Eğitim Bilgileri
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorÖn Lisans
Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Otel, Lokanta Ve İkram Hizmetleri Bölümü (Aöf), Türkiye
2009 - 2023
2009 - 2023Lisans
Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, İktisat Bölümü, Türkiye
2012 - 2017
2012 - 2017Doktora
Trakya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, Türkiye
2009 - 2011
2009 - 2011Yüksek Lisans
Trakya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, Türkiye
2002 - 2004
2002 - 2004Ön Lisans
Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Dış Ticaret Programı, Türkiye
1998 - 2002
1998 - 2002Lisans
Trakya Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2017
2017Doktora
E-perakendecilikte Ters Lojistik Faaliyetlerinin Tüketici Davranışlarına Etkisi
Trakya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
2011
2011Yüksek Lisans
Edirne'deki Gastronomik Kültürün Kentin Pazarlama ve Markalaşmasına Etkileri
Trakya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Gökçeada Uygulamalı Bilimler Y.O., Turizm İşletmeciliği
2017 - 2019
2017 - 2019Öğretim Görevlisi Dr.
Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, Çorlu Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Programı
2017 - 2017
2017 - 2017Öğretim Görevlisi Dr.
Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, Malkara Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Programı
2011 - 2017
2011 - 2017Öğretim Görevlisi
Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, Malkara Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Programı
2009 - 2011
2009 - 2011Öğretim Görevlisi
Trakya Üniversitesi, İpsala Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Programı
Yönetimsel Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorBologna Süreci Komisyon Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Gökçeada Uygulamalı Bilimler Y.O., Turizm İşletmeciliği
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorÖğrenci Akademik Danışmanlığı Komisyonu Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Gökçeada Uygulamalı Bilimler Y.O., Turizm İşletmeciliği
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorYüksekokul Kurulu Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Gökçeada Uygulamalı Bilimler Y.O., Turizm İşletmeciliği
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Gökçeada Uygulamalı Bilimler Y.O., Turizm İşletmeciliği
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorYüksekokul Risk Değerlendirme Komisyonu Başkanı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Gökçeada Uygulamalı Bilimler Y.O., Turizm İşletmeciliği
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorBirim Kalite Komisyonu Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Gökçeada Uygulamalı Bilimler Y.O., Turizm İşletmeciliği
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorYüksekokul Halkla İlişkiler Komisyonu Başkanı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Gökçeada Uygulamalı Bilimler Y.O., Turizm İşletmeciliği
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorYüksekokul Üniversite Sanayi İşbirliği Komisyonu Başkanı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Gökçeada Uygulamalı Bilimler Y.O., Turizm İşletmeciliği
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorYüksekokul Yönetim Kurulu Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Gökçeada Uygulamalı Bilimler Y.O., Turizm İşletmeciliği
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorYaşam, Kariyer ve Mezun İlişkileri Birim Temsilcisi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Gökçeada Uygulamalı Bilimler Y.O., Turizm İşletmeciliği
2018 - 2019
2018 - 2019Bölüm Başkanı
Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, Çorlu Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü
2016 - 2017
2016 - 2017Bölüm Başkanı
Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, Malkara Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2007 - 2008
2007 - 2008Ticari Kuruluş Özel, Dmc Tekstil
2007 - 2008
2007 - 2008Yurt Dışı Müşteri Temsilcisi
DMC Tekstil, Yurt Dışı Müşteri Temsilcisi
2006 - 2006
2006 - 2006Ticari Kuruluş Özel, Joy Tekstil
2006 - 2006
2006 - 2006İhracat Sorumlusu-Personel Bölümü Sorumlusu
Joy Tekstil, İhracat Sorumlusu-Personel Bölümü Sorumlusu
2002 - 2006
2002 - 2006Ticari Kuruluş Özel, Gisad Dış Tic. A.Ş.
2002 - 2006
2002 - 2006İhracat Müşteri Temsilcisi
GİSAD Dış Tic. A.Ş., İhracat Müşteri Temsilcisi
2001 - 2001
2001 - 2001Ticari Kuruluş Özel, Alarko Holding
2001 - 2001
2001 - 2001Stajyer
Alarko Holding, Stajyer
Makaleler
2022
20221. Gökçeada Destinasyonu Seçiminde Turistlerin Sosyal Medya Kullanımı
Ergan S., Eru O.
Journal of emerging economies and policy (Online)
, cilt.7, sa.2, ss.611-624, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20222. E-Hizmet Kalitesi ile İlgili Yazılmış Lisansüstü Tezlerin Bibliyometrik Analizi
Ergan S.
Kalite ve Strateji Yönetimi Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.163-191, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20213. Image of Gökçeada as a Tourism Destination
Bil E., Ergan S., Kandur H.
Turizm Akademik Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.311-326, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20214. New Consumers of the Digital Age: Game Players
Bil E., Kandur H., Ergan S.
Prizren Social Science Journal
, cilt.3, sa.5, ss.9-22, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
20205. Gastronomik Ürünlerin Destinasyon Seçimine Olan Etkisi: Edirne İli Örneği
Ergan K., Kızılırmak İ., Ergan S.
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, cilt.6, sa.3, ss.1-10, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20196. Tüketicilerin Yeşil Ürün Satın Alma Davranışlarının Kuşaklar Bakımından İncelenmesi
Yürük Kayapınar P., Kayapınar Ö., Ergan S.
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, ss.2055-2070, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
20187. Akademisyenlerde Psikolojik Güçlendirme ve Örgütsel Sinizm Arasındakiİlişkinin İncelenmesi
BAYRAM A., ERGAN S.
Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.4, sa.4, ss.94-103, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
20178. Girişimsel Pazarlama Boyutlarının KOBİ ve Yönetici Profilleri Açısından İncelenmesi: Tekirdağ İlinde Bir Uygulama
Kayapınar Ö., Ergan S., Yürük Kayapınar P.
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, cilt.3, sa.4, ss.1-14, 2017 (Hakemli Dergi)
2014
20149. The Effect of City Branding and Its Components on Resident Satisfaction
ERGAN S., AKYOL A., KÜÇÜKALTAN D.
Journal of Management, Marketing and Logistics , cilt.1, sa.2, ss.82-97, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201410. Bir Şehrin Markalaşmasının Yaşayanların Memnuniyeti Üzerine Etkisinin Araştırılması
ERGAN S., GİRAY S., AKYOL A.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , cilt.7, sa.13, ss.69-92, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. A Systematic Literature Review of the Customer Interface
Keskin G., Ergan S.
International Scientific Conference "BRIDGE 2022", Prizren, Kosova, 9 - 10 Ekim 2022, ss.101-106, (Tam Metin Bildiri)
2021
20212. The Effect of Use of Social Media on Touristic Destination Selection: Gökçeada Destination
Ergan S., Eru O.
International Symposium on Current Approaches & New Trends in Social Sciences, Mersin, Türkiye, 24 - 25 Haziran 2021, ss.3-4, (Özet Bildiri)
2021
20213. Dijital Tüketici Hareketi: Slaktivizm
Ergan S.
Çanakkale Onsekiz Mart University International Online Social Sciences Conference, Çanakkale, Türkiye, 5 - 06 Temmuz 2021, ss.282-290, (Tam Metin Bildiri)
2021
20214. Tüketici Sinizmi Konusunda Ulusal Pazarlama Alanyazınında Yayınlanmış Çalışmaların Bibliyometrik Analizi
Ergan S.
XV. International Balkan and Near Eastern Congresses Series on Economics, Business and Management, Plovdiv, Bulgaristan, 29 - 30 Mayıs 2021, ss.1388-1398, (Tam Metin Bildiri)
2018
20185. Psikolojik Şiddet ve Duygusal Zekâ Arasındaki İlişki: Hizmet Sektörü Örneği
BAYRAM A., ZEYBEK E., ERGAN S.
4. Uluslararası Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20186. Özel Markalı Ürünlerin Plansız Satın Alınmasının Satın Alma Sonrası Pişmanlık Üzerindeki Etkisi
ERGAN S., KAYAPINAR Ö., YÜRÜK KAYAPINAR P.
4. Uluslararası Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20187. Sağlık Çalışanlarında Örgütsel Vatandaşlık Davranışı ile Etiksel İfşa Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ZEYBEK E., BAYRAM A., ERGAN S.
III. INES International Education and Social Science Congress, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20188. Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Plansız Satın Almaya Etkisi
ERGAN S., ETİ H. S., KAYAPINAR Ö.
III. INES International Education and Social Science Congress, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20189. Çalışanların Bütünleşik Pazarlama İletişimine Yönelik Düşüncelerinin İncelenmesi: Bankacılık Sektörüne Yönelik Bir Uygulama
KAYAPINAR Ö., ERGAN S., CAVLAK N.
International Congress on Turkish Geography Social Science Research II, 20 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201810. An Examinations of Green Product Purchasing Behaviours of Generation X, Y and Z Consumers’xx
YÜRÜK KAYAPINAR P., KAYAPINAR Ö., ERGAN S.
5th International Conference on Social Science and Education Research, 20 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201811. Tüketicilerin Özel Markalı Ürünlerle İlgili Şikayetlerine Yönelik Bir Araştırma
ERGAN S., YÜRÜK KAYAPINAR P.
VII. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Tekirdağ, Türkiye, 24 - 25 Mart 2018, (Tam Metin Bildiri)
2017
201712. Girişimsel Oryantasyonun Firma Performansı Üzerindeki Etkisinde İş Tatmininin Aracılık Rolü
YÜRÜK KAYAPINAR P., ERGAN S., KAYAPINAR Ö.
II. International Academic Research Congress 2017, 18 - 21 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201713. Türkiye de Elektronik Perakendeciliğin Gelişimi
ERGAN S., YÜRÜK KAYAPINAR P., KAYAPINAR Ö.
II. International Academic Research Congress 2017, 18 - 21 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201714. İçsel Motivayonun Sağlık Çalışanlarının Etiksel İfşa Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi
BAYRAM A., YILDIRIM Y., ERGAN S.
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 18 - 20 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201715. Girişimsel Pazarlama Boyutlarının KOBİ ve Yönetici Profilleri Açısından İncelenmesi: Tekirdağ İlinde Bir Uygulama
KAYAPINAR Ö., ERGAN S., YÜRÜK P.
ııı. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series., Edirne, Türkiye, 4 - 05 Mart 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201716. Yönetici Koçluk Davranışı ile İçsel Pazarlama Arasındaki İlişki
BAYRAM A., YILDIRIM Y., ERGAN S.
ııı. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Edirne, Türkiye, 4 - 05 Mart 2017, ss.71-83, (Tam Metin Bildiri)
2014
201417. Şehir Markalaşması ve Unsurlarının Şehirde Yaşayanların Memnuniyetine Etkisi
ERGAN S., AKYOL A., KÜÇÜKALTAN D.
13. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, cilt.1, ss.731-738, (Tam Metin Bildiri)
2013
201318. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Girişimciliğe Bakış Açıları ve Tekirdağ İlinde Bir Uygulama
AKAN B., ERGAN S., KÜÇÜKALTAN D.
Uluslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)
2013
201319. Branding Strategies for Malkara s Local Foods Geographical Signals
ERGAN S., BAYRAM A.
Traditional Foods from Adriatic to Caucasus, Makedonya, 24 - 26 Ekim 2013, (Tam Metin Bildiri)
2012
201220. Yerel Halkın Ekoturizme Bakış Açısı Malkara Elmalı Köyü Örneği
ÇİFTCİ G., ERGAN S., KÜÇÜKALTAN D.
2. Ulusal Kırsal Turizm Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
201221. Edirne deki Gastronomik Kültürün Kentin Pazarlama ve Markalaşmasına Etkileri
ERGAN S., KÜÇÜKALTAN D.
VI.Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 Şubat - 15 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. Yapay Zeka ile Müşteri Deneyimi: Chatbotlar (Sohbet Robotları), Sesli Asistanlar ve Kişiselleştirme
Ergan S., Eru O.
Pazarlamada Dijitalleşme ve Yapay Zeka, ERDOĞAN KOÇ,GÖKHAN AKEL,AHU YAZICI AYYILDIZ, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.78-112, 2025
2025
20252. Pazarlama Karması, Ürün/Hizmet Kavramları
Ergan S.
Pazarlama: Gelenekten Geleceğe Bütüncül Bir Yaklaşım, Nevin Üzerem,Şeniz Özhan, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.143-161, 2025
2023
20234. Tüketici Sinizmi
ERGAN S., ERU O.
Pazarlamanın Karanlık Yüzü, Ergan, Senem, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.53-78, 2023
2023
20235. Yapay Zeka ve Mobil Pazarlama
ERGAN S., CEBECİ G.
Yapay Zeka ve Pazarlama, Yolcu, Tarık; Özkaynar, Kürşad, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.143-159, 2023
2022
20226. Mobil Reklam
Ergan S.
Stratejik Mobil Pazarlama, BİL Erkan, Editör, Beta, İstanbul, ss.65-83, 2022
2022
20227. Etnosentrik Tüketici
Ergan S.
Tüketici Tipolojileri, ÖZKAYNAR Kürşad; YILMAZ Aykut; YOLCU Tarık, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.151-178, 2022
2022
20228. Etkileyici Pazarlama
Ergan S.
Stratejik Sosyal Medya Pazarlaması, BİL Erkan, Editör, Beta, İstanbul, ss.81-100, 2022
2022
20229. Hizmet İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi
ERGAN S.
Disiplinlerarası Boyutlarıyla Hizmet İşletmeleri, Yıldırım, Yusuf, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.21-35, 2022
2022
202210. Markaların Dijital Pazarlama İletişim Teknikleri
Ergan S.
Dijital Dönüşüm Sürecinde Marka, TAŞKIN Çağatan,CİCİ KARABOĞA Emine Nihan, Editör, Nobel, Ankara, ss.157-203, 2022
2021
202111. İçerik Pazarlaması
Ergan S.
Stratejik Dijital Pazarlama, BİL Erkan,ÖZDEMİR Erkan, Editör, Beta, İstanbul, ss.139-158, 2021
2021
202112. Sosyal Medyada Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler
Ergan S.
Sosyal Medyada Pazarlamanın Gücü - Kavramlar, İşleyiş ve Güncel Yaklaşımlar, TALİH AKKAYA Duygu,ÖZHAN Şeniz, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.145-178, 2021
2021
202113. One Island, Two Nations
Ergan S.
Handbook of Research on Future Policies and Strategies for Nation Branding, Pistikou Viktoria,Masouras Andreas,Komodromos Marcos, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.54-73, 2021
2021
202114. Sosyal Medyada Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler
ERGAN S.
Sosyal Medyada Pazarlamanın Gücü - Kavramlar, İşleyiş ve Güncel Yaklaşımlar, TALİH AKKAYA Duygu, ÖZHAN Şeniz, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.145-178, 2021
2021
202115. One Island, Two Nations
ERGAN S.
Handbook of Research on Future Policies and Strategies for Nation Branding, Pistikou Viktoria, Masouras Andreas, Komodromos Marcos, Editör, IGI GLOBAL, PA, ss.54-73, 2021
2021
202116. İçerik Pazarlaması
ERGAN S.
Stratejik Dijital Pazarlama, BİL Erkan, ÖZDEMİR Erkan, Editör, Beta, İstanbul, ss.139-158, 2021
2020
202017. Dağıtım Kanalı Stratejileri
Ergan S.
Dijital Çağda İşletmenin Gücü: Dağıtım, Cop Ruziye, Bekmezci Mustafa, Eru Oya, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.49-70, 2020
2020
202018. Consumer Behaviors and Perceptions Towards Luxury Brands
YÜRÜK KAYAPINAR P., ERGAN S.
Building Consumer-Brand Relationship in Luxury Brand Management, Rodrigues Paula, Borges Ana Pinto, Editör, IGI Global, ss.24-44, 2020
2018
201819. Reverse Logistics in E-Retaling
ERGAN S., AKYOL A.
Handbook of Research on Supply Chain Management for Sustainable Development, AKKÜÇÜK Ulaş, Editör, IGI Global, 2018
2018
201820. Deneyimsel Pazarlama
ERGAN S.
Pazarlamada Güncel Gelişmeler, Nevin Altuğ, Şeniz Özhan, Editör, Nobel Yayınevi, 2018
2014
201421. Turizm İşletmelerinde Korku Kültürü ve Yönetimi
TOPALOĞLU C., ERGAN S.
Turizm İşletmelerinde Çalışan İlişkileri Yönetimi, AYDIN TÜKELTÜRK,Şule; ŞAHİN PERÇİN,Nilüfer; GÜZEL,Berrin , Editör, Detay Yayınevi, 2014
Desteklenen Projeler
2025 - 2026
2025 - 2026Tabak Prezantasyonunun Tüketici Algısına Etkisi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
Ergan S., Yılmaz S. N., Ep M. D.(Yürütücü)
2024 - 2025
2024 - 2025Vegan Restoranlara Yönelik Olumlu Tüketici Algısı Geliştirilmesi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
Yiğit M.(Yürütücü), Çağlayan M., Ergan S.
2023 - 2025
2023 - 2025
Gökçeada (İmroz) Keçi Sütünün Pazarlanması
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
Dinç A.(Yürütücü), Ergan S.
2016 - 2017
2016 - 2017E-Perakendecilikte Ters Lojistik Faaliyetlerinin Tüketici Davranışlarına Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
Ergan S., Akyol A.(Yürütücü)
2010 - 2011
2010 - 2011Edirne'deki Gastronomik Kültürün Kentin Pazarlama ve Markalaşmasına Etkileri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
Ergan S., Küçükaltan D.(Yürütücü)
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorPazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği (PPAD)
Üye
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Mart 2024
Mart 2024Politik Ekonomik Kuram
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2023
Eylül 2023Bucak İşletme Fakültesi Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ağustos 2023
Ağustos 2023Yönetim Bilimleri Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2023
Haziran 2023KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2023
Ocak 2023International Journal of Management and Administration
Diğer Dergiler
Ocak 2023
Ocak 2023Güncel turizm araştırmaları dergisi (Online)
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2022
Aralık 2022Journal of emerging economies and policy (Online)
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2022
Kasım 2022Ahi Evran Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Diğer Dergiler
Temmuz 2022
Temmuz 2022AJIT-e: Academic Journal of Information Technology
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2022
Ocak 2022Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2021
Ekim 2021International Journal of Entrepreneurship and Management Inquiries
Diğer Dergiler
Nisan 2021
Nisan 2021Yönetim Bilimleri Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2021
Mart 2021Yönetim Bilimleri Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2019
Haziran 2019Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2019
Mart 2019BMIJ (Business & Management Studies: An International Journal) Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2018
Aralık 2018Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Bilimsel Danışmanlıklar
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorBilimsel Projeler İçin Yapılan Danışmanlık
TÜBİTAK
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Gökçeada Uygulamalı Bilimler Y.O., Turizm İşletmeciliği, Türkiye