Dr. Öğr. Üyesi ÇİĞDEM NİLÜFER UMAR


Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim

Zihin Engelliler Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel, Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Eğitim Özel


Avesis Araştırma Alanları: Üstün Zekalılar Öğretmenliği, Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Özel Eğitim

E-posta: umar@comu.edu.tr
Fax Telefonu: +90 0532 366 8434
Web: https://avesis.comu.edu.tr/umar
Ofis: A2 ofis10
Posta Adresi: ÇOMÜ Anafartalar Yerleşkesi Eğitim Fakültesi A2 Kat 1 Ofis:10 Merkez Çanakkale

Metrikler

Yayın

42

Yayın (WoS)

1

Atıf (Scholar)

79

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

11

Proje

6

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

Dr. Çiğdem Nilüfer Umar, otuz üç yıldır eğitimci olarak görev yapmaktadır. Bu sürenin son 15 yılını üstün zekâlı ve yetenekli bireylerin eğitimi ve ailelerinin desteklenmesi üzerine sürdürmektedir. Doktora derecesini İstanbul Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Üstün Zekâlılar Eğitimi alanından almıştır. Çalışmalarını Arizona Üniversitesi, Iowa Üniversitesi ve Georgia Üniversitelerinde burslu misafir akademisyen olarak sürdürmüştür. 2017 Yılında İsrail, Kudüs’te düzenlenen uluslararası bir kongrede “2017 Yılın En İyi Özel Araştırmacı Ödülü’ne” layık görülmüştür. Halen Çanakkale 18 Mart Üniversitesi Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Bölümü’nde öğretim üyesi olarak görev yapmaktadır. Eğitim alanında çok sayıda makale, kitap bölümleri bulunmaktadır.  Araştırma ve çalışma konuları arasında; üstün zeka ve yetenekliler eğitimi, yaratıcı düşünme ve geliştirilmesi, geleceğe yönelik yaratıcı problem çözme becerisi, örgütlerde yetenek tespiti ve yönetimi, öğrenme güçlüğü ve yaratıcı okuma yer almaktadır. Ulusal ve uluslararası pek çok eğitim platform ve vakıfta aktif olarak görev yapmaktadır. Çocuklar, dezavantajlı çocuklar, üstün zekalılar, yöneticiler, yaratıcılık konularında TÜBİTAK, İSTKA, MEB kapsamında bilimsel projelerde proje yürütücüsü, süpervizör, araştırmacı ve danışman olarak görev almıştır. Sosyal sorumluluk projeleri kapsamında engelli bireyler ve ailelerine yönelik projeler yürüten Umar, AB, Erasmus+ kapsamında otizmli bireylerin eğitimlerine yönelik de proje yürütmektedir. Amerikan Psikoloji Derneği (APA) Üstün Zekalılar ve Yetenekliler Dairesinin yayınlarını dilimize kazandırmıştır. European Council for High Ability (ECHA)_Avrupa Yüksek Yetenekli Çocuklar Konseyi üyesi, World Council for Gifted and Talented Children_ Dünya Üstün Zekalı ve Yetenekli Çocuklar Konseyi üyesi, Future Problem Solving Program International_Uluslararası Gelecek Tabanlı Problem Çözme Programı Arizona Eyaleti değerlendiricisidir. Dil öğrenme ve farklı kültürlerle yaşamayı deneyimleme hobisini amatör fotoğrafçılık, oyunculuk ve amatör yazarlık hobileriyle birleştiren Umar, farklı coğrafyalardaki (Nepal, Hindistan, Filistin, Doğu ve Güneydoğu Anadolu) kadın ve çocuklarla buluşmak ve onların yaşamlarına dokunmayı misyon edinmiştir. Yeryüzündeki tüm çocukların yetenekleriyle yaşamı huzurlu ve sağlıklı bireyler olarak sürdürmeleri konusunda hem çocuklara hem de ailelerine destek vermektedir. 

Eğitim Bilgileri

2007 - 2014

2007 - 2014

Doktora

İstanbul Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Üstün Zekalılar Eğitimi, Türkiye

2005 - 2007

2005 - 2007

Yüksek Lisans

Bahçeşehir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi, Türkiye

1988 - 1992

1988 - 1992

Lisans

Yıldız Teknik Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Kimya Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2007

2007

Yüksek Lisans

Lİse ve Üniversite Öğrencilerinin Özkoçluk Becerileri Programının Geliştirilmesi Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Bahçeşehir Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Denetimi MBA

Yabancı Diller

B1 Orta

B1 Orta

İbranice

A2 Temel

A2 Temel

Fransızca

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2022

2022

Sertifika

Kalite Yönetimi

T.C. Milli Eğitim Bakanlığı

2015

2015

Gifted and Talented Education

Mesleki Kurs

The University of Iowa

2013

2013

Torrance Creative Thinking Figural Tests

Mesleki Eğitim

University of Georgia

2013

2013

Torrance Creative Thinking Verbal Tests

Mesleki Eğitim

University of Georgia

2012

2012

Future Problem Solving Coach Training

Yenilikçilik

Futrue Problem Solving Program International

2012

2012

Fen Alanları Öğretim Programlarında Çağdaş Gelişmeler ve Uygulamalar

Mesleki Kurs

Marmara Üniversitesi

2011

2011

Applied Creative Reading

Mesleki Eğitim

Coe College

2011

2011

İmgeden Oyuna

Kişisel Gelişim

Terakki Vakfı Okulları

2010

2010

Eğitimde Değerler ve Liderlik

Kişisel Gelişim

İstanbul Okan Üniversitesi

2010

2010

Parenting for Gifted Children

Mesleki Eğitim

Irmak Okulları

2010

2010

General English Course

Yabancı Dil

Language UK

2010

2010

Performansı Potansiyele Çevirmek

Kişisel Gelişim

İstanbul Okan Üniversitesi

2008

2008

Öğrenme, Öğretim, Ölçme ve Değerlendirme Stratejileri

Ölçme ve Değerlendirme

Bahçeşehir Üniversitesi

Araştırma Alanları

Üstün Zekalılar Öğretmenliği

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Özel Eğitim

Yönetimsel Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Rektörlüğe Bağlı Bölümler, Uygulama Araştırma Merkezleri

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Uygulama ve Araştırma Merkezleri İzleme ve Değerlendirme Koordinatörlüğü (UYGAMER) Koordinasyon Kurulu Üyesi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Rektörlüğe Bağlı Bölümler

2019 - 2022

2019 - 2022

Merkez Müdürü

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Rektörlüğe Bağlı Bölümler

2016 - 2018

2016 - 2018

Bölüm Başkanı

İstanbul Okan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü

2015 - 2016

2015 - 2016

Merkez Müdürü

İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi, Özel Yetenekli Çocuklar Eğitim Uygulama Ve Araştırma Merkezi

2014 - 2015

2014 - 2015

Bölüm Başkanı

İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2005 - Devam Ediyor

2005 - Devam Ediyor

Eğitimci Eğitmenliği

Yaşam Koçu , Eğitimci Eğitmenliği

2016 - 2018

2016 - 2018

Eğitim Danışmanı

Sivil Toplum Kuruluşu, Türkiye Disleksi Vakfı, Eğitim, Eğitim Danışmanı

2013 - 2017

2013 - 2017

Değerlendirmeci

Sivil Toplum Kuruluşu, Future Problem Solving Program International , Arizona Eyaleti Komitesi , Değerlendirmeci

2013 - 2017

2013 - 2017

Editör

Sivil Toplum Kuruluşu, Future Problem Solving Program International Amerika Birleşik Devletleri, Storytelling Deparment, Editör

2015 - 2015

2015 - 2015

Gözlemci Araştırmacı

Üniversite, University of Iowa, Education Faculty, Gözlemci Araştırmacı

2015 - 2015

2015 - 2015

Misafir Araştırmacı

Üniversite, University of Iowa, Education Faculty, Misafir Araştırmacı

2013 - 2014

2013 - 2014

Misafir Araştırmacı

Üniversite, University of Arizona, Faculty of Education, Misafir Araştırmacı

2013 - 2013

2013 - 2013

Misafir Araştırmacı

Üniversite, University of Georgia, Torrance Cerative Center, Misafir Araştırmacı

2013 - 2013

2013 - 2013

4.sınıf üstün zekalı öğrencilere gönüllü Fen Bilimleri Öğretmenliği.

Kamu Kurumu, Tucson, Arizona, Sam Hug Elementry School, Elementry School 4th grade, 4.sınıf üstün zekalı öğrencilere gönüllü Fen Bilimleri Öğretmenliği.

2009 - 2012

2009 - 2012

Öğretmen Formatörü

Sivil Toplum Kuruluşu, Öğretmen Akademisi Vakfı (ÖRAV) , Eğitim, Öğretmen Formatörü

2009 - 2012

2009 - 2012

Kimya Bölüm Başkanlığı

Milli Eğitim Müdürlüğü, Özel Şişli Terakki Lisesi , Kimya Bölümü, Kimya Bölüm Başkanlığı

2009 - 2011

2009 - 2011

Kimya Bölüm Başkanı ve Stratejik Planlama Koordinatörü

Milli Eğitim Müdürlüğü, Terakki Vakfı Okulları Şişli Terakki Lisesi, Kimya Bölümü & ARGE Bölümü, Kimya Bölüm Başkanı ve Stratejik Planlama Koordinatörü

2004 - 2009

2004 - 2009

Kimya Bölüm Başkan Yardımcılığı

Milli Eğitim Müdürlüğü, Uğur Dershaneleri Kimya Bölüm Başkan Yardımcılığı (2004 -2009), Kimya Bölümü, Kimya Bölüm Başkan Yardımcılığı

1992 - 2009

1992 - 2009

Kimya Öğretmeni

Milli Eğitim Müdürlüğü, Uğur ve Bahçeşehir Eğitim Kurumları, Kimya Bölümü, Kimya Öğretmeni

1992 - 2009

1992 - 2009

Kimya Öğretmeni

Milli Eğitim Müdürlüğü, Uğur Dershaneleri, Kimya Bölümü, Kimya Öğretmeni

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Özel Eğitimde Teknoloji Destekli Öğretim

Ergenlik ve Cinsel Eğitim

Topluma Hizmet Uygulamaları

Özel Eğitim Kurumlarında Gözlem

Öğretmenlik Uygulaması II

Uyarlanmış Beden Eğitimi ve Spor

Özel Eğitimde Okul ve Kurum Deneyimi

Özel Eğitimde Aile Eğitimi

İş ve Meslek Becerilerinin Öğretimi

ZY'de Disiplinlerarası Çalışma ve İşbirliği

Özel Yeteneklilerde Program Geliştirme

Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek

Özel Eğitimde Fen ve Sosyal Bilgiler Öğretimi

Özel Eğitim ve Kaynaştırma

Uygulamalı Davranış Analizi

Özel Eğitimde Bütünleştirme

Öğrenme Güçlüğü için Öğrenme Stratejileri

Özel Eğitimde Sanatsal Becerilerin Öğretimi

Özel Eğitimde Fen ve Sosyal Bilgiler Öğretimi

Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu

Özel Eğitim Sürdürülebilir Kalkınma

Okul Dışı Öğrenme Ortamları

Özel Eğitim

Özel Eğitim Sürdürülebilir Kalkınma

Öğrenme Güçlüğü

Seçmeli II (Birey Tanıma Teknikleri)

Eğitimde Proje Hazırlama

Eğitimde Proje Geliştirme

Özel Eğitim Sürdürülebilir Kalkınma

Özel Eğitim Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretim ve Uygulamaları

Öğrenme Güçlüğü

Özel Eğitim

Yaratıcı Düşünme ve İş Zekası

Engelliler İçin Beden Eğitimi ve Spor

Özel Eğitim Sürdürülebilir Kalkınma

Özel Eğitim

Ön Lisans

Ön Lisans

İletişim ve Zaman Yönetimi

Özel Gereksinimli Çocuklar ve Eğitimleri

Özel Gereksinimli Çocuklar ve Eğitimleri

Tasarladığı Dersler

Verdiği Kurs ve Eğitimler

2024 - 2024

2024 - 2024

Ebeveyn Destek Eğitim Programı EDEP Projesi-DEHBli çocuklarla Yaşam

Akademik Birimler - Eğitim

Umar Ç. N.

Makaleler

Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (5)

2017

2017

6. Okul Sütü Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi Çalışması

UMAR Ç. N.

MCBU-SBED , cilt.4, sa.4, ss.1051-1057, 2017 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. Özel Eğitim Öğretmenliği Programına Yeni Başlayan Öğrencilerin Programa Yönelik Algıları: Bir Karma Yöntem Çalışması

Umar Ç. N.

15. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Prizren, Kosova, 1 - 03 Eylül 2022, ss.40, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

2. Üniversite Öğrencilerinin Genel Yetenek Puanlarının Demokgrafik Değişkenler Açısından İncelenmesi

Umar Ç. N.

15. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Prizren, Kosova, 1 - 03 Eylül 2022, ss.55, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

3. Covid-19 Sürecinde Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medya Bağımlılığı Düzeyleriyle Aleksitimi Arasındaki İlişki

Akgül H., Umar Ç. N.

14. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2021, ss.33, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

4. Covid-19 Pandemisinde Üstün Zekalı Öğrencilerin Ekran Bağımlılığı

Umar Ç. N., Akgül H.

14. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2021, ss.34, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

6. Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyetinde Özel Yetenekliler Eğitim Politikası

UMAR Ç. N.

Rauf Raif Denktaş ve Dr. Fazıl Küçük Kıbrıs Araştırmaları Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 21 - 24 Mart 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

7. Özbekistan Cumhuriyeti’nin Özel İhtiyaca Sahip Çocuklara Yönelik Eğitim Ve Sağlık Politikası

UMAR Ç. N., YARAR O.

3. International Congress On Social Sciences, 17-21 October 2018, Buhara, Özbekistan, Ankara, Türkiye, 17 - 21 Ekim 2018, ss.435-450, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

8. Makedonya Cumhuriyeti’xxnin 2018-2025 Eğitim Stratejisi ve Eylem Planı Çerçevesinin Başat Özel Eğitim Olmak Üzere İncelenmesi

UMAR Ç. N.

5.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Üsküp, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

9. Investigation of Teachers’xx Beliefs to the Concept of Creativity:Turkey, United States and Indian

UMAR Ç. N.

5. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Üsküp, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

10. İlköğretim Velilerinin Teknoloji, Sosyal Medya ve Oyunlar hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi

UMAR Ç. N.

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.229, (Özet Bildiri)

2017

2017

11. The Investigation of Metacognitive Levels of Elementary Teachers

UMAR Ç. N., BATDAL KARADUMAN G.

22nd WCGTC Biennial World Conference, Sidney, Avustralya, 20 - 23 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

12. Beliefs of Middle School Students on Creativity: A study on Implicit Theory in Istanbul

UMAR Ç. N., Saraç S.

15th International ECHA Conference, Talents in Motion, 2016, Viyana, Avusturya, 2 - 06 Mart 2016, (Özet Bildiri)

2013

2013

13. Development of an achievement test about states of matter based on bloom s taxonomy for 10th grade gifted students

UMAR Ç. N., AYVAZ REİS Z.

44 th World Chemistry Congress, IUPAC, İstanbul,Türkiye, 11-16 Ağustos 2013., İstanbul, Türkiye, 11 - 16 Ağustos 2013, ss.32, (Özet Bildiri)

2012

2012

14. Terakki laboratory brotherhood project for gifted students.

UMAR Ç. N., Binici B. A.

International Conference on Excellence in Education: Theory-Research-Practice, Kudüs, İsrail, Kudus, Endonezya, 9 - 12 Temmuz 2012, ss.70, (Özet Bildiri)

2012

2012

15. Implementing creative drama and game based activities to attain permanent learning of the subject nomenclature of compounds

UMAR Ç. N., Okka A.

New Perspectives In Science Education, Floransa, İtalya, Floransa, İtalya, 8 - 09 Mart 2012, ss.424-429, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

16. Akran Öğretim Temelli Bir Uygulama Örneği Laboratuvar Kardeşliği Projesi

UMAR Ç. N.

II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi Atatürk Üniversitesi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Ağustos 2011, (Özet Bildiri)

2008

2008

17. Üstün Zekâlı ve Normal Zekâlı Lise Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilim Düzeylerinin karşılaştırılması

EMİR S., UMAR Ç. N.

17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, cilt.17, ss.569-583, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

18. Investigation of Learning Styles of Gifted and Non-Gifted Students Being Educated in High Schools

EMİR S., UMAR Ç. N.

1st International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.200, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

3. Zeka Akıl Yetenek Üçleminde Çocuk Yaşamı

Umar Ç. N.

Koru Yayın Grubu, İstanbul, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

4. Inclusion and Marginalization of Youth (Turkey)

Çalıkoğlu B. S., Umar Ç. N.

BLOOMSBURY EDUCATION AND CHILDHOOD STUDIES, Eryaman Yunus (Regional Editor),Tilleczek Kate (Editor in Chief), Editör, Bloomsbury Education and Childhood Studies Platform, London, ss.1-7, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

5. Inclusion and Marginalization of Learners in Secondary Education (Turkey)

Umar Ç. N., Çalıkoğlu B. S.

BLOOMSBURY EDUCATION AND CHILDHOOD STUDIES, Yunus Eryaman (Regional Editor) and Maria Teresa Tatto (Editor in Chief), Editör, Bloomsbury Publishing Platform, London, ss.1-5, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

6. Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Özel Yetenekli (İki Kere İstisnai Bireyler)

Umar Ç. N.

ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ VE ÖZEL YETENEK KAVRAMLARINADİSİPLİNLER ARASI BAKIŞANNE BABA ÖĞRETMEN KILAVUZ KITABI, Umar Çiğdem Nilüfer, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.327-341, 2021

2021

2021

7. SPOR VE ÖZEL YETENEKLİ ÇOCUĞUM

Umar Ç. N.

ÖZEL YETENEKLİ, Çalıkoğlu Burcu Seher, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.117-133, 2021

2021

2021

8. ERKEN ÇOCUKLUKTA NELER YAPMALIYIM?

Umar Ç. N.

ÖZEL YETENEKLİ, Çalıkoğlu Burcu Seher, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.73-86, 2021

2020

2020

9. Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler ve Fen Eğitimi

Umar Ç. N.

Özel Gereksinimi Olan Öğrencilere Fen Eğitimi, Kızılaslan Aydın,Umar Çiğdem Nilüfer, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.137-161, 2020

2016

2016

10. Erken Çocuklukta Üstün Zekalılar ve Yetenekliler

Umar Ç. N.

Erken Çocukluk Dönemine Disiplinler Arası Bakış _Türkçe Özel Seri, Ömer Özyılmaz,Hatice Kadıoğlu, Editör, LAMBERT Academic Publishing, Saarbrücken, ss.483-542, 2016

2016

2016

11. Erken Çocuklukta Özel Eğitim

Umar Ç. N.

Erken Çocukluk Dönemine Disiplinler Arası Bakış_Türkçe Özel Seri, Ömer Özyılmaz,Hatice Kadıoğlu, Editör, LAMBERT Academic Publishing, Saarbrücken, ss.423-482, 2016

2015

2015

12. Okul Öncesinden Lise Sona: Öğretmenler İçin 20 Temel Psikoloji İlkesi/Top 20 principles from psychology for preK–12 teaching and learning.

Umar Ç. N., Kanlı Denizci E.

(APA) Center for Psychology in Schools and Education Education Directorate American Psychological Association, Washington, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

13. Bölüm 32: Üstün Zekâlı Ve Yetenekli Öğrencilere Kimya Öğretimi

Umar Ç. N.

Kimya Öğretimi Öğretmen Eğitimcileri Öğretmenler Ve Öğretmen Adayları İçin İyi Uygulama Örnekleri Adlı Kitap Ed Sözbilir M Ve Ayas A, Sözbilir,M Ayas,A, Editör, PEGEM AKADEMİ, İstanbul, ss.711-730, 2015

Desteklenen Projeler

2023 - 2025

2023 - 2025

STICORDI: Introducing STICORDI measures focusing on dyslexiaSürdürülebilir Kalkınma

Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Ulusal Düzey

Eryaman M. Y. (Yürütücü), Riedler M.(Yürütücü), Kalkan S., Erbaş Y. H., Ergen G., Yolcu E., et al.

2020 - 2022

2020 - 2022

Developing Virtual Reality Resources Introducing Technology Tools for Children with Autism Spectrum Disorder to SEN Teaching Undergraduates – Able With Tech Tools

Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi

Umar Ç. N., Şahin F.(Yürütücü)

2019 - 2019

2019 - 2019

Atık Ajanları Dönüşümün Peşinde

TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları

Umar Ç. N., Ceylan Ö.(Yürütücü)

2015 - 2016

2015 - 2016

Özel Eğitimde e Denetim Modeli ve Yazılımı

CB Strateji ve Bütçe Başkanlığı (Kalkınma Bakanlığı) Projesi

Umar Ç. N., Köse Ö.

2014 - 2016

2014 - 2016

Bilge Çocuk Projesi Ümraniye Belediyesi

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

Umar Ç. N., Öztürk M.(Yürütücü)

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Şubat 2024

Şubat 2024

EKEV AKADEMİ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2023

Temmuz 2023

Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)

Hakemli Bilimsel Dergi

Ağustos 2022

Ağustos 2022

TURKISH STUDIES

SSCI Kapsamındaki Dergi

Eylül 2020

Eylül 2020

TURKISH STUDIES

SCI Kapsamındaki Dergi

Eylül 2020

Eylül 2020

Kastamonu Eğitim Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Haziran 2017

Haziran 2017

TURKISH STUDIES

SSCI Kapsamındaki Dergi

Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler

Temmuz 2024

Temmuz 2024

OTİZM VE MÜZİK YAZ OKULU

Bilim / Sanat Kampı veya Yaz Okulu Organizasyonu

Umar Ç. N.
Çanakkale, Türkiye

Ödüller

Ocak 2018

Ocak 2018

Award of the Special Researcher of the Year

Al-Quds University & Incsos Commitee



Davetli Konuşmalar

Haziran 2024

Haziran 2024

Özel Eğitimde Müzik Amaç mı Araç mı?

Çalıştay

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi-Türkiye

Mayıs 2024

Mayıs 2024

FARK ET ANLA OTİZM FARKINDALIK PANELİ

Konferans

ÇOMÜ Eğitim ve Araştırma Hastanesi-Türkiye

Burslar

2013 - 2013

2013 - 2013

Misafir araştırmacı bursu

Diğer Uluslararası Organizasyonlar

2013 - 2013

2013 - 2013

Özel yetenek bursu

Üniversite

2005 - 2007

2005 - 2007

Yüksek Lisans Eğitim Onur Bursu

Üniversite