Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sosyal taşıma kapasitesi: İçmeler-Marmaris örneği
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.24, sa.45, ss.665-695, 2020 (Hakemli Dergi)
A Study on Determining the Options of Those Living In İzmir Regarding the Impacts of Rural Tourism
International Journal of Humanities and Social Science Invention (IJHSSI)
, cilt.1, sa.8, ss.30-39, 2019 (Hakemli Dergi)
Corporate Image, Brand and Reputation Concepts and Their Ibportance for Tourism Establishments
Uluslararası Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.60-66, 2018 (Hakemli Dergi)
Kırsal Turizm Kapsamında Çiftlik Turizmi ve Rize İlinde Uygulanabilirliği
Journal of Recreation and Tourism Research
, cilt.2, sa.1, ss.1-9, 2015 (Hakemli Dergi)
İşletmelerin İtibar Yönetimi Faaliyetlerinin Müşteri Tutum ve Tercihleri Üzerindeki Yansımaları
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.1, 2011 (Hakemli Dergi)
Hizmet İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti Müşteri Şikayetleri Yönetimi Hakkında Teorik Bir Değerlendirme
EKEV Akademi Dergisi
, sa.29, ss.323-336, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sürdürülebilir Bir Turizm Alternatifi Olarak Doğa Turizmi ve Çanakkale Örneği
Kıtalararası Turizm Yönetimi Konferansı, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Nisan 2020
Kurumsal İmaj,Marka,İtibar Kavramları ve Turizm İşletmeleri Açısından Önemi
4. Uluslararası Sosyal,Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, 3 - 05 Mayıs 2018
Kırsal Turizm Açısından Coğrafi İşaretlerin Yeri ve Önemi
IRTAD 2018 2nd INTERNATIONALRURAL TOURISM ANDDEVELOPMENT CONGRESS, 10 - 13 Mayıs 2018
Kırsal Turizm Kapsamında Çiftlik Turizmi ve Rize de Uygulanabilirliği
II. Rize Kalkınma Sempozyumu: Çay- Lojistik-Turizm, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2013
Önemli Bir Destinasyon Markası Olarak Gelibolu nun Turizm Potansiyeli ve Pazarlama Sorunları
Çanakkale İli Değerleri Sempozyumu/ Gelibolu Değerleri, Türkiye, 28 Ağustos 2009
Turizm Sektöründe Bir Eko Etiket Olarak Mavi Bayrak ve Şarköy Örneği
III. Balıkesir Ulusal Turizm Kongresi, Türkiye, 17 - 19 Nisan 2008
Kitap & Kitap Bölümleri
Kat Hizmetleri Departmanı
Temel Kavramları ve Örneklerle Modern Otel İşletmeciliği, Bozkurt, Mesut, Editör, Paradigma Akademi, ss.91-116, 2019
Yiyecek İçecek Departmanı-Servis ve Bar
Temel Kavramları ve Örneklerle Modern Otel İşletmeciliği, Bozkurt, Mesut, Editör, Paradigma Akademi, ss.117-136, 2019
Hizmet Pazarlaması ve Kalite Yönetimi
Paradigma Akademi, 2017
Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayet Yönetimi
Paradigma Akademi, Çanakkale, 2016
Turizm Pazarlamasının Önemi ve Karşılaşılan Sorunlar
Genel Turizm, Necdet Hacıoğlu, Mesut bozkurt, Bayram Şahin, Editör, Paradigma Akademi, 2016
Genel Olarak pazarlama Kavramı ve Turizm Pazarlaması
Turizm Pazarlaması Temel İlkeler ve Uygulamalar, Mesut Bozkurt Bayram Şahin, Editör, Paradigma Akademi, İstanbul, ss.19-41, 2015
Turizmde Dağıtım Sistemi
Turizm Pazarlaması Temel İlkeler ve Uygulamalar, Bokurt Mesut, Şahin Bayram, Editör, Paradigma Akademi, İstanbul, ss.209-224, 2015
Turizm Pazarlama Politikaları
Turizm Pazarlaması, Mesut Bozkurt,Bayram Şahin, Editör, Paradigma Yayınları, İstanbul, ss.449-457, 2015
Turizm Pazarlama Politikaları
Turizm Pazarlaması Temel İlkeler ve Uygulamalar, Bozkurt Mesut, Şahin Bayram, Editör, Paradigma Akademi, İstanbul, ss.449-457, 2015
Uluslararası Turizmde Gelişmeler
Turizm Ekonomisi, Ferah Özkök, Editör, Paradigma Akademi, 2014
Genel Olarak Pazarlama Kavramı ve Pazarlama Yaklaşımındaki Değişimler
Meslek Yüksek Okulları İçin Pazarlama, Bozkurt Mesut, Editör, Paradigma Akademi, 2014
Pazarlama Karması: Dağıtım
Meslek Yüksek Okulları İçin Pazarlama, Bozkurt Mesut, Editör, Paradigma Akademi, 2014
Turizm İşletmelerinin Pazarlamasında Maliyet (Cost)
Turizm İşletmelerinin Pazarlamasında 7P ve 7C, Avcıkurt Cevdet, Demirkol Şehnaz, Zengin Burhanettin, Editör, Değişim, 2009