Yayınlar & Eserler

Makaleler 16
Tümü (16)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 24

1. Öğretmen Çocuklarının Gözüyle Eğitim Fakülteleri

3. Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

3. Ortaokul Öğrencilerinin Öz Düzenleyici Öğrenme Stratejileri ile Matematik Kimlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.

10. Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

5. Matematik Kimliğine İlişkin Çalışmaların İncelenmesi : Bir Meta-sentez Çalışması

İzmir Demokrasi Üniversitesi 2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Aralık 2020, ss.163-177, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

6. Matematik Kimliğine Yönelik Araştırmaların İncelenmesi: Bir Meta-Sentez Çalışması

İzmir Demokrasi Üniversitesi İCER Kongresi, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

7. Öğrencilerin Meslek Seçimlerinin Analizi.

Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

8. Türkiye’deki Çocuk Üniversitelerinin Eğitim Programları ve Paradigmalarının Analizi.

XII. International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.55, (Özet Bildiri)

9. Dünya’daki Çocuk Üniversitelerinin İncelenmesi

XII. International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.54, (Özet Bildiri)

10. Tanılandı. Ya Sonra? : Özel Yeteneklilerin Eğitim Sorunu

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

11. Öğretmen Adaylarının Bilimsel Epistemolojik İnançları ile Eğitim Programı Tasarım Yaklaşımı Tercihlerinin İncelenmesi

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

12. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilim ve Sanat Merkezine Devamsızlık Nedenlerine İlişkin Görüşleri

X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.786-801, (Tam Metin Bildiri)

13. Üstün yetenekli ögrencilerin bilim ve sanat merkezine devamsizlik nedenlerine iliskin görüsleri

X. İnternational Congress of Educational Research, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

14. 5. Sınıf matematik dersinde geometrik kavramların öğretilmesinde eğitsel oyunun öğrenci başarısı üzerindeki etkisi

X. İnternational Congress of Educational Research, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

15. Ortaokul matematik ögretmenlerinin seçmeli matematik uygulamalari dersine iliskin görüslerinin incelenmesi

X. İnternational Congress of Educational Research, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

16. Özel Yetenekli Öğrencilerin Bilim ve Sanat Merkezinde Gerçekleştirilen Bilimsel Söyleşilere İlişkin Görüşleri

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.846, (Özet Bildiri)

17. Öğretmen Adaylarının Empati Kurma Düzeylerinin İncelenmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1328, (Özet Bildiri)

18. Özel Eğitim Dersini Alan Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli Öğrencilere İlişkin Yeterlilikleri

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

19. Attitudes of prospective teachers towards education of gifted students.

4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.473-474, (Özet Bildiri)

20. The Opinions of Classroom Teachers and Elemantary School Students towards Free Activity Lesson Performed by Activity-Based Practies

VII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Bucharest, Romanya, 10 - 12 Kasım 2015, ss.10-12, (Tam Metin Bildiri)

21. Issue of in-service Training of the Teachers Assigned in the Newly Opened Science and Art Centers

Pedagogical Action for a European Dimension in Educator's Induction Approaches International Symposium, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, ss.72, (Özet Bildiri)

22. The impact of free activity lesson performed by activity-based practices on the social skills of elementary school students.

VII..European Conference on Social and Behavioral Sciences, Romanya, 11 - 13 Mayıs 2015, ss.267, (Özet Bildiri)

23. The opinions of classroom teachers and elementary school students towards free activity lesson performed by activity-based practices

VII..European Conference on Social and Behavioral Sciences, Romanya, 11 - 13 Mayıs 2015, ss.266, (Özet Bildiri)

24. Projelerimizi Yapalım Okulca Sunalım

5. Yeni Nesil Eğitim Konferansı, İstanbul, Türkiye, 04 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

47

Atıf (Scholar)

4

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

24

Proje

10

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları