Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Sürdürülebilir Bir Turizm Alternatifi Olarak Doğa Turizmi ve Çanakkale Örneği

Kıtalararası Turizm Yönetimi Konferansı, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Nisan 2020

Kurumsal İmaj,Marka,İtibar Kavramları ve Turizm İşletmeleri Açısından Önemi

4. Uluslararası Sosyal,Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, 3 - 05 Mayıs 2018

Kırsal Turizm Açısından Coğrafi İşaretlerin Yeri ve Önemi

IRTAD 2018 2nd INTERNATIONALRURAL TOURISM ANDDEVELOPMENT CONGRESS, 10 - 13 Mayıs 2018

Turizm Destinasyonlarında Sosyal Taşıma Kapasitesi: Marmaris Örneği

IV. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018

Kırsal Turizm Kapsamında Çiftlik Turizmi ve Rize de Uygulanabilirliği

II. Rize Kalkınma Sempozyumu: Çay- Lojistik-Turizm, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2013

Önemli Bir Destinasyon Markası Olarak Gelibolu nun Turizm Potansiyeli ve Pazarlama Sorunları

Çanakkale İli Değerleri Sempozyumu/ Gelibolu Değerleri, Türkiye, 28 Ağustos 2009

Turizm Sektöründe Bir Eko Etiket Olarak Mavi Bayrak ve Şarköy Örneği

III. Balıkesir Ulusal Turizm Kongresi, Türkiye, 17 - 19 Nisan 2008

Kitap & Kitap Bölümleri

Kat Hizmetleri Departmanı

Temel Kavramları ve Örneklerle Modern Otel İşletmeciliği, Bozkurt, Mesut, Editör, Paradigma Akademi, ss.91-116, 2019

Yiyecek İçecek Departmanı-Servis ve Bar

Temel Kavramları ve Örneklerle Modern Otel İşletmeciliği, Bozkurt, Mesut, Editör, Paradigma Akademi, ss.117-136, 2019

Turizm Pazarlamasının Önemi ve Karşılaşılan Sorunlar

Genel Turizm, Necdet Hacıoğlu, Mesut bozkurt, Bayram Şahin, Editör, Paradigma Akademi, 2016

Genel Olarak pazarlama Kavramı ve Turizm Pazarlaması

Turizm Pazarlaması Temel İlkeler ve Uygulamalar, Mesut Bozkurt Bayram Şahin, Editör, Paradigma Akademi, İstanbul, ss.19-41, 2015

Turizmde Dağıtım Sistemi

Turizm Pazarlaması Temel İlkeler ve Uygulamalar, Bokurt Mesut, Şahin Bayram, Editör, Paradigma Akademi, İstanbul, ss.209-224, 2015

Turizm Pazarlama Politikaları

Turizm Pazarlaması, Mesut Bozkurt,Bayram Şahin, Editör, Paradigma Yayınları, İstanbul, ss.449-457, 2015

Turizm Pazarlama Politikaları

Turizm Pazarlaması Temel İlkeler ve Uygulamalar, Bozkurt Mesut, Şahin Bayram, Editör, Paradigma Akademi, İstanbul, ss.449-457, 2015

Uluslararası Turizmde Gelişmeler

Turizm Ekonomisi, Ferah Özkök, Editör, Paradigma Akademi, 2014

Genel Olarak Pazarlama Kavramı ve Pazarlama Yaklaşımındaki Değişimler

Meslek Yüksek Okulları İçin Pazarlama, Bozkurt Mesut, Editör, Paradigma Akademi, 2014

Pazarlama Karması: Dağıtım

Meslek Yüksek Okulları İçin Pazarlama, Bozkurt Mesut, Editör, Paradigma Akademi, 2014

Turizm İşletmelerinin Pazarlamasında Maliyet (Cost)

Turizm İşletmelerinin Pazarlamasında 7P ve 7C, Avcıkurt Cevdet, Demirkol Şehnaz, Zengin Burhanettin, Editör, Değişim, 2009

Metrikler

Yayın

29

Açık Erişim

1