Akademik Unvanlar
-
2018 - Devam Ediyor Dr.Öğr.Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimı
-
2011 - 2018 Yrd.Doç.Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimı
-
2004 - 2011 Okutman
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimı
-
2002 - 2004 Araştırma Görevlisi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimı
Yönetimsel Görevler
-
2021 - Devam Ediyor Merkez Müdürü
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
-
2017 - Devam Ediyor Dekan Yardımcısı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
2015 - Devam Ediyor Yüksekokul Yönetim Kurulu Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu
-
2014 - 2023 Bölüm Başkan Yardımcısı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimı
-
2015 - 2022 Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimı
-
2015 - 2022 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimı
-
2018 - 2021 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
2015 - 2020 Enstitü Müdür Yardımcısı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Yabancı Diller Eğitimi
-
2017 - 2017 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimı
-
2013 - 2015 Farabi Programı Kurum Koordinatörü
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimı
-
2010 - 2012 Eğitim ve Müfredat Kurulu üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
-
2004 - 2008 Bölüm Başkan Yardımcısı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Rektörlük, Yabancı Diller Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2017 - 2023 Yönetim Kurulu Üyesi (Özel Sektör)
European Network for Academic Integrity
-
1999 - 2002
Diğer Kamu Kurumu, Milli Eğitim Bakanlığı, Mehmet Kavala Çok Programlı Lisesi
-
1999 - 2002 İngilizce Öğretmeni
Mehmet Kavala Çok Programlı Lisesi
Verdiği Dersler
-
Doktora Dil Öğretimi Araştırmalarında İleri SPPS Uygulamaları
-
Lisans Writing Skills 2
-
Yüksek Lisans Avoiding Plagiarism in Academic Writing
-
Lisans Writing Skills 1
-
Yüksek Lisans Dil Öğretimi Araştırmalarında SPSS Uygulamaları
-
Doktora Academic Integrity Policies
-
Yüksek Lisans Avoiding Plagiarism in Academic Writing
-
Lisans İleri Okuma ve Yazma Becerileri I
-
Doktora Seminer
-
Doktora Kültürlerarası İletişim ve Dil Öğretimi
-
Lisans Okul Deneyimi
-
Lisans İleri Okuma ve Yazma Becerileri II
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi II
-
Lisans Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi I
-
Yüksek Lisans Seminer
-
Yüksek Lisans İkinci Dil Ediniminde Toplum-dilbilim
-
Lisans İkinci Dil Edinimi
-
Lisans Yabancı Dil Öğretiminde Yaklaşımlar II
-
Lisans Yabancı Dil Öğretiminde Yaklaşımlar I
-
Lisans Anlatım Becerileri
-
Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
Yönetilen Tezler
-
Wiki effect on developing EFL writing skills among Turkish adolescents
A.BURGUCU(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Emergency remote EFL assessment practices: A case of Çanakkale Onsekiz Mart University
-
Establishing a culture of academic integrity at secondary schools to promote EFL writing development
Razı S. (Danışman)
Ö.ÇELİK(Öğrenci), Doktora, 2022 -
The effect of rater experience and L2 speaking performance quality on score variation and rater behavior
Razı S. (Danışman)
M.ÇOBAN(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Developing an effective cognitive and metacognitive listening strategy training programme for Turkish advanced EFL learners
Razı S. (Danışman)
K.KESER(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Developing a valid and reliable speaking test
Razı S. (Danışman)
V.SELİM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Exporing EFL instructors' experiences with distance education
Razı S. (Danışman)
O.ERDEM(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Efl teachers' perspectives on current challenges of teaching English according to service areas
Razı S. (Danışman)
E.ALTIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
The impact of rater experience and essay quality on rater behavior and scoring
Razı S. (Danışman)
Ö.ŞAHAN(Öğrenci), Doktora, 2018 -
The effect of providing self and anonymous peer feedback on writing assignments in a digital environment among Turkish efl high school learners
Razı S. (Danışman)
A.KAYACAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
An investigation into the impact of anonymous digital peer feedback in undergraduate English as a foreign language writing
Razı S. (Danışman)
B.BAYTUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Evaluation of textbook series 'Life' in terms of cultural components
Razı S. (Danışman)
A.BERNA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015