Yayınlar & Eserler

Makaleler 42
Tümü (42)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (25)
Diğer Yayınlar (17)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 59

1. Ters Yüz Öğrenme Modelinde Teknoloji Entegrasyonunun Uygulanabilirliği: Öğretmen Görüşleri

5th International Congress of Social Science, Innovation & Educational Technologies, Bangalore, Hindistan, 27 - 28 Aralık 2024, ss.500-534, (Tam Metin Bildiri)

2. Determination of Mathematics-Oriented Academic Risk-Taking Behaviours of Middle School Students

10th International New York Academic Research Congress on Social, Humanities, Administrative, and Educational Sciences, Albany, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 13 Haziran 2024, ss.532-534, (Özet Bildiri)

3. Türkçe Öğretim Programları Alanındaki Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi (2006/2022 )

ASES V. INTERNATIONAL EDUCATIONAL SCIENCES CONFERENCE, Ordu, Türkiye, 21 Temmuz 2023, (Özet Bildiri)

4. Değişen ve Gelişen Küresel Yaklaşımlar Odağında Eğitim – Öğretim Platformunun Oluşturulması

3 st International Congress on Social Sciences, Innovation and Educational Technologies, Makedonya, 26 - 28 Ağustos 2022, (Tam Metin Bildiri)

5. Üniversite Öğrencilerinin Covid-19 Pandemi Sürecinde Yapmış Oldukları Sosyal ve Fiziksel Aktivitelerin Belirlenmesi

3 st International Congress on Social Sciences, Innovation and Educational Technologies, Makedonya, 26 - 28 Ağustos 2022, (Tam Metin Bildiri)

6. Öğretmen Adaylarının Eğitimde Drama Dersi Kapsamında Oluşturdukları Sosyal Girişimcilik Temalı Etkinlikleri Hazırlama Süreçlerinin İncelenmesi

6th International Symposium of Limitless Education and Research (ISLER 2022), Ankara, Türkiye, 16 Haziran 2022, ss.92-104, (Tam Metin Bildiri)

7. Öğretmen Adaylarının Eğitimde Drama Dersi Kapsamında Oluşturdukları Sosyal Girişimcilik Temalı Etkinliklerin İncelenmesi

6th International Symposium of Limitless Education and Research (ISLER 2022), Türkiye, 16 Haziran - 19 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri)

8. Göreve Yeni Başlayan Sınıf Öğretmenleri için Oryantasyon Mobil Uygulaması Geliştirilmesi

6th International Symposium of Limitless Education and Research (ISLER 2022), Türkiye, 16 - 19 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri)

9. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Hazırladıkları Etkinliklerde Tercih Ettikleri YöntemTeknikler ve Nedenleri: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi

6th International Symposium of Limitless Education and Research (ISLER 2022), Türkiye, 16 - 19 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri)

10. Integration of Virtual Reality (VR) Technology into Vocabulary Teaching in Primary School English Lessons

12th International ELT Research Conference - ELT2022, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2022, ss.19, (Özet Bildiri)

11. Entrepreneurship in teacher education: Pre-Service teachers as social entrepreneurs

VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2021), Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, cilt.1, ss.254-255, (Özet Bildiri)

12. Professional development process in teacher training programs in the context of ethics and morality: Opinions of pre-service primary school teachers.

VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2021), Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, cilt.1, ss.252-253, (Özet Bildiri)

13. A Sustainable Learning Approach: Design Thinking in Teacher Education

6th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL 2020, Sakarya, Türkiye, 16 - 18 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)

14. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilim ve Sanat Merkezi’ne Yönelik Analojileri

II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK), Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

15. Türkiye’deki Çocuk Üniversitelerinin Eğitim Programları ve Paradigmalarının Analizi.

XII. International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.55, (Özet Bildiri)

16. Dünya’daki Çocuk Üniversitelerinin İncelenmesi

XII. International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.54, (Özet Bildiri)

17. Gifted Students and Project-Based Learning

XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Romanya, 5 - 07 Eylül 2018, ss.88, (Özet Bildiri)

18. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Örgün Eğitim Kurumlarında Karşılaştıkları Güçlüklere İlişkin Görüşleri

X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.802-817, (Tam Metin Bildiri)

19. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilim ve Sanat Merkezine Devamsızlık Nedenlerine İlişkin Görüşleri

X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.786-801, (Tam Metin Bildiri)

20. Üstün yetenekli ögrencilerin bilim ve sanat merkezine devamsizlik nedenlerine iliskin görüsleri

X. İnternational Congress of Educational Research, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

21. Özel Yetenekli Öğrencisi Olan Sınıf Öğretmenlerinin Sahip Olması Gereken Yeterliliklere İlişkin Görüşleri

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.848, (Özet Bildiri)

23. Özel Yetenekli Öğrencilerin Bilim ve Sanat Merkezinde Gerçekleştirilen Bilimsel Söyleşilere İlişkin Görüşleri

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.846, (Özet Bildiri)

24. Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimine İlişkin Öz Yeterlilik Düzeylerinin İncelenmesi

International Congress on Science and Education, AFYON, Türkiye, 23 Mart 2018 - 25 Mart 2015, ss.544, (Özet Bildiri)

25. Üstün Zekâlı ve Üstün Yetenekli Öğrenci Ailelerinin Çocuklarının Gelişimlerine İlişkin İhtiyaçları

International Congress on Science and Education, AFYON, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.553, (Özet Bildiri)

26. Professional Identıty of Primary Teacher

XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Romanya, 5 - 07 Eylül 2018, ss.87, (Özet Bildiri)

28. Öğretmen Adaylarının Öğrencilik Yaşantılarında İz Bırakan Öğelerin Öğrenme-Öğretme Süreci Kapsamında Değerlendirilmesi.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi,(ULEAD 2017 Annual congress: 7th International Conference On Research In Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2017, ss.284, (Özet Bildiri)

30. Sınıf Öğretmeninin Mesleki Kimliğinin Oluşum/Yapılandırma Bağlamı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları

IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1595-1596, (Tam Metin Bildiri)

33. Sınıf Öğretmeninin Mesleki Kimliğinin Oluşum/Yapılandırma Bağlamı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik ÇalışmalarI

4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (International EJER 2017 Congress), Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1595-1597, (Özet Bildiri)

34. Sınıf Öğretmeninin Mesleki Kimliğinin Bireysel Bağlam Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.346, (Özet Bildiri)

35. Bilim ve Sanat Merkezi Tanılama Sınavına Giren Öğrencilerin Tablet Sınavına İlişkin Görüşleri

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.351-352, (Özet Bildiri)

36. Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Problem Çözme Düzeyleri İle İlişkisi

VIII. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

37. Bilim ve Sanat Merkezi’ne Devam Eden Özel Yetenekli Öğrencilerin Proje Tabanlı Öğrenmeye Yönelik Görüşleri

15. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.371, (Özet Bildiri)

38. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mesleki Kimliklerine Yönelik Görüşleri: Bir Metaforik Çalışma

15. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.327, (Özet Bildiri)

39. Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Mesleki Profesyonellikleri İle İlişkisi

VIII. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

40. Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Problem Çözme Düzeyleri ile İlişkisi

VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.314, (Özet Bildiri)

41. Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Mesleki Profesyonellikleri ile İlişkisi.

VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.314, (Özet Bildiri)

42. Discourse Analysis of the Professional Development of Class Teachers

Pedagogical Action for a European Dimension in Educator’s Induction Approaches, International- PAEDEIA, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, ss.13, (Özet Bildiri)

43. TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarına İlişkin Öğretmen Görüşleri

V. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi,(ULEAD 2015 Annual congress: 5th International Conference on Research in Education, Edirne, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.30, (Özet Bildiri)

44. Öğretmen Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.113, (Özet Bildiri)

45. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarına Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma

VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.123, (Özet Bildiri)

46. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Görüşleri.

14. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.83, (Özet Bildiri)

47. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

14. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.22, (Özet Bildiri)

48. The impact of free activity lesson performed by activity-based practices on the social skills of elementary school students.

VII..European Conference on Social and Behavioral Sciences, Romanya, 11 - 13 Mayıs 2015, ss.267, (Özet Bildiri)

49. The opinions of classroom teachers and elementary school students towards free activity lesson performed by activity-based practices

VII..European Conference on Social and Behavioral Sciences, Romanya, 11 - 13 Mayıs 2015, ss.266, (Özet Bildiri)

50. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Algıları: Bir Metaforik Çalışma

VII. Uluslar Arası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.92, (Özet Bildiri)

51. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma

VII. Uluslar arası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.90, (Özet Bildiri)

52. Öğrenci Algısına Göre Öğretmen Etik Değerlerinin İncelenmesi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.53, (Özet Bildiri)

53. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.408, (Özet Bildiri)

59. Fen ve Teknoloji Öğretiminde Müzelerden Yararlanıyor muyuz?: Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Görüşleri.

VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, ss.31-39, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 21

1. Oryantiring Aktivitelerinin Öğretim Programlarına Entegrasyonu ve Oryantiring Alanına Yönelik Öğretim Tasarımlarının Geliştirilmesi

Eğitimde Oryantiring ve Uygulama Örnekleri, GİRGİN DERYA, ERENOĞLU OYA, Editör, Vizetek, Ankara, ss.133-153, 2024

2. Öğrenme Deneyimleri için Alternatif Bir Paradigma: Çocuk Üniversitesi

Eğitim Bilimlerinde Yeni Yaklaşımlar-2024, ŞAHİN HARUN, ERASLAN MERİÇ, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.83-96, 2024

4. Okulda Yapılan Ders Dışı Sosyal Etkinlikler,

Eğitimde Program Dışı Etkinlikler ve Örnek Uygulamalar, Ocak Gürbüz, Editör, Anı Yayıncılık, ss.137-162, 2022

5. Öğretmenlik Kavramı: Öğretmen Olmanın Çok Bileşenli Yapısı

Öğretmenlik Mesleğine Eleştirel Bir Bakış, Çavuş ŞAHİN, Mehmet Kaan DEMİR, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.1-13, 2022

6. Okulda Yapılan Ders Dışı Sosyal Etkinlikler

Eğitimde Program Dışı Etkinlikler ve Örnek Uygulamalar, Gürbüz OCAK, İjlal OCAK, Emine AKKAŞ BAYSAL, Editör, Anı Yayıncılık, ss.137-158, 2022

7. Birleştirilmiş Sınıflı İlkokullarda Resmi Yazışmalar

İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, Ayfer ŞAHİN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.145-166, 2021

8. Yeni bir eğitsel ekosistemin dönüştürücü dinamikleri

İşbirlikli Yaratıcılık (Yaratıcı Gelişim, Yenilik ve Girişimcilik için Eğitim), Salih Zeki GENÇ, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.27-54, 2021

9. Eğitim uygulamasında işbirlikli yaratıcılığa yönelik bir çerçeve

İşbirlikli Yaratıcılık (Yaratıcı Gelişim, Yenilik ve Girişimcilik için Eğitim), Salih Zeki GENÇ, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.55-74, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

10. Birleştirilmiş Sınıflı İlkokullarda Resmi İşlemler

İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, AYFER ŞAHİN, Editör, Eğiten Kitap, ss.145-167, 2021

11. Türkiye'de İlkokul Türkçe Öğretim Programları

İlkokul Öğrencileri İçin Etkinliklerle Türkçe Öğretimi, Mustafa KOCAARSLAN, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.1-14, 2021

12. Yeni bir eğitsel ekosistemin dönüştürücü dinamikleri

İşbirlikli Yaratıcılık (Yaratıcı Gelişim, Yenilik ve Girişimcilik için Eğitim), Salih Zeki Genç, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.27-54, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

13. Birleştirilmiş Sınıflı İlkokullarda Resmi Yazışmalar

İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, Şahin Ayfer, Editör, Eğiten Yayıncılık, Ankara, ss.145-166, 2021

14. Design Thinking and Its Reflections on Education

Bridging Theory and Practices for Educational Sciences, Abdülkadir KABADAYI, Editör, Livre de Lyon, ss.215-236, 2021

15. Nicel ve Nitel Araştırma Yöntemlerinin Karşılaştırılması

Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri,, Behçet Oral, Ahmet Çoban, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.399-418, 2020

16. Erken Okuryazarlık Eğitiminde Etkileşimli Elektronik Kitapların Kullanımı

Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişiminde Teknoloji Kullanımı, Yahya Han ERBAŞ,Rahime Filiz AĞMAZ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.191-215, 2020

17. Professional Identity of Primary Teacher

Contemporary Approaches in Social Science Researches, Christian Ruggiero, Hasan Arslan, Giovanna Gianturco, Editör, E-BWN - Bialystok, ss.41-50, 2019

18. Professional Identity of Primary Teacher

Contemporary Approaches in Social Science Researches, Christian Ruggiero, Hasan Arslan, Giovanna Gianturco, Editör, E-BWN - Bialystok, ss.41-50, 2019

19. Geçmişten Günümüze Türkiye’de Özel Yetenekli Bireylerin Eğitimi

Özel Yeteneklilerin Eğitimine Giriş 1, Özkan Apaydın, Editör, Ekin Basım Yayın Dağıtım, Bursa, ss.155-188, 2019

20. Öğretmenlik Mesleğini Özendirici Teknikler Geliştirme

Öğretmen Yetiştirme Sistemimiz (Dün, Bugün ve Yarın), ERGÜN Mustafa, ORAL Behçet, YAZAR Taha, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, ss.485-512, 2018

21. A Metaphor Study: The Perceptions of Class Teachers Towards the Design of Future Learning Environments by their 21st Century Skills

Comtemporary Approaches in Education, Kevin Norley, Mehmet Ali İçbay and Hasan Arslan, Editör, Peter Lang GmbH, ss.177-192, 2015
Metrikler

Yayın

123

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

8

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

12

Proje

12

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları