Makaleler
42
Tümü (42)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (25)
Diğer Yayınlar (17)
2. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının SOLO Taksonomisine Göre Analizi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.667-690, 2025 (Hakemli Dergi)
3. Examining the Effects of Science Curriculum and Activities Developed for Gifted Students in Türkiye
Journal of Interdisciplinary Studies in Education
, cilt.14, sa.2, ss.115-150, 2025 (Hakemli Dergi)
4. Examining the effects of science curriculum and activities developed for gifted students in Turkey
Journal of Interdisciplinary Studies in Education
, cilt.14, sa.2, ss.115-150, 2025 (Hakemli Dergi)
11. From Recycling to Non-Governmental Organizations
International Journal of Contemporary Approaches in Education
, cilt.1, sa.1, ss.1-18, 2022 (Hakemli Dergi)
12. Developing a Board Game to be Used in Teaching English: Are You Ready to Learn English by Discovering the Pole Star?
International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.13, sa.4, ss.56-72, 2022 (Hakemli Dergi)
14. The readiness of primary and preschool pre-service teachers' for teaching profession in Turkey: A Mixed Methods Research
International Journal of Contemporary Educational Research
, cilt.8, sa.2, ss.98-117, 2021 (Hakemli Dergi)
16. A Sustainable Learning Approach: Design Thinking in Teacher Education
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.13, sa.1, ss.359-382, 2021 (Hakemli Dergi)
19. Teacher Candidates Achievements from The ADHD Vocational ElectiveCourse
International Journal of Psychology and EducationalStudies
, cilt.7, sa.3, ss.126-142, 2020 (Hakemli Dergi)
20. Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarına İlişkin Algılarının Hizmet Ederek Öğrenme Düzeylerini Yordama Gücü
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.9, sa.3, ss.2201-2224, 2020 (Hakemli Dergi)
22. Evaluation of project-based learning process of gifted children via reflective journals
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.12, sa.2, ss.772-796, 2020 (Hakemli Dergi)
24. A Case Study: Activity-Based Learning Process Prepared By NTC’s (Nikola Tesla Center) System of Learning Approach
International Journal of Progressive Education
, cilt.16, sa.4, ss.229-247, 2020 (Hakemli Dergi)
25. 21. Yüzyılın Öğrenme Deneyimi: Öğretmenlerin Tasarım Odaklı Düşünme Eğitimine İlişkin Görüşleri
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.49, sa.226, ss.53-91, 2020 (Scopus)
26. Sosyal Girişimcilik Becerilerinin Kazandırılmasında Bir Araç Olarak Yaratıcı Dramaya Yönelik Algılar
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.45-63, 2020 (Hakemli Dergi)
28. Özel Yetenekli Öğrencilerin Bilim ve Sanat Merkezinde Gerçekleştirilen Bilimsel Söyleşilere İlişkin Görüşleri
International Journal of Innovative Approaches in Education
, cilt.3, sa.4, ss.82-92, 2019 (Hakemli Dergi)
29. Implementation of Activities Based on the NTC System of Learning and Their Impact on the Students’ Success in Turkey
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.14, sa.4, ss.137-150, 2019 (Hakemli Dergi)
30. Öğretmenlerin Tasarım Odaklı Düşünmeye İlişkin Bilişsel Yapıları ve Kavramsal Değişimleri
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.284-298, 2019 (Hakemli Dergi)
32. Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli Öğrencilere İlişkin Özyeterlilik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.143-166, 2019 (Hakemli Dergi)
34. Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Kimlik Ölçeğinin Geliştirilmesi:Mesleki Kimliğin Oluşum/Yapılandırma Bağlamının Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.20, sa.2, ss.384-403, 2019 (Hakemli Dergi)
36. Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Kimlik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Mesaleki Kimliğin Sosyal Bağlamının Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.9, sa.3, ss.437-455, 2019 (Hakemli Dergi)
37. Üstün Yetenekli Öğrencilerin “Ben ……olsaydım” Etkinliğine Yönelik Görüşleri
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, ss.177-195, 2019 (Hakemli Dergi)
38. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamındaki Etkinlik Hazırlama ve Uygulama Süreçlerinin İncelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.39, sa.3, ss.1601-1636, 2019 (Hakemli Dergi)
39. Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersindeki Girişimcilik Becerileri: BİLSEM ve İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Karşılaştırılması
Türk Üstün Zeka ve Eğitim Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.110-125, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
59
13. A Sustainable Learning Approach: Design Thinking in Teacher Education
6th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL 2020, Sakarya, Türkiye, 16 - 18 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)
17. Gifted Students and Project-Based Learning
XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Romanya, 5 - 07 Eylül 2018, ss.88, (Özet Bildiri)
18. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Örgün Eğitim Kurumlarında Karşılaştıkları Güçlüklere İlişkin Görüşleri
X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.802-817, (Tam Metin Bildiri)
21. Özel Yetenekli Öğrencisi Olan Sınıf Öğretmenlerinin Sahip Olması Gereken Yeterliliklere İlişkin Görüşleri
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.848, (Özet Bildiri)
25. Üstün Zekâlı ve Üstün Yetenekli Öğrenci Ailelerinin Çocuklarının Gelişimlerine İlişkin İhtiyaçları
International Congress on Science and Education, AFYON, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.553, (Özet Bildiri)
28. Öğretmen Adaylarının Öğrencilik Yaşantılarında İz Bırakan Öğelerin Öğrenme-Öğretme Süreci Kapsamında Değerlendirilmesi.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi,(ULEAD 2017 Annual congress: 7th International Conference On Research In Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2017, ss.284, (Özet Bildiri)
29. Öğretmen Adaylarının Öğrencilik Yaşantılarında İz Bırakan Öğelerin Öğrenme-Öğretme Süreci Kapsamında Değerlendirilmesi
VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2017, ss.284, (Özet Bildiri)
31. Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Derslerindeki Girişimcilik Becerileri: BİLSEM ve İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Karşılaştırılması
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.146, (Özet Bildiri)
32. Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Derslerindeki Yaratıcı Düşünme Becerileri: BİLSEM ve İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Karşılaştırılması,
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.147, (Özet Bildiri)
35. Bilim ve Sanat Merkezi Tanılama Sınavına Giren Öğrencilerin Tablet Sınavına İlişkin Görüşleri
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.351-352, (Özet Bildiri)
44. Öğretmen Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.113, (Özet Bildiri)
45. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarına Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma
VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.123, (Özet Bildiri)
46. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Görüşleri.
14. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.83, (Özet Bildiri)
47. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
14. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.22, (Özet Bildiri)
50. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Algıları: Bir Metaforik Çalışma
VII. Uluslar Arası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.92, (Özet Bildiri)
51. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma
VII. Uluslar arası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.90, (Özet Bildiri)
52. Öğrenci Algısına Göre Öğretmen Etik Değerlerinin İncelenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.53, (Özet Bildiri)
53. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.408, (Özet Bildiri)
55. Öğretmen Adaylarının Çoklu Zeka Alanları ve Öğrenme Stillerinin Eleştirel Düşünme Eğilimlerine Etkisi
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, (Özet Bildiri)
56. Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Öğrenme Stratejilerinin ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerine Etkisi
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, (Özet Bildiri)
57. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları, Öğretmen Algıları ve Yapılandırmacı Öğretmen Rollerine İlişkin Görüşleri.
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, ss.506-514, (Tam Metin Bildiri)
58. Eğitim fakültelerindeki öğretim elemanlarının ders yüklerinin bilimsel çalışma ve araştırma yapma üzerine etkisi üzerine bir durum çalışması.
III. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2007, ss.695-702, (Tam Metin Bildiri)
59. Fen ve Teknoloji Öğretiminde Müzelerden Yararlanıyor muyuz?: Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Görüşleri.
VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, ss.31-39, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
21
5. Öğretmenlik Kavramı: Öğretmen Olmanın Çok Bileşenli Yapısı
Öğretmenlik Mesleğine Eleştirel Bir Bakış, Çavuş ŞAHİN, Mehmet Kaan DEMİR, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.1-13, 2022
8. Yeni bir eğitsel ekosistemin dönüştürücü dinamikleri
İşbirlikli Yaratıcılık (Yaratıcı Gelişim, Yenilik ve Girişimcilik için Eğitim), Salih Zeki GENÇ, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.27-54, 2021
9. Eğitim uygulamasında işbirlikli yaratıcılığa yönelik bir çerçeve
İşbirlikli Yaratıcılık (Yaratıcı Gelişim, Yenilik ve Girişimcilik için Eğitim), Salih Zeki GENÇ, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.55-74, 2021
11. Türkiye'de İlkokul Türkçe Öğretim Programları
İlkokul Öğrencileri İçin Etkinliklerle Türkçe Öğretimi, Mustafa KOCAARSLAN, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.1-14, 2021
12. Yeni bir eğitsel ekosistemin dönüştürücü dinamikleri
İşbirlikli Yaratıcılık (Yaratıcı Gelişim, Yenilik ve Girişimcilik için Eğitim), Salih Zeki Genç, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.27-54, 2021
16. Erken Okuryazarlık Eğitiminde Etkileşimli Elektronik Kitapların Kullanımı
Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişiminde Teknoloji Kullanımı, Yahya Han ERBAŞ,Rahime Filiz AĞMAZ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.191-215, 2020
19. Geçmişten Günümüze Türkiye’de Özel Yetenekli Bireylerin Eğitimi
Özel Yeteneklilerin Eğitimine Giriş 1, Özkan Apaydın, Editör, Ekin Basım Yayın Dağıtım, Bursa, ss.155-188, 2019