Dr. Öğr. Üyesi SENEM ERGAN


Gökçeada Uygulamalı Bilimler Y.O., Turizm İşletmeciliği

Turizm İşletmeciliği


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Ekonomi Ve İş, İşletme


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama

Metrikler

Yayın

52

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

6

Proje

5

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Ön Lisans

Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Otel, Lokanta Ve İkram Hizmetleri Bölümü (Aöf), Türkiye

2009 - 2023

2009 - 2023

Lisans

Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, İktisat Bölümü, Türkiye

2012 - 2017

2012 - 2017

Doktora

Trakya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, Türkiye

2009 - 2011

2009 - 2011

Yüksek Lisans

Trakya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, Türkiye

2002 - 2004

2002 - 2004

Ön Lisans

Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Dış Ticaret Programı, Türkiye

1998 - 2002

1998 - 2002

Lisans

Trakya Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2017

2017

Doktora

E-perakendecilikte Ters Lojistik Faaliyetlerinin Tüketici Davranışlarına Etkisi Sürdürülebilir Kalkınma

Trakya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı

2011

2011

Yüksek Lisans

Edirne'deki Gastronomik Kültürün Kentin Pazarlama ve Markalaşmasına Etkileri

Trakya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Akademik Ünvanlar / Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Gökçeada Uygulamalı Bilimler Y.O., Turizm İşletmeciliği

2017 - 2019

2017 - 2019

Öğretim Görevlisi Dr.

Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, Çorlu Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Programı

2017 - 2017

2017 - 2017

Öğretim Görevlisi Dr.

Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, Malkara Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Programı

2011 - 2017

2011 - 2017

Öğretim Görevlisi

Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, Malkara Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Programı

2009 - 2011

2009 - 2011

Öğretim Görevlisi

Trakya Üniversitesi, İpsala Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Programı

Yönetimsel Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Bologna Süreci Komisyon Üyesi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Gökçeada Uygulamalı Bilimler Y.O., Turizm İşletmeciliği

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Öğrenci Akademik Danışmanlığı Komisyonu Üyesi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Gökçeada Uygulamalı Bilimler Y.O., Turizm İşletmeciliği

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Yüksekokul Kurulu Üyesi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Gökçeada Uygulamalı Bilimler Y.O., Turizm İşletmeciliği

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Bölüm Başkanı

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Gökçeada Uygulamalı Bilimler Y.O., Turizm İşletmeciliği

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Yüksekokul Risk Değerlendirme Komisyonu Başkanı

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Gökçeada Uygulamalı Bilimler Y.O., Turizm İşletmeciliği

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Birim Kalite Komisyonu Üyesi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Gökçeada Uygulamalı Bilimler Y.O., Turizm İşletmeciliği

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Yüksekokul Halkla İlişkiler Komisyonu Başkanı

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Gökçeada Uygulamalı Bilimler Y.O., Turizm İşletmeciliği

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Yüksekokul Üniversite Sanayi İşbirliği Komisyonu Başkanı

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Gökçeada Uygulamalı Bilimler Y.O., Turizm İşletmeciliği

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Yüksekokul Yönetim Kurulu Üyesi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Gökçeada Uygulamalı Bilimler Y.O., Turizm İşletmeciliği

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Yaşam, Kariyer ve Mezun İlişkileri Birim Temsilcisi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Gökçeada Uygulamalı Bilimler Y.O., Turizm İşletmeciliği

2018 - 2019

2018 - 2019

Bölüm Başkanı

Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, Çorlu Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü

2016 - 2017

2016 - 2017

Bölüm Başkanı

Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, Malkara Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2007 - 2008

2007 - 2008

Ticari Kuruluş Özel, Dmc Tekstil

2007 - 2008

2007 - 2008

Yurt Dışı Müşteri Temsilcisi

DMC Tekstil, Yurt Dışı Müşteri Temsilcisi

2006 - 2006

2006 - 2006

Ticari Kuruluş Özel, Joy Tekstil

2006 - 2006

2006 - 2006

İhracat Sorumlusu-Personel Bölümü Sorumlusu

Joy Tekstil, İhracat Sorumlusu-Personel Bölümü Sorumlusu

2002 - 2006

2002 - 2006

Ticari Kuruluş Özel, Gisad Dış Tic. A.Ş.

2002 - 2006

2002 - 2006

İhracat Müşteri Temsilcisi

GİSAD Dış Tic. A.Ş., İhracat Müşteri Temsilcisi

2001 - 2001

2001 - 2001

Ticari Kuruluş Özel, Alarko Holding

2001 - 2001

2001 - 2001

Stajyer

Alarko Holding, Stajyer

Makaleler

Tümü (10)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (7)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. A Systematic Literature Review of the Customer Interface

Keskin G., Ergan S.

International Scientific Conference "BRIDGE 2022", Prizren, Kosova, 9 - 10 Ekim 2022, ss.101-106, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

2. The Effect of Use of Social Media on Touristic Destination Selection: Gökçeada Destination

Ergan S., Eru O.

International Symposium on Current Approaches & New Trends in Social Sciences, Mersin, Türkiye, 24 - 25 Haziran 2021, ss.3-4, (Özet Bildiri)

2021

2021

3. Dijital Tüketici Hareketi: Slaktivizm

Ergan S.

Çanakkale Onsekiz Mart University International Online Social Sciences Conference, Çanakkale, Türkiye, 5 - 06 Temmuz 2021, ss.282-290, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2021

2021

4. Tüketici Sinizmi Konusunda Ulusal Pazarlama Alanyazınında Yayınlanmış Çalışmaların Bibliyometrik Analizi

Ergan S.

XV. International Balkan and Near Eastern Congresses Series on Economics, Business and Management, Plovdiv, Bulgaristan, 29 - 30 Mayıs 2021, ss.1388-1398, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2018

2018

5. Psikolojik Şiddet ve Duygusal Zekâ Arasındaki İlişki: Hizmet Sektörü Örneği

BAYRAM A., ZEYBEK E., ERGAN S.

4. Uluslararası Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

6. Özel Markalı Ürünlerin Plansız Satın Alınmasının Satın Alma Sonrası Pişmanlık Üzerindeki Etkisi

ERGAN S., KAYAPINAR Ö., YÜRÜK KAYAPINAR P.

4. Uluslararası Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

7. Sağlık Çalışanlarında Örgütsel Vatandaşlık Davranışı ile Etiksel İfşa Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

ZEYBEK E., BAYRAM A., ERGAN S.

III. INES International Education and Social Science Congress, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

8. Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Plansız Satın Almaya Etkisi

ERGAN S., ETİ H. S., KAYAPINAR Ö.

III. INES International Education and Social Science Congress, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

9. Çalışanların Bütünleşik Pazarlama İletişimine Yönelik Düşüncelerinin İncelenmesi: Bankacılık Sektörüne Yönelik Bir Uygulama

KAYAPINAR Ö., ERGAN S., CAVLAK N.

International Congress on Turkish Geography Social Science Research II, 20 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

10. An Examinations of Green Product Purchasing Behaviours of Generation X, Y and Z Consumers’xx

YÜRÜK KAYAPINAR P., KAYAPINAR Ö., ERGAN S.

5th International Conference on Social Science and Education Research, 20 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

11. Tüketicilerin Özel Markalı Ürünlerle İlgili Şikayetlerine Yönelik Bir Araştırma

ERGAN S., YÜRÜK KAYAPINAR P.

VII. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Tekirdağ, Türkiye, 24 - 25 Mart 2018, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

12. Girişimsel Oryantasyonun Firma Performansı Üzerindeki Etkisinde İş Tatmininin Aracılık Rolü

YÜRÜK KAYAPINAR P., ERGAN S., KAYAPINAR Ö.

II. International Academic Research Congress 2017, 18 - 21 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

13. Türkiye de Elektronik Perakendeciliğin Gelişimi

ERGAN S., YÜRÜK KAYAPINAR P., KAYAPINAR Ö.

II. International Academic Research Congress 2017, 18 - 21 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

14. İçsel Motivayonun Sağlık Çalışanlarının Etiksel İfşa Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi

BAYRAM A., YILDIRIM Y., ERGAN S.

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 18 - 20 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

15. Girişimsel Pazarlama Boyutlarının KOBİ ve Yönetici Profilleri Açısından İncelenmesi: Tekirdağ İlinde Bir Uygulama

KAYAPINAR Ö., ERGAN S., YÜRÜK P.

ııı. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series., Edirne, Türkiye, 4 - 05 Mart 2017, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

16. Yönetici Koçluk Davranışı ile İçsel Pazarlama Arasındaki İlişki

BAYRAM A., YILDIRIM Y., ERGAN S.

ııı. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Edirne, Türkiye, 4 - 05 Mart 2017, ss.71-83, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

17. Şehir Markalaşması ve Unsurlarının Şehirde Yaşayanların Memnuniyetine Etkisi

ERGAN S., AKYOL A., KÜÇÜKALTAN D.

13. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, cilt.1, ss.731-738, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

18. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Girişimciliğe Bakış Açıları ve Tekirdağ İlinde Bir Uygulama

AKAN B., ERGAN S., KÜÇÜKALTAN D.

Uluslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

19. Branding Strategies for Malkara s Local Foods Geographical Signals

ERGAN S., BAYRAM A.

Traditional Foods from Adriatic to Caucasus, Makedonya, 24 - 26 Ekim 2013, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

20. Yerel Halkın Ekoturizme Bakış Açısı Malkara Elmalı Köyü Örneği

ÇİFTCİ G., ERGAN S., KÜÇÜKALTAN D.

2. Ulusal Kırsal Turizm Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

21. Edirne deki Gastronomik Kültürün Kentin Pazarlama ve Markalaşmasına Etkileri

ERGAN S., KÜÇÜKALTAN D.

VI.Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 Şubat - 15 Nisan 2012, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2025

2025

1. Yapay Zeka ile Müşteri Deneyimi: Chatbotlar (Sohbet Robotları), Sesli Asistanlar ve Kişiselleştirme

Ergan S., Eru O.

Pazarlamada Dijitalleşme ve Yapay Zeka, ERDOĞAN KOÇ,GÖKHAN AKEL,AHU YAZICI AYYILDIZ, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.78-112, 2025

2025

2025

2. Pazarlama Karması, Ürün/Hizmet Kavramları

Ergan S.

Pazarlama: Gelenekten Geleceğe Bütüncül Bir Yaklaşım, Nevin Üzerem,Şeniz Özhan, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.143-161, 2025

2023

2023

3. Pazarlamanın Karanlık Yüzü

Ergan S. (Editör)

Ekin Yayınevi, Bursa, 2023

2023

2023

4. Tüketici Sinizmi

ERGAN S., ERU O.

Pazarlamanın Karanlık Yüzü, Ergan, Senem, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.53-78, 2023

2023

2023

5. Yapay Zeka ve Mobil Pazarlama

ERGAN S., CEBECİ G.

Yapay Zeka ve Pazarlama, Yolcu, Tarık; Özkaynar, Kürşad, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.143-159, 2023

2022

2022

6. Mobil Reklam

Ergan S.

Stratejik Mobil Pazarlama, BİL Erkan, Editör, Beta, İstanbul, ss.65-83, 2022

2022

2022

7. Etnosentrik Tüketici

Ergan S.

Tüketici Tipolojileri, ÖZKAYNAR Kürşad; YILMAZ Aykut; YOLCU Tarık, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.151-178, 2022

2022

2022

8. Etkileyici Pazarlama

Ergan S.

Stratejik Sosyal Medya Pazarlaması, BİL Erkan, Editör, Beta, İstanbul, ss.81-100, 2022

2022

2022

9. Hizmet İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi

ERGAN S.

Disiplinlerarası Boyutlarıyla Hizmet İşletmeleri, Yıldırım, Yusuf, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.21-35, 2022

2022

2022

10. Markaların Dijital Pazarlama İletişim Teknikleri

Ergan S.

Dijital Dönüşüm Sürecinde Marka, TAŞKIN Çağatan,CİCİ KARABOĞA Emine Nihan, Editör, Nobel, Ankara, ss.157-203, 2022

2021

2021

11. İçerik Pazarlaması

Ergan S.

Stratejik Dijital Pazarlama, BİL Erkan,ÖZDEMİR Erkan, Editör, Beta, İstanbul, ss.139-158, 2021

2021

2021

12. Sosyal Medyada Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler

Ergan S.

Sosyal Medyada Pazarlamanın Gücü - Kavramlar, İşleyiş ve Güncel Yaklaşımlar, TALİH AKKAYA Duygu,ÖZHAN Şeniz, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.145-178, 2021

2021

2021

13. One Island, Two Nations

Ergan S.

Handbook of Research on Future Policies and Strategies for Nation Branding, Pistikou Viktoria,Masouras Andreas,Komodromos Marcos, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.54-73, 2021 Creative Commons License

2021

2021

14. Sosyal Medyada Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler

ERGAN S.

Sosyal Medyada Pazarlamanın Gücü - Kavramlar, İşleyiş ve Güncel Yaklaşımlar, TALİH AKKAYA Duygu, ÖZHAN Şeniz, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.145-178, 2021

2021

2021

15. One Island, Two Nations

ERGAN S.

Handbook of Research on Future Policies and Strategies for Nation Branding, Pistikou Viktoria, Masouras Andreas, Komodromos Marcos, Editör, IGI GLOBAL, PA, ss.54-73, 2021

2021

2021

16. İçerik Pazarlaması

ERGAN S.

Stratejik Dijital Pazarlama, BİL Erkan, ÖZDEMİR Erkan, Editör, Beta, İstanbul, ss.139-158, 2021

2020

2020

17. Dağıtım Kanalı Stratejileri

Ergan S.

Dijital Çağda İşletmenin Gücü: Dağıtım, Cop Ruziye, Bekmezci Mustafa, Eru Oya, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.49-70, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

18. Consumer Behaviors and Perceptions Towards Luxury Brands

YÜRÜK KAYAPINAR P., ERGAN S.

Building Consumer-Brand Relationship in Luxury Brand Management, Rodrigues Paula, Borges Ana Pinto, Editör, IGI Global, ss.24-44, 2020

2018

2018

19. Reverse Logistics in E-Retaling

ERGAN S., AKYOL A.

Handbook of Research on Supply Chain Management for Sustainable Development, AKKÜÇÜK Ulaş, Editör, IGI Global, 2018

2018

2018

20. Deneyimsel Pazarlama

ERGAN S.

Pazarlamada Güncel Gelişmeler, Nevin Altuğ, Şeniz Özhan, Editör, Nobel Yayınevi, 2018

2014

2014

21. Turizm İşletmelerinde Korku Kültürü ve Yönetimi

TOPALOĞLU C., ERGAN S.

Turizm İşletmelerinde Çalışan İlişkileri Yönetimi, AYDIN TÜKELTÜRK,Şule; ŞAHİN PERÇİN,Nilüfer; GÜZEL,Berrin , Editör, Detay Yayınevi, 2014

Desteklenen Projeler

2025 - 2026

2025 - 2026

Tabak Prezantasyonunun Tüketici Algısına Etkisi

TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı

Ergan S., Yılmaz S. N., Ep M. D.(Yürütücü)

2024 - 2025

2024 - 2025

Vegan Restoranlara Yönelik Olumlu Tüketici Algısı Geliştirilmesi

TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı

Yiğit M.(Yürütücü), Çağlayan M., Ergan S.

2023 - 2025

2023 - 2025

Gökçeada (İmroz) Keçi Sütünün PazarlanmasıSürdürülebilir Kalkınma

TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı

Dinç A.(Yürütücü), Ergan S.

2016 - 2017

2016 - 2017

E-Perakendecilikte Ters Lojistik Faaliyetlerinin Tüketici Davranışlarına Etkisi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora

Ergan S., Akyol A.(Yürütücü)

2010 - 2011

2010 - 2011

Edirne'deki Gastronomik Kültürün Kentin Pazarlama ve Markalaşmasına Etkileri

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans

Ergan S., Küçükaltan D.(Yürütücü)

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği (PPAD)

Üye

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Mart 2024

Mart 2024

Politik Ekonomik Kuram

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2023

Eylül 2023

Bucak İşletme Fakültesi Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ağustos 2023

Ağustos 2023

Yönetim Bilimleri Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2023

Haziran 2023

KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Ocak 2023

Ocak 2023

International Journal of Management and Administration

Diğer Dergiler

Ocak 2023

Ocak 2023

Güncel turizm araştırmaları dergisi (Online)

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2022

Aralık 2022

Journal of emerging economies and policy (Online)

Hakemli Bilimsel Dergi

Kasım 2022

Kasım 2022

Ahi Evran Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

Diğer Dergiler

Temmuz 2022

Temmuz 2022

AJIT-e: Academic Journal of Information Technology

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ocak 2022

Ocak 2022

Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ekim 2021

Ekim 2021

International Journal of Entrepreneurship and Management Inquiries

Diğer Dergiler

Nisan 2021

Nisan 2021

Yönetim Bilimleri Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mart 2021

Mart 2021

Yönetim Bilimleri Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2019

Haziran 2019

Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mart 2019

Mart 2019

BMIJ (Business & Management Studies: An International Journal) Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Aralık 2018

Aralık 2018

Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Bilimsel Danışmanlıklar

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Bilimsel Projeler İçin Yapılan Danışmanlık

TÜBİTAK

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Gökçeada Uygulamalı Bilimler Y.O., Turizm İşletmeciliği, Türkiye