Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının SOLO Taksonomisine Göre Analizi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.667-690, 2025 (Hakemli Dergi)
Examining the effects of science curriculum and activities developed for gifted students in Turkey
Journal of Interdisciplinary Studies in Education
, cilt.14, sa.2, ss.115-150, 2025 (Hakemli Dergi)
Examining the Effects of Science Curriculum and Activities Developed for Gifted Students in Türkiye
Journal of Interdisciplinary Studies in Education
, cilt.14, sa.2, ss.115-150, 2025 (Hakemli Dergi)
From Recycling to Non-Governmental Organizations
International Journal of Contemporary Approaches in Education
, cilt.1, sa.1, ss.1-18, 2022 (Hakemli Dergi)
Developing a Board Game to be Used in Teaching English: Are You Ready to Learn English by Discovering the Pole Star?
International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.13, sa.4, ss.56-72, 2022 (Hakemli Dergi)
The readiness of primary and preschool pre-service teachers' for teaching profession in Turkey: A Mixed Methods Research
International Journal of Contemporary Educational Research
, cilt.8, sa.2, ss.98-117, 2021 (Hakemli Dergi)
A Sustainable Learning Approach: Design Thinking in Teacher Education
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.13, sa.1, ss.359-382, 2021 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarına İlişkin Algılarının Hizmet Ederek Öğrenme Düzeylerini Yordama Gücü
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.9, sa.3, ss.2201-2224, 2020 (Hakemli Dergi)
Teacher Candidates Achievements from The ADHD Vocational ElectiveCourse
International Journal of Psychology and EducationalStudies
, cilt.7, sa.3, ss.126-142, 2020 (Hakemli Dergi)
Evaluation of project-based learning process of gifted children via reflective journals
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.12, sa.2, ss.772-796, 2020 (Hakemli Dergi)
A Case Study: Activity-Based Learning Process Prepared By NTC’s (Nikola Tesla Center) System of Learning Approach
International Journal of Progressive Education
, cilt.16, sa.4, ss.229-247, 2020 (Hakemli Dergi)
21. Yüzyılın Öğrenme Deneyimi: Öğretmenlerin Tasarım Odaklı Düşünme Eğitimine İlişkin Görüşleri
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.49, sa.226, ss.53-91, 2020 (Scopus)
Sosyal Girişimcilik Becerilerinin Kazandırılmasında Bir Araç Olarak Yaratıcı Dramaya Yönelik Algılar
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.45-63, 2020 (Hakemli Dergi)
Implementation of Activities Based on the NTC System of Learning and Their Impact on the Students’ Success in Turkey
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.14, sa.4, ss.137-150, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Tasarım Odaklı Düşünmeye İlişkin Bilişsel Yapıları ve Kavramsal Değişimleri
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.284-298, 2019 (Hakemli Dergi)
Özel Yetenekli Öğrencilerin Bilim ve Sanat Merkezinde Gerçekleştirilen Bilimsel Söyleşilere İlişkin Görüşleri
International Journal of Innovative Approaches in Education
, cilt.3, sa.4, ss.82-92, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli Öğrencilere İlişkin Özyeterlilik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.143-166, 2019 (Hakemli Dergi)
Üstün Yetenekli Öğrencilerin “Ben ……olsaydım” Etkinliğine Yönelik Görüşleri
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, ss.177-195, 2019 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Kimlik Ölçeğinin Geliştirilmesi:Mesleki Kimliğin Oluşum/Yapılandırma Bağlamının Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.20, sa.2, ss.384-403, 2019 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Kimlik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Mesaleki Kimliğin Sosyal Bağlamının Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.9, sa.3, ss.437-455, 2019 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamındaki Etkinlik Hazırlama ve Uygulama Süreçlerinin İncelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.39, sa.3, ss.1601-1636, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersindeki Girişimcilik Becerileri: BİLSEM ve İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Karşılaştırılması
Türk Üstün Zeka ve Eğitim Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.110-125, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
A Sustainable Learning Approach: Design Thinking in Teacher Education
6th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL 2020, Sakarya, Türkiye, 16 - 18 Temmuz 2020
Gifted Students and Project-Based Learning
XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Romanya, 5 - 07 Eylül 2018, ss.88
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Örgün Eğitim Kurumlarında Karşılaştıkları Güçlüklere İlişkin Görüşleri
X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.802-817
Özel Yetenekli Öğrencisi Olan Sınıf Öğretmenlerinin Sahip Olması Gereken Yeterliliklere İlişkin Görüşleri
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.848
Üstün Zekâlı ve Üstün Yetenekli Öğrenci Ailelerinin Çocuklarının Gelişimlerine İlişkin İhtiyaçları
International Congress on Science and Education, AFYON, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.553
Öğretmen Adaylarının Öğrencilik Yaşantılarında İz Bırakan Öğelerin Öğrenme-Öğretme Süreci Kapsamında Değerlendirilmesi.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi,(ULEAD 2017 Annual congress: 7th International Conference On Research In Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2017, ss.284
Öğretmen Adaylarının Öğrencilik Yaşantılarında İz Bırakan Öğelerin Öğrenme-Öğretme Süreci Kapsamında Değerlendirilmesi
VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2017, ss.284
Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Derslerindeki Girişimcilik Becerileri: BİLSEM ve İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Karşılaştırılması
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.146
Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Derslerindeki Yaratıcı Düşünme Becerileri: BİLSEM ve İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Karşılaştırılması,
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.147
Bilim ve Sanat Merkezi Tanılama Sınavına Giren Öğrencilerin Tablet Sınavına İlişkin Görüşleri
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.351-352
Öğretmen Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.113
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarına Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma
VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.123
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Görüşleri.
14. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.83
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
14. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.22
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Algıları: Bir Metaforik Çalışma
VII. Uluslar Arası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.92
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma
VII. Uluslar arası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.90
Öğrenci Algısına Göre Öğretmen Etik Değerlerinin İncelenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.53
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.408
Öğretmen Adaylarının Çoklu Zeka Alanları ve Öğrenme Stillerinin Eleştirel Düşünme Eğilimlerine Etkisi
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008
Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Öğrenme Stratejilerinin ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerine Etkisi
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları, Öğretmen Algıları ve Yapılandırmacı Öğretmen Rollerine İlişkin Görüşleri.
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, ss.506-514
Eğitim fakültelerindeki öğretim elemanlarının ders yüklerinin bilimsel çalışma ve araştırma yapma üzerine etkisi üzerine bir durum çalışması.
III. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2007, ss.695-702
Fen ve Teknoloji Öğretiminde Müzelerden Yararlanıyor muyuz?: Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Görüşleri.
VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, ss.31-39
Kitaplar
Öğretmenlik Kavramı: Öğretmen Olmanın Çok Bileşenli Yapısı
Öğretmenlik Mesleğine Eleştirel Bir Bakış, Çavuş ŞAHİN, Mehmet Kaan DEMİR, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.1-13, 2022
Yeni bir eğitsel ekosistemin dönüştürücü dinamikleri
İşbirlikli Yaratıcılık (Yaratıcı Gelişim, Yenilik ve Girişimcilik için Eğitim), Salih Zeki GENÇ, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.27-54, 2021
Eğitim uygulamasında işbirlikli yaratıcılığa yönelik bir çerçeve
İşbirlikli Yaratıcılık (Yaratıcı Gelişim, Yenilik ve Girişimcilik için Eğitim), Salih Zeki GENÇ, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.55-74, 2021

Türkiye'de İlkokul Türkçe Öğretim Programları
İlkokul Öğrencileri İçin Etkinliklerle Türkçe Öğretimi, Mustafa KOCAARSLAN, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.1-14, 2021
Yeni bir eğitsel ekosistemin dönüştürücü dinamikleri
İşbirlikli Yaratıcılık (Yaratıcı Gelişim, Yenilik ve Girişimcilik için Eğitim), Salih Zeki Genç, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.27-54, 2021

Erken Okuryazarlık Eğitiminde Etkileşimli Elektronik Kitapların Kullanımı
Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişiminde Teknoloji Kullanımı, Yahya Han ERBAŞ,Rahime Filiz AĞMAZ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.191-215, 2020
Geçmişten Günümüze Türkiye’de Özel Yetenekli Bireylerin Eğitimi
Özel Yeteneklilerin Eğitimine Giriş 1, Özkan Apaydın, Editör, Ekin Basım Yayın Dağıtım, Bursa, ss.155-188, 2019