Makaleler
38
Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (25)
3. Investigation of Teachers' Perceptions on Organizational Creativity
International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.15, sa.3, ss.1-18, 2024 (Hakemli Dergi)
4. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kaynaştırma Uygulamalarındaki Sorunlara İlişkin Görüşleri
International Journal of Innovative Approaches in Social Sciences
, cilt.8, sa.3, ss.100-120, 2024 (Hakemli Dergi)
5. Türkiye’de Covid-19 ile İlgili Eğitim Alanında Yapılan Araştırmaların Sistematik Bir İncelemesi: DergiPark Örneği
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.235-251, 2024 (Hakemli Dergi)
6. İlkokul ve Ortaokullarda Çalışan Öğretmenlerin Örgütsel Adalet ve Örgütsel Sessizlik Algıları Arasındaki İlişki
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.1-24, 2024 (Hakemli Dergi)
8. School Administrators Perceptions of Competency in Managing Change
International Journal of Innovative Approaches in Education
, cilt.8, sa.1, ss.70-85, 2024 (Hakemli Dergi)
9. Okul Yöneticilerinin Teknolojik Liderlik Öz Yeterlik Algıları
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.4, ss.2125-2141, 2023 (Hakemli Dergi)
12. Occupational Cynicism According to the Opinions of Teachers
International Journal of Innovative Approaches in Education
, cilt.6, sa.3, ss.157-172, 2022 (Hakemli Dergi)
15. Ortaöğretim Kurumlarında Görülen Bilgi İfşası (Whistleblowing) ve İş Doyumu Arasındaki İlişki
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.12, sa.1, ss.93-122, 2022 (Hakemli Dergi)
19. Mesleki Eğitim Merkezlerinde Görev Yapan Öğretmenlerin İş Doyumlarına İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi / Investigation of Teachers Job Satisfaction Working in Vocational Training Centers According to Various Variables
Kalem Uluslararasi Egitim ve Insan Bilimleri Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.485-508, 2020 (Hakemli Dergi)
22. 444 SİSTEM DEĞİŞİKLİĞİ SONRASI 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YAŞADIĞI SORUNLARA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.288-299, 2019 (Hakemli Dergi)
23. The Relationship between Teachers Attitudes of Education Technologies and Principles Technology Leadership Roles
The International Journal of Human and Behavioral Science
, cilt.5, sa.2, ss.73-82, 2019 (Hakemli Dergi)
24. Teacher Concerns towards the Fatih Project in Education
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.17, sa.4, ss.42-53, 2018 (Hakemli Dergi)
27. Akademisyenlerin Algıladıkları Yıldırma (Mobbing) Davranışları İle Yöneticilerin Liderlik Davranışları Arasındaki İlişki
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.22, ss.86-100, 2017 (Hakemli Dergi)
29. Emotion Management Behaviors of Administrators in Terms of Management Processes
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.9, sa.2, ss.292-309, 2017 (Hakemli Dergi)
30. Lisansüstü Eğitimde Kayıt ve Devam Sorunları
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.25, ss.165-178, 2016 (Hakemli Dergi)
31. Öğretim Elemanlarının Örgütsel Sosyalleşme Düzeylerine İlişkin Algılarının İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.343-358, 2016 (Hakemli Dergi)
32. İDARİ PERSONELİN DUYGUSAL İKLİME YÖNELİK ALGILARI ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1-17, 2016 (Hakemli Dergi)
35. Yönetim Süreçleri Açısından Yöneticilerin Duygu Yönetimi Davranışları Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.33, ss.81-94, 2012 (Hakemli Dergi)
36. Öğretmen Adaylarının Kişisel Gelişime Yönelik Algıları ve Kişisel Gelişim Çabaları
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.233-246, 2012 (Hakemli Dergi)
37. Çalışma Yaşamında Duygular ve Yönetimi: Kavramsal Bir İnceleme
Eğitimde Politika Analizi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.3-25, 2012 (Hakemli Dergi)
38. The Status of Research in Educational Administration: An Analysis of Educational Administration Journals, 1999-2007
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.10, sa.39, ss.59-77, 2010 (SSCI, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
49
1. Eğı̇tı̇m Fakültesı̇ Öğretı̇m Elemanlarının ve Öğrencı̇lerı̇nı̇n Yenı̇ Öğretmenlı̇k Meslek Kanununa İlı̇şkı̇n Görüşleri
7. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Aralık 2024, ss.42-43, (Özet Bildiri)
2. Sığınmacı ve Mülteci Öğrencilerinin Okula Uyum Sürecinde Okul Yöneticilerinin Kapsayıcı Okul Kültürü Oluşturma Deneyimleri
17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2024, ss.175-177, (Özet Bildiri)
3. Öğretmenlik kariyer basamakları sınavı ve lisansüstü eğitim ikilemi
17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2024, ss.110, (Özet Bildiri)
17. Teachers Opinions Regarding The Regulation of Practices Related to Academic Incentives
THE SECOND INTERNATIONAL SYMPOSIUM on SOCIALSCIENCES EDUCATION, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.389-395, (Tam Metin Bildiri)
22. Willingness of Teachers to Continue Ph.D Education
XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Kosova, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.87, (Özet Bildiri)
23. Opinions Of Ph.D Students Towards The Academic Counseling Process
XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Kosova, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.101, (Özet Bildiri)
25. 4 4 4 Sistem Değişikliği Sonrası 5. Sınıf Öğrencilerinin Yaşadığı Sorunların Öğrenci, Öğretmen ve Veli Boyutunda İncelenmesi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.326-336, (Tam Metin Bildiri)
28. Araştırma Görevlilerinin Bilimsel Araştırma Sürecine Yönelik Görüşleri
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.299, (Özet Bildiri)
29. Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Algıları
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.250, (Özet Bildiri)
31. SINIF YÖNETİMİNDE OLUMLU OLUMSUZ ÖĞRETMENİMAJLARI
VII. International Congress on Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
32. ÖĞRETMEN ADAYLARININ LİDER ÖĞRETMEN ALGILARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
VII. International Congress on Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
34. OKUL MÜDÜRLERİNİN DUYGU YÖNETİMİ DAVRANIŞLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
38. ÇALIŞMA YAŞAMINDA YÖNETİCİLERİN DUYGU YÖNETİMİ YETERLİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
39. Eğitim Kurumlarında Halkla İlişkiler Uygulamalarına Yönelik Okul Yöneticilerinin Görüşleri
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
40. YÖNETİM SÜREÇLERİ AÇISINDAN YÖNETİCİLERİN DUYGU YÖNETİMİ DAVRANIŞLARI
NEW TRENDS IN HIGHER EDUCATION: KEEPING UP WITH THE CHANGE, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
41. Değer ve Eğitimi Sorunsalı Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Durum Tespiti
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
42. Üniversite ve Eğitim Fakültesi Yönetimlerine İlişkin Bir Profil Çalışması
8.Ulusal Eğitim Yönerimi Kongresi, Marmara Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
43. Lisansüstü Eğitimde Kayıt Ve Devam Sorunları
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Marmara Üniversitesi, İstanbul., Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
44. Eğitim Yönetimi ve Denetimi Alandaki Araştırma Görevlilerine Yönelik Bir Profil Çalışması
V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
45. Öğretim Elemanlarının Kişisel Gelişim Çabaları ve Öğrencilerin Kişisel Gelişimlerine Katkıları
6. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 16 - 17 Nisan 2011, (Özet Bildiri)
46. Öğretim Elemanlarının Performanslarının Değerlendirilmesinde Özdeğerlendirmenin Kullanılabilirliği
IV. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
47. The Status of Research in Educational Administration An Analysis of Educational Administration Journals 1999 2007
Educational Leadership Conference, 12 - 14 Kasım 2008, (Özet Bildiri)
48. Sınıf Öğretmeni Adayı Öğrencilerin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, ss.481-484, (Tam Metin Bildiri)
49. Dünyada Eğitim Yönetiminin Geleceği Eğitim Yönetimi Dergilerindeki Yönelimler
III. Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2008, (Özet Bildiri)
Kitaplar
19
2. Negatif Örgütsel Düşüncenin Pozitif Örgütsel Düşünceye Dönüşümü
EĞİTİMDE POZİTİF ÖRGÜTSEL DÜŞÜNCE, YILDIZ KAYA, TÖSTEN RASİM, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.270-289, 2024
3. Negatif Örgütsel Düşüncenin Pozitif Örgütsel Düşünceye Dönüşümü
Eğitimde Pozitif Örgütsel Düşünce, Yıldız, Kaya, Tösten, Rasim, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.269-289, 2023
5. Covid-19 Salgınının Türk Eğitim Sistemine Yansımaları
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2021
6. Etik Bir Lider ve Model Olarak Öğretmen ve Okul Müdürü
Eğitimde Ahlak ve Etik, Gürkan Ergen, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.89-103, 2021
8. Salgın Sürecinde Ortaöğretim
Covid-19 Salgınının Türk Eğitim Sistemine Yansımaları, Çoruk, Adil, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.47-60, 2021
9. Sağlık Yönetiminde Duygular
Eğitim Kurumlarında Sağlık Yönetimi, Erçetin, Şefika Şule; Potas, Nihan., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.171-182, 2021
10. Öğretimsel Liderlik
Liderlik Tarzları. Çağdaş Yönetim Yaklaşımıyla İnsan Sanatında Ustalaşma, Uysal, H. Tezcan, Aksoy, C. ve Yılmaz, F., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.197-210, 2020
11. Çalışma Hayatında Duygu Yönetimi
Çalışma Hayatında Duygular, Cenk AKSOY, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.27-42, 2020
13. Duygu Yönetimi (Eğitimi)
Değişen Değerler ve Yeni Eğitim Paradigması, Genç, Salih Zeki, Editör, Pegem, Ankara, ss.127-146, 2017
14. Opinions of the Advisors towards the Counseling Process in the Post-graduate Education
Research on Education, Hasan Arslan,Carmen Sonia Duse,Mehmet Ali Icbay, Editör, International Association of Social Science Research, Bialystok, ss.194-201, 2017
15. Türk Eğitim Sisteminin Genel Yapısı ve Özellikleri
Eğitim Bilimine Giriş, SALİH ZEKİ GENÇ, ÇAVUŞ ŞAHİN, Editör, Paradigma Akademi, ss.198-225, 2016
16. Etkili İletişimde Sihirli Anahtar: Empati
Etkili İletişim, Bülent Güven, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.109-123, 2016
17. Okul Veli ve Çevre İlişkilerinin Yönetimi
Sınıf Yönetimi, Arslan, H., Editör, Paradigma Akademi Yayınları, Çanakkale, ss.120-135, 2014
18. Etkili İletişimde Sihirli Anahtar: Empati
Etkili İletişim, Güven B., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.109-123, 2013
19. Türk Eğitim Sisteminin Genel Yapısı ve Özellikleri
Eğitim Bilimine Giriş, Genç, S. Z., Şahin, Ç., Editör, Paradigma Akademi, Ankara, ss.198-226, 2013