin Bilimsel Araştırma Sürecine Yönelik Görüşleri

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.299

Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Algıları

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.250

ARAŞTIRMA GÖREVLİLERİNİN BİLİMSEL ARAŞTIRMA SÜRECİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

The Ninth International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

Toplumsal Değişme ve Eğitim

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.756-761

Primary School Teachers Views Towards Lifelong Learning

Twelfth International Congress of Qualitative Inquiry: Constructing a New Critical Qualitative Inquiry, 18 - 21 Mayıs 2016

Değer ve Eğitimi Sorunsalı Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Durum Tespiti

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014

Avrupa Birliği Bağlamında Öğretmen Adaylarının Aktif Vatandaşlık Düzeyleri

5. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.2442-2453

Üniversite Öğrencilerinin Küreselleşme ile İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi (ÇOMÜ, Biga İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Örneği)

II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sosyal Girişimcilik, Demokratik Katılım ve Eğitim Araştırmaları Bildiriler Kitabı, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010

Kitap & Kitap Bölümleri

Etik Bir Lider ve Model Olarak Öğretmen ve Okul Müdürü

Eğitimde Ahlak ve Etik, Ergen, Gürkan, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.89-103, 2021

İŞBİRLİĞİNE DAYALI YARATICILIK KÜLTÜRÜ OLUŞTURMAYA YÖNELİK DURUMLAR

İşbirlikli Yaratıcılık (Yaratıcı Gelişim, Yenilik ve Girişimcilik için Eğitim), Genç, Salih Zeki, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.79-100, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Poverty in Childhood (Turkey)

Bloomsbury Education and Childhood Studies, Mustafa Yunus ERYAMAN, Editör, Bloomsbury Publishing, ss.1-6, 2019

Değerler: Temel Kavramlar

karakter ve değerler eğitimi, Prof Dr. Salih Zeki GENÇ, Doç Dr Adem BELDAĞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.3-15, 2019

Globalization in Higher Education (Turkey)

Bloomsbury Education and Childhood Studies, , Editör, Bloomsbury Publishing Plc, ss.1-4, 2019

ETKİLİ ÖĞRETMEN NİTELİKLERİ

EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, REMZİ KINCAL, Editör, GRAFİGER, 2017

Bilgi Toplumu ve Eğitim

Değişen Değerler ve Yeni Eğitim Paradigması, Salih Zeki Genç, Editör, Pegem Akademi, 2017

Türk Eğitim Sisteminin Genel Yapısı ve Özellikleri

Eğitim Bilimine Giriş, SALİH ZEKİ GENÇ, ÇAVUŞ ŞAHİN, Editör, Paradigma Akademi, ss.198-225, 2016

Bilim ve araştırma kavramları

Bilimsel araştırma yöntemleri, Remzi Kıncal, Editör, Nobel, Ankara, 2015

Birleştirilmiş sınıflı okullarda görev yapan öğretmenin yeterlilikleri

Birleştirilmiş sınıflarda öğretim, Çavuş Şahin, Editör, Pegem, 2015

Why Teacher Autonomy?

Multidisciplinary Perspectives on Education, Arslan H, Rata G Kocayörük E İçbay MA, Editör, Cambridge Scholars Aurelius Publishing, Newcastle, ss.307-314, 2014

Üniversite Öğrencilerinin Küreselleşme ile İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi

Prof. Dr. Sabahattin ZAİM'e ARMAĞAN, Prof. Dr. Salih ŞİMŞEK, Prof. Dr. Adem UĞUR, Doç. Dr. Temel GÜRDAL, Yrd. Doç. Dr. Nurullah ALTUN, Editör, Sakarya Üniversitesi, Sakarya, ss.171-184, 2013

EĞİTİMİN TARİHSEL TEMELLERİ

EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, SALİH ZEKİ GENÇ, ÇAVUŞ ŞAHİN, Editör, PARADİGMA AKADEMİ, İstanbul, ss.67-94, 2013

Üniversite Öğrencilerinin Küreselleşme ile ilgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi

Prof Dr Sabahattin Zaim e Armağan, Salih Şimşek, Adem Uğur, Editör, Sakarya Üniversitesi, Sakarya, ss.171-184, 2012

A Comparative Evaluation of the Preservice Teacher's Perceptions of the EU and Democratic Values in Turkish, German and Italian Universities

Cultural Diversity in the Clasroom: A European Comparison, Spinthourakis J. A., Lalor J., Berg W., Editör, Weisbaden: Verlag Für Sozialwissenschafen, Berlin, ss.189-196, 2011

Perceptions of the EU and Democratic Values

Cultural diversity in the classroom: A European comparison, Julia Athena Spinthourakis, John Lalor, Wolfgang Berg, Editör, Springer, London/Berlin , Berlin, ss.199-217, 2011

A Comparative Evaluation of The Preservice Teacher s Perception of The EU and Democratic Values in Turkish German and Italian Universities

Cultural Diversity in the Clasroom: A European Comparison, Spinthourakis J. A., Lalor J., Berg W., Editör, Weisbaden: Verlag für Sozialwissenschafen, Berlin, ss.189-196, 2011

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2010

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Anı Yayıncılık, Ankara, 2010

Learning Theories

Encyclopedia of Curriculum Studies, Craig Kridel, Editör, Sage Publications, ss.535-537, 2010

Bilim Tarihi

Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Remzi Yavaş Kıncal, Editör, NOBEL, 2010

Eğitim Bilimine Giriş

Pegem Akademi, Ankara, 2009

Metrikler

Yayın

241

Atıf (WoS)

11

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

18

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

13

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları