Makaleler
15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (2)
Scopus (6)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (3)
5. A Preservice Mathematics Teacher’s Reflections and Reflective Practices Focusing on Students’ Learning
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.10, sa.2, ss.1047-1060, 2023 (Hakemli Dergi)
11. Reflections on Online Mathematics Teaching
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.233-253, 2021 (Hakemli Dergi)
13. Making Thoughts Visible through Formative Feedback in a Mathematical Problem-Solving Process
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.8, sa.3, ss.131-149, 2021 (Hakemli Dergi)
15. Instructional Rubric as an Element Affecting the Materials Development Process of Pre-service Mathematics Teachers
Başkent University Journal of Education
, cilt.7, sa.1, ss.102-109, 2020 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
49
2. Novice Teachers' Reflections Regarding Curriculum Material Use in the Community of Practice Program
The European Conference on Education (ECE2023), Londrina, Brezilya, 13 Temmuz - 17 Ağustos 2023, (Özet Bildiri)
3. Novice Teachers' Reflections Regarding Curriculum Material Use in the Community of Practice Program
The European Conference on Education (ECE2023), London, İngiltere, 13 - 17 Temmuz 2023, ss.1, (Özet Bildiri)
8. From Learning Different Number Bases to Teaching Base Ten
International Conference on Research in Education and Science (ICRES 2023), Türkiye, 27 Nisan 2023, (Özet Bildiri)
9. Matematik Öğretmen Adaylarının Pedagojik Tasarım Kapasitesini Güçlendirmeye Yönelik Bir Öğretim Programı Analizi Uygulaması
10. Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, (Özet Bildiri)
10. Matematik Öğretmen Adaylarının Pedagojik Tasarım Kapasitelerinin Belirlenmesi
Educongress , Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
13. Improving Teaching by Problem Solving in Lesson Study
22nd Conference on Problem Solving in Mathematics Education (ProMath), Selanik, Yunanistan, 22 - 24 Ağustos 2022, (Özet Bildiri)
14. Çelebi-İlhan, G.E, Toker, Z., Alkaş-Ulusoy, Ç., Emre-Akdoğan, E., Balcı, E. & Güzeller, G. (2022, August). Improving Teaching by Problem Solving in Lesson Study,
Promath 2022 Conference, Thessaloniki, Yunanistan, 22 - 24 Ağustos 2022, ss.26-27, (Özet Bildiri)
23. Sekizinci Sınıf Matematik Ders Kitabındaki Maddelerin Bağlam ve Maddenin Kalitesi Açısından İncelenmesi
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress/EJERCongress 2021
30. Uluslararası Bakelorya Otorizasyonundan Yükseköğretimde Program Akreditasyonuna: Bir Yansıtıcı Öğrenme Sürecinin Anatomisi
3.Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (ITEAC-2019), Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
46. Student-Centered Mathematics Instruction-Workshop
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Türkiye, 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
47. Instructional Design to Enhance Students’ Learning of Mathematics
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Türkiye, 01 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
48. 4. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Sürecinde Düşünme Şekillerini Görsel Olarak İfade Etme ve Açıklama Süreçlerindeki Gelişimleri
Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK-2018), Türkiye, 29 Mart 2018, (Özet Bildiri)
Kitaplar
14
1. Toker, Z. (2024). Geometri Öğretiminde Farklılaştırma Yaklaşımı. B. Boz-Yaman, S. Bulut, A. Duatepe-Paksu, R. Akkuş, Z. Toluk-Uçar (Ed.) Geometri Öğretiminde Yaklaşımlar. Ankara: VizetekYayıncılık.
Geometri Öğretiminde Yaklaşımlar, B. Boz-Yaman,S. Bulut,A. Duatepe-Paksu,R. Akkuş,Z. Toluk-Uçar, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.1, 2024
3. Toker Z. & Alkaş Ulusoy, Ç. (2023). Matematiği Günlük Hayat ile İlişkilendirme. A. Erdoğan (Ed.), Matematik Öğretiminde İlişkilendirme (s. 113-139). Nobel Yayıncılık
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme, A. Erdoğan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.113-139, 2023
4. Toker, Z. & Çakıroğlu, E. (2023). Tasarım Odaklı Düşünme: Temel Kavramlar ve Özellikler. D. Girgin & Z. Toker (Ed.), Eğitimde Tasarım Odaklı Düşünme ve Uygulama Örnekleri (s. 1-17). Nobel Yayıncılık
Eğitimde Tasarım Odaklı Düşünme ve Uygulama Örnekleri. Nobel Yayıncılık, D. Girgin,Z. Toker, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-17, 2023
6. Düşünen Sınıflarda Görevler ne Zaman, Nerede ve Nasıl Verilir? (Çev. Edit. Aydogan-Yenmez, A & Gökçe, S.). Okul Öncesinden Liseye Matematikte Düşünen Sınıflar. Building Thinking Classrooms in mathematics (Liljedahl, P.)
Düşünen Sınıflarda Görevler ne Zaman, Nerede ve Nasıl Verilir? (Çev. Edit. Aydogan-Yenmez, A & Gökçe, S.). Okul Öncesinden Liseye Matematikte Düşünen Sınıflar. Building Thinking Classrooms in mathematics (Liljedahl, P.), , Editör, 2022
7. Toker Z. (2021). Effective Training of the Teachers In Teaching Of Mathematics: An In-Service Training Model For Teachers-As Designers.In O.E.C. Espinosa (Ed.) Developing Mathematical Literacy in the Context of the Fourth Industrial Revolution (pp.31-60).IGIGlobal. doi. 10.4018/978-1-7998-3868-5.
Developing Mathematical Literacy in the Context of the Fourth Industrial Revolution, O.E.C. Espinosa, Editör, Routledge, London/New York, New York, ss.31-60, 2021
9. Kesirlerle İşlemlerin Geliştirilmesi (Çev. Edit. Durmuş, S.). İlkokul ve Ortaokul Matematiği-Gelişimsel Yaklaşımla Öğretim (10th Ed.), Van de Walle, J. A, Karp, S.K., Bay-Williams, J.M., Wray, J., & Todd Brown, E., 373-404. Nobel Yayınları: Ankara.
Kesirlerle İşlemlerin Geliştirilmesi (Çev. Edit. Durmuş, S.). İlkokul ve Ortaokul Matematiği-Gelişimsel Yaklaşımla Öğretim (10th Ed.), Van de Walle, J. A, Karp, S.K., Bay-Williams, J.M., Wray, J., & Todd Brown, E., 373-404. Nobel Yayınları: Ankara., Soner Durmuş, Editör, 2020
10. Toker Z. (2020). Etkinlikler yoluyla sınıf içinde ispat ve sorgulama.Y. Dede, M.F. Doğan, F.Aslan-Tutak (Ed.), Matematik Eğitiminde Etkinlikler ve Uygulamaları (s.437-461). Pegem Yayıncılık.
Matematik Eğitiminde Etkinlikler ve Uygulamaları, Y. Dede,M.F. Doğan,F.Aslan-Tutak, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.437-461, 2020
11. Ortaokul Matematik Ders Kitabı (5. Sınıf Komisyon)
MEB , Ankara, 2013
12. Ortaokul Matematik Öğretmen Kitabı
Sek Yay., Ankara, 2009
13. Ortaokul Matematik Ders Kitabı
Sek yay., Ankara, 2009
14. Ortaokul Matematik Öğrenci Kitabi
Sek Yay., Ankara, 2009