Yayınlar & Eserler

Makaleler 13
Tümü (13)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 9

1. An Assessment of Medical Tourism Satisfaction: The Case of Astana

Future Trends in Leisure and Recreation 2024, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Mart 2024, (Özet Bildiri)

2. YİYECEK İÇECEK İŞLEMLERİNE YÖNELİK KARAR VERME SÜRECİNDE Z KUŞAĞININ SOSYAL MEDYA KULLANIMI

VII. International Gastronomy Tourism Studies Congress (UGTAK) 2023, 28 - 30 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

3. Perceived Quality of Five-Star Hotels in Turkish Republic of Northern Cyprus

4th International Family, Youth and Child Friendly Tourism Management Congress, 01 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

4. A Conceptual Framework of Gastronomy: As a Destination Attraction Element

Managing Tourism Across Continents 22, 24 Mart 2022, (Özet Bildiri)

5. A Research on Sectoral Perception of the Gastronomy Students

3rd International Sustainable Tourism Congress (ISTC3), Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, (Tam Metin Bildiri)

7. STRATEGIC PLANNING AND CONTRIBUTION OF SWOT ANALYSIS IN LODGING ENTERPRISES A CONCEPTUAL APPROACH

konferans, Antibes, Fransa, 15 Eylül 2014 - 17 Eylül 2015, ss.454-467, (Tam Metin Bildiri)

8. Yükseköğretim Düzeyinde Turizm Eğitiminin Özel Nitelikleri Sorunları

1. Uluslararası Eğitim Fakültesi Öğrenci Kongresi, Burdur, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

9. An Emprical Research On The Effect of Social Media On Destination Choice

5th International Tourism Week (ITW) Conference, Antalya, Türkiye, 15 - 16 Nisan 2013, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 7

1. Renklerin Rolünün Nörogastronomi Açısından İncelenmesi

Gastronomi ve Mutfak Sanatları Üzerine Güncel Araştırmalar-I, GENÇER KANSU, YAZIT HASİBE, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.79-96, 2024

2. USING SOCIAL MEDIA OF GENERATION Z IN DECISION MAKING PROCESS FOR F&B (F&B) ENTERPRISES

SOFRADAKİ BİLİM VE LEZZETTEKİ SANAT: GASTRONOMİYE KAPSAMLI BİR BAKIŞ, SÖKMEN ALPTEKİN, AYDIN ÇAĞDAŞ, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.1080-1091, 2024

3. Coğrafi İşaret, Gastro-etnosentrizm ve Satın Alma Niyeti

Gastronomi ve Mutfak Sanatları Üzerine Güncel Araştırmalar- II, GENÇER KANSU, YAZIT HASİBE, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.53-72, 2024

4. The Factors For Menu Planning in Food and Beverage Enterprises

The Current Management and Business Issues, B. Erer, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.1-10, 2022

5. Turizmde Marka Değeri Bileşenleri

Turizm Sektöründe Markalaşma Analizler, Sorunlar, Çözümler, Mete Sezgin ve abdullah Köseoğlu, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.27-36, 2022

6. Career Expectation in Gastronomy and Culinary Arts

The Current Approaches in Tourism, Alper Ateş,Kadriye Alev Akmeşe, Editör, İksad Yayınevi, Adıyaman, ss.119-140, 2020

7. TURİZMDE İNOVASYON ÇALIŞMALARI

TURİZM PARADİGMALARI, ERKAN AKGÖZ, Editör, DETAY YAYINCILIK, ss.259-282, 2016