SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
EXPERIENCE, INSTRUCTION, AND SOCIAL ENVIRONMENT: FOURTH AND FIFTH GRADE STUDENTS' USE OF METAPHOR
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Opinions of Elementary Education Teachers in the Development Process of Primary School Transition Model Suggestion
International Journal of Research in Teacher Education (IJRTE)
, cilt.15, sa.4, ss.21-41, 2024 (Hakemli Dergi)
Investigation of Primary School Teachers Opinions on the Use of Augmented Reality Supported Course Materials
Base For Electronic Educational Sciences
, cilt.5, sa.2, ss.119-132, 2024 (Hakemli Dergi)
Ev Ödevi Tekniğine İlişkin Karşılaştırmalı Bir İnceleme
Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.1-11, 2024 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Covid-19 Pandemi Kavramına İlişkin Algılarının İncelenmesi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.11, sa.4, ss.1854-1874, 2021 (Hakemli Dergi)

ÖĞRETMEN ADAYLARININ COVİD-19 PANDEMİ KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARININ İNCELENMESİ
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.11, sa.4, ss.1854-1874, 2021 (Hakemli Dergi)



Öğretmen Adaylarının Çatışma Kavramına ve Öğretimde Çatışma Yönetimi Sürecine İlişkin Görüşleri
Route Educational & Social Science Journal
, cilt.8, sa.65, ss.99-114, 2021 (Hakemli Dergi)
An Alternative Source of Development for Local Governments: Local Literacy
International Journal of Education & Literacy Studies
, cilt.9, sa.1, ss.105-112, 2021 (Hakemli Dergi)

Sınıf Öğretmenlerinin Yenilenen Hayat Bilgisi Dersi Programını Uygulamaya Yönelik Öz-Yeterlik Algıları
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.61-84, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğrenme Stili Özelliklerinin Dikkate Alındığı Öğretim Etkinliklerini Uygulamanın Akademik Başarı Tutumlar ve Hatırda Tutma Düzeyi Üzerindeki Etkisi
İlköğretim Online
, cilt.8, sa.1, ss.9-23, 2009 (Hakemli Dergi)
Yeni Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Kazanımlarına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.36, sa.177, ss.153-165, 2008 (Scopus)
İlköğretim Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri Tutumları ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.35-54, 2008 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 6 7 ve 8 Sınıf Bilgisayar Dersi Programının İçeriğine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Kırgızistan Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.19, ss.175-184, 2008 (Hakemli Dergi)
Öğretimde bireysel farklılıklara bakış: bilişsel stiller.
Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.1-12, 2007 (Hakemli Dergi)
Developing Learning Style Inventory For Effective Instructional Design
Turkish Online Journal Of Educational Technology
, cilt.6, sa.2, ss.15-22, 2007 (Hakemli Dergi)
Relationships between Socio Cultural Characteristics and Cognitive Styles of Student Teachers in Turkey
International Journal of Educational Reform (IJER)
, cilt.16, sa.2, ss.218-225, 2007 (Hakemli Dergi)
Program Değerlendirme Kavramı ve Türkiye de İlköğretimde Program Değerlendirme Çalışmalarına Kuramsal Bakış
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.10, ss.141-163, 2006 (Hakemli Dergi)
Hayat Bilgisi Dersi Amaçlarının Demokratik Davranışların Kazandırılması Açısından İncelenmesi
Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.1-13, 2005 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Sınıf Öğretmenlerinin Öğretimin Bireyselleştirilmesine Yönelik Görüşleri
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.6, ss.113-124, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Yerel Yönetimler İçin Alternatif Gelişim Kaynağı: Yerel Okuryazarlık
I. Uluslararası Örgütlerin Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Kasım 2020
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK ÇOCUK EDEBİYATI ESERLERİNİNARKADAŞLIK DEĞERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, cilt.1, ss.189
2009 YILI HAYAT BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ 2017 YILI HAYAT BİLGİSİ DERSİ PROGRAM TASLAĞI İLE KARŞILAŞTIRILMASI
7.Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.214
İLKOKUL MATEMATİK DERSİNE YÖNELİK GERÇEKLEŞTİRİLEN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM TEZ ÇALIŞMALARI VE YAYINLARINA İLİŞKİN BİR İNCELEME
7.ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.45

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Empati Kavramına İlişkin Görüşleri ve Empati Kavramına Dair Oluşturdukları Metaforların İncelenmesi
ULEAD 2017 ANNUAL CONGRESS, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.212
Hayat Bilgisi Dersi Kapsamında Gerçekleştirilen Araştırmalara İlişkin Bir İnceleme
15.ULUSLARARASI, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.972-992
Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokuma Yazmaya Hazırlık Sürecine İlişkin Görüşleri
15.uluslararası sınıf öğretmenliği eğitimi sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.1064-1077
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme ve Öğretme Kavramlarına İlişkin Görüşleri
VI.ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ "Eğitimde Kalite Güvencesi:Politikalar ve Yaklaşımlar", Rize, Türkiye, 13 - 15 Aralık 2016, ss.163
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değerler Eğitimi Konusundaki Görüşleri Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği
VIII.INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH "Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.106-120
Sınıf Öğretmenlerinin Kullandıkları Ölçme Değerlendirme Yöntemleri
16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.3, ss.504-509
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stratejilerine İlişkin Bilgi Yeterlikleri İle Stratejileri Kullanma Durumlarının Belirlenmesi VI Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
VI. Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2007, ss.375-378
İlköğretim Birinci Basamak 4. ve 5. Sınıf Fen Bilgisi Derslerinde SınıfÖğretmenlerinin Deney Yöntemini Kullanma Durumları
Yeni Binyılın BasındaTürkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 07 Eylül 2001, cilt.1, ss.66-72
Kitaplar
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİMDE YAPAY ZEKA VE TEKNOLOJİ KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
TÜRKÇE EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI VII, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publication, Çanakkale, ss.153-168, 2024
İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN SES TEMELLİ CÜMLE YÖNTEMİNE İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ (ERGENE ÖRNEĞİ)
Türkçe Eğitimi Araştırmaları VII, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publication, Çanakkale, ss.137-152, 2024
Okul Öncesi Eğitimden İlkokula Geçiş Konusunda Temel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleri
Temel Eğitimde Güncel Araştırmalar (Nitel Çalışma Örnekleri, Güven Bülent, Kırat Emel, Editör, Holistence Publication, Çanakkale, ss.37-59, 2022
İLKOKUL 4. SINIF MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Temel Eğitimde Güncel Araştırmalar (Nitel Çalışma Örnekleri), Güven Bülent, Kırat Emel, Editör, Holistence Publication, Çanakkale, ss.5-29, 2022
Temel Eğitim Kurumlarında İletişim
Eğitim Kurumlarında Örgütsel Davranış Konuları 1, Güven Sibel, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.117-140, 2022
Yerel Okuryazarlık
Pegem Akademi, Ankara, 2019
Öğretimi Planlama
Öğretim İlke ve Yöntemleri Etkinlik ve Plan Örnekleriyle Zenginleştirilmiş, Sibel Dal, Mücahit Köse, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, 2017
Eğitimin Ekonomik Temelleri
Eğitim Bilimine Giriş, KIRMIZI FATMA SUSAR, DUBAN NİL, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.203-232, 2017
Çanakkale Deniz Aşıkları Projesi
Temiz Deniz Derneği Turmepa, 2016

Proje Eğitmen Rehberi
Turmepa, 2016
Halkla İlişkiler ve İletişim Becerileri
2016 MEB EĞİTİM KURUMLARI MÜDÜR YARDIMCILIĞI VE MÜDÜR BAŞYARDIMCILIĞI SINAVINA HAZIRLIK KİTABI, Süleyman Karacelil, Editör, YEDİ İKLİM EĞİTİM BİLGİSAYAR YAYINCILIK, Ankara, ss.513-539, 2016
Temel Kavramlar
Öğretim İlke ve Yöntemleri, şeref tan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.2-26, 2016
YÖNETİMDE İNSAN İLİŞKİLERİ
2016 MEB EĞİTİM KURUMLARIMÜDÜR YARDIMCILIĞI VE MÜDÜRBAŞYARDIMCILIĞI SINAVLARINA HAZIRLIK, SÜLEYMAN KARACELİL, Editör, YEDİ İKLİM EĞİTİM BİLGİSAYAR YAYINCILIK, Ankara, ss.563-582, 2016