Yayınlar & Eserler

Makaleler 15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (2)
Scopus (6)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 49

1. Examination of the 8th Grade unit-based mathematics tests in terms of connection skill and contexts

6th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6) , Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, ss.867-869, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Novice Teachers' Reflections Regarding Curriculum Material Use in the Community of Practice Program

The European Conference on Education (ECE2023), Londrina, Brezilya, 13 Temmuz - 17 Ağustos 2023, (Özet Bildiri)

3. Novice Teachers' Reflections Regarding Curriculum Material Use in the Community of Practice Program

The European Conference on Education (ECE2023), London, İngiltere, 13 - 17 Temmuz 2023, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Eğitim ve Okul Geliştirmede Kalite Güvence Sistemi: İngiltere ve Hollanda Örnekleri ve Türkiye için Çıkarımlar

10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.412-413, (Özet Bildiri)

6. Yükseköğretimde Program Geliştirme: TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği

10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.141-142, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

7. From Learning Different Number Bases to Teaching Base Ten

International Conference on Research in Education and Science (ICRES 2023), 18 - 21 Mayıs 2023, ss.200, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. From Learning Different Number Bases to Teaching Base Ten

International Conference on Research in Education and Science (ICRES 2023), Türkiye, 27 Nisan 2023, (Özet Bildiri)

9. Matematik Öğretmen Adaylarının Pedagojik Tasarım Kapasitesini Güçlendirmeye Yönelik Bir Öğretim Programı Analizi Uygulaması

10. Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Matematik Öğretmen Adaylarının Pedagojik Tasarım Kapasitelerinin Belirlenmesi

International Education Congress (EDUCONGRESS 2022), Türkiye, 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

12. Matematik Öğretmen Adaylarının Pedagojik Tasarım Kapasitesini Güçlendirmeye Yönelik Bir Öğretim Programı Analizi Uygulaması

X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2022), Türkiye, 26 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

13. Improving Teaching by Problem Solving in Lesson Study

22nd Conference on Problem Solving in Mathematics Education (ProMath), Selanik, Yunanistan, 22 - 24 Ağustos 2022, (Özet Bildiri)

17. Matematik Ders Kitaplarında İstatistik Öğretimine Yönelik Etkinliklerin Etkinlik Tasarım Prensipleri Çerçevesinde İncelenmesi

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-5), Türkiye, 28 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

20. Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Cebirsel Düşünceyi Desteklemeye Yönelik Fırsatlar

3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGTEK-2021), Türkiye, 30 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

22. Sekizinci Sınıf Matematik Ders Kitabındaki Maddelerin Bağlam ve Maddenin Kalitesi Açısından İncelenmesi

8th International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2021), Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)

25. Pandeminin Gölgesindeki Uzaktan Eğitim Sürecinde Matematik Öğretim Programını Yeniden Yorumlamak

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST-2021), Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

27. TIMSS 2011, 2015 ve 2018 Matematik Performansındaki Değişimler ve Değişimleri Açıklayabilecek Bağlamsal Değişkenler

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-14), Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

30. Uluslararası Bakelorya Otorizasyonundan Yükseköğretimde Program Akreditasyonuna: Bir Yansıtıcı Öğrenme Sürecinin Anatomisi

3.Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (ITEAC-2019), Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

31. Öz Gözlem Tekniği Üzerine Yansıtıcı Düşünmenin Mesleki Gelişime Katkısı: Öğretmen Bakış Açısı

3. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (ITEAC-2019), Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

34. Uluslararası Bakelorya İlk Yıllar Programı ve MEB Öğretim Programının Karşılaştırmalı Analizi ve Entegrasyon için Çerçeve Önerisi

6th International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2019), Türkiye, 19 Haziran - 22 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

35. Reflective Practice as a Tool for Fostering Thinking about Students’ Learning of Mathematics

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-4), Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

36. Değerler Eğitiminden Matematik Ders Kitaplarına Yansımalar

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-4), Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

39. Erken Çocukluk Eğitimi STEM Çalışmaları Meta-Analiz Araştırması

6th International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2019), Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

42. Uluslararası Programda Öğretmeyi Öğrenmek: Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Öğretiminde Gelişime İhtiyaç Duyduğu Alanlar

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK 2019), Türkiye, 25 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

46. Student-Centered Mathematics Instruction-Workshop

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Türkiye, 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

47. Instructional Design to Enhance Students’ Learning of Mathematics

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Türkiye, 01 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

49. Bilişim Teknolojileri Destekli Matematik Projeleri: “Bilgim@tik”

7. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı (IETC-2007), Türkiye, 27 Temmuz 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 14

1. Toker, Z. (2024). Geometri Öğretiminde Farklılaştırma Yaklaşımı. B. Boz-Yaman, S. Bulut, A. Duatepe-Paksu, R. Akkuş, Z. Toluk-Uçar (Ed.) Geometri Öğretiminde Yaklaşımlar. Ankara: VizetekYayıncılık.

Geometri Öğretiminde Yaklaşımlar, B. Boz-Yaman,S. Bulut,A. Duatepe-Paksu,R. Akkuş,Z. Toluk-Uçar, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.1, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Öğretim Programı Çerçevesi ve Çerçeve Program

Yükseköğretimde Program Geliştirme TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği, Erdem Aksoy, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.87-98, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

6. Düşünen Sınıflarda Görevler ne Zaman, Nerede ve Nasıl Verilir? (Çev. Edit. Aydogan-Yenmez, A & Gökçe, S.). Okul Öncesinden Liseye Matematikte Düşünen Sınıflar. Building Thinking Classrooms in mathematics (Liljedahl, P.)

Düşünen Sınıflarda Görevler ne Zaman, Nerede ve Nasıl Verilir? (Çev. Edit. Aydogan-Yenmez, A & Gökçe, S.). Okul Öncesinden Liseye Matematikte Düşünen Sınıflar. Building Thinking Classrooms in mathematics (Liljedahl, P.), , Editör, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

8. Olasılık Kavramlarının İncelenmesi (Çev. Edit. Durmuş, S.). İlkokul ve Ortaokul Matematiği-Gelişimsel Yaklaşımla Öğretim (10th Ed.), Van de Walle, J. A, Karp, S.K., Bay-Williams, J.M., Wray, J., & Todd Brown, E.,580-603. Nobel Yayınları: Ankara.

Olasılık Kavramlarının İncelenmesi (Çev. Edit. Durmuş, S.). İlkokul ve Ortaokul Matematiği-Gelişimsel Yaklaşımla Öğretim (10th Ed.), Van de Walle, J. A, Karp, S.K., Bay-Williams, J.M., Wray, J., & Todd Brown, E.,580-603. Nobel Yayınları: Ankara., Soner Durmuş, Editör, 2020

9. Kesirlerle İşlemlerin Geliştirilmesi (Çev. Edit. Durmuş, S.). İlkokul ve Ortaokul Matematiği-Gelişimsel Yaklaşımla Öğretim (10th Ed.), Van de Walle, J. A, Karp, S.K., Bay-Williams, J.M., Wray, J., & Todd Brown, E., 373-404. Nobel Yayınları: Ankara.

Kesirlerle İşlemlerin Geliştirilmesi (Çev. Edit. Durmuş, S.). İlkokul ve Ortaokul Matematiği-Gelişimsel Yaklaşımla Öğretim (10th Ed.), Van de Walle, J. A, Karp, S.K., Bay-Williams, J.M., Wray, J., & Todd Brown, E., 373-404. Nobel Yayınları: Ankara., Soner Durmuş, Editör, 2020