Doç. Dr. SERDAR ARCAGÖK


Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

Okul Öncesi Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel, Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Eğitim Bilimleri, Eğitim Programları ve Öğretim

E-posta: serdar_arcagok21@comu.edu.tr
Web: https://avesis.comu.edu.tr/serdar_arcagok21
Ofis: B-305 no'lu ofis.
Posta Adresi: serdar_arcagok21@comu.edu.tr

Metrikler

Yayın

89

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

123

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

153

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

48

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

773

H-İndeks (Sobiad)

10

Atıf (Diğer Toplam)

128

Toplam Atıf Sayısı

1102

Proje

4

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2012 - 2016

2012 - 2016

Doktora

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, Türkiye

2009 - 2011

2009 - 2011

Yüksek Lisans

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği, Türkiye

Yaptığı Tezler

2016

2016

Doktora

Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersindeki Özerklik Desteği Algılarının Motivasyon, Girişimcilik ve Yaratıcılık ile İlişkisi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Bilimleri, Eğitim Bilimleri

2011

2011

Yüksek Lisans

SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ANABİLİM DALINDAKİ TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Eğitim Bilimleri

Eğitim Programları ve Öğretim

Akademik Ünvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

2009 - 2018

2009 - 2018

Araştırma Görevlisi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

Akademi Dışı Deneyim

2008 - 2009

2008 - 2009

ÖĞRETMEN

MEB, ÖĞRETMEN

Makaleler

Tümü (44)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (7)
TRDizin (21)
Diğer Yayınlar (17)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2021

2021

1. Covid-19 Pandemi Sürecinin Erken Çocukluk Dönemi Eğitimine Etkileri

Gürsoy İ., Arcagök S.

Intertational Conference on Covid-19 Studies on Social Sciences, 30 Eylül 2021, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

2. Okul Öncesi Eğitimi Lisansüstü Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim Sürecine Yönelik Görüşleri

Gürsoy İ., Arcagök S.

XIV. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 27 - 31 Ekim 2021, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

3. Önlisans ve Lisans Öğrencilerinin Nanoteknoloji Kavramına İlişkin Mateforik Algıları

ÖZDEN M., MEYDAN E., ARCAGÖK S.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

4. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ DERSİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

ŞARU H., ÖZATA A., ARCAGÖK S.

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

5. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENCİ DEĞİŞİM PROGRAMLARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ: BİR METAFOR ÇALIŞMASI

ŞARU H., ÖZATA A., ARCAGÖK S.

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

6. İngilizce Öğretmen Adaylarının Empatik Yaklaşımlarının Çaşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

ARCAGÖK S., YILMAZ C.

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

7. İngilizce Öğretmen Adaylarının Kültürlerarası Duyarlılıklarınının Çaşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

YILMAZ C., ARCAGÖK S.

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

8. A Study of The Empathic Approaches of Pre-Service Efl Teachers According to Various Variables

ARCAGÖK S., YILMAZ C.

İkinci Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.80, (Özet Bildiri)

2018

2018

9. İngilizce öğretmen adaylarının kültürlerarası duyarlılıklarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi

YILMAZ C., ARCAGÖK S.

İkinci uluslararası sosyal bilimler eğitimi sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

11. Öğretmen Adaylarının Depresyon Analizi

ARCAGÖK S., ÇETİN Ş., ŞAHİN Ç., BORAN G.

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

12. İlkokul Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Akademik Motivasyon Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

ARCAGÖK S., ŞAHİN Ç.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

13. Öğretmen Adaylarının Empati Kurma Düzeylerinin İncelenmesi

SATMAZ İ., ARCAGÖK S., DEMİR M. K.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1328, (Özet Bildiri)

2018

2018

14. Investigation of Thesis in The Field of Social Studies Course of Fourth Grade

ABALI ÖZTÜRK Y., ŞAHİN Ç., DEMİR M. K., ARCAGÖK S.

XV. European Cınference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

15. Investigation of Theses in the Field of Social Studies Course of Fourth Grade

ARCAGÖK S., DEMİR M. K., ŞAHİN Ç., ABALI ÖZTÜRK Y.

XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018, ss.270, (Özet Bildiri)

2018

2018

16. Investigation of Theses in the Field of Social Studies Course of Fourth Grade

ARCAGÖK S., DEMİR M. K., ŞAHİN Ç., ABALI ÖZTÜRK Y.

XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

18. Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Öğrenme Sürecindeki Etkililiği: Bir Meta Analz Çalışması

ÖZDEMİR M., ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S., DEMİR M. K.

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

20. Bilim ve Sanat Merkezi Tanılama Sınavına Giren Öğrencilerin Tablet Sınavına İlişkin Görüşleri

GİRGİN D., ARCAGÖK S.

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.351-352, (Özet Bildiri)

2017

2017

22. 5E Öğrenme Döngüsünün Akademik Başarıya Etkisinin Tematik Analizi

BATDI V., ARCAGÖK S., BORAN G.

VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 Nisan - 29 Mayıs 2017, ss.51, (Özet Bildiri)

2017

2017

23. 5E ÖĞRENME DÖNGÜSÜNÜN AKADEMİK BAŞARIYAETKİSİNİN TEMATİK ANALİZİ

BATDI V., ARCAGÖK S., BORAN G.

ULEAD 2017 Annual Congress: ICRE, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

24. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sorgulama Becerilerinin İncelenmesi

ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S.

XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

25. Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavı Ölçeğinin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S.

VIII. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

26. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenmeye Yönelik Görüşleri Bir Metaforik Çalışma

ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S.

VIII. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

27. Topluma Hizmet Uygulamaları Ölçeğinin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S.

VIII. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

28. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAŞAM BOYU ÖĞRENMEYEYÖNELİK GÖRÜŞLERİ BİR METAFORİK ÇALIŞMA

ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S.

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongres, Çanakkale, Türkiye, 5 Ağustos - 08 Mayıs 2016, ss.425-426, (Özet Bildiri)

2015

2015

29. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI DERSİNE YÖNELİK ALGILARI BİR METAFORİK ÇALIŞMA

ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S.

VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.795-805, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

30. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarına Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma

ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S., GİRGİN D.

VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.123, (Özet Bildiri)

2015

2015

31. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Görüşleri.

ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S., GİRGİN D., DEMİR M. K.

14. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.83, (Özet Bildiri)

2015

2015

32. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma

ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S., GİRGİN D.

VII. Uluslar arası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.90, (Özet Bildiri)

2014

2014

33. Öğretmen Adaylarının Lisanüstü Öğretime Yönelik Görüşleri

ŞAHİN Ç., DEMİR M. K., ARCAGÖK S.

3.ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

34. İlköğretim öğretmenlerinin eğitim araştırmalarına yönelik yaklaşımları

ŞAHİN Ç., USLU B., ARCAGÖK S.

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 05 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

2010

2010

36. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kamu Personeli Sınavı na KPSS İlişkin Algıları 9 Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S.

9. Ulusal Sınıf Öğretmenlği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

1. Evaluations of Teaching Chemistry Program with Many- Facet Rasch Analysis: Turkish Context

ÖZERGUN I., ARCAGÖK S., DOĞAN F.

The Festschrift Dedicated to the Turkmen Scholar Yusuf Azmun, Erdem Uçar,Yunus Emre Tansü, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.355-370, 2022

2014

2014

2. Öğretim Hizmetlerinin Niteliğini Araştırmada Öğretmen Görev ve Sorumlulukları

ARCAGÖK S.

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Çavuş ŞAHİN, Salih Zeki GENÇ, Editör, Paradigma Akademi Yayınları, İstanbul, ss.311-333, 2014

2014

2014

3. The Importance of Service Learning

ŞAHİN Ç., ARCAGÖK S.

Multidisciplinary Perspectives on Education, Hasan ARSLAN, George RATA,Ercan KOCAYÖRÜK ve Mehmet Ali İÇBAY, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.393-400, 2014

Desteklenen Projeler

2019 - 2020

2019 - 2020

ORMAN OKULU UYGULAMALARININ OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİSürdürülebilir Kalkınma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans

ARCAGÖK S. (Yürütücü), kanat t.

2019 - 2020

2019 - 2020

Öğrenci Projelerinin Çok Yüzeyli Rasch Modeli İle Değerlendirilmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ÖZBAŞI D. (Yürütücü), ARCAGÖK S.

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

International Journal of Progressive Education (INASED)

Yardımcı Editör/Bölüm Editörü



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 153

h-indeksi (SCOPUS): 2