Makaleler
34
Tümü (34)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (9)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (12)
3. A Dialectical Critique of Curriculum Foundations for a Postmodern, Just, and Capital-Conscious Era
Science of Law
, cilt.2025, sa.2, ss.364-378, 2025 (Scopus)
12. Investigation of dialogic teaching principles according to educational ideologies of teacher candidates
Journal of Teacher Education and Educators
, cilt.11, sa.2, ss.231-249, 2022 (Hakemli Dergi)
13. Investigation of Teacher Roles in Educational Practices in The Covid-19 Pandemic: A Phenomenological Study
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.309-332, 2021 (Hakemli Dergi)
14. 21. yüzyıl becerilerinin kazanımına yönelik öğrenen görüşlerine dayalı bir sistem analizi
Ahi Bilge Eğitim Dergisi (ABED)
, cilt.2, sa.2, ss.84-104, 2021 (Hakemli Dergi)
17. Epistemik Merakın Eğitimdeki Rolü
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.570-589, 2020 (Hakemli Dergi)
18. Duyuşsal Alan Hedeflerinin Gerçekleşmesinde Dijital Teknolojinin Etkililiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.15, sa.2, ss.1233-1249, 2020 (Hakemli Dergi)
25. Bilişim Çağında Sosyal Sermayenin Yeni Belirleyicileri: Dijital Uçurum ve Sosyal Medya Okuryazarlığı
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.353-373, 2017 (Hakemli Dergi)
27. Teorik Olarak Yapılandırılmış Sosyal ve Bireysel Katılım Faktörlerinin Ampirik Olarak Sınanması
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.2, ss.231-265, 2015 (Hakemli Dergi)
28. Okul Öncesi Öğretmen Yetiştirme Programı Hakkında Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD).
, cilt.14, sa.1, ss.101-118, 2013 (Hakemli Dergi)
29. Öğretmen Adaylarının Sınıf İçi Disiplin Sağlamada Ödül Uygulamalarını Tercih Etme Düzeylerinin İncelenmesi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi-Journal of Theoretical Educational Science
, cilt.6, sa.2, ss.180-195, 2013 (Hakemli Dergi)
30. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Programı Hakkındaki Görüşleri
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.164-190, 2013 (Hakemli Dergi)
31. Öğretmen Adaylarının Sınıf İçi Disiplin Sağlamada Ceza Uygulamalarını Tercih Etme Düzeylerinin İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.71-86, 2012 (Hakemli Dergi)
33. The Status of Research in Educational Administration: An Analysis of Educational Administration Journals, 1999-2007
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.10, sa.39, ss.59-77, 2010 (SSCI, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
30
1. EBEVEYN DESTEĞİ ÖĞRENCİ BAŞARISININ ANAHTARI MI? PISA 2022 MATEMATİK, FEN VE OKUMA ALANLARINDA ULUSLARARASI BİR BAKIŞ
7th International Conference on Interdisciplinary Educational Reflections 2025 (ICIER 2025), Mersin, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)
6. Investigation of Teacher Roles in Educational Practices in the Covid-19 Pandemic: A Phenomenological Study.
8.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, (Özet Bildiri)
7. Bilişsel Hedeflerinin Gerçekleşmesinde Web 2.0’ın Etkililiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri
18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU -18th International Primary Teacher Education Symposium, 16 - 20 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
8. Bilişsel Hedeflerin Gerçekleşmesinde Web 2.’in Etkililiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri,
8. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
10. The Effect of Lesson Study Approach upon Critical Thinking Skills Development An Investigation into Arabic Language Pre service Teachers
World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, 14 - 16 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)
11. The Effect of Lesson Study on Pre Service TeachersProfessional Development Research on ArabicLanguage Pre Service Teachers
GAI International Academic Conferences, 4 - 07 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)
13. Bilişim Çağında Sosyal Sermayenin Yeni Belirleyicileri Dijital Uçurum ve Sosyal Medya Okuryazarlığı
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
14. Eğitim Fakültelerine Öğrenci Seçimine Yönelik Alternatif Bir Model Önerisi
Cumhuriyet’in Kuruluşundan Günümüze Eğitimde Kademeler Arası Geçiş ve Yeni Modeller Uluslararası Kongresi (16-18 Ocak 2014), 16 - 18 Ocak 2014, ss.795-826, (Tam Metin Bildiri)
15. Medya okuryazarlığı eğitimi alan Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık anabilim dalı öğrencilerinin aktif vatandaşlık düzeylerini etkileyen faktörler
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.56, (Özet Bildiri)
16. Ortaöğretim 9 Sınıf Öğrencilerinin Şiddet İçerikli Televizyon Dizi ve Sinema Filmleri İzleme Düzeyleri ile Saldırganlık Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Şiddetin Sosyal Dinamiklerinin Anlaşılması ve Önleyici Stratejilerin Geliştirilmesi Uluslararası Sempozyumu, Türkiye, 28 - 29 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
17. Ortaöğretim 9 sınıf öğrencilerinin şiddet içerikli televizyon dizi ve sinema filmleri izleme düzeyleri ile saldırganlık tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Şiddetin Sosyal Dinamiklerinin Anlaşılması ve Önleyici Stratejilerin Geliştirilmesi Uluslararası Sempozyumu, 27 - 29 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
18. A comparative evaluation of the media literacy levels of the final year students in the faculty of education and high school
Global Conference on Learning and Technology, 26 - 28 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
19. A comparative evaluation of german ıtalian and turkish university students perceptions on democracy
The Twelfth Annual CiCe Network Conference: Lifelong Learning and Active Citizenship, 26 - 28 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
20. Öğretmen adaylarının öğrenme öğretme ve epistemolojik inançlarındaki değişimlerinin belirlenmesi
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
21. A Comparative Evaluation of German Italian and Turkish University Students Perceptions on Democracy
”, The Twelfth Annual CiCe Network Conference: Lifelong Learning and Active Citizenship, İspanya, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.235-246, (Tam Metin Bildiri)
22. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Öğretme ve Epistemolojik İnançlarındaki Değişimlerinin Belirlenmes
Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
23. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Öğretme ve Epistemolojik İnançlarındaki Değişimlerinin Belirlenmesi
Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.218, (Özet Bildiri)
24. Almanya İtalyan ve Türk Üniversite Öğrencilerinin Çokkültürlülük ve Eğitim Programlarında Çokkültürlülük Eğitimi Hakkındaki Görüşleri
19. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kıbrıs, Kıbrıs (Kktc), 10 - 12 Mayıs 2010, ss.10, (Tam Metin Bildiri)
25. The Status of Research in Educational Administration An Analysis of Educational Administration Journals 1999 2007
Educational Leadership Conference, 12 - 14 Kasım 2008, (Özet Bildiri)
26. High school students perceptions on television serials
IV International Scientific Conference-Contemporary Intentions in Education, 25 - 27 Haziran 2008, (Özet Bildiri)
27. Dünyada Eğitim Yönetiminin Geleceği Eğitim Yönetimi Dergilerindeki Yönelimler
III. Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2008, (Özet Bildiri)
28. Bilgi teknolojileri ile Öğrenme Ortamı İlişkisi Kapsamında Biletleme Yazılımlarına Yönelik Bir Araştırma
III. Balıkesir Ulusal Turizm Kongresi, Türkiye, 17 - 19 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)
29. Eğitim Bilimleri Alanında Yapılan Yüksek Lisans Tezlerinin Alan Konu Yöntem Açısından Değerlendirmesi
III. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2007, ss.24-37, (Tam Metin Bildiri)
30. The Tolerance Level of High School Students
CiCe, the Children’s Identity and Citizenship in Europe Network- Second European Research Student Conference and Doctoral Workshop, Fransa, 23 - 26 Mayıs 2007, ss.723-736, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
13
1. Birlikte yapılandırmacılık: İkinci dil olarak İngilizce öğrenimine yönelik program teorisi ve uygulamalarına ilişkin bir inceleme
Eğitim Programları ve Öğretim Alanında Uluslararası Araştırmalar I, TANKIZ KÜBRA DİLEK, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.119-157, 2024
4. Uzaktan eğitim temelli ilkokuma-yazma öğretiminde öğretmen rol ve sorumlulukları: Covid-19 pandemisine yönelik durum çözümlemesi
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Çalışma ve Değerlendirmeler, BAY ERDAL, Editör, serüven, ss.69-84, 2024
6. Dijital eğitim teknolojisi destekli doğa-doğada eğitim temelleri: Program geliştirme perspektifinden bir çözümleme
Eğitim Bilimleri Alanında Orijinal Araştırma ve Derlemeler, SÖNMEZ SİNAN, Editör, Platanus, ss.87-116, 2024
7. Öğretmen Epistemolojisi
Öğretmenlik Mesleğine Eleştirel Bir Bakış, Şahin, Ç.;Demir, M. K., Editör, Nobel Yayınevi, ss.129-168, 2022
8. Düşünen Okul
Eğitim Felsefesi, Kıncal, R. Y., Editör, Nobel Yayınevi, ss.301-323, 2019
9. Program Geliştirme Süreci ve Temel Bileşenler
Reform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları, Mehmet Fatih Özmantar, Ayşe Öztürk, Erdal Bay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-29, 2016
10. Eğitim ve Bilimsel Araştırma
Eğitim Bilimine Giriş, S.Z.GençÇ.Şahin, Editör, Paradigma Yayınevi, 2016
11. Eleştirel Düşünme, Sokratik Yöntem ve Sokratik Öğretim, Hayal Eğitimi ve Patent Üretimi
Eğitim Felsefesi, Remzi Y. Kıncal, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Yayınları, 2014
12. Başarı Açığı
Eğitim Bilimine Giriş, Remzi Y. Kıncal, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Yayınları, 2014
13. Eğitim ve Öğretimde Program
Öğretim İlke ve Yöntemleri, ÇAVUŞ ŞAHİN, SALİH ZEKİ GENÇ, Editör, PARADİGMA AKADEMİ, 2014