Eğitim Bilgileri
2002 - 2011
2002 - 2011Doktora
Balıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik, Türkiye
1999 - 2001
1999 - 2001Yüksek Lisans
Balıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik, Türkiye
1995 - 1999
1995 - 1999Lisans
Balıkesir Üniversitesi, Turizm İşletmeciliği Ve Otelcilik Yüksekokulu, Türkiye
Yaptığı Tezler
2011
2011Doktora
Kurumsal itibar yönetiminin müşteri değerlendirme sürecine yansıması ve etkileri: Konaklama işletmelerine yönelik bir uygulama
Balıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
2001
2001Yüksek Lisans
Turizmde Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayetleri Yönetimi (Belek Yöresinde Yapılan Bir Uygulama)
Balıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik
Yabancı Diller
B1 Orta
B1 OrtaAlmanca
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Gelibolu Piri Reis Meslek Yüksekokulu, Otel, Lokanta ve İkram Hizmetleri
2007 - Devam Ediyor
2007 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Gelibolu Piri Reis Meslek Yüksekokulu, Otel, Lokanta ve İkram Hizmetleri
Yönetimsel Görevler
2009 - Devam Ediyor
2009 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
2006 - 2007
2006 - 2007ACENTA SAHİBİ
AKSİGORTA, ACENTA SAHİBİ
2006 - 2007
2006 - 2007SERBEST ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
GELİBOLU PİRİ REİS MYO, SERBEST ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
2002 - 2004
2002 - 2004SERBEST ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
ŞARKÖY MESLEK YÜKSEK OKULU, SERBEST ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
1999 - 2000
1999 - 2000KISIM ŞEFİ
GRAFİA, KISIM ŞEFİ
1999 - 2000
1999 - 2000RESTAURANT ŞEFİ
OTEL BASRİ, RESTAURANT ŞEFİ
1999 - 2000
1999 - 2000KISIM ŞEFİ
GRAFİA, KISIM ŞEFİ
1996 - 1999
1996 - 1999Operasyon
VASCO SEYAHAT ACENTASI, Operasyon
Makaleler
Tümü (8)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (6)
2022
20221. Kış Turizmine Katılan Gençlerin Seyahat Motivasyonları ve Memnuniyetleri: Uludağ Örneği
Bozkurt M., Kafa N.
Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.19-37, 2022 (Hakemli Dergi)
2020
20202. Sosyal taşıma kapasitesi: İçmeler-Marmaris örneği
Özgürel G., Bozkurt M., Baysal K.
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.24, sa.45, ss.665-695, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20193. A Study on Determining the Options of Those Living In İzmir Regarding the Impacts of Rural Tourism
AKPULAT N. A., BOZKURT M.
International Journal of Humanities and Social Science Invention (IJHSSI) , cilt.1, sa.8, ss.30-39, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
20184. Corporate Image, Brand and Reputation Concepts and Their Ibportance for Tourism Establishments
BOZKURT M.
Uluslararası Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi , cilt.1, sa.2, ss.60-66, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
20175. Reflections and Effects of Corparate Reputation Management on the Process of Consumer Evaluation: An Application for Accommodation Enterprises
BOZKURT M.
International Journal of Humanitiesand Social Science Invention , cilt.6, sa.11, ss.10-23, 2017 (Hakemli Dergi)
2015
20156. Kırsal Turizm Kapsamında Çiftlik Turizmi ve Rize İlinde Uygulanabilirliği
SÜ ERÖZ S., BOZKURT M.
Journal of Recreation and Tourism Research , cilt.2, sa.1, ss.1-9, 2015 (Hakemli Dergi)
2011
20117. İşletmelerin İtibar Yönetimi Faaliyetlerinin Müşteri Tutum ve Tercihleri Üzerindeki Yansımaları
Bozkurt M.
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.4, sa.1, 2011 (Hakemli Dergi)
2006
20068. Hizmet İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti Müşteri Şikayetleri Yönetimi Hakkında Teorik Bir Değerlendirme
Özkul E., Bozkurt M.
EKEV Akademi Dergisi , sa.29, ss.323-336, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2020
20201. Sürdürülebilir Bir Turizm Alternatifi Olarak Doğa Turizmi ve Çanakkale Örneği
BOZKURT M., KAFA N.
Kıtalararası Turizm Yönetimi Konferansı, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Nisan 2020, (Tam Metin Bildiri)
2018
20182. Kurumsal İmaj,Marka,İtibar Kavramları ve Turizm İşletmeleri Açısından Önemi
BOZKURT M.
4. Uluslararası Sosyal,Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
20183. Kırsal Turizm Açısından Coğrafi İşaretlerin Yeri ve Önemi
CAN AKGÜL C., BOZKURT M., AKGÜL V.
IRTAD 2018 2nd INTERNATIONALRURAL TOURISM ANDDEVELOPMENT CONGRESS, 10 - 13 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
20184. Turizm Destinasyonlarında Sosyal Taşıma Kapasitesi: Marmaris Örneği
ÖZGÜREL G., BOZKURT M., BAYSAL K.
IV. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2013
20135. Kırsal Turizm Kapsamında Çiftlik Turizmi ve Rize de Uygulanabilirliği
SÜ ERÖZ S., BOZKURT M.
II. Rize Kalkınma Sempozyumu: Çay- Lojistik-Turizm, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2009
20096. Önemli Bir Destinasyon Markası Olarak Gelibolu nun Turizm Potansiyeli ve Pazarlama Sorunları
BOZKURT M., GÜNEŞ A. İ., ÖZKUL E.
Çanakkale İli Değerleri Sempozyumu/ Gelibolu Değerleri, Türkiye, 28 Ağustos 2009, (Tam Metin Bildiri)
2008
20087. Turizm Sektöründe Bir Eko Etiket Olarak Mavi Bayrak ve Şarköy Örneği
BOZKURT M., VEZNİKLİ A. N.
III. Balıkesir Ulusal Turizm Kongresi, Türkiye, 17 - 19 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2019
20191. Kat Hizmetleri Departmanı
ÖZGÜREL G., BOZKURT M.
Temel Kavramları ve Örneklerle Modern Otel İşletmeciliği, Bozkurt, Mesut, Editör, Paradigma Akademi, ss.91-116, 2019
2019
20192. Yiyecek İçecek Departmanı-Servis ve Bar
ÇETİN S. A., BOZKURT M.
Temel Kavramları ve Örneklerle Modern Otel İşletmeciliği, Bozkurt, Mesut, Editör, Paradigma Akademi, ss.117-136, 2019
2016
20164. Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayet Yönetimi
BOZKURT M.
Paradigma Akademi, Çanakkale, 2016
2016
20165. Turizm Pazarlamasının Önemi ve Karşılaşılan Sorunlar
BOZKURT M., CAN AKGÜL C.
Genel Turizm, Necdet Hacıoğlu, Mesut bozkurt, Bayram Şahin, Editör, Paradigma Akademi, 2016
2015
20156. Genel Olarak pazarlama Kavramı ve Turizm Pazarlaması
BOZKURT M., ÜNAL A.
Turizm Pazarlaması Temel İlkeler ve Uygulamalar, Mesut Bozkurt Bayram Şahin, Editör, Paradigma Akademi, İstanbul, ss.19-41, 2015
2015
20157. Turizmde Dağıtım Sistemi
BOZOK D., BOZKURT M.
Turizm Pazarlaması Temel İlkeler ve Uygulamalar, Bokurt Mesut, Şahin Bayram, Editör, Paradigma Akademi, İstanbul, ss.209-224, 2015
2015
20158. Turizm Pazarlama Politikaları
Bozkurt M., Demiral N. Ö.
Turizm Pazarlaması, Mesut Bozkurt,Bayram Şahin, Editör, Paradigma Yayınları, İstanbul, ss.449-457, 2015
2015
20159. Turizm Pazarlama Politikaları
BOZKURT M.
Turizm Pazarlaması Temel İlkeler ve Uygulamalar, Bozkurt Mesut, Şahin Bayram, Editör, Paradigma Akademi, İstanbul, ss.449-457, 2015
2014
201410. Uluslararası Turizmde Gelişmeler
BOZKURT M.
Turizm Ekonomisi, Ferah Özkök, Editör, Paradigma Akademi, 2014
2014
201411. Genel Olarak Pazarlama Kavramı ve Pazarlama Yaklaşımındaki Değişimler
ÜNAL A., BOZKURT M.
Meslek Yüksek Okulları İçin Pazarlama, Bozkurt Mesut, Editör, Paradigma Akademi, 2014
2014
201412. Pazarlama Karması: Dağıtım
BOZKURT M., DEMİRAL N. Ö.
Meslek Yüksek Okulları İçin Pazarlama, Bozkurt Mesut, Editör, Paradigma Akademi, 2014
2009
200913. Turizm İşletmelerinin Pazarlamasında Maliyet (Cost)
BOZKURT M.
Turizm İşletmelerinin Pazarlamasında 7P ve 7C, Avcıkurt Cevdet, Demirkol Şehnaz, Zengin Burhanettin, Editör, Değişim, 2009
