Metrikler
Eğitim Bilgileri
2002 - 2007
2002 - 2007Doktora
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı, Türkiye
1999 - 2002
1999 - 2002Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı, Türkiye
1993 - 1997
1993 - 1997Lisans
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği/ Yan Alan: Sosyal Bilgiler, Türkiye
Yaptığı Tezler
2007
2007Doktora
Yeni İlköğretim Programı (2005) Uygulamalarının İlköğretim 4. ve 5.Sınıf Öğrencilerinin Çalışma Alışkanlıkları İle Öz-Yeterliliklerine Etkisi ve Öğrencilerin Program Hakkındaki Görüşleri
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı
2002
2002Yüksek Lisans
Sosyal Bilgiler Öğretiminde İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin İlköğretim 4.Sınıf Öğrencilerinin Bilişsel Erişi Düzeylerine Etkisi
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim Bilimleri
İlköğretim
Sınıf Öğretmenliği
Akademik Unvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2017 - 2020
2017 - 2020Dr. Öğr. Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2017 - 2017
2017 - 2017Yrd. Doç. Dr.
University of North Carolina at Wilmington, Watson College Of Educatıon, Early Childhood, Elementary, Middle, Literacy, And Special Education
2017 - 2017
2017 - 2017Dr. Öğr. Üyesi
University of North Carolina at Wilmington, Watson College Of Educatıon, Early Childhood, Elementary, Middle, Literacy, And Special Education
2009 - 2017
2009 - 2017Yrd. Doç. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2015 - 2016
2015 - 2016Yrd. Doç. Dr.
Simon Fraser University, Faculty Of Education, Education Psychology
2013 - 2014
2013 - 2014Yrd. Doç. Dr.
Georgia Southern University, College Of Education, Department Of Teaching And Learning
1999 - 2007
1999 - 2007Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bolumu
1998 - 1999
1998 - 1999Araştırma Görevlisi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
Akademi Dışı Deneyim
2017 - 2017
2017 - 2017Visiting Professor
University of North Carolina Wilmington, Visiting Professor
2015 - 2016
2015 - 2016Vsiting Professor
Simon Fraser University, Vsiting Professor
2013 - 2014
2013 - 2014Visiting professor
Georgia Southern University, Visiting professor
1999 - 2007
1999 - 2007Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Araştırma Görevlisi
Verdiği Dersler
Doktora
Doktora
İlköğretimde Karma Araştırma Yöntemleri
Bilişüstü Öğrenme, Öz-Düzenlemeli Öğrenme ve İlkokul Sosyal Bilgiler Öğretimi
Bilişüstü Öğrenme, Öz-Düzenlemeli Öğrenme ve İlkokul Sosyal Bilgiler Öğretimi
Bilişüstü Öğrenme, Öz-Düzenlemeli Öğrenme ve İlkokul Sosyal Bilgiler Öğretimi
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
İlkokulda Bilişüstü ve Öz-Düzenlemeli Öğrenme
İlköğretimde Araştırma Tasarımı ve Uygulamaları
İlköğretimde Araştırma Tasarımı ve Uygulamaları
Öz-Düzenlemeli Öğrenme, Aile ve Çocuk
Öz-Düzenlemeli Öğrenme, Aile ve Çocuk
İlköğretimde Araştırma Tasarımı ve Uygulamaları
İlkokulda Araştırma Tasarımı ve Uygulamaları
İlkokulda Araştırma Tasarımı ve Uygulamaları
İlkokulda Bilişüstü ve Öz -Düzenlemeli Öğrenme
İlkokulda Araştırma Tasarımı ve Uygulamaları
Tez Danışmanlığı
İLİŞÜSTÜ VE ÖZ -DÜZENLEMELİ ÖĞRENME
Uzmanlık Alan Dersi
Seminer
İlköğretimde Çağdaş Eğitim Sistemleri
İlköğretimde Araştırma Tasarımı
Lisans
Lisans
İlkokulda Ders Kitapları İncelemeleri
Uzmanlık Alan
Öğretmenlik Uygulaması I
Eğitimde Ahlak ve Etik
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
İlkokulda Ders Kitapları İncelemeleri
Eğitimde Ahlak ve Etik
Öğretmenlik Uygulaması I
Eğitimde Ahlak ve Etik
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
İlkokulda Ders Kitapları İncelemeleri
Öğretmenlik Uygulaması II
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Öğretmenlik Uygulaması II
Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi
Hayat Bilgisi Öğretimi
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Öğretmenlik Uygulaması
Öğretim İlke ve Yöntemleri
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ
Hayat Bilgisi Öğretimi
Hayat Bilgisi Öğretimi
Sosyal Bilgiler Öğretimi
Sosyal Bilgiler Öğretimi
Hayat Bilgisi Öğretimi
Hayat Bilgisi Öğretimi
Ogretim Ilke ve Yontemleri
Hayat Bilgisi Ogretimi
Sosyal Bilgiler Ogretimi
Bilimsel Arastirma Yontemleri
Hayat Bilgisi Öğretimi
Sosyal Bilgiler Öğretimi
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ
HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ
HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ
Yönetilen Tezler
2023
2023Yüksek Lisans
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin, velilerin ve sınıf öğretmenlerinin uzaktan eğitim sürecinde matematik öğretimine yönelik görüşlerin incelenmesi
Çetin B. (Danışman)
Y.GÖKÇE(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin matematik dersine yönelik motivasyonları ile matematik dersi başarıları arasındaki ilişkinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Çetin B. (Danışman)
M.ORTA(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Sınıf öğretmenlerinin medya ve televizyon okuryazarlık düzeyleri ile eleştirel düşünme eğilimlerinin incelenmesi
Çetin B. (Danışman)
Z.YIGIT(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
İlköğretim 1. sınıf Türkçe dersi ilk okuma- yazma öğretim programının (2005) uygulanmasına ilişkin öğretmen görüşlerinin belirlenmesi: Balıkesir ili örneği
Çetin B. (Danışman)
T.CEYLAN(Öğrenci)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024An Examination of Fourth-Grade Elementary School Students' Self-Regulated Learning, Motivation for Social Studies, And Social Studies Achievement in Terms of Socioeconomic Status
GÜLLÜ A. B., ÇETİN B.
International Journal of Education, Technology and Science , cilt.4, sa.4, ss.2184-2198, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Teacher, student and parents views on elementary school mathematics lesson during distance education process.
Gokce Y., ÇETİN B.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING , cilt.11, sa.3, ss.741-756, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Views of Prospective Classroom Teachers on Language and Expression of Life Studies and Social Studies Textbooks Before and After 2005
ÇETİN B.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING , cilt.11, sa.1, ss.131-144, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
2023An Examination of Fourth-Grade Primary School Students’ Intrinsic Motivation in Mathematics and Their Mathematics Achievement in Terms of Their Favorite Subject
Orta M., ÇETİN B.
Educational Policy Analysis and Strategic Research , cilt.18, sa.4, ss.202-225, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Online self-regulated learning: The relationships between motivation and academic achievement
ÇETİN B.
International Journal of Education, Technology and Science , cilt.3, sa.4, ss.1452-1462, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022Investigation of fourth grade primary school students’ self-regulated learning strategies and successes in mathematics course in terms of socio-economic level
ÇETİN B.
International Journal of Curriculum and Instruction , cilt.15, sa.1, ss.219-239, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Factors Affecting General and Online Academic Achievement of University Students: Online Self-Regulated Learning, Online Self-Efficacy, and Motivation Scores
ÇETİN B.
Educational Policy Analysis and Strategic Research , cilt.17, sa.4, ss.164-181, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022The relationship between intrinsic motivation towards university and intrinsic motivation towards self- regulated learning and academic success
ÇETİN B.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING , cilt.9, sa.4, ss.1939-1949, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021Factors Affecting the General Academic Achievement of University Students: Gender, Study Hours, Academic Motivation, Metacognition and Self-Regulated Learning
ÇETİN B.
i.e.: inquiry in education , cilt.13, sa.2, ss.1-14, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020İlkokul iki ve üçüncü sınıf öğrencilerinin hayat bilgisi dersine yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
ÇETİN B.
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.22, sa.2, ss.989-1000, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Sınıf öğretmenlerinin hayat bilgisi öğretimi tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Çetin B.
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.14, sa.32, ss.163-176, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
2019Analysis of Primary School Fourth-grade Students’xx Social Studies Course Achievements, GPA and Motivations for Social Studies Course in Terms of Gender
ÇETİN B.
Universal Journal of Educational Research , cilt.7, sa.6, ss.1387-1394, 2019 (Scopus)
2019
2019The Participation of Refugee Children with Disabilities in Educational Options in Turkey: A Systematic Review
Williamson R., ÇETİN B.
International Journal of Educational and Pedagogical Sciences, , ss.899-904, 2019 (Hakemsiz Dergi)
2018
2018Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hayat Bilgisi Öğretimi Dersine Yönelik Tutumları
ÇETİN B.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.19, sa.1, ss.640-651, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017The Influence of Pintrich’s Self-regulated Learning Model on Elementary Teacher Candidates in a Life Science Course
ÇETİN B.
Journal of Education and Training Studies , cilt.5, sa.8, ss.30-36, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Metacognition and Self-regulated Learning in Predicting University Students’ Academic Achievement in Turkey
ÇETİN B.
Journal of Education and Training Studies , cilt.5, ss.132-138, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016Approaches To Learning And Age In Predicting College Students Academic Achievement
ÇETİN B.
Journal of College Teaching Learning , cilt.13, sa.1, ss.21-28, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
2015Predicting Academic Success From Academic Motivation And Learning Approaches In Classroom Teaching Students
ÇETİN B.
Contemporary Issue in Education Research , cilt.8, sa.3, ss.171-180, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Pre service Primary School Teachers Opinions about School Experience and Teaching Practice Course
ÇETİN B.
Journal of Education and Human Development , cilt.4, sa.4, ss.130-137, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Sınıf Öğretmeni Adaylarının Medya ve Televizyon Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi
ÇETİN B.
Journual of Teory and Practice in Education , cilt.11, sa.1, ss.171-190, 2015 (Hakemli Dergi)
2013
2013Çocuklar İçin Öz-Yeterlik Ölçeğinin İlköğretim 4. ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarısını Yordaması
ÇETİN B.
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.21, sa.3, ss.1117-1132, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
2013Sınıfta İstenmeyen Öğrenci Davranışlarıyla İlgili Sınıf Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
ÇETİN B.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.14, sa.1, ss.255-269, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
2012Analysis of elementary school pre-service teachers for several variables
Çetin B.
İlköğretim Online , cilt.11, sa.3, ss.596-610, 2012 (Hakemli Dergi)
2009
2009Yeni İlköğretim Programı 2005 Uygulamalarının İlköğretim 4 ve 5 Sınıf Öğrencilerinin Öz Yeterliliklerine Etkisi
ÇETİN B.
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.1, sa.25, ss.130-141, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
2009Marmara üniversitesi sınıf öğretmeni adaylarının bilgisayarla ilgili özyeterlik algılarının incelenmesi
ÇETİN B.
D.Ü.Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.11, ss.101-114, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
2009Yeni İlköğretim Programı 2005 Uygulamalarının İlköğretim 4 ve 5 Sınıf Öğrencilerinin Çalışma Alışkanlıklarına Etkisi
ÇETİN B.
Milli Egitim Dergisi
, cilt.38, sa.183, ss.302-317, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
2009Çocuklar İçin Öz Yeterlik Ölçeğinin Türkçe ye Uyarlaması
ÇETİN B.
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.4, sa.1-2, ss.1-13, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
2009Yeni ilköğretim programı (2005) uygulamaları hakkında ilköğretim 4. ve 5.sınıf öğrencilerinin göruşleri
ÇETİN B.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.17, sa.2, ss.487-502, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
2009Çalışma Alışkanlıkları Ölçeğinin İlköğretim 4. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarısını Yordaması
ÇETİN B.
ilkögretim Online , cilt.8, sa.1, ss.212-223, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2021
2021Sınıf öğretmeni adaylarının akademik motivasyonlarının ve genel akademik başarılarının incelenmesi
ÇETİN B.
XIV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 Ekim 2021, ss.107-115
2021
2021İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler ve fen bilimleri ders başarılarının, sosyal bilgiler ve fen bilimleri derslerine yönelik tutumlarının incelenmesi
ÇETİN B.
XIV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 Ekim 2021, ss.116
2019
2019Sınıf Öğretmenlerinin Hayat Bilgisi Öğretimi Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
ÇETİN B.
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 16 - 20 Ekim 2019
2019
2019İlkokul İkinci ve Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Hayat Bilgisi Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
ÇETİN B.
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 16 - 20 Ekim 2019
2018
2018Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Sinif Öğretmeni Adaylarının Hayat Bilgisi Öğretim Tutumlarına Etkilerinin İncelenmesi
ÇETİN B.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, ss.428-429
2016
2016Metacognition and Self Regulated Learning in Predicting College Students Academic Achievement
ÇETİN B.
LEARNING TOGETHER CONFERENCE 2016 Multiculturalism Education in Canada Faculty of Education, SFU, Burnaby, BC, Türkiye, 21 Mayıs 2016
2014
2014Sınıf Ögretmenligi Ögrencilerinin Akademik Motivasyonları ve ÖgrenmeYaklasımlarının Akademik Basarılarını Tahmin Etmesi
ÇETİN B.
9th International Balkans Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, ss.1202-1208
2013
2013Views of Pre service Teachers Regarding School Experience and Teaching Practice Lessons
ÇETİN B.
5.International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013
2013
2013ÖGRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJI TUTUMLARININ BELIRLENMESI
ÇETİN B.
ULEAD, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, ss.85
2013
2013Öğretmen adaylarının teknoloji tutumlarının belirlenmesi
Çetin B.
XII. Ulusal Sinif ogretmenligi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.407-412
2012
2012Sınıf Öğretmeni Adaylarının Medya ve Televizyon Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi
ÇETİN B.
21. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012
2012
2012Sınıfta İstenmeyen Öğrenci Davranışlarıyla İlgili Sınıf Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
ÇETİN B.
11. Ulusal Sinif Öğretmenliği Egitimi Sempozyum, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
2011
2011SINIF ÖGRETMENI ADAYLARININ PROFILLERININ INCELENMESI
ÇETİN B.
10. Ulusal Sinif Ogretmenligi Egitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.2, ss.105-109
2011
2011SINIF ÖGRETMENI ADAYLARININ ÖZ YETERLIKLERININ ÇESITLI DEGISKENLER AÇISINDAN INCELENMESI.
ÇETİN B.
10. Ulusal Sinif Ögretmenligi Egitimi Sempozyum, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.2, ss.109-112
2009
2009ÇOÇUKLAR IÇIN ÖZ YETERLIK ÖLÇEGININ ILKÖGRETIM 4 VE 5 SINIF ÖGRENCILERININ AKADEMIK BASARISINI YORDAMASI
ÇETİN B.
8.Ulusal Sınıf Ögretmenligi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, ss.1171-1184
2007
2007Sınıf Ögretmenligi Anabilim Dalı Lisans Ögrencilerinin Ögrenme Stratejilerinin Ve Bilgisayar Öz Yeterlilik Algılarının incelenmesi
ÇETİN B.
I. ULUSLARARASI BLGSAYAR VE ÖGRETMTEKNOLOJLER SEMPOZYUMU, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1352-1369
2007
2007Sınıf öğretmenliği anabilim dalı 3 sınıf öğrencilerinin matematik ve fen bilgisi öğretimi öz yeterliklerinin incelenmesi
ÇETİN B.
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, cilt.1, ss.19-24
2006
2006Sınıf Ögretmeni Yetistirmede Yansıtıcı Dusunmenin Yeri ve Önemi
ÇETİN B.
III. Uuluslararasi Ogretmen Yetistirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2006, ss.90-91
2006
2006İlköğretim 5 sınıf öğrencilerinin bilişüstü becerilerinin incelenmesi
ÇETİN B.
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006
2006
2006Sosyal Bilgiler Öğretiminde İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin İlköğretim 4 Sınıf Öğrencilerinin Bilişsel Erişi Düzeylerine Etkisi
ÇETİN B.
Ulusal Sinif ogretmenligi Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006
2005
2005BÜYÜK DIDAKTIKA NIN GÜNÜMÜZ EGITIM SISTEMINE YANSIMASI
ÇETİN B.
XIV. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.945-949
Kitaplar
2022
2022Öz – Düzenlemeli Öğrenme Becerileri
ÇETİN B.
Paradigma Akademi Basın Yayın Dağıtım, Çanakkale, 2022
Desteklenen Projeler
2025 - 2025
2025 - 2025İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Hayat Bilgisi Dersine Yönelik Tutumları ile HayatBilgisi Dersindeki Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Çetin B. (Yürütücü)
2025 - 2025
2025 - 2025İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersinde Öz Düzenleyici ÖğrenmeStratejileri ile Matematik Dersi Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Çetin B. (Yürütücü)
2021 - 2025
2021 - 2025Pathways to education: an international study to understand the educational experiences of refugee children with dis/abilities
Diğer Uluslararası Fon Programları
Çetin B.
2018 - 2019
2018 - 2019İlkokul 2 ve 3 Sınıf Öğrencilerinin Hayat Bilgisi Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ÇETİN B. (Yürütücü)
2018 - 2019
2018 - 2019Sınıf Öğretmenlerinin Hayat Bilgisi Öğretimi Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ÇETİN B. (Yürütücü)
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Temmuz 2017
Temmuz 2017Ege Eğitim Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2015
Nisan 2015Eğitimde Kuram ve Uygulama
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2015
Ocak 2015Eğitimde Kuram ve Uygulama,
Hakemli Bilimsel Dergi
Burslar
2015 - 2016
2015 - 20162219-Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı 2. Dönem
TÜBİTAK
Bilimsel Araştırma / Çalışma Grubu Üyelikleri
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorRefugee Equity Access Commity Humanity
https://www.sfu.ca/reach/research-team.html
Simon Fraser University, Canada
2016 - 2017
2016 - 2017