Makaleler
16
Tümü (16)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (8)
2. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının SOLO Taksonomisine Göre Analizi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.667-690, 2025 (Hakemli Dergi)
4. Examining the Effects of Science Curriculum and Activities Developed for Gifted Students in Türkiye
Journal of Interdisciplinary Studies in Education
, cilt.14, sa.2, ss.115-150, 2025 (Hakemli Dergi)
6. Analysis of Maarif Model of Century of Türkiye Secondary School Mathematics Curriculum According to SOLO Taxonomy
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.195-219, 2024 (Hakemli Dergi)
8. Evaluation of 2018 mathematics curriculum 5th grade outcomes in Turkey
Acta Didactica Napocensia
, cilt.17, sa.2, ss.169-181, 2024 (Hakemli Dergi)
11. Views of Science and Art Center (SAC) Graduates on SAC
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.18, sa.3, ss.316-335, 2023 (Hakemli Dergi)
13. Özel Yetenekli Öğrencilerin Bilim ve Sanat Merkezinde Gerçekleştirilen Bilimsel Söyleşilere İlişkin Görüşleri
International Journal of Innovative Approaches in Education
, cilt.3, sa.4, ss.82-92, 2019 (Hakemli Dergi)
14. Investigation of the Metaphorical Perceptions of the Gifted StudentsRelated to the Concept of Science and Art Center (SAC)
HIGHER EDUCATION STUDIES
, cilt.8, sa.3, ss.34-48, 2018 (Hakemli Dergi)
15. Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimine Yönelik Tutumları
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.7, sa.14, ss.49-62, 2017 (Hakemli Dergi)
16. Bilim Sanat Merkezlerinde Görevlendirilen Öğretmenlerin Hizmet İçi Eğitim Sorunu
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.42, ss.59-73, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
24
10. Tanılandı. Ya Sonra? : Özel Yeteneklilerin Eğitim Sorunu
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
11. Öğretmen Adaylarının Bilimsel Epistemolojik İnançları ile Eğitim Programı Tasarım Yaklaşımı Tercihlerinin İncelenmesi
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
17. Öğretmen Adaylarının Empati Kurma Düzeylerinin İncelenmesi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1328, (Özet Bildiri)
19. Attitudes of prospective teachers towards education of gifted students.
4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.473-474, (Özet Bildiri)
20. The Opinions of Classroom Teachers and Elemantary School Students towards Free Activity Lesson Performed by Activity-Based Practies
VII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Bucharest, Romanya, 10 - 12 Kasım 2015, ss.10-12, (Tam Metin Bildiri)
21. Issue of in-service Training of the Teachers Assigned in the Newly Opened Science and Art Centers
Pedagogical Action for a European Dimension in Educator's Induction Approaches International Symposium, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, ss.72, (Özet Bildiri)
24. Projelerimizi Yapalım Okulca Sunalım
5. Yeni Nesil Eğitim Konferansı, İstanbul, Türkiye, 04 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
7
3. ORTAOKUL MATEMATİK DERSİNDE TASARIM ODAKLI DÜŞÜNME
EĞİTİMDE TASARIM ODAKLI DÜŞÜNME YAKLAŞIMI VE UYGULAMA ÖRNEKLERİ, Derya GİRGİN, Zerrin TOKER, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.249-264, 2023
7. 100 Etkinlik ile Serbest Etkinlik Dersi
Tınaztepe Yayınları, 2015
