Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Öğretim Sürecine BİT Entegrasyonunu Etkinlik Kuramı Çerçevesinde Anlama Bir Durum Çalışması
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, vol.40, pp.307-325, 2015 (SSCI)
Articles Published in Other Journals
Pre-service teachers’ decoding skills in information and communication technologies and critical thinking dispositions
Journal of Educational Technology and Online Learning
, vol.4, no.3, pp.516-530, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Yöneticilerin Gözünden Türkiye’de Çevrimiçi Uzaktan Lisansüstü Eğitim
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, vol.13, no.2, pp.1216-1238, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Social presence techniques and strategies in a blended course: student satisfaction and suggestions
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, vol.14, no.4, pp.201-217, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Social presence techniques and strategies in a blended course: student satisfaction and suggestion
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, vol.14, no.4, pp.201-217, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Çevrimiçi Ödev Gönderme ve Dönüt Alma Sürecinde Öğrenci Katılım Davranışları
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, vol.9, no.1, pp.206-229, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
ÇEVRİMİÇİ ÖDEV GÖNDERME VE DÖNÜT ALMA SÜRECİNDE ÖĞRENCİ KATILIM DAVRANIŞLARI
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, vol.9, no.1, pp.206-229, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen, Öğrenci ve Okul Yöneticilerine Göre Sınıfta Teknolojinin Rolleri: Teknolojiyi Sınıfta Kim, Neden İstiyor?
EĞİTİMDE NİTEL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ
, vol.6, no.3, pp.246-266, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Teknoloji entegrasyonu için gerçekleştirilen bir mesleki gelişimin kara kutusunun incelenmesi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.5, no.3, pp.759-777, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Teknoloji Entegrasyonu İçin Gerçekleştirilen Bir Mesleki Gelişimin Kara Kutusunun İncelenmesi
ANEMON MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, vol.1, pp.1, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
An investigation of the relationship between the individual innovativeness and problem solving skills of teacher candidates: The case of Canakkale Onsekiz Mart University
SDU International Journal of Educational Studies
, vol.4, no.1, pp.29-43, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Kitap Okuma Etkinliklerinin Çevrimiçi Takip ve Değerlendirilmesi Sistemine İlişkin Paydaşların Kullanılabilirlik Görüşleri
İlköğretim Online
, vol.16, pp.525-546, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Factors Motivating Preservice Teachers for Online Learning within the Context of ARCS Motivation Model
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, vol.16, no.2, pp.56-68, 2015 (Scopus)
Web Tabanlı Ölçme ve Değerlendirme Ortam Tasarımı Bir Görsel Senaryo Örneği
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, vol.11, pp.16-32, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretim Elemanı Teknoloji Danışmanlığı Programı Dönüştürücü Öğrenme Kuramı Bakış Açısı ile Mesleki Gelişim Sürecini İnceleme
EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA
, vol.5, pp.92-110, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Factors Motivating and Hindering Information and Communication Technologies Action Competence
TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF QUALİTATİVE INQUİRY
, vol.4, no.1, pp.34-46, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Dönüştürücü öğrenme kuramı ve öğretmen yetiştirme üzerine kavramsal bir çözümleme
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.12, no.3, pp.169-177, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Hareket hissi veren durağan resimlerin eğitimde kullanımı.
EGE EĞİTİM DERGİSİ
, vol.10, no.2, pp.60-69, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Effectiveness of online learning environments developed based on the principles of interactive environment design
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, vol.2, no.1, pp.50-64, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye devlet üniversitesi web sitelerinin gezinim kolaylaştırıcıları açısından değerlendirilmesi
EJournal of New World Sciences Academy
, vol.7, no.2, pp.548-555, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Student experience in blog use for supplementary purposes in courses
Turkish Online Journal of Distance Education
, vol.12, no.3, pp.78-96, 2011 (Scopus)

Bilgi ve iletişim teknolojileri (BİT) eylem yeterliliği
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, vol.1, pp.36-48, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Faculty members views about OpenCourseWare
PROBLEMS OF EDUCATION IN THE 21ST CENTURY
, vol.28, pp.106-113, 2011 (ESCI)
An evaluation of educational web-sites from the perspective of perception-oriented design principles
International Journal of Instructional Technology and Distance Learning
, vol.7, no.10, pp.3-13, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Review of the book “Educational Technology in Practice: Research and Practical Case Studies from the Field”
Turkish Online Journal of Distance Education
, vol.11, no.4, pp.216-218, 2010 (Scopus)
Evaluation of the student workbook in terms of purpose of use of pictures
Journal of Theoretical and Applied Information Technology
, vol.7, no.1, pp.83-89, 2009 (Scopus)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Türkiye’de eğitim teknolojileri uzmanlarından beklenen nitelikler: Bir iş ilanı web sitesinin içerik analizi.
III. International Conference on Awareness (ICA2019), 5 - 07 December 2019
ÖĞRETİM ELEMANLARININ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN FARKINDALIKLARI
ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Balıkesir, Turkey, 26 - 28 October 2018
TÜRKİYE’DEKİ ÇEVRİMİÇİ UZAKTAN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM HAKKINDA UZMAN GÖRÜŞLERİ
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Balıkesir, Turkey, 26 - 28 October 2018, vol.4
Çevrimiçi Öğrenenler İçin Örnek Bir Etkileşimli E-Kitap Tasarımı
Uluslararası Necatibey Eğitim Ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Balıkesir, Turkey, 26 - 28 October 2018, vol.4, pp.463-470
Türkiye’deki Çevrimiçi Uzaktan Lisansüstü Eğitim Hakkında Uzman Görüşleri
Uluslararası Necatibey Eğitim Ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Balıkesir, Turkey, 26 - 28 October 2018, vol.4, pp.455-462
ÖĞRETİM ELEMANLARININ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİNMETAFORİK ALGILAR
ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 26 - 28 October 2018
ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENENLER İÇİN ÖRNEK BİR ETKİLEŞİMLİE-KİTAP TASA
ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 26 - 28 October 2018, vol.4
Teknoloji entegrasyonu için gerçekleştirilen bir mesleki gelişimin kara kutusunun incelenmesi [Makale yapılmıştır]
10th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016), Rize, Turkey, 16 - 18 May 2016
Facebook gruplarında öğrenci, öğretmen ve veli etkileşimi: Beş yıllık bir deneyim
8th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2014), Edirne, Turkey, 18 - 20 September 2014
Öğretmen adaylarının öğretmenlik bilgi ve beceri düzeylerinin değerlendirilmesi
3rd International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2009), Trabzon, Turkey, 7 - 09 October 2009
Evaluation of the student workbook in terms of purpose of use of pictures [Makale yapılmıştır]
1st International Conference on Computational and Information Science, 30 April - 02 May 2009
Evaluation of the student workbook in terms of purpose of use of pictures.
International Conference on Computational and Information Science, Turkey, 30 April - 02 May 2009
Books & Book Chapters
Salgın sürecinde acil uzaktan eğitim uygulamaları
in: Covid-19 salgınının Türk eğitim sistemine yansımaları, Çoruk Adil, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.99-113, 2021
Ekmek kırıntılarından, bilgi ve iletişim teknolojilerinde kod çözmeye: Hansel ve Gretel hikayesini yeniden düşünelim
in: Eğitim teknolojileri okumaları 2021, Akkoyunlu Buket, İşman Aytekin, Odabaşı Ferhan, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.145-161, 2021
Eş Zamanlı Çevrimiçi Ortamlarda Öğrenme
in: Dijital Medya ve Öğrenme, Kuzu Abdullah, Kuzu Demir Elif Buğra, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.115-136, 2020
Dijital Hikâye ve Öğrenme
in: Dijital Medya ve Öğrenme, A. Kuzu E.B. Kuzu Demir, Editor, Pegem Akademi Yayıncılı, Ankara, pp.25-46, 2020
İletişim ve İşbirliği Teknolojileri
in: Bilişim Teknolojileri, Serhat Bahadır Kert, Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, pp.381-398, 2018