Yayınlar & Eserler

Makaleler 38
Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (25)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 49

3. Öğretmenlik kariyer basamakları sınavı ve lisansüstü eğitim ikilemi

17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2024, ss.110, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Covid-19 Salgını Sürecinde Eğitim Bilimleri Alanında Yazılan Makalelere Yönelik Bir İçerik Analizi (2020-2023)

İkinci Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

5. Türkiye’de Okul Binaları ve Mekânsal Kalitelerine İlişkin Yapılan Çalışmaların İncelenmesi

İkinci Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

6. Okul Yöneticilerinin Otantik Liderlik Davranışları İle Öğretmenlerin Örgütsel Sinizm Algıları Arasındaki İlişki

İkinci Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

7. Türkiye’de 2013–2023 Yılları Arasında Eğitim Alanında Pozitif Psikolojik Sermaye İle İlgili Yapılan Çalışmaların Analizi

İkinci Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

8. Öğretmen Mesleki Gelişim Motivasyon Ölçeği Geliştirme Çalışması

Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

9. Öğretmenlerin Görüşlerine Göre Mesleki Sinizm Algıları

Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

10. Yükseköğretimde Dijital Dönüşüm Sürecine İlişkin Öğrenci Görüşleri

VIIth International EurasianEducational Research Congress ONLINE, Ankara, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.1549-1550, (Özet Bildiri)

11. 11. Kalkınma Planında Yükseköğretime İlişkin Hedeflerin 2023 Eğitim Vizyon Belgesi Kapsamında Değerlendirilmesi

4. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı (IHEC 2019), Çanakkale, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019, ss.9-20, (Tam Metin Bildiri)

12. Eğitim Bilimleri Enstitüsü Öğrenci Profili (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği)

4. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı (IHEC 2019), Çanakkale, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019, ss.21-31, (Tam Metin Bildiri)

13. REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ANABİLİM DALI ÖĞRENCİLERİNİN ETNOKÜLTÜREL EMPATİ DÜZEYLERİ

XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1452-1461, (Tam Metin Bildiri)

14. AKADEMİSYENLERİN BOŞ ZAMAN DEĞERLENDİRME ALIŞKANLIKLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1443-1451, (Tam Metin Bildiri)

15. Lise Öğrencilerinin Gözünden Lider Öğretmen Davranışları

XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.104, (Özet Bildiri)

16. Teacher Opinons Toward Professional Development Process

THE SECOND INTERNATIONAL SYMPOSIUM on SOCIALSCIENCES EDUCATION, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.400-409, (Tam Metin Bildiri)

17. Teachers Opinions Regarding The Regulation of Practices Related to Academic Incentives

THE SECOND INTERNATIONAL SYMPOSIUM on SOCIALSCIENCES EDUCATION, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.389-395, (Tam Metin Bildiri)

18. Okul Yöneticilerinin ve Öğretmenlerin Yenilenen Eğitim Binalarının Öğrenci ve Öğretmen Davranışlarına Olan Etkisi Hakkındaki Görüşleri

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2018, ss.1192-1202, (Tam Metin Bildiri)

19. SCHOOL ADMINISTRATORS AND TEACHERS ’ ATTITUDES TO ORGANIZATIONAL CHANGE IN THE MINISTRY OF NATIONAL EDUCATION (EXAMPLE OF KIRKAĞAÇ DISTRICT OF MANİSA)

VIII. International Congress on Research inEducation, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.314-321, (Tam Metin Bildiri)

20. Öğretmenlerin Mesleki Gelişim Sürecine Yönelik Etkinliklerin Planlanmasına İlişkin Görüşleri

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

21. Okulda halkla ilişkiler süreci: Bir ölçek geliştirme çalışması

13. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.214-216, (Özet Bildiri)

22. Willingness of Teachers to Continue Ph.D Education

XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Kosova, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.87, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

23. Opinions Of Ph.D Students Towards The Academic Counseling Process

XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Kosova, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.101, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

24. OKULLARDA HALKLA İLİŞKİLERİN ÖRGÜTLENMESİNE YÖNELİK BİR MODEL ÖNERİSİ

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.1185-1191, (Tam Metin Bildiri)

25. 4 4 4 Sistem Değişikliği Sonrası 5. Sınıf Öğrencilerinin Yaşadığı Sorunların Öğrenci, Öğretmen ve Veli Boyutunda İncelenmesi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.326-336, (Tam Metin Bildiri)

26. Öğretmenlerin Moral Düzeylerine İlişkin Görüşleri

ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, BANDIRMA / BALIKESİR, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

27. ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİJİTAL VATANDAŞLIK ALGILARI

The Ninth International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

28. Araştırma Görevlilerinin Bilimsel Araştırma Sürecine Yönelik Görüşleri

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.299, (Özet Bildiri)

29. Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Algıları

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.250, (Özet Bildiri)

30. ARAŞTIRMA GÖREVLİLERİNİN BİLİMSEL ARAŞTIRMA SÜRECİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

The Ninth International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

31. SINIF YÖNETİMİNDE OLUMLU OLUMSUZ ÖĞRETMENİMAJLARI

VII. International Congress on Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

32. ÖĞRETMEN ADAYLARININ LİDER ÖĞRETMEN ALGILARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

VII. International Congress on Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

33. ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN MEDYA OKURYAZARLIĞINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ (MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ÖRNEĞİ)

VII. International Congress on Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

34. OKUL MÜDÜRLERİNİN DUYGU YÖNETİMİ DAVRANIŞLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

36. MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM MEZUNLARININ ÜNİVERSİTEYE DEVAM ETMEDE YAŞADIKLARI MOTİVASYON SORUNLARI

INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON POST-SECONDARY VOCATIONAL EDUCATION AND TRAINING, Çorum, Türkiye, 12 - 15 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

37. 12 YILLIK ZORUNLU EĞİTİMİN MESLEKİ EĞİTİMİN NİTELİĞİNE ETKİLERİ ÜZERİNE PAYDAŞ GÖRÜŞLERİ

INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON POST-SECONDARY VOCATIONAL EDUCATION AND TRAINING, Çorum, Türkiye, 12 - 15 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

38. ÇALIŞMA YAŞAMINDA YÖNETİCİLERİN DUYGU YÖNETİMİ YETERLİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

39. Eğitim Kurumlarında Halkla İlişkiler Uygulamalarına Yönelik Okul Yöneticilerinin Görüşleri

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

40. YÖNETİM SÜREÇLERİ AÇISINDAN YÖNETİCİLERİN DUYGU YÖNETİMİ DAVRANIŞLARI

NEW TRENDS IN HIGHER EDUCATION: KEEPING UP WITH THE CHANGE, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

41. Değer ve Eğitimi Sorunsalı Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Durum Tespiti

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

42. Üniversite ve Eğitim Fakültesi Yönetimlerine İlişkin Bir Profil Çalışması

8.Ulusal Eğitim Yönerimi Kongresi, Marmara Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

43. Lisansüstü Eğitimde Kayıt Ve Devam Sorunları

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Marmara Üniversitesi, İstanbul., Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

48. Sınıf Öğretmeni Adayı Öğrencilerin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları

VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, ss.481-484, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 19

1. Management, Leadership, and Governance in Early Childhood Education (Turkey)

Early Childhood Education, ERYAMAN MUSTAFA YUNUS, Editör, Bloomsbury Publishing, ss.1-6, 2024

2. Negatif Örgütsel Düşüncenin Pozitif Örgütsel Düşünceye Dönüşümü

EĞİTİMDE POZİTİF ÖRGÜTSEL DÜŞÜNCE, YILDIZ KAYA, TÖSTEN RASİM, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.270-289, 2024

3. Negatif Örgütsel Düşüncenin Pozitif Örgütsel Düşünceye Dönüşümü

Eğitimde Pozitif Örgütsel Düşünce, Yıldız, Kaya, Tösten, Rasim, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.269-289, 2023

4. Yeşil Dönüştürücü Liderlik

Liderlikte Mükemmellik Arayışı 2023, Kıral, Erkan, Ulutaş, Mehmet, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.70-81, 2023

6. Etik Bir Lider ve Model Olarak Öğretmen ve Okul Müdürü

Eğitimde Ahlak ve Etik, Gürkan Ergen, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.89-103, 2021

7. Salgın Sürecinde Temel Eğitim

Covid-19 Salgınının Türk Eğitim Sistemine Yansımaları, Çoruk, Adil, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.29-46, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

8. Salgın Sürecinde Ortaöğretim

Covid-19 Salgınının Türk Eğitim Sistemine Yansımaları, Çoruk, Adil, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.47-60, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

9. Sağlık Yönetiminde Duygular

Eğitim Kurumlarında Sağlık Yönetimi, Erçetin, Şefika Şule; Potas, Nihan., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.171-182, 2021

10. Öğretimsel Liderlik

Liderlik Tarzları. Çağdaş Yönetim Yaklaşımıyla İnsan Sanatında Ustalaşma, Uysal, H. Tezcan, Aksoy, C. ve Yılmaz, F., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.197-210, 2020

11. Çalışma Hayatında Duygu Yönetimi

Çalışma Hayatında Duygular, Cenk AKSOY, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.27-42, 2020

12. ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ GELİŞİM SÜRECİNE YÖNELİK ETKİNLİKLERİN PLANLANMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

EĞİTİM YÖNETİMİ ARAŞTIRMALARI, Celal Teyyar Uğurlu, Kadir Beycioğlu, Serkan Koşar, Hilal Kahraman, Fatma Köybaşı Şemin, Editör, Cumhuriyet Üniversitesi Yayıncılık, Sivas, ss.390-403, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

13. Duygu Yönetimi (Eğitimi)

Değişen Değerler ve Yeni Eğitim Paradigması, Genç, Salih Zeki, Editör, Pegem, Ankara, ss.127-146, 2017

14. Opinions of the Advisors towards the Counseling Process in the Post-graduate Education

Research on Education, Hasan Arslan,Carmen Sonia Duse,Mehmet Ali Icbay, Editör, International Association of Social Science Research, Bialystok, ss.194-201, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

15. Türk Eğitim Sisteminin Genel Yapısı ve Özellikleri

Eğitim Bilimine Giriş, SALİH ZEKİ GENÇ, ÇAVUŞ ŞAHİN, Editör, Paradigma Akademi, ss.198-225, 2016

16. Etkili İletişimde Sihirli Anahtar: Empati

Etkili İletişim, Bülent Güven, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.109-123, 2016

17. Okul Veli ve Çevre İlişkilerinin Yönetimi

Sınıf Yönetimi, Arslan, H., Editör, Paradigma Akademi Yayınları, Çanakkale, ss.120-135, 2014

18. Etkili İletişimde Sihirli Anahtar: Empati

Etkili İletişim, Güven B., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.109-123, 2013

19. Türk Eğitim Sisteminin Genel Yapısı ve Özellikleri

Eğitim Bilimine Giriş, Genç, S. Z., Şahin, Ç., Editör, Paradigma Akademi, Ankara, ss.198-226, 2013
Metrikler

Yayın

130

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

17

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

16

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

48

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

113

Proje

1

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları