Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Değişen ve Gelişen Küresel Yaklaşımlar Odağında Eğitim – Öğretim Platformunun Oluşturulması

3 st International Congress on Social Sciences, Innovation and Educational Technologies, Makedonya, 26 - 28 Ağustos 2022

Üniversite Öğrencilerinin Covid-19 Pandemi Sürecinde Yapmış Oldukları Sosyal ve Fiziksel Aktivitelerin Belirlenmesi

3 st International Congress on Social Sciences, Innovation and Educational Technologies, Makedonya, 26 - 28 Ağustos 2022

Öğretmen Adaylarının Eğitimde Drama Dersi Kapsamında Oluşturdukları Sosyal Girişimcilik Temalı Etkinlikleri Hazırlama Süreçlerinin İncelenmesi

6th International Symposium of Limitless Education and Research (ISLER 2022), Ankara, Türkiye, 16 Haziran 2022, ss.92-104

Göreve Yeni Başlayan Sınıf Öğretmenleri için Oryantasyon Mobil Uygulaması Geliştirilmesi

6th International Symposium of Limitless Education and Research (ISLER 2022), Türkiye, 16 - 19 Mayıs 2022

Öğretmen Adaylarının Eğitimde Drama Dersi Kapsamında Oluşturdukları Sosyal Girişimcilik Temalı Etkinliklerin İncelenmesi

6th International Symposium of Limitless Education and Research (ISLER 2022), Türkiye, 16 Haziran - 19 Mayıs 2022

Integration of Virtual Reality (VR) Technology into Vocabulary Teaching in Primary School English Lessons

12th International ELT Research Conference - ELT2022, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2022, ss.19

Professional development process in teacher training programs in the context of ethics and morality: Opinions of pre-service primary school teachers.

VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2021), Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, cilt.1, ss.252-253

Entrepreneurship in teacher education: Pre-Service teachers as social entrepreneurs

VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2021), Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, cilt.1, ss.254-255

A Sustainable Learning Approach: Design Thinking in Teacher Education

6th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL 2020, Sakarya, Türkiye, 16 - 18 Temmuz 2020

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilim ve Sanat Merkezi’ne Yönelik Analojileri

II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK), Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019

Türkiye’deki Çocuk Üniversitelerinin Eğitim Programları ve Paradigmalarının Analizi.

XII. International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.55

Dünya’daki Çocuk Üniversitelerinin İncelenmesi

XII. International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.54

Gifted Students and Project-Based Learning

XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Romanya, 5 - 07 Eylül 2018, ss.88

Üstün Yetenekli Öğrencilerin Örgün Eğitim Kurumlarında Karşılaştıkları Güçlüklere İlişkin Görüşleri

X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.802-817

Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilim ve Sanat Merkezine Devamsızlık Nedenlerine İlişkin Görüşleri

X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.786-801

Özel Yetenekli Öğrencisi Olan Sınıf Öğretmenlerinin Sahip Olması Gereken Yeterliliklere İlişkin Görüşleri

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.848

Özel Yetenekli Öğrencilerin Bilim ve Sanat Merkezinde Gerçekleştirilen Bilimsel Söyleşilere İlişkin Görüşleri

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.846

Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimine İlişkin Öz Yeterlilik Düzeylerinin İncelenmesi

International Congress on Science and Education, AFYON, Türkiye, 23 Mart 2018 - 25 Mart 2015, ss.544

Üstün Zekâlı ve Üstün Yetenekli Öğrenci Ailelerinin Çocuklarının Gelişimlerine İlişkin İhtiyaçları

International Congress on Science and Education, AFYON, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.553

Professional Identıty of Primary Teacher

XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Romanya, 5 - 07 Eylül 2018, ss.87

Öğretmen Adaylarının Öğrencilik Yaşantılarında İz Bırakan Öğelerin Öğrenme-Öğretme Süreci Kapsamında Değerlendirilmesi.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi,(ULEAD 2017 Annual congress: 7th International Conference On Research In Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2017, ss.284

Sınıf Öğretmeninin Mesleki Kimliğinin Oluşum/Yapılandırma Bağlamı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik ÇalışmalarI

4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (International EJER 2017 Congress), Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1595-1597

Sınıf Öğretmeninin Mesleki Kimliğinin Bireysel Bağlam Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.346

Bilim ve Sanat Merkezi Tanılama Sınavına Giren Öğrencilerin Tablet Sınavına İlişkin Görüşleri

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.351-352

Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Problem Çözme Düzeyleri İle İlişkisi

VIII. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016

Bilim ve Sanat Merkezi’ne Devam Eden Özel Yetenekli Öğrencilerin Proje Tabanlı Öğrenmeye Yönelik Görüşleri

15. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.371

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mesleki Kimliklerine Yönelik Görüşleri: Bir Metaforik Çalışma

15. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.327

Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Mesleki Profesyonellikleri İle İlişkisi

VIII. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016

Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Problem Çözme Düzeyleri ile İlişkisi

VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.314

Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Mesleki Profesyonellikleri ile İlişkisi.

VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.314

Discourse Analysis of the Professional Development of Class Teachers

Pedagogical Action for a European Dimension in Educator’s Induction Approaches, International- PAEDEIA, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, ss.13

TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarına İlişkin Öğretmen Görüşleri

V. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi,(ULEAD 2015 Annual congress: 5th International Conference on Research in Education, Edirne, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.30

Öğretmen Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.113

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarına Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma

VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.123

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Görüşleri.

14. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.83

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

14. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.22

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Algıları: Bir Metaforik Çalışma

VII. Uluslar Arası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.92

Öğrenci Algısına Göre Öğretmen Etik Değerlerinin İncelenmesi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.53

Kitap & Kitap Bölümleri

Okulda Yapılan Ders Dışı Sosyal Etkinlikler,

Eğitimde Program Dışı Etkinlikler ve Örnek Uygulamalar, Ocak Gürbüz, Editör, Anı Yayıncılık, ss.137-162, 2022

Öğretmenlik Kavramı: Öğretmen Olmanın Çok Bileşenli Yapısı

Öğretmenlik Mesleğine Eleştirel Bir Bakış, Çavuş ŞAHİN, Mehmet Kaan DEMİR, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.1-13, 2022

Okulda Yapılan Ders Dışı Sosyal Etkinlikler

Eğitimde Program Dışı Etkinlikler ve Örnek Uygulamalar, Gürbüz OCAK, İjlal OCAK, Emine AKKAŞ BAYSAL, Editör, Anı Yayıncılık, ss.137-158, 2022

Birleştirilmiş Sınıflı İlkokullarda Resmi Yazışmalar

İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, Ayfer ŞAHİN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.145-166, 2021

Eğitim uygulamasında işbirlikli yaratıcılığa yönelik bir çerçeve

İşbirlikli Yaratıcılık (Yaratıcı Gelişim, Yenilik ve Girişimcilik için Eğitim), Salih Zeki GENÇ, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.55-74, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Birleştirilmiş Sınıflı İlkokullarda Resmi Yazışmalar

İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, Şahin Ayfer, Editör, Eğiten Yayıncılık, Ankara, ss.145-166, 2021

Yeni bir eğitsel ekosistemin dönüştürücü dinamikleri

İşbirlikli Yaratıcılık (Yaratıcı Gelişim, Yenilik ve Girişimcilik için Eğitim), Salih Zeki GENÇ, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.27-54, 2021

Birleştirilmiş Sınıflı İlkokullarda Resmi İşlemler

İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, AYFER ŞAHİN, Editör, Eğiten Kitap, ss.145-167, 2021

Türkiye'de İlkokul Türkçe Öğretim Programları

İlkokul Öğrencileri İçin Etkinliklerle Türkçe Öğretimi, Mustafa KOCAARSLAN, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.1-14, 2021

Yeni bir eğitsel ekosistemin dönüştürücü dinamikleri

İşbirlikli Yaratıcılık (Yaratıcı Gelişim, Yenilik ve Girişimcilik için Eğitim), Salih Zeki Genç, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.27-54, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Design Thinking and Its Reflections on Education

Bridging Theory and Practices for Educational Sciences, Abdülkadir KABADAYI, Editör, Livre de Lyon, ss.215-236, 2021

Nicel ve Nitel Araştırma Yöntemlerinin Karşılaştırılması

Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri,, Behçet Oral, Ahmet Çoban, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.399-418, 2020

Erken Okuryazarlık Eğitiminde Etkileşimli Elektronik Kitapların Kullanımı

Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişiminde Teknoloji Kullanımı, Yahya Han ERBAŞ,Rahime Filiz AĞMAZ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.191-215, 2020

Geçmişten Günümüze Türkiye’de Özel Yetenekli Bireylerin Eğitimi

Özel Yeteneklilerin Eğitimine Giriş 1, Özkan Apaydın, Editör, Ekin Basım Yayın Dağıtım, Bursa, ss.155-188, 2019

Professional Identity of Primary Teacher

Contemporary Approaches in Social Science Researches, Christian Ruggiero, Hasan Arslan, Giovanna Gianturco, Editör, E-BWN - Bialystok, ss.41-50, 2019

Professional Identity of Primary Teacher

Contemporary Approaches in Social Science Researches, Christian Ruggiero, Hasan Arslan, Giovanna Gianturco, Editör, E-BWN - Bialystok, ss.41-50, 2019

Öğretmenlik Mesleğini Özendirici Teknikler Geliştirme

Öğretmen Yetiştirme Sistemimiz (Dün, Bugün ve Yarın), ERGÜN Mustafa, ORAL Behçet, YAZAR Taha, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, ss.485-512, 2018

A Metaphor Study: The Perceptions of Class Teachers Towards the Design of Future Learning Environments by their 21st Century Skills

Comtemporary Approaches in Education, Kevin Norley, Mehmet Ali İçbay and Hasan Arslan, Editör, Peter Lang GmbH, ss.177-192, 2015

Metrikler

Yayın

108

Proje

7

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları