Makaleler
42
Tümü (42)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (6)
TRDizin (21)
Diğer Yayınlar (17)
3. Evaluation of 2018 mathematics curriculum 5th grade outcomes in Turkey
Acta Didactica Napocensia
, cilt.17, sa.2, ss.169-181, 2024 (Hakemli Dergi)
8. 2019 Türkçe Dersi Öğretim Programı 6. Sınıf Kazanımlarının Değerlendirilmesi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.589-602, 2021 (Hakemli Dergi)
9. An Analysis of The Postgraduate Theses Focusing on The Social Studies Curriculum
International Journal of Curriculum and Instruction (IJCI)
, cilt.13, sa.2, ss.1444-1463, 2021 (Hakemli Dergi)
10. The Impact of Game-Based Teaching Practices in Different Curricula on Academic Achievement.
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
, cilt.8, sa.2, ss.778-796, 2021 (Hakemli Dergi)
11. An Investigation of Preschool Instructional Materials: A Mixed Method Study with Many Facet Rasch and Nvivo
Acta Didactica Napocensia
, cilt.13, sa.1, ss.164-182, 2020 (Hakemli Dergi)
12. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Web 2.0 Araçlarına Yönelik Görüşleri
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.63-108, 2020 (Hakemli Dergi)
13. Öğretmenlerin Dijital Vatandaşlığa Yönelik Algılarının İncelenmesi
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.17, sa.1, ss.534-556, 2020 (Hakemli Dergi)
15. Investigation of Empathic Approaches of Pre-Service EFL Teachers According to Various Variables
ACADEMIC MEDICINE
, cilt.14, sa.5, ss.2099-2112, 2019 (Hakemli Dergi)
16. An Investigation of Pre-Service Preschool Teachers' Projects Using The Many-Facet Rasch Model
International Journal of Progressive Educatio
, cilt.15, sa.4, ss.157-173, 2019 (Hakemli Dergi)
17. Temel Eğitim Bölümünde Öğrenimlerini Sürdüren Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2019, sa.20, ss.107-122, 2019 (Hakemli Dergi)
18. An Investigation Into EFL Teachers’ Autonomy Supportive Behaviors in Turkish Context
Journal of Education and Training Studies,
, cilt.6, sa.12, ss.82-87, 2018 (Hakemli Dergi)
19. Lojistik Regresyon Analiziyle Öğretmen Adaylarının Depresyon Durumunu Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi
Milli Eğitim Dergisi
, sa.220, ss.19-36, 2018 (Hakemli Dergi)
20. Türkçe Eğitimi Lisans Öğrencilerinin Nanoteknoloji Kavramı İle İlgili Geliştirdikleri Metaforlar
AKDENİZ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.12, sa.25, ss.361-377, 2018 (Hakemli Dergi)
22. Temel Eğitim Bölümü Öğretmen Adaylarının Empatik Eğilimlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.12, sa.26, ss.1-14, 2018 (Hakemli Dergi)
24. Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersindeki Girişimcilik Becerileri: BİLSEM ve İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Karşılaştırılması
Türk Üstün Zeka ve Eğitim Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.110-125, 2017 (Hakemli Dergi)
25. Solution Proposals of Prospective Teachers on the Problems of Pre-School Education
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.12, sa.2, ss.24-42, 2017 (Hakemli Dergi)
26. Dik Temel Yazı ve Bitişik Eğik Yazı Kullanımına Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.5, sa.4, ss.861-879, 2017 (Hakemli Dergi)
27. Öğretmen Adaylarının Farabi Değişim Programı’na Yönelik Görüşleri
MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.13, sa.1, ss.1-12, 2017 (Hakemli Dergi)
28. Öğretmen Adaylarının Farabi Değişim Programı’na Yönelik Görüşleri
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.1-12, 2017 (Hakemli Dergi)
29. Öğretmen Adaylarının Eleştirel Pedagoji İlkelerine Yönelik Yaklaşımlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.1187-1205, 2016 (Hakemli Dergi)
31. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUL DENEYİMİ DERSLERİNE İLİŞKİN TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Dicle Üniversitesi Ziyagökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.25, ss.136-156, 2015 (Hakemli Dergi)
32. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okul Deneyimi Derslerine İlişkin Tutumlarının Değerlendirilmesi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi dergisi
, sa.25, ss.136-156, 2015 (Hakemli Dergi)
33. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Görüşleri
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.183-194, 2015 (Hakemli Dergi)
34. Öğretmen Adaylarının Lisansüstü Öğretime Yönelik Görüşleri
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.11, sa.1, ss.304-320, 2015 (Hakemli Dergi)
36. ÖĞRETMENLERİN YAŞAM BOYU ÖĞRENME YETERLİKLERİ DÜZEYİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.7, sa.16, ss.394-417, 2014 (Hakemli Dergi)
37. Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisini Değerlendirme Ölçeği'nin Türkçe’ye Uyarlama Çalışması
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.10, sa.2, ss.297-315, 2014 (Hakemli Dergi)
38. Öğretim Elemanları ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamaları Dersine İlişkin Görüşleri
AMERICAN POLITICS RESEARCH
, cilt.2, ss.21-54, 2013 (Hakemli Dergi)
39. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınavlarda Kopya Çekilmesine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmes
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.148-165, 2013 (Hakemli Dergi)
40. Öğretim elemanları ve sınıf öğretmeni adaylarının topluma hizmet uygulamaları dersine ilişkin görüşleri
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.32, ss.21-54, 2013 (Hakemli Dergi)
41. Öğretim Elemanları ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Topluma Hizmat Uygulamaları Dersine İlişkin Görüşleri
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.32, sa.2, ss.21-54, 2013 (Hakemli Dergi)
42. Sivil Toplum Kuruluşu ve Kamu Kurumu Yöneticilerinin Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı ndaki Topluma Hizmet Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.101-112, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
36
3. Önlisans ve Lisans Öğrencilerinin Nanoteknoloji Kavramına İlişkin Mateforik Algıları
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
4. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ DERSİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
5. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENCİ DEĞİŞİM PROGRAMLARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ: BİR METAFOR ÇALIŞMASI
The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
6. İngilizce Öğretmen Adaylarının Empatik Yaklaşımlarının Çaşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
7. İngilizce Öğretmen Adaylarının Kültürlerarası Duyarlılıklarınının Çaşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
8. A Study of The Empathic Approaches of Pre-Service Efl Teachers According to Various Variables
İkinci Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.80, (Özet Bildiri)
9. İngilizce öğretmen adaylarının kültürlerarası duyarlılıklarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
İkinci uluslararası sosyal bilimler eğitimi sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
10. SINIF EĞİTİMİ LİSANS PROGRAMININ SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ GELİŞİMLERİ AÇISINDAN YETERLİLİKLERİNE ETKİSİ
The Tenth International Congress of Educational Research, 27 - 30 Nisan 2018, ss.355, (Özet Bildiri)
11. Öğretmen Adaylarının Depresyon Analizi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
12. İlkokul Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Akademik Motivasyon Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
13. Öğretmen Adaylarının Empati Kurma Düzeylerinin İncelenmesi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1328, (Özet Bildiri)
14. Investigation of Thesis in The Field of Social Studies Course of Fourth Grade
XV. European Cınference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018, (Özet Bildiri)
15. Investigation of Theses in the Field of Social Studies Course of Fourth Grade
XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018, ss.270, (Özet Bildiri)
16. Investigation of Theses in the Field of Social Studies Course of Fourth Grade
XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018, (Özet Bildiri)
17. Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Derslerindeki Girişimcilik Becerileri: BİLSEM ve İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Karşılaştırılması
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.146, (Özet Bildiri)
18. Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Öğrenme Sürecindeki Etkililiği: Bir Meta Analz Çalışması
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
19. TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ (TPAB) KAPSAMINDA GERÇEKLEŞTİRİLMİŞ UYGULAMALARIN İNCELENMESİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
20. Bilim ve Sanat Merkezi Tanılama Sınavına Giren Öğrencilerin Tablet Sınavına İlişkin Görüşleri
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.351-352, (Özet Bildiri)
21. Öğretmen Adaylarının Öğrencilik Yaşantılarında İz Bırakan Öğrelerin Öğrenme-Öğretme Süresi Kapsamında Değerlendirilmesi
VII. ULuslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
22. 5E Öğrenme Döngüsünün Akademik Başarıya Etkisinin Tematik Analizi
VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 Nisan - 29 Mayıs 2017, ss.51, (Özet Bildiri)
23. 5E ÖĞRENME DÖNGÜSÜNÜN AKADEMİK BAŞARIYAETKİSİNİN TEMATİK ANALİZİ
ULEAD 2017 Annual Congress: ICRE, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
26. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenmeye Yönelik Görüşleri Bir Metaforik Çalışma
VIII. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
28. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAŞAM BOYU ÖĞRENMEYEYÖNELİK GÖRÜŞLERİ BİR METAFORİK ÇALIŞMA
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongres, Çanakkale, Türkiye, 5 Ağustos - 08 Mayıs 2016, ss.425-426, (Özet Bildiri)
30. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarına Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma
VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.123, (Özet Bildiri)
31. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Görüşleri.
14. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.83, (Özet Bildiri)
32. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma
VII. Uluslar arası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.90, (Özet Bildiri)
33. Öğretmen Adaylarının Lisanüstü Öğretime Yönelik Görüşleri
3.ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
34. İlköğretim öğretmenlerinin eğitim araştırmalarına yönelik yaklaşımları
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 05 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
35. Sivil Toplum Kuruluşu ve Kamu Kurumu Yöneticilerinin Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı’ndaki Topluma Hizmet Uygulamaları ’na İlişkin Görüşleri
XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
36. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kamu Personeli Sınavı na KPSS İlişkin Algıları 9 Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
9. Ulusal Sınıf Öğretmenlği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
3
2. Öğretim Hizmetlerinin Niteliğini Araştırmada Öğretmen Görev ve Sorumlulukları
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Çavuş ŞAHİN, Salih Zeki GENÇ, Editör, Paradigma Akademi Yayınları, İstanbul, ss.311-333, 2014
3. The Importance of Service Learning
Multidisciplinary Perspectives on Education, Hasan ARSLAN, George RATA,Ercan KOCAYÖRÜK ve Mehmet Ali İÇBAY, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.393-400, 2014
Metrikler