Yayınlar & Eserler

Makaleler 34
Tümü (34)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (9)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (12)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 30

1. EBEVEYN DESTEĞİ ÖĞRENCİ BAŞARISININ ANAHTARI MI? PISA 2022 MATEMATİK, FEN VE OKUMA ALANLARINDA ULUSLARARASI BİR BAKIŞ

7th International Conference on Interdisciplinary Educational Reflections 2025 (ICIER 2025), Mersin, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

2. Velilerin okul öncesi özel öğretim kurumlarına yönelik veli akademisi program tasarım yaklaşımı eğilimleri

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi III, 16 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

4. Eğitim Programları ve Öğretim Alanı Akademik Araştırmalarının Covid-19 Salgını Dönemindeki Eğilimleri

XIV. International Congress of Educational Research, Big Data and Data Analytics in Educational Policy and Research, 27 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)

5. Time Management Perceptions of 9th Grade Private School Students at Distance Education during Covid-19 Pandemic

8th International Congress On Curriculum And Instruction Curriculum Studies in Life Long Learning, 27 Mart 2021, (Özet Bildiri)

6. Investigation of Teacher Roles in Educational Practices in the Covid-19 Pandemic: A Phenomenological Study.

8.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Bilişsel Hedeflerinin Gerçekleşmesinde Web 2.0’ın Etkililiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri

18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU -18th International Primary Teacher Education Symposium, 16 - 20 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

8. Bilişsel Hedeflerin Gerçekleşmesinde Web 2.’in Etkililiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri,

8. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

9. Identification of the parameters concerning young adults’ taking epistemic risks in their social media posts with academic content.

14th International Conference Mobile Learning Lisbon, Portugal, Portekiz, 14 - 16 Nisan 2018, ss.70-78, (Tam Metin Bildiri) identifier

10. The Effect of Lesson Study Approach upon Critical Thinking Skills Development An Investigation into Arabic Language Pre service Teachers

World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, 14 - 16 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)

14. Eğitim Fakültelerine Öğrenci Seçimine Yönelik Alternatif Bir Model Önerisi

Cumhuriyet’in Kuruluşundan Günümüze Eğitimde Kademeler Arası Geçiş ve Yeni Modeller Uluslararası Kongresi (16-18 Ocak 2014), 16 - 18 Ocak 2014, ss.795-826, (Tam Metin Bildiri)

16. Ortaöğretim 9 Sınıf Öğrencilerinin Şiddet İçerikli Televizyon Dizi ve Sinema Filmleri İzleme Düzeyleri ile Saldırganlık Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Şiddetin Sosyal Dinamiklerinin Anlaşılması ve Önleyici Stratejilerin Geliştirilmesi Uluslararası Sempozyumu, Türkiye, 28 - 29 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

17. Ortaöğretim 9 sınıf öğrencilerinin şiddet içerikli televizyon dizi ve sinema filmleri izleme düzeyleri ile saldırganlık tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi

Şiddetin Sosyal Dinamiklerinin Anlaşılması ve Önleyici Stratejilerin Geliştirilmesi Uluslararası Sempozyumu, 27 - 29 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

19. A comparative evaluation of german ıtalian and turkish university students perceptions on democracy

The Twelfth Annual CiCe Network Conference: Lifelong Learning and Active Citizenship, 26 - 28 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

20. Öğretmen adaylarının öğrenme öğretme ve epistemolojik inançlarındaki değişimlerinin belirlenmesi

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

21. A Comparative Evaluation of German Italian and Turkish University Students Perceptions on Democracy

”, The Twelfth Annual CiCe Network Conference: Lifelong Learning and Active Citizenship, İspanya, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.235-246, (Tam Metin Bildiri)

22. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Öğretme ve Epistemolojik İnançlarındaki Değişimlerinin Belirlenmes

Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

23. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Öğretme ve Epistemolojik İnançlarındaki Değişimlerinin Belirlenmesi

Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.218, (Özet Bildiri)

26. High school students perceptions on television serials

IV International Scientific Conference-Contemporary Intentions in Education, 25 - 27 Haziran 2008, (Özet Bildiri)

30. The Tolerance Level of High School Students

CiCe, the Children’s Identity and Citizenship in Europe Network- Second European Research Student Conference and Doctoral Workshop, Fransa, 23 - 26 Mayıs 2007, ss.723-736, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 13

1. Birlikte yapılandırmacılık: İkinci dil olarak İngilizce öğrenimine yönelik program teorisi ve uygulamalarına ilişkin bir inceleme

Eğitim Programları ve Öğretim Alanında Uluslararası Araştırmalar I, TANKIZ KÜBRA DİLEK, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.119-157, 2024

2. Yapay Zekânın Eğitim Programlarına Entegrasyonu: Pedagojik Bir Çözümleme

Eğitim Alanında Gelişmeler, SOSLU ÖZAY, Editör, Platanus, ss.5-28, 2024

3. 9TH GRADE STUDENTS’ TIME MANAGEMENT PERCEPTIONS AT DISTANCE EDUCATION: TURKEY EXAMPLE DURING THE COVID-19 PANDEMIC

International studies and evaluations in the field of educational sciences, BAŞ KENAN, Editör, serüven yayınevi, ss.71-92, 2024

4. Uzaktan eğitim temelli ilkokuma-yazma öğretiminde öğretmen rol ve sorumlulukları: Covid-19 pandemisine yönelik durum çözümlemesi

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Çalışma ve Değerlendirmeler, BAY ERDAL, Editör, serüven, ss.69-84, 2024

5. İLKOKULLARDA DÜŞÜNEN OKUL DÜŞÜNME İKLİM KÜLTÜRÜNÜN EPİSTEMİK BASKI-EPİSTEMİK ÖZGÜRLÜK BAĞLAMINDA İNCELENMESİ

Eğitim Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler, BAŞ KENAN, Editör, serüven yayınevi, ss.67-92, 2024

6. Dijital eğitim teknolojisi destekli doğa-doğada eğitim temelleri: Program geliştirme perspektifinden bir çözümleme

Eğitim Bilimleri Alanında Orijinal Araştırma ve Derlemeler, SÖNMEZ SİNAN, Editör, Platanus, ss.87-116, 2024

7. Öğretmen Epistemolojisi

Öğretmenlik Mesleğine Eleştirel Bir Bakış, Şahin, Ç.;Demir, M. K., Editör, Nobel Yayınevi, ss.129-168, 2022

8. Düşünen Okul

Eğitim Felsefesi, Kıncal, R. Y., Editör, Nobel Yayınevi, ss.301-323, 2019

9. Program Geliştirme Süreci ve Temel Bileşenler

Reform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları, Mehmet Fatih Özmantar, Ayşe Öztürk, Erdal Bay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-29, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

10. Eğitim ve Bilimsel Araştırma

Eğitim Bilimine Giriş, S.Z.GençÇ.Şahin, Editör, Paradigma Yayınevi, 2016

11. Eleştirel Düşünme, Sokratik Yöntem ve Sokratik Öğretim, Hayal Eğitimi ve Patent Üretimi

Eğitim Felsefesi, Remzi Y. Kıncal, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Yayınları, 2014

12. Başarı Açığı

Eğitim Bilimine Giriş, Remzi Y. Kıncal, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Yayınları, 2014

13. Eğitim ve Öğretimde Program

Öğretim İlke ve Yöntemleri, ÇAVUŞ ŞAHİN, SALİH ZEKİ GENÇ, Editör, PARADİGMA AKADEMİ, 2014
Metrikler

Yayın

79

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

10

Atıf (WoS)

18

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

21

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

18

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

102

H-İndeks (TrDizin)

6

Atıf (Diğer Toplam)

212

Proje

4

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları