SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kaynaştırma Uygulamalarındaki Sorunlara İlişkin Görüşleri
International Journal of Innovative Approaches in Social Sciences
, cilt.8, sa.3, ss.100-120, 2024 (Hakemli Dergi)
Investigation of Teachers' Perceptions on Organizational Creativity
International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.15, sa.3, ss.1-18, 2024 (Hakemli Dergi)
İlkokul ve Ortaokullarda Çalışan Öğretmenlerin Örgütsel Adalet ve Örgütsel Sessizlik Algıları Arasındaki İlişki
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.1-24, 2024 (Hakemli Dergi)

Türkiye’de Covid-19 ile İlgili Eğitim Alanında Yapılan Araştırmaların Sistematik Bir İncelemesi: DergiPark Örneği
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.235-251, 2024 (Hakemli Dergi)
School Administrators Perceptions of Competency in Managing Change
International Journal of Innovative Approaches in Education
, cilt.8, sa.1, ss.70-85, 2024 (Hakemli Dergi)
Okul Yöneticilerinin Teknolojik Liderlik Öz Yeterlik Algıları
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.4, ss.2125-2141, 2023 (Hakemli Dergi)
Occupational Cynicism According to the Opinions of Teachers
International Journal of Innovative Approaches in Education
, cilt.6, sa.3, ss.157-172, 2022 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Kurumlarında Görülen Bilgi İfşası (Whistleblowing) ve İş Doyumu Arasındaki İlişki
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.12, sa.1, ss.93-122, 2022 (Hakemli Dergi)


İlköğretim kurumlarında görevli öğretmenlerin duygusal emek davranışları ile tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişki
International Journal of New Trends in Arts, Sports &Science Education
, cilt.11, sa.1, ss.27-42, 2022 (Hakemli Dergi)
Örgütsel İletişime ve Okul Yöneticilerinin Örgütsel Sosyalleşme Stratejilerini Kullanma Becerilerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
International Journal of Innovative Approaches in Education
, cilt.5, sa.1, ss.167-185, 2021 (Hakemli Dergi)
Mesleki Eğitim Merkezlerinde Görev Yapan Öğretmenlerin İş Doyumlarına İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi / Investigation of Teachers Job Satisfaction Working in Vocational Training Centers According to Various Variables
Kalem Uluslararasi Egitim ve Insan Bilimleri Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.485-508, 2020 (Hakemli Dergi)
444 SİSTEM DEĞİŞİKLİĞİ SONRASI 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YAŞADIĞI SORUNLARA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.288-299, 2019 (Hakemli Dergi)
The Relationship between Teachers Attitudes of Education Technologies and Principles Technology Leadership Roles
The International Journal of Human and Behavioral Science
, cilt.5, sa.2, ss.73-82, 2019 (Hakemli Dergi)
Teacher Concerns towards the Fatih Project in Education
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.17, sa.4, ss.42-53, 2018 (Hakemli Dergi)
Akademisyenlerin Algıladıkları Yıldırma (Mobbing) Davranışları İle Yöneticilerin Liderlik Davranışları Arasındaki İlişki
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.22, ss.86-100, 2017 (Hakemli Dergi)
Emotion Management Behaviors of Administrators in Terms of Management Processes
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.9, sa.2, ss.292-309, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretim Elemanlarının Örgütsel Sosyalleşme Düzeylerine İlişkin Algılarının İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.343-358, 2016 (Hakemli Dergi)
İDARİ PERSONELİN DUYGUSAL İKLİME YÖNELİK ALGILARI ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1-17, 2016 (Hakemli Dergi)
Lisansüstü Eğitimde Kayıt ve Devam Sorunları
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.25, ss.165-178, 2016 (Hakemli Dergi)
Yönetim Süreçleri Açısından Yöneticilerin Duygu Yönetimi Davranışları Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.33, ss.81-94, 2012 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Kişisel Gelişime Yönelik Algıları ve Kişisel Gelişim Çabaları
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.233-246, 2012 (Hakemli Dergi)
Çalışma Yaşamında Duygular ve Yönetimi: Kavramsal Bir İnceleme
Eğitimde Politika Analizi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.3-25, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Eğı̇tı̇m Fakültesı̇ Öğretı̇m Elemanlarının ve Öğrencı̇lerı̇nı̇n Yenı̇ Öğretmenlı̇k Meslek Kanununa İlı̇şkı̇n Görüşleri
7. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Aralık 2024, ss.42-43
Sığınmacı ve Mülteci Öğrencilerinin Okula Uyum Sürecinde Okul Yöneticilerinin Kapsayıcı Okul Kültürü Oluşturma Deneyimleri
17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2024, ss.175-177

Öğretmenlik kariyer basamakları sınavı ve lisansüstü eğitim ikilemi
17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2024, ss.110

Teachers Opinions Regarding The Regulation of Practices Related to Academic Incentives
THE SECOND INTERNATIONAL SYMPOSIUM on SOCIALSCIENCES EDUCATION, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.389-395
Willingness of Teachers to Continue Ph.D Education
XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Kosova, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.87

Opinions Of Ph.D Students Towards The Academic Counseling Process
XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Kosova, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.101

4 4 4 Sistem Değişikliği Sonrası 5. Sınıf Öğrencilerinin Yaşadığı Sorunların Öğrenci, Öğretmen ve Veli Boyutunda İncelenmesi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.326-336
Araştırma Görevlilerinin Bilimsel Araştırma Sürecine Yönelik Görüşleri
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.299
Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Algıları
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.250
SINIF YÖNETİMİNDE OLUMLU OLUMSUZ ÖĞRETMENİMAJLARI
VII. International Congress on Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017
ÖĞRETMEN ADAYLARININ LİDER ÖĞRETMEN ALGILARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
VII. International Congress on Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017
OKUL MÜDÜRLERİNİN DUYGU YÖNETİMİ DAVRANIŞLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016
ÇALIŞMA YAŞAMINDA YÖNETİCİLERİN DUYGU YÖNETİMİ YETERLİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016
Eğitim Kurumlarında Halkla İlişkiler Uygulamalarına Yönelik Okul Yöneticilerinin Görüşleri
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016
YÖNETİM SÜREÇLERİ AÇISINDAN YÖNETİCİLERİN DUYGU YÖNETİMİ DAVRANIŞLARI
NEW TRENDS IN HIGHER EDUCATION: KEEPING UP WITH THE CHANGE, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Nisan 2016
Değer ve Eğitimi Sorunsalı Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Durum Tespiti
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014
Üniversite ve Eğitim Fakültesi Yönetimlerine İlişkin Bir Profil Çalışması
8.Ulusal Eğitim Yönerimi Kongresi, Marmara Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013
Lisansüstü Eğitimde Kayıt Ve Devam Sorunları
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Marmara Üniversitesi, İstanbul., Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012
Eğitim Yönetimi ve Denetimi Alandaki Araştırma Görevlilerine Yönelik Bir Profil Çalışması
V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010

Öğretim Elemanlarının Kişisel Gelişim Çabaları ve Öğrencilerin Kişisel Gelişimlerine Katkıları
6. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 16 - 17 Nisan 2011
Öğretim Elemanlarının Performanslarının Değerlendirilmesinde Özdeğerlendirmenin Kullanılabilirliği
IV. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2009
The Status of Research in Educational Administration An Analysis of Educational Administration Journals 1999 2007
Educational Leadership Conference, 12 - 14 Kasım 2008
Sınıf Öğretmeni Adayı Öğrencilerin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, ss.481-484
Dünyada Eğitim Yönetiminin Geleceği Eğitim Yönetimi Dergilerindeki Yönelimler
III. Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2008

Kitaplar
Negatif Örgütsel Düşüncenin Pozitif Örgütsel Düşünceye Dönüşümü
EĞİTİMDE POZİTİF ÖRGÜTSEL DÜŞÜNCE, YILDIZ KAYA, TÖSTEN RASİM, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.270-289, 2024
Negatif Örgütsel Düşüncenin Pozitif Örgütsel Düşünceye Dönüşümü
Eğitimde Pozitif Örgütsel Düşünce, Yıldız, Kaya, Tösten, Rasim, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.269-289, 2023
Covid-19 Salgınının Türk Eğitim Sistemine Yansımaları
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2021

Etik Bir Lider ve Model Olarak Öğretmen ve Okul Müdürü
Eğitimde Ahlak ve Etik, Gürkan Ergen, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.89-103, 2021
Salgın Sürecinde Ortaöğretim
Covid-19 Salgınının Türk Eğitim Sistemine Yansımaları, Çoruk, Adil, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.47-60, 2021

Sağlık Yönetiminde Duygular
Eğitim Kurumlarında Sağlık Yönetimi, Erçetin, Şefika Şule; Potas, Nihan., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.171-182, 2021
Öğretimsel Liderlik
Liderlik Tarzları. Çağdaş Yönetim Yaklaşımıyla İnsan Sanatında Ustalaşma, Uysal, H. Tezcan, Aksoy, C. ve Yılmaz, F., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.197-210, 2020
Çalışma Hayatında Duygu Yönetimi
Çalışma Hayatında Duygular, Cenk AKSOY, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.27-42, 2020
Duygu Yönetimi (Eğitimi)
Değişen Değerler ve Yeni Eğitim Paradigması, Genç, Salih Zeki, Editör, Pegem, Ankara, ss.127-146, 2017
Opinions of the Advisors towards the Counseling Process in the Post-graduate Education
Research on Education, Hasan Arslan,Carmen Sonia Duse,Mehmet Ali Icbay, Editör, International Association of Social Science Research, Bialystok, ss.194-201, 2017

Türk Eğitim Sisteminin Genel Yapısı ve Özellikleri
Eğitim Bilimine Giriş, SALİH ZEKİ GENÇ, ÇAVUŞ ŞAHİN, Editör, Paradigma Akademi, ss.198-225, 2016
Etkili İletişimde Sihirli Anahtar: Empati
Etkili İletişim, Bülent Güven, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.109-123, 2016
Okul Veli ve Çevre İlişkilerinin Yönetimi
Sınıf Yönetimi, Arslan, H., Editör, Paradigma Akademi Yayınları, Çanakkale, ss.120-135, 2014
Etkili İletişimde Sihirli Anahtar: Empati
Etkili İletişim, Güven B., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.109-123, 2013
Türk Eğitim Sisteminin Genel Yapısı ve Özellikleri
Eğitim Bilimine Giriş, Genç, S. Z., Şahin, Ç., Editör, Paradigma Akademi, Ankara, ss.198-226, 2013