Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Ev Ödevi Tekniğine İlişkin Karşılaştırmalı Bir İnceleme

VI. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 16 Haziran 2022, cilt.1, ss.77-87

Sınıf Öğretmenlerinin Oyun ve Eğitsel Oyun Tekniklerine İlişkin Görüşleri

VI. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 16 Haziran 2022, cilt.1, ss.88-111

Yerel Yönetimler İçin Alternatif Gelişim Kaynağı: Yerel Okuryazarlık

I. Uluslararası Örgütlerin Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Kasım 2020

İlkokul Dönemine Hazırbulunuşluk Konusunda Gerçekleştirilen Lisansüstü Eğitim Tezlerine Yönelik Bir İnceleme

XIII: Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020, cilt.1, ss.79

İlkokullarda Gerçekleştirilen Öğrenci Kulübü Ve Toplum Hizmeti Çalışmalarına İlişkin Öğretmen Görüşleri

ııı.Uluslararası Farkındalık Konferansı, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2019, cilt.1, ss.529-552

İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK ÇOCUK KİTAPLARININ İÇ VE DIŞ YAPISALÖZELLİKLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.633-638

Yerel Okuryazarlık Kavramı Konusunda Sınıf ÖğretmenlerininGörüşleri (Çanakkale ili örneği)

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.667-684

Milli Eğitim Şuralarında İlköğretime İlişkin Alınan Kararların İncelenmesi

27. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1539-1548

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Alternatif Bir Yaklaşım: Yerel Okuryazarlık

27. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1549-1554

Yaşamboyu Eğitim Kapsamında Çanakkale BoğazıTemizliğine Duyarlılık Konusunda Önerilen FOKUS Programı

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.728-732

Kalkınma Planlarında Temel Eğitime Yönelik AlınanKararların İncelenmesi

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.751-756

İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK ÇOCUK EDEBİYATI ESERLERİNİNARKADAŞLIK DEĞERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ

Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, cilt.1, ss.189

İlköğretim Görsel Sanatlar Dersi Kapsamında Gerçekleştirilen Araştırmalara İlişkin Bir İnceleme

International Rating Academy Congress: QUEST FOR BEAUTY IN SCIENCE, CULTURE AND ARTS, Çanakkale, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.257-271

İLKOKUL SOSYAL BİLGİLER DERSİ (4. ve 5. SINIF) KAPSAMINDA GERÇEKLEŞTİRİLEN ARAŞTIRMALAR ÜZERİNE BİR İNCELEME

7. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.206

2009 YILI HAYAT BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ 2017 YILI HAYAT BİLGİSİ DERSİ PROGRAM TASLAĞI İLE KARŞILAŞTIRILMASI

7.Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.214

Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokuma Yazmaya Hazırlık Sürecine İlişkin Görüşleri

15.uluslararası sınıf öğretmenliği eğitimi sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.1064-1077

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme ve Öğretme Kavramlarına İlişkin Görüşleri

VI.ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ "Eğitimde Kalite Güvencesi:Politikalar ve Yaklaşımlar", Rize, Türkiye, 13 - 15 Aralık 2016, ss.163

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değerler Eğitimi Konusundaki Görüşleri Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği

VIII.INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH "Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.106-120

Öğretmen adaylarının şiddet algılarını belirleme çalışması

VII. Avrupa Sosyal ve Davranış Bilimler Araştırmaları Konferansı, BÜKREŞ, Romanya, 11 - 13 Haziran 2015

sınıf Öğretmeni Adaylarının Risk Kavramına Bakış açıları ve Risk Algılarının İncelenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012

”Farklılık kavramına ilişkin oluşturulan metaforların hermeneutik yaklaşımla incelenmesi

III. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 4 - 07 Mayıs 2011, cilt.1, ss.581-604

Difficulties Came Across by Classroom Teachers in Performing in-School/Outschool Activities in The Process of Learning/Teaching In The Elementary Social Sciences Course.

The Second International Congress of Educational Research ”Social Entrepreneurship Democratic Participation and Educational Research”, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010

Öğrencilerin Hayat Bilgisi Dersinde Demokrasi Kavramı ile İlgili Oluşturdukları Metaforların İncelenmesi.

International Symposium on Democracy and Democracy Education in Europe., Çanakkale, Türkiye, 11 - 12 Haziran 2009, ss.64-80

İlkokuma Yazma Öğretiminde Başarıyı arttırma Programının Etkililiği Model OYÖBA

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009

Examining the Metaphors Students Construct ın Life Sciences Lessons.

The First International Congress of Educational Researh, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.1-18

Sınıf Öğretmenlerinin Kullandıkları Ölçme Değerlendirme Yöntemleri

16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.3, ss.504-509

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilgisayar ve İnternet Kullanma Düzeylerinin İncelenmesi

Uluslararası I.Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1340-1351

İlköğretim Birinci Basamak 4. ve 5. Sınıf Fen Bilgisi Derslerinde SınıfÖğretmenlerinin Deney Yöntemini Kullanma Durumları

Yeni Binyılın BasındaTürkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 07 Eylül 2001, cilt.1, ss.66-72

Kitap & Kitap Bölümleri

Okullarda Etik Kurullar

Eğitimde Ahlak ve Etik, Erdem Ali Rıza, Şimşek Selçuk, Editör, Eğiten, Ankara, ss.113-142, 2022

Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf İçi İletişim Becerileri Üzerine Görüşler

Temel Eğitimde Güncel Araştırmalar (Nitel Çalışma Örnekleri), Güven Bülent, Kırat Emel, Editör, Holistence Publication, Çanakkale, ss.65-79, 2022

Okul Öncesi Eğitimden İlkokula Geçiş Konusunda Temel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleri

Temel Eğitimde Güncel Araştırmalar (Nitel Çalışma Örnekleri, Güven Bülent, Kırat Emel, Editör, Holistence Publication, Çanakkale, ss.37-59, 2022

İLKOKUL 4. SINIF MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ

Temel Eğitimde Güncel Araştırmalar (Nitel Çalışma Örnekleri), Güven Bülent, Kırat Emel, Editör, Holistence Publication, Çanakkale, ss.5-29, 2022

Temel Eğitim Kurumlarında İletişim

Eğitim Kurumlarında Örgütsel Davranış Konuları 1, Güven Sibel, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.117-140, 2022

Yerel Okuryazarlık

Pegem Akademi, Ankara, 2019

Öğretimi Planlama

Öğretim İlke ve Yöntemleri Etkinlik ve Plan Örnekleriyle Zenginleştirilmiş, Sibel Dal, Mücahit Köse, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, 2017

Eğitimin Ekonomik Temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, KIRMIZI FATMA SUSAR, DUBAN NİL, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.203-232, 2017

Halkla İlişkiler ve İletişim Becerileri

2016 MEB EĞİTİM KURUMLARI MÜDÜR YARDIMCILIĞI VE MÜDÜR BAŞYARDIMCILIĞI SINAVINA HAZIRLIK KİTABI, Süleyman Karacelil, Editör, YEDİ İKLİM EĞİTİM BİLGİSAYAR YAYINCILIK, Ankara, ss.513-539, 2016

Temel Kavramlar

Öğretim İlke ve Yöntemleri, şeref tan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.2-26, 2016

YÖNETİMDE İNSAN İLİŞKİLERİ

2016 MEB EĞİTİM KURUMLARIMÜDÜR YARDIMCILIĞI VE MÜDÜRBAŞYARDIMCILIĞI SINAVLARINA HAZIRLIK, SÜLEYMAN KARACELİL, Editör, YEDİ İKLİM EĞİTİM BİLGİSAYAR YAYINCILIK, Ankara, ss.563-582, 2016

Metrikler

Yayın

130

Atıf (WoS)

26

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

38

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

5

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

24

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

10

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları