Yayınlar & Eserler

Makaleler 45
Tümü (45)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (3)
Scopus (3)
TRDizin (17)
Diğer Yayınlar (25)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 50

1. Development Of Primary School Transition Skills Competency Scale: Validity And Reliability Studies

Iclel Conferences, Budapest, Macaristan, 9 - 11 Temmuz 2024, (Tam Metin Bildiri)

3. OPINIONS OF CLASSROOM TEACHERS ON PROJECT-BASED TEACHING

18 th INTERNATIONAL CONGRESS ON RESEARCH ON EDUCATION (ULEAD Congress), Çanakkale, Türkiye, 27 Eylül 2024, (Tam Metin Bildiri)

4. Sınıf Öğretmenlerinin Oyun ve Eğitsel Oyun Tekniklerine İlişkin Görüşleri

VI. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 16 Haziran 2022, cilt.1, ss.88-111, (Tam Metin Bildiri)

5. Yerel Yönetimler İçin Alternatif Gelişim Kaynağı: Yerel Okuryazarlık

I. Uluslararası Örgütlerin Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

7. İlkokul Dönemine Hazırbulunuşluk Konusunda Gerçekleştirilen Lisansüstü Eğitim Tezlerine Yönelik Bir İnceleme

XIII: Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020, cilt.1, ss.79, (Özet Bildiri)

8. İlkokullarda Gerçekleştirilen Öğrenci Kulübü Ve Toplum Hizmeti Çalışmalarına İlişkin Öğretmen Görüşleri

ııı.Uluslararası Farkındalık Konferansı, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2019, cilt.1, ss.529-552, (Tam Metin Bildiri)

12. Fen Bilgisi Dersi Kapsamında Gerçekleştirilen Lisansüstü Eğitim Tezlerine İlişkin Bir İnceleme

ulead 2019, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, cilt.1, ss.414-428, (Tam Metin Bildiri)

14. 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Vatanseverlik Değerine İlişkin Öğrencilerin Oluşturduğu Metaforların İncelenmesi

Resscongress2019, Nevşehir, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2019, cilt.1, ss.1104-1111, (Tam Metin Bildiri)

15. 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Yardımseverlik Değerine İlişkin Öğrencilerin Oluşturduğu Metaforların İncelenmesi

Resscongress2019, Nevşehir, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2019, cilt.1, ss.1118-1127, (Tam Metin Bildiri)

17. Yerel Okuryazarlık Kavramı Konusunda Sınıf ÖğretmenlerininGörüşleri (Çanakkale ili örneği)

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.667-684, (Tam Metin Bildiri)

18. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK ÇOCUK KİTAPLARININ İÇ VE DIŞ YAPISALÖZELLİKLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.633-638, (Tam Metin Bildiri)

19. İlkokul Sosyal Bilgiler Dersi Kapsamında 4.Sınıf ÖğrencilerininYerel Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi (Çanakkale ili örneği)

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.649-666, (Tam Metin Bildiri)

20. Milli Eğitim Şuralarında İlköğretime İlişkin Alınan Kararların İncelenmesi

27. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1539-1548, (Tam Metin Bildiri)

21. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Alternatif Bir Yaklaşım: Yerel Okuryazarlık

27. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1549-1554, (Tam Metin Bildiri)

22. Yaşamboyu Eğitim Kapsamında Çanakkale BoğazıTemizliğine Duyarlılık Konusunda Önerilen FOKUS Programı

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.728-732, (Tam Metin Bildiri)

23. Kalkınma Planlarında Temel Eğitime Yönelik AlınanKararların İncelenmesi

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.751-756, (Tam Metin Bildiri)

24. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK ÇOCUK EDEBİYATI ESERLERİNİNARKADAŞLIK DEĞERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ

Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, cilt.1, ss.189, (Özet Bildiri)

26. İlköğretim Görsel Sanatlar Dersi Kapsamında Gerçekleştirilen Araştırmalara İlişkin Bir İnceleme

International Rating Academy Congress: QUEST FOR BEAUTY IN SCIENCE, CULTURE AND ARTS, Çanakkale, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.257-271, (Tam Metin Bildiri)

27. 2009 YILI HAYAT BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ 2017 YILI HAYAT BİLGİSİ DERSİ PROGRAM TASLAĞI İLE KARŞILAŞTIRILMASI

7.Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.214, (Özet Bildiri)

28. İLKOKUL SOSYAL BİLGİLER DERSİ (4. ve 5. SINIF) KAPSAMINDA GERÇEKLEŞTİRİLEN ARAŞTIRMALAR ÜZERİNE BİR İNCELEME

7. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.206, (Özet Bildiri)

29. İLKOKUL MATEMATİK DERSİNE YÖNELİK GERÇEKLEŞTİRİLEN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM TEZ ÇALIŞMALARI VE YAYINLARINA İLİŞKİN BİR İNCELEME

7.ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.45, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

31. Hayat Bilgisi Dersi Kapsamında Gerçekleştirilen Araştırmalara İlişkin Bir İnceleme

15.ULUSLARARASI, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.972-992, (Tam Metin Bildiri)

32. Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarında Yer Alan Değerler Eğitimi Uygulamalarına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin Belirlenmesi

15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.191-204, (Tam Metin Bildiri)

33. Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokuma Yazmaya Hazırlık Sürecine İlişkin Görüşleri

15.uluslararası sınıf öğretmenliği eğitimi sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.1064-1077, (Tam Metin Bildiri)

34. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme ve Öğretme Kavramlarına İlişkin Görüşleri

VI.ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ "Eğitimde Kalite Güvencesi:Politikalar ve Yaklaşımlar", Rize, Türkiye, 13 - 15 Aralık 2016, ss.163, (Özet Bildiri)

35. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değerler Eğitimi Konusundaki Görüşleri Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği

VIII.INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH "Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.106-120, (Tam Metin Bildiri)

36. Öğretmen adaylarının şiddet algılarını belirleme çalışması

VII. Avrupa Sosyal ve Davranış Bilimler Araştırmaları Konferansı, BÜKREŞ, Romanya, 11 - 13 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)

37. sınıf Öğretmeni Adaylarının Risk Kavramına Bakış açıları ve Risk Algılarının İncelenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

38. ”Farklılık kavramına ilişkin oluşturulan metaforların hermeneutik yaklaşımla incelenmesi

III. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 4 - 07 Mayıs 2011, cilt.1, ss.581-604, (Tam Metin Bildiri)

39. Difficulties Came Across by Classroom Teachers in Performing in-School/Outschool Activities in The Process of Learning/Teaching In The Elementary Social Sciences Course.

The Second International Congress of Educational Research ”Social Entrepreneurship Democratic Participation and Educational Research”, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

40. Öğrencilerin Hayat Bilgisi Dersinde Demokrasi Kavramı ile İlgili Oluşturdukları Metaforların İncelenmesi.

International Symposium on Democracy and Democracy Education in Europe., Çanakkale, Türkiye, 11 - 12 Haziran 2009, ss.64-80, (Tam Metin Bildiri)

41. İlkokuma Yazma Öğretiminde Başarıyı arttırma Programının Etkililiği Model OYÖBA

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)

42. Examining the Metaphors Students Construct ın Life Sciences Lessons.

The First International Congress of Educational Researh, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.1-18, (Tam Metin Bildiri)

43. The effects of educational computer games on students' attitudes towards mathematics course and educational computer games

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.145-149, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

44. Sınıf Öğretmenlerinin Kullandıkları Ölçme Değerlendirme Yöntemleri

16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.3, ss.504-509, (Tam Metin Bildiri)

46. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilgisayar ve İnternet Kullanma Düzeylerinin İncelenmesi

Uluslararası I.Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1340-1351, (Tam Metin Bildiri)

47. Sınıf Öğretmeni adaylarının Bilgisayar ve İnternet Kullanma Düzeylerinin İncelenmesi Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği

. Uluslarası bilgisayar ve Öğretim teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)

48. İlköğretim Bölümü öğretmen Adaylarının Profilini Belirleme Çalışması çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği

VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, (Tam Metin Bildiri)

49. İlköğretim Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Oluşturdukları Metaforlara İlişkin İnceleme

XV. Ulusal eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

50. İlköğretim Birinci Basamak 4. ve 5. Sınıf Fen Bilgisi Derslerinde SınıfÖğretmenlerinin Deney Yöntemini Kullanma Durumları

Yeni Binyılın BasındaTürkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 07 Eylül 2001, cilt.1, ss.66-72, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 16

1. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİMDE YAPAY ZEKA VE TEKNOLOJİ KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

TÜRKÇE EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI VII, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publication, Çanakkale, ss.153-168, 2024

2. İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN SES TEMELLİ CÜMLE YÖNTEMİNE İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ (ERGENE ÖRNEĞİ)

Türkçe Eğitimi Araştırmaları VII, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publication, Çanakkale, ss.137-152, 2024

3. Okul Öncesi Eğitimden İlkokula Geçiş Konusunda Temel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleri

Temel Eğitimde Güncel Araştırmalar (Nitel Çalışma Örnekleri, Güven Bülent, Kırat Emel, Editör, Holistence Publication, Çanakkale, ss.37-59, 2022

4. İLKOKUL 4. SINIF MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ

Temel Eğitimde Güncel Araştırmalar (Nitel Çalışma Örnekleri), Güven Bülent, Kırat Emel, Editör, Holistence Publication, Çanakkale, ss.5-29, 2022

5. Temel Eğitim Kurumlarında İletişim

Eğitim Kurumlarında Örgütsel Davranış Konuları 1, Güven Sibel, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.117-140, 2022

6. Okullarda Etik Kurullar

Eğitimde Ahlak ve Etik, Erdem Ali Rıza, Şimşek Selçuk, Editör, Eğiten, Ankara, ss.113-142, 2022

7. Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf İçi İletişim Becerileri Üzerine Görüşler

Temel Eğitimde Güncel Araştırmalar (Nitel Çalışma Örnekleri), Güven Bülent, Kırat Emel, Editör, Holistence Publication, Çanakkale, ss.65-79, 2022

8. Yerel Okuryazarlık

Pegem Akademi, Ankara, 2019

9. Öğretimi Planlama

Öğretim İlke ve Yöntemleri Etkinlik ve Plan Örnekleriyle Zenginleştirilmiş, Sibel Dal, Mücahit Köse, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, 2017

10. Eğitimin Ekonomik Temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, KIRMIZI FATMA SUSAR, DUBAN NİL, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.203-232, 2017

14. Halkla İlişkiler ve İletişim Becerileri

2016 MEB EĞİTİM KURUMLARI MÜDÜR YARDIMCILIĞI VE MÜDÜR BAŞYARDIMCILIĞI SINAVINA HAZIRLIK KİTABI, Süleyman Karacelil, Editör, YEDİ İKLİM EĞİTİM BİLGİSAYAR YAYINCILIK, Ankara, ss.513-539, 2016

15. Temel Kavramlar

Öğretim İlke ve Yöntemleri, şeref tan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.2-26, 2016

16. YÖNETİMDE İNSAN İLİŞKİLERİ

2016 MEB EĞİTİM KURUMLARIMÜDÜR YARDIMCILIĞI VE MÜDÜRBAŞYARDIMCILIĞI SINAVLARINA HAZIRLIK, SÜLEYMAN KARACELİL, Editör, YEDİ İKLİM EĞİTİM BİLGİSAYAR YAYINCILIK, Ankara, ss.563-582, 2016
Metrikler

Yayın

146

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

39

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

42

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

1118

H-İndeks (Scholar)

17

Atıf (TrDizin)

54

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

2

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

187

Proje

9

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları