Eğitim Bilgileri
2012 - 2016
2012 - 2016Doktora
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, Türkiye
2009 - 2011
2009 - 2011Yüksek Lisans
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
2016
2016Doktora
Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersindeki Özerklik Desteği Algılarının Motivasyon, Girişimcilik ve Yaratıcılık ile İlişkisi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Bilimleri, Eğitim Bilimleri
2011
2011Yüksek Lisans
SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ANABİLİM DALINDAKİ TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2009 - 2018
2009 - 2018Araştırma Görevlisi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
Akademi Dışı Deneyim
2008 - 2009
2008 - 2009ÖĞRETMEN
MEB, ÖĞRETMEN
Makaleler
Tümü (44)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (7)
TRDizin (21)
Diğer Yayınlar (17)
2025
20251. A study of teacher practices in supporting the information processing of children with intellectual disabilities
ÖZBAŞI D., KALKAN S., ARCAGÖK S., ERBAŞ Y. H., ERDAMAR F. S., MERTOL H.
Journal of Pedagogical Research , cilt.9, sa.5, ss.245-271, 2025 (Scopus)
2025
20252. MÜZİK EĞİTİMİNDE YAPAY ZEKÂ UYGULAMALARI KONUSUNDA YAPILMIŞ ARAŞTIRMALARIN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
Arcagök S., Bilgen Z., Gökden Kaya N., Temel F.
Yegah Musicology Journal
, cilt.8, sa.4, ss.3651-3674, 2025 (Scopus)
2025
20253. Preschool teachers’ practices and understandings of engaging children with autism: a qualitative study.
Kalkan S., Özbaşı D., Erbaş E., Arcagök S., Erbaş Y. H.
Humanities and Social Sciences Communications , cilt.0, sa.0, ss.0-1, 2025 (SSCI)
2025
20254. ANALYSIS OF GRADUATE THESES ON MUSIC IN PRESCHOOL IN TÜRKİYE TÜRKİYE’DE OKUL ÖNCESİNDE MÜZİK ALANI İLE İLGİLİ YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN ANALİZİ
ARCAGÖK S., ÖZBAŞI D., Temel F.
Yegah Musicology Journal
, cilt.8, sa.2, ss.151-178, 2025 (Scopus)
2024
20245. Evaluation of 2018 mathematics curriculum 5th grade outcomes in Turkey
SATMAZ İ., ERDAMAR F. S., BORAN G., ARCAGÖK S.
Acta Didactica Napocensia , cilt.17, sa.2, ss.169-181, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20246. Augmented Reality Technology : Mediated Activity Plan Suggestion for Developing Preschoolers’ Social Problem Solving Skills
Kanbur B., Arcagök S.
CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE , cilt.26, sa.4, ss.1105-1154, 2024 (SSCI)
2022
20227. Fen Bilgisi Öğretmenliği Programının Çok Yönlü Rasch Analizi ile Değerlendirilmesi
Özergun I., Doğan F., Boran G., Arcagök S.
Journal of Theory and Practice in Education , cilt.18, sa.2, ss.27-42, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20228. Effects of Forests School Practices on Preschool Children
Kanat T., Arcagök S.
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.167-195, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20219. Öğrenci Projelerinin Genellenebilirlik Kuramı ile İncelenmesi
Özbaşı D., Arcagök S.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , cilt.17, sa.2, ss.69-78, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202110. 2019 Türkçe Dersi Öğretim Programı 6. Sınıf Kazanımlarının Değerlendirilmesi
Arcagök S.
Ana Dili Eğitimi Dergisi , cilt.9, sa.2, ss.589-602, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202111. An Analysis of The Postgraduate Theses Focusing on The Social Studies Curriculum
Arcagök S.
International Journal of Curriculum and Instruction (IJCI) , cilt.13, sa.2, ss.1444-1463, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202112. The Impact of Game-Based Teaching Practices in Different Curricula on Academic Achievement.
Arcagök S.
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET) , cilt.8, sa.2, ss.778-796, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202013. An Investigation of Preschool Instructional Materials: A Mixed Method Study with Many Facet Rasch and Nvivo
ARCAGÖK S., ÖZBAŞI D.
Acta Didactica Napocensia , cilt.13, sa.1, ss.164-182, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202014. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Web 2.0 Araçlarına Yönelik Görüşleri
TİMUR S., TİMUR B., ARCAGÖK S., ÖZTÜRK G.
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.21, sa.1, ss.63-108, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202015. Öğretmenlerin Dijital Vatandaşlığa Yönelik Algılarının İncelenmesi
ARCAGÖK S.
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.17, sa.1, ss.534-556, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202016. Intercultural sensitivities: A mixed methods study with pre-service EFL teachers in Turkey
ARCAGÖK S., YILMAZ C.
ISSUES IN EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.30, sa.1, ss.1-18, 2020 (ESCI, Scopus)
2019
201917. Investigation of Empathic Approaches of Pre-Service EFL Teachers According to Various Variables
Arcagök S., Yılmaz C.
ACADEMIC MEDICINE , cilt.14, sa.5, ss.2099-2112, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201918. An Investigation of Pre-Service Preschool Teachers' Projects Using The Many-Facet Rasch Model
ÖZBAŞI D., ARCAGÖK S.
International Journal of Progressive Educatio , cilt.15, sa.4, ss.157-173, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201919. Temel Eğitim Bölümünde Öğrenimlerini Sürdüren Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
Abalı Öztürk Y., Şahin Ç., Demir M. K., Arcagök S.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2019, sa.20, ss.107-122, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201820. An Investigation Into EFL Teachers’ Autonomy Supportive Behaviors in Turkish Context
YILMAZ C., ARCAGÖK S.
Journal of Education and Training Studies, , cilt.6, sa.12, ss.82-87, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201821. Lojistik Regresyon Analiziyle Öğretmen Adaylarının Depresyon Durumunu Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi
Çetin Ş., ARCAGÖK S.
Milli Eğitim Dergisi , sa.220, ss.19-36, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201822. Türkçe Eğitimi Lisans Öğrencilerinin Nanoteknoloji Kavramı İle İlgili Geliştirdikleri Metaforlar
ÖZDEN M., MEYDAN E., ARCAGÖK S.
AKDENİZ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , cilt.12, sa.25, ss.361-377, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201823. The Effect of Augmented Reality Applications in the Learning Process: A MetaAnalysis Study
Özdemir M., Şahin Ç., Arcagök S., Demir M. K.
Eurasian Journal of Educational Research , sa.74, ss.165-186, 2018 (Scopus)
2018
201824. The Effect of Augmented Reality Applications in the Learning Process: A Meta-Analysis Study
ÖZDEMİR M., ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S., DEMİR M. K.
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, sa.74, ss.165-186, 2018 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2018
201825. Temel Eğitim Bölümü Öğretmen Adaylarının Empatik Eğilimlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
BORAN G., ARCAGÖK S., ŞAHİN Ç., ÇETİN Ş.
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.12, sa.26, ss.1-14, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201726. Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersindeki Girişimcilik Becerileri: BİLSEM ve İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Karşılaştırılması
ÇETİN Ş., ŞAHİN Ç., MERTOL H., ARCAGÖK S., GİRGİN D.
Türk Üstün Zeka ve Eğitim Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.110-125, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201727. Solution Proposals of Prospective Teachers on the Problems of Pre-School Education
DEMİR M. K., ARCAGÖK S., ŞAHİN Ç., DURUKAN H.
Educational Policy Analysis and Strategic Research , cilt.12, sa.2, ss.24-42, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201728. Dik Temel Yazı ve Bitişik Eğik Yazı Kullanımına Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
ARCAGÖK S., KOBAK G., DEMİR M. K., ŞAHİN Ç.
Ana Dili Eğitimi Dergisi , cilt.5, sa.4, ss.861-879, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201729. Öğretmen Adaylarının Farabi Değişim Programı’na Yönelik Görüşleri
ŞAHİN Ç., DEMİR M. K., ARCAGÖK S.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.13, sa.1, ss.1-12, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201730. Öğretmen Adaylarının Farabi Değişim Programı’na Yönelik Görüşleri
ŞAHİN Ç., DEMİR M. K., ARCAGÖK S.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.1-12, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201631. Öğretmen Adaylarının Eleştirel Pedagoji İlkelerine Yönelik Yaklaşımlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
ŞAHİN Ç., DEMİR M. K., ARCAGÖK S.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.18, sa.2, ss.1187-1205, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201532. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Görüşleri
Şahin Ç., Arcagök S., Girgin D., Demir M. K.
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.2015, sa.özel, ss.183-194, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201533. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okul Deneyimi Derslerine İlişkin Tutumlarının Değerlendirilmesi
DEMİR M. K., ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi dergisi , sa.25, ss.136-156, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201534. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUL DENEYİMİ DERSLERİNE İLİŞKİN TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
DEMİR M. K., ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S.
Dicle Üniversitesi Ziyagökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.25, ss.136-156, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201535. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Görüşleri
ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S., girgin sarıdaş d., DEMİR M. K.
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , ss.183-194, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201536. Öğretmen Adaylarının Lisansüstü Öğretime Yönelik Görüşleri
ŞAHİN Ç., DEMİR M. K., ARCAGÖK S.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , cilt.11, sa.1, ss.304-320, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201437. Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedegojik Alan Bilgisini Değerlendirme Ölçeği nin Türkçe ye Uyarlama Çalışması
Hacıömeroğlu G., Şahin Ç., Arcagök S.
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.10, sa.2, ss.297-315, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201438. Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisini Değerlendirme Ölçeği'nin Türkçe’ye Uyarlama Çalışması
HACIÖMEROĞLU G., ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , cilt.10, sa.2, ss.297-315, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201439. ÖĞRETMENLERİN YAŞAM BOYU ÖĞRENME YETERLİKLERİ DÜZEYİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Şahin Ç., Arcagök S.
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , cilt.7, sa.16, ss.394-417, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201340. Öğretim Elemanları ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamaları Dersine İlişkin Görüşleri
Arcagök S., Şahin Ç.
AMERICAN POLITICS RESEARCH , cilt.2, ss.21-54, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201341. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınavlarda Kopya Çekilmesine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmes
DEMİR M. K., ARCAGÖK S.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.15, sa.1, ss.148-165, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201342. Öğretim elemanları ve sınıf öğretmeni adaylarının topluma hizmet uygulamaları dersine ilişkin görüşleri
ARCAGÖK S., ŞAHİN Ç.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.2, sa.32, ss.21-54, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201343. Öğretim Elemanları ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Topluma Hizmat Uygulamaları Dersine İlişkin Görüşleri
ARCAGÖK S., ŞAHİN Ç.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.32, sa.2, ss.21-54, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201344. Sivil Toplum Kuruluşu ve Kamu Kurumu Yöneticilerinin Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı ndaki Topluma Hizmet Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
ARCAGÖK S., ŞAHİN Ç.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.9, sa.1, ss.101-112, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2021
20211. Covid-19 Pandemi Sürecinin Erken Çocukluk Dönemi Eğitimine Etkileri
Gürsoy İ., Arcagök S.
Intertational Conference on Covid-19 Studies on Social Sciences, 30 Eylül 2021, (Yayınlanmadı)
2021
20212. Okul Öncesi Eğitimi Lisansüstü Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim Sürecine Yönelik Görüşleri
Gürsoy İ., Arcagök S.
XIV. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 27 - 31 Ekim 2021, (Yayınlanmadı)
2019
20193. Önlisans ve Lisans Öğrencilerinin Nanoteknoloji Kavramına İlişkin Mateforik Algıları
ÖZDEN M., MEYDAN E., ARCAGÖK S.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2019
20194. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ DERSİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
ŞARU H., ÖZATA A., ARCAGÖK S.
The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2019
20195. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENCİ DEĞİŞİM PROGRAMLARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ: BİR METAFOR ÇALIŞMASI
ŞARU H., ÖZATA A., ARCAGÖK S.
The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2018
20186. İngilizce Öğretmen Adaylarının Empatik Yaklaşımlarının Çaşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
ARCAGÖK S., YILMAZ C.
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
2018
20187. İngilizce Öğretmen Adaylarının Kültürlerarası Duyarlılıklarınının Çaşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
YILMAZ C., ARCAGÖK S.
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
2018
20188. A Study of The Empathic Approaches of Pre-Service Efl Teachers According to Various Variables
ARCAGÖK S., YILMAZ C.
İkinci Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.80, (Özet Bildiri)
2018
20189. İngilizce öğretmen adaylarının kültürlerarası duyarlılıklarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
YILMAZ C., ARCAGÖK S.
İkinci uluslararası sosyal bilimler eğitimi sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
2018
201810. SINIF EĞİTİMİ LİSANS PROGRAMININ SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ GELİŞİMLERİ AÇISINDAN YETERLİLİKLERİNE ETKİSİ
KARA N., DEMİR M. K., ARCAGÖK S., ŞAHİN Ç.
The Tenth International Congress of Educational Research, 27 - 30 Nisan 2018, ss.355, (Özet Bildiri)
2018
201811. Öğretmen Adaylarının Depresyon Analizi
ARCAGÖK S., ÇETİN Ş., ŞAHİN Ç., BORAN G.
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201812. İlkokul Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Akademik Motivasyon Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ARCAGÖK S., ŞAHİN Ç.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201813. Öğretmen Adaylarının Empati Kurma Düzeylerinin İncelenmesi
SATMAZ İ., ARCAGÖK S., DEMİR M. K.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1328, (Özet Bildiri)
2018
201814. Investigation of Thesis in The Field of Social Studies Course of Fourth Grade
ABALI ÖZTÜRK Y., ŞAHİN Ç., DEMİR M. K., ARCAGÖK S.
XV. European Cınference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018, (Özet Bildiri)
2018
201815. Investigation of Theses in the Field of Social Studies Course of Fourth Grade
ARCAGÖK S., DEMİR M. K., ŞAHİN Ç., ABALI ÖZTÜRK Y.
XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018, ss.270, (Özet Bildiri)
2018
201816. Investigation of Theses in the Field of Social Studies Course of Fourth Grade
ARCAGÖK S., DEMİR M. K., ŞAHİN Ç., ABALI ÖZTÜRK Y.
XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018, (Özet Bildiri)
2017
201717. Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Derslerindeki Girişimcilik Becerileri: BİLSEM ve İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Karşılaştırılması
ŞAHİN Ç., MERTOL H., ARCAGÖK S., GİRGİN D.
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.146, (Özet Bildiri)
2017
201718. Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Öğrenme Sürecindeki Etkililiği: Bir Meta Analz Çalışması
ÖZDEMİR M., ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S., DEMİR M. K.
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201719. TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ (TPAB) KAPSAMINDA GERÇEKLEŞTİRİLMİŞ UYGULAMALARIN İNCELENMESİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
BORAN G., ARCAGÖK S.
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201720. Bilim ve Sanat Merkezi Tanılama Sınavına Giren Öğrencilerin Tablet Sınavına İlişkin Görüşleri
GİRGİN D., ARCAGÖK S.
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.351-352, (Özet Bildiri)
2017
201721. Öğretmen Adaylarının Öğrencilik Yaşantılarında İz Bırakan Öğrelerin Öğrenme-Öğretme Süresi Kapsamında Değerlendirilmesi
ŞAHİN Ç., girgin d., ARCAGÖK S., DEMİR M. K.
VII. ULuslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201722. 5E Öğrenme Döngüsünün Akademik Başarıya Etkisinin Tematik Analizi
BATDI V., ARCAGÖK S., BORAN G.
VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 Nisan - 29 Mayıs 2017, ss.51, (Özet Bildiri)
2017
201723. 5E ÖĞRENME DÖNGÜSÜNÜN AKADEMİK BAŞARIYAETKİSİNİN TEMATİK ANALİZİ
BATDI V., ARCAGÖK S., BORAN G.
ULEAD 2017 Annual Congress: ICRE, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
201624. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sorgulama Becerilerinin İncelenmesi
ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S.
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201625. Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavı Ölçeğinin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S.
VIII. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201626. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenmeye Yönelik Görüşleri Bir Metaforik Çalışma
ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S.
VIII. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201627. Topluma Hizmet Uygulamaları Ölçeğinin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S.
VIII. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201628. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAŞAM BOYU ÖĞRENMEYEYÖNELİK GÖRÜŞLERİ BİR METAFORİK ÇALIŞMA
ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S.
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongres, Çanakkale, Türkiye, 5 Ağustos - 08 Mayıs 2016, ss.425-426, (Özet Bildiri)
2015
201529. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI DERSİNE YÖNELİK ALGILARI BİR METAFORİK ÇALIŞMA
ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S.
VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.795-805, (Tam Metin Bildiri)
2015
201530. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarına Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma
ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S., GİRGİN D.
VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.123, (Özet Bildiri)
2015
201531. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Görüşleri.
ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S., GİRGİN D., DEMİR M. K.
14. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.83, (Özet Bildiri)
2015
201532. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma
ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S., GİRGİN D.
VII. Uluslar arası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.90, (Özet Bildiri)
2014
201433. Öğretmen Adaylarının Lisanüstü Öğretime Yönelik Görüşleri
ŞAHİN Ç., DEMİR M. K., ARCAGÖK S.
3.ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2013
201334. İlköğretim öğretmenlerinin eğitim araştırmalarına yönelik yaklaşımları
ŞAHİN Ç., USLU B., ARCAGÖK S.
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 05 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
2012
201235. Sivil Toplum Kuruluşu ve Kamu Kurumu Yöneticilerinin Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı’ndaki Topluma Hizmet Uygulamaları ’na İlişkin Görüşleri
ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S.
XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2010
201036. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kamu Personeli Sınavı na KPSS İlişkin Algıları 9 Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S.
9. Ulusal Sınıf Öğretmenlği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. Evaluations of Teaching Chemistry Program with Many- Facet Rasch Analysis: Turkish Context
ÖZERGUN I., ARCAGÖK S., DOĞAN F.
The Festschrift Dedicated to the Turkmen Scholar Yusuf Azmun, Erdem Uçar,Yunus Emre Tansü, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.355-370, 2022
2014
20142. Öğretim Hizmetlerinin Niteliğini Araştırmada Öğretmen Görev ve Sorumlulukları
ARCAGÖK S.
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Çavuş ŞAHİN, Salih Zeki GENÇ, Editör, Paradigma Akademi Yayınları, İstanbul, ss.311-333, 2014
2014
20143. The Importance of Service Learning
ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S.
Multidisciplinary Perspectives on Education, Hasan ARSLAN, George RATA,Ercan KOCAYÖRÜK ve Mehmet Ali İÇBAY, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.393-400, 2014
Desteklenen Projeler
2020 - 2022
2020 - 2022
OKUL ÖNCESİ DÖNEMİ ÇOCUKLARINDA SOSYAL PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNİ GELİŞTİRMEK: ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK DESTEKLİ ETKİNLİK PLANI ÖNERİSİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
ARCAGÖK S. (Yürütücü), KANBUR B. N.
2019 - 2020
2019 - 2020
ORMAN OKULU UYGULAMALARININ OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
ARCAGÖK S. (Yürütücü), kanat t.
2019 - 2020
2019 - 2020Öğrenci Projelerinin Çok Yüzeyli Rasch Modeli İle Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ÖZBAŞI D. (Yürütücü), ARCAGÖK S.
2015 - 2016
2015 - 2016Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersindeki Özerklik Desteği Algılarının Motivasyon Yaratıcılık ve Girişimcilik ile İlişkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
ŞAHİN Ç. (Yürütücü), ARCAGÖK S.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorInternational Journal of Progressive Education (INASED)
Yardımcı Editör/Bölüm Editörü