Yayınlar & Eserler

Makaleler 42
Tümü (42)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (6)
TRDizin (21)
Diğer Yayınlar (17)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 36

1. Covid-19 Pandemi Sürecinin Erken Çocukluk Dönemi Eğitimine Etkileri

Intertational Conference on Covid-19 Studies on Social Sciences, 30 Eylül 2021, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Okul Öncesi Eğitimi Lisansüstü Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim Sürecine Yönelik Görüşleri

XIV. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 27 - 31 Ekim 2021, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Önlisans ve Lisans Öğrencilerinin Nanoteknoloji Kavramına İlişkin Mateforik Algıları

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

4. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ DERSİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

5. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENCİ DEĞİŞİM PROGRAMLARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ: BİR METAFOR ÇALIŞMASI

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

6. İngilizce Öğretmen Adaylarının Empatik Yaklaşımlarının Çaşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

7. İngilizce Öğretmen Adaylarının Kültürlerarası Duyarlılıklarınının Çaşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

8. A Study of The Empathic Approaches of Pre-Service Efl Teachers According to Various Variables

İkinci Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.80, (Özet Bildiri)

9. İngilizce öğretmen adaylarının kültürlerarası duyarlılıklarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi

İkinci uluslararası sosyal bilimler eğitimi sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

11. Öğretmen Adaylarının Depresyon Analizi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

13. Öğretmen Adaylarının Empati Kurma Düzeylerinin İncelenmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1328, (Özet Bildiri)

14. Investigation of Thesis in The Field of Social Studies Course of Fourth Grade

XV. European Cınference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018, (Özet Bildiri)

15. Investigation of Theses in the Field of Social Studies Course of Fourth Grade

XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018, ss.270, (Özet Bildiri)

16. Investigation of Theses in the Field of Social Studies Course of Fourth Grade

XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018, (Özet Bildiri)

18. Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Öğrenme Sürecindeki Etkililiği: Bir Meta Analz Çalışması

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

20. Bilim ve Sanat Merkezi Tanılama Sınavına Giren Öğrencilerin Tablet Sınavına İlişkin Görüşleri

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.351-352, (Özet Bildiri)

22. 5E Öğrenme Döngüsünün Akademik Başarıya Etkisinin Tematik Analizi

VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 Nisan - 29 Mayıs 2017, ss.51, (Özet Bildiri)

24. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sorgulama Becerilerinin İncelenmesi

XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

25. Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavı Ölçeğinin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

VIII. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

26. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenmeye Yönelik Görüşleri Bir Metaforik Çalışma

VIII. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

27. Topluma Hizmet Uygulamaları Ölçeğinin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

VIII. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

28. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAŞAM BOYU ÖĞRENMEYEYÖNELİK GÖRÜŞLERİ BİR METAFORİK ÇALIŞMA

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongres, Çanakkale, Türkiye, 5 Ağustos - 08 Mayıs 2016, ss.425-426, (Özet Bildiri)

29. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI DERSİNE YÖNELİK ALGILARI BİR METAFORİK ÇALIŞMA

VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.795-805, (Tam Metin Bildiri)

30. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarına Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma

VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.123, (Özet Bildiri)

31. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Görüşleri.

14. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.83, (Özet Bildiri)

32. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma

VII. Uluslar arası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.90, (Özet Bildiri)

33. Öğretmen Adaylarının Lisanüstü Öğretime Yönelik Görüşleri

3.ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

34. İlköğretim öğretmenlerinin eğitim araştırmalarına yönelik yaklaşımları

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 05 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

36. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kamu Personeli Sınavı na KPSS İlişkin Algıları 9 Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

9. Ulusal Sınıf Öğretmenlği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 3

1. Evaluations of Teaching Chemistry Program with Many- Facet Rasch Analysis: Turkish Context

The Festschrift Dedicated to the Turkmen Scholar Yusuf Azmun, Erdem Uçar,Yunus Emre Tansü, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.355-370, 2022

2. Öğretim Hizmetlerinin Niteliğini Araştırmada Öğretmen Görev ve Sorumlulukları

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Çavuş ŞAHİN, Salih Zeki GENÇ, Editör, Paradigma Akademi Yayınları, İstanbul, ss.311-333, 2014

3. The Importance of Service Learning

Multidisciplinary Perspectives on Education, Hasan ARSLAN, George RATA,Ercan KOCAYÖRÜK ve Mehmet Ali İÇBAY, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.393-400, 2014
Metrikler

Yayın

88

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

123

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

153

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

48

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

773

H-İndeks (Sobiad)

10

Atıf (Diğer Toplam)

128

Toplam Atıf Sayısı

1102

Proje

4

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları