Metrics
Education
2002 - 2007
2002 - 2007Doctorate
Marmara University, Institute Of Educational Sciences, İlköğretim Anabilim Dalı, Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı, Turkey
1999 - 2002
1999 - 2002Postgraduate
Marmara University, Institute Of Educational Sciences, İlköğretim Anabilim Dalı, Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı, Turkey
1993 - 1997
1993 - 1997Undergraduate
Canakkale Onsekiz Mart University, Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği/ Yan Alan: Sosyal Bilgiler, Turkey
Dissertations
2007
2007Doctorate
Yeni İlköğretim Programı (2005) Uygulamalarının İlköğretim 4. ve 5.Sınıf Öğrencilerinin Çalışma Alışkanlıkları İle Öz-Yeterliliklerine Etkisi ve Öğrencilerin Program Hakkındaki Görüşleri
Marmara University, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı
2002
2002Postgraduate
Sosyal Bilgiler Öğretiminde İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin İlköğretim 4.Sınıf Öğrencilerinin Bilişsel Erişi Düzeylerine Etkisi
Marmara University, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı
Research Areas
Social Sciences and Humanities
Educational Sciences
Elementary School Education
Teacher Training For Primary School
Academic Positions
2020 - Continues
2020 - ContinuesAssociate Professor
Canakkale Onsekiz Mart University, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2017 - 2020
2017 - 2020Assistant Professor
Canakkale Onsekiz Mart University, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2017 - 2017
2017 - 2017Assistant Professor
University of North Carolina at Wilmington, Watson College Of Educatıon, Early Childhood, Elementary, Middle, Literacy, And Special Education
2017 - 2017
2017 - 2017Assistant Professor
University of North Carolina at Wilmington, Watson College Of Educatıon, Early Childhood, Elementary, Middle, Literacy, And Special Education
2009 - 2017
2009 - 2017Assistant Professor
Canakkale Onsekiz Mart University, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2015 - 2016
2015 - 2016Assistant Professor
Simon Fraser University, Faculty Of Education, Education Psychology
2013 - 2014
2013 - 2014Assistant Professor
Georgia Southern University, College Of Education, Department Of Teaching And Learning
1999 - 2007
1999 - 2007Research Assistant
Marmara University, Ataturk Faculty Of Education, İlköğretim Bolumu
1998 - 1999
1998 - 1999Research Assistant
Canakkale Onsekiz Mart University, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
Non Academic Experience
2017 - 2017
2017 - 2017Visiting Professor
University of North Carolina Wilmington, Visiting Professor
2015 - 2016
2015 - 2016Vsiting Professor
Simon Fraser University, Vsiting Professor
2013 - 2014
2013 - 2014Visiting professor
Georgia Southern University, Visiting professor
1999 - 2007
1999 - 2007Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Araştırma Görevlisi
Courses
Doctorate
Doctorate
İlköğretimde Karma Araştırma Yöntemleri
Bilişüstü Öğrenme, Öz-Düzenlemeli Öğrenme ve İlkokul Sosyal Bilgiler Öğretimi
Bilişüstü Öğrenme, Öz-Düzenlemeli Öğrenme ve İlkokul Sosyal Bilgiler Öğretimi
Bilişüstü Öğrenme, Öz-Düzenlemeli Öğrenme ve İlkokul Sosyal Bilgiler Öğretimi
Postgraduate
Postgraduate
İlkokulda Bilişüstü ve Öz-Düzenlemeli Öğrenme
İlköğretimde Araştırma Tasarımı ve Uygulamaları
İlköğretimde Araştırma Tasarımı ve Uygulamaları
Öz-Düzenlemeli Öğrenme, Aile ve Çocuk
Öz-Düzenlemeli Öğrenme, Aile ve Çocuk
İlköğretimde Araştırma Tasarımı ve Uygulamaları
İlkokulda Araştırma Tasarımı ve Uygulamaları
İlkokulda Araştırma Tasarımı ve Uygulamaları
İlkokulda Bilişüstü ve Öz -Düzenlemeli Öğrenme
İlkokulda Araştırma Tasarımı ve Uygulamaları
Tez Danışmanlığı
İLİŞÜSTÜ VE ÖZ -DÜZENLEMELİ ÖĞRENME
Uzmanlık Alan Dersi
Seminer
İlköğretimde Çağdaş Eğitim Sistemleri
İlköğretimde Araştırma Tasarımı
Undergraduate
Undergraduate
İlkokulda Ders Kitapları İncelemeleri
Uzmanlık Alan
Öğretmenlik Uygulaması I
Eğitimde Ahlak ve Etik
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
İlkokulda Ders Kitapları İncelemeleri
Eğitimde Ahlak ve Etik
Öğretmenlik Uygulaması I
Eğitimde Ahlak ve Etik
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
İlkokulda Ders Kitapları İncelemeleri
Öğretmenlik Uygulaması II
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Öğretmenlik Uygulaması II
Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi
Hayat Bilgisi Öğretimi
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Öğretmenlik Uygulaması
Öğretim İlke ve Yöntemleri
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ
Hayat Bilgisi Öğretimi
Hayat Bilgisi Öğretimi
Sosyal Bilgiler Öğretimi
Sosyal Bilgiler Öğretimi
Hayat Bilgisi Öğretimi
Hayat Bilgisi Öğretimi
Ogretim Ilke ve Yontemleri
Hayat Bilgisi Ogretimi
Sosyal Bilgiler Ogretimi
Bilimsel Arastirma Yontemleri
Hayat Bilgisi Öğretimi
Sosyal Bilgiler Öğretimi
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ
HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ
HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ
Supervised Theses
2023
2023Postgraduate
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin, velilerin ve sınıf öğretmenlerinin uzaktan eğitim sürecinde matematik öğretimine yönelik görüşlerin incelenmesi
Çetin B. (Advisor)
Y.GÖKÇE(Student)
2022
2022Postgraduate
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin matematik dersine yönelik motivasyonları ile matematik dersi başarıları arasındaki ilişkinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Çetin B. (Advisor)
M.ORTA(Student)
2015
2015Postgraduate
Sınıf öğretmenlerinin medya ve televizyon okuryazarlık düzeyleri ile eleştirel düşünme eğilimlerinin incelenmesi
Çetin B. (Advisor)
Z.YIGIT(Student)
2011
2011Postgraduate
İlköğretim 1. sınıf Türkçe dersi ilk okuma- yazma öğretim programının (2005) uygulanmasına ilişkin öğretmen görüşlerinin belirlenmesi: Balıkesir ili örneği
Çetin B. (Advisor)
T.CEYLAN(Student)
Articles Published in Other Journals
2024
2024An Examination of Fourth-Grade Elementary School Students' Self-Regulated Learning, Motivation for Social Studies, And Social Studies Achievement in Terms of Socioeconomic Status
GÜLLÜ A. B., ÇETİN B.
International Journal of Education, Technology and Science , vol.4, no.4, pp.2184-2198, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
2024
2024Teacher, student and parents views on elementary school mathematics lesson during distance education process.
Gokce Y., ÇETİN B.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING , vol.11, no.3, pp.741-756, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
2024
2024Views of Prospective Classroom Teachers on Language and Expression of Life Studies and Social Studies Textbooks Before and After 2005
ÇETİN B.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING , vol.11, no.1, pp.131-144, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
2023
2023An Examination of Fourth-Grade Primary School Students’ Intrinsic Motivation in Mathematics and Their Mathematics Achievement in Terms of Their Favorite Subject
Orta M., ÇETİN B.
Educational Policy Analysis and Strategic Research , vol.18, no.4, pp.202-225, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
2023
2023Online self-regulated learning: The relationships between motivation and academic achievement
ÇETİN B.
International Journal of Education, Technology and Science , vol.3, no.4, pp.1452-1462, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
2022
2022Investigation of fourth grade primary school students’ self-regulated learning strategies and successes in mathematics course in terms of socio-economic level
ÇETİN B.
International Journal of Curriculum and Instruction , vol.15, no.1, pp.219-239, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
2022
2022Factors Affecting General and Online Academic Achievement of University Students: Online Self-Regulated Learning, Online Self-Efficacy, and Motivation Scores
ÇETİN B.
Educational Policy Analysis and Strategic Research , vol.17, no.4, pp.164-181, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
2022
2022The relationship between intrinsic motivation towards university and intrinsic motivation towards self- regulated learning and academic success
ÇETİN B.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING , vol.9, no.4, pp.1939-1949, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
2021
2021Factors Affecting the General Academic Achievement of University Students: Gender, Study Hours, Academic Motivation, Metacognition and Self-Regulated Learning
ÇETİN B.
i.e.: inquiry in education , vol.13, no.2, pp.1-14, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
2020
2020İlkokul iki ve üçüncü sınıf öğrencilerinin hayat bilgisi dersine yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
ÇETİN B.
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.2, pp.989-1000, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2020
2020Sınıf öğretmenlerinin hayat bilgisi öğretimi tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Çetin B.
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.32, pp.163-176, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2019
2019Analysis of Primary School Fourth-grade Students’xx Social Studies Course Achievements, GPA and Motivations for Social Studies Course in Terms of Gender
ÇETİN B.
Universal Journal of Educational Research , vol.7, no.6, pp.1387-1394, 2019 (Scopus)
2019
2019The Participation of Refugee Children with Disabilities in Educational Options in Turkey: A Systematic Review
Williamson R., ÇETİN B.
International Journal of Educational and Pedagogical Sciences, , pp.899-904, 2019 (Non Peer-Reviewed Journal)
2018
2018Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hayat Bilgisi Öğretimi Dersine Yönelik Tutumları
ÇETİN B.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.1, pp.640-651, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
2017
2017The Influence of Pintrich’s Self-regulated Learning Model on Elementary Teacher Candidates in a Life Science Course
ÇETİN B.
Journal of Education and Training Studies , vol.5, no.8, pp.30-36, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
2017
2017Metacognition and Self-regulated Learning in Predicting University Students’ Academic Achievement in Turkey
ÇETİN B.
Journal of Education and Training Studies , vol.5, pp.132-138, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
2016
2016Approaches To Learning And Age In Predicting College Students Academic Achievement
ÇETİN B.
Journal of College Teaching Learning , vol.13, no.1, pp.21-28, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
2015
2015Predicting Academic Success From Academic Motivation And Learning Approaches In Classroom Teaching Students
ÇETİN B.
Contemporary Issue in Education Research , vol.8, no.3, pp.171-180, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
2015
2015Pre service Primary School Teachers Opinions about School Experience and Teaching Practice Course
ÇETİN B.
Journal of Education and Human Development , vol.4, no.4, pp.130-137, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
2015
2015Sınıf Öğretmeni Adaylarının Medya ve Televizyon Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi
ÇETİN B.
Journual of Teory and Practice in Education , vol.11, no.1, pp.171-190, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
2013
2013Çocuklar İçin Öz-Yeterlik Ölçeğinin İlköğretim 4. ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarısını Yordaması
ÇETİN B.
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.21, no.3, pp.1117-1132, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
2013
2013Sınıfta İstenmeyen Öğrenci Davranışlarıyla İlgili Sınıf Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
ÇETİN B.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, pp.255-269, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
2012
2012Analysis of elementary school pre-service teachers for several variables
Çetin B.
İlköğretim Online , vol.11, no.3, pp.596-610, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
2009
2009Yeni İlköğretim Programı 2005 Uygulamalarının İlköğretim 4 ve 5 Sınıf Öğrencilerinin Öz Yeterliliklerine Etkisi
ÇETİN B.
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.25, pp.130-141, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
2009
2009Marmara üniversitesi sınıf öğretmeni adaylarının bilgisayarla ilgili özyeterlik algılarının incelenmesi
ÇETİN B.
D.Ü.Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , no.11, pp.101-114, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
2009
2009Yeni İlköğretim Programı 2005 Uygulamalarının İlköğretim 4 ve 5 Sınıf Öğrencilerinin Çalışma Alışkanlıklarına Etkisi
ÇETİN B.
Milli Egitim Dergisi
, vol.38, no.183, pp.302-317, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
2009
2009Çocuklar İçin Öz Yeterlik Ölçeğinin Türkçe ye Uyarlaması
ÇETİN B.
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.1-2, pp.1-13, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
2009
2009Yeni ilköğretim programı (2005) uygulamaları hakkında ilköğretim 4. ve 5.sınıf öğrencilerinin göruşleri
ÇETİN B.
Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.17, no.2, pp.487-502, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
2009
2009Çalışma Alışkanlıkları Ölçeğinin İlköğretim 4. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarısını Yordaması
ÇETİN B.
ilkögretim Online , vol.8, no.1, pp.212-223, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
2021
2021Sınıf öğretmeni adaylarının akademik motivasyonlarının ve genel akademik başarılarının incelenmesi
ÇETİN B.
XIV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Turkey, 27 October 2021, pp.107-115, (Full Text)
2021
2021İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler ve fen bilimleri ders başarılarının, sosyal bilgiler ve fen bilimleri derslerine yönelik tutumlarının incelenmesi
ÇETİN B.
XIV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Turkey, 27 October 2021, pp.116, (Full Text)
2019
2019Sınıf Öğretmenlerinin Hayat Bilgisi Öğretimi Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
ÇETİN B.
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 16 - 20 October 2019
2019
2019İlkokul İkinci ve Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Hayat Bilgisi Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
ÇETİN B.
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 16 - 20 October 2019
2018
2018Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Sinif Öğretmeni Adaylarının Hayat Bilgisi Öğretim Tutumlarına Etkilerinin İncelenmesi
ÇETİN B.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 April 2018, pp.428-429, (Summary Text)
2016
2016Metacognition and Self Regulated Learning in Predicting College Students Academic Achievement
ÇETİN B.
LEARNING TOGETHER CONFERENCE 2016 Multiculturalism Education in Canada Faculty of Education, SFU, Burnaby, BC, Turkey, 21 May 2016, (Summary Text)
2014
2014Sınıf Ögretmenligi Ögrencilerinin Akademik Motivasyonları ve ÖgrenmeYaklasımlarının Akademik Basarılarını Tahmin Etmesi
ÇETİN B.
9th International Balkans Education and Science Congress, Edirne, Turkey, 16 - 18 October 2014, pp.1202-1208, (Full Text)
2013
2013Views of Pre service Teachers Regarding School Experience and Teaching Practice Lessons
ÇETİN B.
5.International Congress of Educational Research, Çanakkale, Turkey, 6 - 09 June 2013, (Summary Text)
2013
2013ÖGRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJI TUTUMLARININ BELIRLENMESI
ÇETİN B.
ULEAD, Nevşehir, Turkey, 31 May - 02 June 2013, pp.85, (Summary Text)
2013
2013Öğretmen adaylarının teknoloji tutumlarının belirlenmesi
Çetin B.
XII. Ulusal Sinif ogretmenligi Sempozyumu, Aydın, Turkey, 23 - 25 May 2013, pp.407-412, (Full Text)
2012
2012Sınıf Öğretmeni Adaylarının Medya ve Televizyon Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi
ÇETİN B.
21. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Turkey, 12 - 14 September 2012, (Summary Text)
2012
2012Sınıfta İstenmeyen Öğrenci Davranışlarıyla İlgili Sınıf Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
ÇETİN B.
11. Ulusal Sinif Öğretmenliği Egitimi Sempozyum, Rize, Turkey, 24 - 26 May 2012, (Summary Text)
2011
2011SINIF ÖGRETMENI ADAYLARININ PROFILLERININ INCELENMESI
ÇETİN B.
10. Ulusal Sinif Ogretmenligi Egitimi Sempozyumu, Sivas, Turkey, 5 - 07 May 2011, vol.2, pp.105-109, (Full Text)
2011
2011SINIF ÖGRETMENI ADAYLARININ ÖZ YETERLIKLERININ ÇESITLI DEGISKENLER AÇISINDAN INCELENMESI.
ÇETİN B.
10. Ulusal Sinif Ögretmenligi Egitimi Sempozyum, Sivas, Turkey, 5 - 07 May 2011, vol.2, pp.109-112, (Full Text)
2009
2009ÇOÇUKLAR IÇIN ÖZ YETERLIK ÖLÇEGININ ILKÖGRETIM 4 VE 5 SINIF ÖGRENCILERININ AKADEMIK BASARISINI YORDAMASI
ÇETİN B.
8.Ulusal Sınıf Ögretmenligi Sempozyumu, Eskişehir, Turkey, 21 - 23 May 2009, pp.1171-1184, (Full Text)
2007
2007Sınıf Ögretmenligi Anabilim Dalı Lisans Ögrencilerinin Ögrenme Stratejilerinin Ve Bilgisayar Öz Yeterlilik Algılarının incelenmesi
ÇETİN B.
I. ULUSLARARASI BLGSAYAR VE ÖGRETMTEKNOLOJLER SEMPOZYUMU, Çanakkale, Turkey, 16 - 18 May 2007, pp.1352-1369, (Full Text)
2007
2007Sınıf öğretmenliği anabilim dalı 3 sınıf öğrencilerinin matematik ve fen bilgisi öğretimi öz yeterliklerinin incelenmesi
ÇETİN B.
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Turkey, 27 - 29 April 2007, vol.1, pp.19-24, (Full Text)
2006
2006Sınıf Ögretmeni Yetistirmede Yansıtıcı Dusunmenin Yeri ve Önemi
ÇETİN B.
III. Uuluslararasi Ogretmen Yetistirme Sempozyumu, Çanakkale, Turkey, 4 - 05 May 2006, pp.90-91, (Full Text)
2006
2006İlköğretim 5 sınıf öğrencilerinin bilişüstü becerilerinin incelenmesi
ÇETİN B.
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Ankara, Turkey, 14 - 16 April 2006, (Full Text)
2006
2006Sosyal Bilgiler Öğretiminde İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin İlköğretim 4 Sınıf Öğrencilerinin Bilişsel Erişi Düzeylerine Etkisi
ÇETİN B.
Ulusal Sinif ogretmenligi Kongresi, Ankara, Turkey, 14 - 16 April 2006, (Full Text)
2005
2005BÜYÜK DIDAKTIKA NIN GÜNÜMÜZ EGITIM SISTEMINE YANSIMASI
ÇETİN B.
XIV. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Turkey, 28 - 30 September 2005, pp.945-949, (Full Text)
Books
2022
2022Öz – Düzenlemeli Öğrenme Becerileri
ÇETİN B.
Paradigma Akademi Basın Yayın Dağıtım, Çanakkale, 2022
Funded Projects
2025 - 2026
2025 - 2026İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Hayat Bilgisi Dersine Yönelik Tutumları ile HayatBilgisi Dersindeki Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Project Supported by Higher Education Institutions
Çetin B. (Executive)
2025 - 2025
2025 - 2025İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersinde Öz Düzenleyici ÖğrenmeStratejileri ile Matematik Dersi Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Project Supported by Higher Education Institutions
Çetin B. (Executive)
2021 - 2025
2021 - 2025Pathways to education: an international study to understand the educational experiences of refugee children with dis/abilities
Other International Funding Programs
Çetin B.
2018 - 2019
2018 - 2019İlkokul 2 ve 3 Sınıf Öğrencilerinin Hayat Bilgisi Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Project Supported by Higher Education Institutions
ÇETİN B. (Executive)
2018 - 2019
2018 - 2019Sınıf Öğretmenlerinin Hayat Bilgisi Öğretimi Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Project Supported by Higher Education Institutions
ÇETİN B. (Executive)
Peer Reviews in Scientific Publications
July 2017
July 2017Ege Eğitim Dergisi
National Scientific Refreed Journal
April 2015
April 2015Eğitimde Kuram ve Uygulama
National Scientific Refreed Journal
January 2015
January 2015Eğitimde Kuram ve Uygulama,
National Scientific Refreed Journal
Scholarships
2015 - 2016
2015 - 20162219-Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı 2. Dönem
TUBITAK
Scientific Research / Working Group Memberships
2022 - Continues
2022 - ContinuesRefugee Equity Access Commity Humanity
https://www.sfu.ca/reach/research-team.html
Simon Fraser University, Canada
2016 - 2017
2016 - 2017