Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Systematic Review of Research Conducted on the Techno-Pedagogical Content Knowledge of English Teachers
Journal of Family Counseling and Education
, cilt.8, sa.2, ss.170-192, 2023 (Hakemli Dergi)
Investigation of Dialogic Teaching Principles According to Educational Ideologies of Teacher Candidates
Journal of teacher education and educators
, cilt.11, sa.2, ss.231-249, 2022 (Hakemli Dergi)
Teachers’xx opinions on the effectiveness of digital technology in the realization of cognitive objectives
Elementary Education Online
, cilt.19, sa.4, ss.2448-2466, 2020 (Scopus)
Duyuşsal Alan Hedeflerinin Gerçekleşmesinde Dijital Teknolojinin Etkililiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Turkish Studies-Educational Sciences
, cilt.15, sa.2, ss.1233-1249, 2020 (Hakemli Dergi)
DOES SKEPTICISM PREDICT NEWS MEDIA LITERACY: A STUDY ON TURKISH YOUNG ADULTS
INTERNATIONAL EDUCATION STUDIES
, cilt.10, sa.12, ss.70-79, 2017 (Hakemli Dergi)
Does skepticism predictt news media literacy: A study on Turkish young adults
International Education Studies
, cilt.10, sa.12, 2017 (Hakemli Dergi)
Bilişim Çağında Sosyal Sermayenin Yeni Belirleyicileri: Dijital Uçurum ve Sosyal Medya Okuryazarlığı
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.353-373, 2017 (Hakemli Dergi)
Yaratıcı Düşünme Etkinliklerinin Öğrencilerin Yaratıcı Düşünmelerine ve Akademik Başarılarına Etkisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.15-37, 2016 (Hakemli Dergi)
Teorik olarak yapılandırılmış sosyal ve bireysel katılım faktörlerinin ampirik olarak sınanması
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.2, ss.231-265, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Sınıf İçi Disiplin Sağlamada Ödül Uygulamalarını Tercih Etme Düzeylerinin İncelenmesi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.180-195, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Sınıf İçi Disiplin Sağlamada Tercih Ettikleri Ceza Uygulamalarının İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.71-86, 2012 (Hakemli Dergi)
Medya okuryazarlığı eğitimi
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.181, ss.318-333, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Investigation of Teacher Roles in Educational Practices in the Covid-19 Pandemic: A Phenomenological Study.
8.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021
Bilişsel Hedeflerinin Gerçekleşmesinde Web 2.0’ın Etkililiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri
18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU -18th International Primary Teacher Education Symposium, 16 - 20 Ekim 2019
Bilişsel Hedeflerin Gerçekleşmesinde Web 2.’in Etkililiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri,
8. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019
The Effect of Lesson Study Approach upon Critical Thinking Skills Development An Investigation into Arabic Language Pre service Teachers
World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, 14 - 16 Kasım 2016
The Effect of Lesson Study on Pre Service TeachersProfessional Development Research on ArabicLanguage Pre Service Teachers
GAI International Academic Conferences, 4 - 07 Eylül 2016
Bilişim Çağında Sosyal Sermayenin Yeni Belirleyicileri Dijital Uçurum ve Sosyal Medya Okuryazarlığı
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016
Eğitim Fakültelerine Öğrenci Seçimine Yönelik Alternatif Bir Model Önerisi
Cumhuriyet’in Kuruluşundan Günümüze Eğitimde Kademeler Arası Geçiş ve Yeni Modeller Uluslararası Kongresi (16-18 Ocak 2014), 16 - 18 Ocak 2014, ss.795-826
Medya okuryazarlığı eğitimi alan Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık anabilim dalı öğrencilerinin aktif vatandaşlık düzeylerini etkileyen faktörler
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.56
Ortaöğretim 9 Sınıf Öğrencilerinin Şiddet İçerikli Televizyon Dizi ve Sinema Filmleri İzleme Düzeyleri ile Saldırganlık Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Şiddetin Sosyal Dinamiklerinin Anlaşılması ve Önleyici Stratejilerin Geliştirilmesi Uluslararası Sempozyumu, Türkiye, 28 - 29 Haziran 2012
Ortaöğretim 9 sınıf öğrencilerinin şiddet içerikli televizyon dizi ve sinema filmleri izleme düzeyleri ile saldırganlık tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Şiddetin Sosyal Dinamiklerinin Anlaşılması ve Önleyici Stratejilerin Geliştirilmesi Uluslararası Sempozyumu, 27 - 29 Haziran 2012
Öğretmen adaylarının öğrenme öğretme ve epistemolojik inançlarındaki değişimlerinin belirlenmesi
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2010
A comparative evaluation of the media literacy levels of the final year students in the faculty of education and high school
Global Conference on Learning and Technology, 26 - 28 Mayıs 2010
A comparative evaluation of german ıtalian and turkish university students perceptions on democracy
The Twelfth Annual CiCe Network Conference: Lifelong Learning and Active Citizenship, 26 - 28 Mayıs 2010
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Öğretme ve Epistemolojik İnançlarındaki Değişimlerinin Belirlenmes
Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010
The Status of Research in Educational Administration An Analysis of Educational Administration Journals 1999 2007
Educational Leadership Conference, 12 - 14 Kasım 2008
High school students perceptions on television serials
IV International Scientific Conference-Contemporary Intentions in Education, 25 - 27 Haziran 2008
Dünyada Eğitim Yönetiminin Geleceği Eğitim Yönetimi Dergilerindeki Yönelimler
III. Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2008
Eğitim Bilimleri Alanında Yapılan Yüksek Lisans Tezlerinin Alan Konu Yöntem Açısından Değerlendirmesi
III. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2007, ss.24-37
The Tolerance Level of High School Students
CiCe, the Children’s Identity and Citizenship in Europe Network- Second European Research Student Conference and Doctoral Workshop, Fransa, 23 - 26 Mayıs 2007, ss.723-736
Kitap & Kitap Bölümleri
Eğitim ve Bilimsel Araştırma
Eğitim Bilimine Giriş, S.Z.GençÇ.Şahin, Editör, Paradigma Yayınevi, 2016
Program Geliştirme Süreci ve Temel Bileşenler
Reform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları, Mehmet Fatih Özmantar, Ayşe Öztürk, Erdal Bay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-29, 2016
PROGRAM GELİŞTİRME SÜRECİ VE TEMEL BİLEŞENLER
REFORM VE DEĞİŞİM BAĞLAMINDA İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMLARI, MEHMET FATİH ÖZMANTAR, AYŞE ÖZTÜRK, ERDAL BAY, Editör, PEGEM AKADEMİ, 2016
Türk Eğitim Sisteminin Genel Yapısı ve Özellikleri
Eğitim Bilimine Giriş, SALİH ZEKİ GENÇ, ÇAVUŞ ŞAHİN, Editör, Paradigma Akademi, ss.198-225, 2016
Eğitim ve Öğretimde Program
Öğretim İlke ve Yöntemleri, ÇAVUŞ ŞAHİN, SALİH ZEKİ GENÇ, Editör, PARADİGMA AKADEMİ, 2014
Başarı Açığı
Eğitim Bilimine Giriş, Remzi Y. Kıncal, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Yayınları, 2014
Eleştirel Düşünme, Sokratik Yöntem ve Sokratik Öğretim, Hayal Eğitimi ve Patent Üretimi
Eğitim Felsefesi, Remzi Y. Kıncal, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Yayınları, 2014