Makaleler
33
Tümü (33)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (20)
1. ALTERNATİF TURİZM KAPSAMINDA YENİLİKÇİ BİR ÜRÜN ÇEŞİDİ: GLAMPİNG TURİZMİ
INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM AND DESTINATION STUDIES - IJOTADS
, cilt.4, sa.1, ss.12-26, 2025 (Hakemli Dergi)
5. TURİZM ENDÜSTRİSİNİN KAMU DEĞERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
Uluslararası Turizm, Ekonomi ve İşletme Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.1-16, 2024 (Hakemli Dergi)
6. Ulusal ve Uluslararası Sürdürülebilir Turizm Sertifika Kriterlerinin Karşılaştırılması: Konaklama İşletmeleri Örneği
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi
, cilt.27, sa.1, ss.34-57, 2024 (Hakemli Dergi)
8. GASTRONOMİ EĞİTİMİ ALANINDA YAYINLANAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
Sivas İnterdisipliner Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.31-41, 2023 (Hakemli Dergi)
9. SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM SERTİFİKALI KONAKLAMA İŞLETMELERİNİN WEB SİTE İÇERİKLERİNİN İNCELENMESİ: İSTANBUL ÖRNEĞİ
Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.3, ss.590-603, 2023 (Hakemli Dergi)
10. TÜRKİYE’NİN GASTRONOMİ-KÜLTÜR TEMALI TURİZM LOGOSUNUN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online)
, cilt.6, sa.2, ss.687-706, 2023 (Hakemli Dergi)
11. The Impact of Coronavirus (Covid-19) Pandemic: Digital Transformation Changes in Tourism
Journal of Tourism Theory and Research
, cilt.9, sa.1, ss.15-23, 2023 (Hakemli Dergi)
15. Statü Temelli Turizm Tüketimi Davranışında Materyalizm, Kültürel Değerler ve Kişilik Özelliklerinin Rolü
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.35, sa.2, ss.619-648, 2021 (Hakemli Dergi)
16. Yerli ve Yabancı Turistlerin Her Şey Dahil Sistemini Tercih Nedenleri ve Memnuniyet Düzeyleri: Antalya Örneği
Troyacademy International Journal of Social Sciences
, cilt.6, sa.1, ss.208-231, 2021 (Hakemli Dergi)
20. STATÜ TEMELLİ TURİZM TÜKETİMİNE TEORİK BİR BAKIŞ
Gastroia: Journal of Gastronomy and Travel Research
, cilt.3, ss.470-487, 2019 (Hakemli Dergi)
21. Kültür Turizmi Ürünlerinin YavaşTuristlere Tanıtımı: Erzurum Örneği
Avrasya Bilimler Akademisi Avrasya Eğitim ve Literatür Dergisi
, cilt.5, ss.230-244, 2019 (Hakemli Dergi)
22. ATTRACTING TOURISTS TO CANAKKALE: THE POTENTIAL EFFECTS AND EXPECTATIONS OF THE YEAR OF TROY
YÖNETİM VE EKONOMİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.16, ss.85-101, 2018 (Hakemli Dergi)
25. ÖĞRENCİLERİN GELECEĞİNDE KARİYER GÜNLERİ ETKİNLİKLERİNİN ROLÜ: TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE REHBERLİK LİSANS ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi (SOİD)
, cilt.15 (1), sa.1, ss.38-56, 2018 (Hakemli Dergi)
26. ZİYARETÇİLERİN DESTİNASYON İMAJI ALGILARININ ETKİNLİKLEREKATILIMA ETKİSİ: ÇANAKKALE BİSİKLET TURU ÖRNEĞİ
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.20, sa.38, ss.325-341, 2017 (Hakemli Dergi)
28. SOSYAL MEDYANIN KULLANIM AMAÇLARI: ÜNİVERSİTE ÇALIŞANLARI ÖRNEĞİ
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
, cilt.5, sa.10, ss.219-234, 2017 (Hakemli Dergi)
29. ONLINE SEYAHAT ACENTELERİ ARACILIĞIYLA SEYAHAT SATIN ALMADA TURİST MEMNUNİYETİ: İSTANBUL ÖRNEĞİ
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.495-520, 2016 (Hakemli Dergi)
30. TURİSTLERİN ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNDE HİZMET ALGILARI: İSTANBUL'DA BİR ARAŞTIRMA
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi (SOİD)
, cilt.13 (2), sa.2, ss.21-35, 2016 (Hakemli Dergi)
31. KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ İLE GİRİŞİMCİLİK EĞİLİMİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: ÇANAKKALE ÖRNEĞİ
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.5, ss.1-10, 2016 (Hakemli Dergi)
32. Küreselleşme Hareketlerinin Turizm Endüstrisine Etkileri
Akademik Bakış Dergisi
, sa.54, ss.37-53, 2016 (Hakemli Dergi)
33. THE EFFECTS OF SOCIAL MEDIA ON BEFORE AND AFTER VISITING A DESTINATION: A RESEARCH IN GALLIPOLI PENINSULA
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.8, ss.1147-1159, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
28
1. CONTENT CREATION FOR DIGITAL MEDIA IN THE TOURISM INDUSTRY: A CONCEPTUAL ANALYSIS
International Scientific Conference “Post COVID-19 Tourism”, Veliko Turnovo, Bulgaristan, 3 - 04 Ekim 2024, cilt.1, sa.1, ss.246-255, (Tam Metin Bildiri)
2. A BIBLIOMETRIC ANALYSIS OF THE POSTGRADUATE DISSERTATIONS IN THE FIELD OF TOURISM ON DIGITALIZATION AND FINANCE (2010-2022)
International Scientific-Practical Conference "Economic growth in the conditions of globalization, Chisinau, Moldova, 12 - 13 Ekim 2023, ss.182-195, (Tam Metin Bildiri)
3. INVESTIGATION OF ANCIENT CITIES IN ÇANAKKALE, TURKEY AS A CULTURAL HERITAGE TOURISM VALUE WITHIN THE SCOPE OF SUSTAINABLE TOURISM
International Scientific Conference "TOURISM FOR SUSTAINABLE FUTURE", Veliko Turnovo, Bulgaristan, 18 - 19 Mayıs 2023, ss.206-218, (Tam Metin Bildiri)
4. BIBLIOMETRIC PROFILE OF THE POSTGRADUATE DISSERTATIONS WRITTEN IN THE FIELD OF “TOURISM AND TERRORISM”
ACADEMY 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON TERRORISM AND POLITICAL VIOLENCE, Rome, İtalya, 20 - 22 Ocak 2023, ss.121-130, (Tam Metin Bildiri)
5. EXAMINING THE EFFECTS OF SYRIAN ASYLUM SEEKERS IN TURKEY ON TOURISM FROM THE PERSPECTIVE OF ACCOMMODATION MANAGERS
ACADEMY 1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON MIGRATION STUDIES, Barcelona, İspanya, 25 - 28 Ocak 2023, ss.134-142, (Tam Metin Bildiri)
6. Kırsal Turizm Aktivitelerine Katılan Turistlerin Destinasyon Sadakatinde Destinasyon İmajı ve Destinasyon Aidiyetinin Rolü: Çanakkale Örneği
The Conference on Managing Tourism Across Continents (MTCON), Türkiye, 24 - 27 Mart 2022, ss.1-14, (Tam Metin Bildiri)
8. Examining the Expectations of Tourists for Destinations in the COVID-19 Period: The Case of Antalya
International Conference on Environment and Human Health: Challenges and Opportunities in the 21st Century, Honggang, Çin, 18 - 19 Ağustos 2022, ss.1, (Özet Bildiri)
9. EXAMINATION OF TOURISTS’ PERCEPTIONS OF DESTINATION BRAND IMAGE: THE CASE OF ISTANBUL
International Scientific Conference "Contemporary tourism challenges", Veliko Turnovo, Bulgaristan, 12 Mayıs 2022, cilt.1, sa.1, ss.303-316, (Tam Metin Bildiri)
10. VACCINE TOURISM IN THE PERIOD OF COVID-19: COULD IT BE A SAVER?
III. International Scientific and Practical Conference “Integration of Tourism into the Economic System of the Region: Prospects and Barriers”, Oryol, Rusya, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.195-205, (Tam Metin Bildiri)
12. Evaluation of the Tourism Values of Çanakkale Province in terms of Recreational Tourism Potential
MTCON, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Nisan 2021, ss.410-426, (Tam Metin Bildiri)
14. The Impact of Covid-19 Pandemic: Digital Transformation Changes in Tourism
12th International Conference Competitiveness and Stability in the Knowledge-Based Economy, Craiova, Romanya, 30 - 31 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
26. TURİZM ÖĞRENCİLERİNİN KARİYER HEDEFLERİ VE BEKLENTİLERİ: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.10-24, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
21
1. TURİZM VE SOSYAL MEDYA TEORİ VE UYGULAMALAR
Paradigma akademi Yayınları, Çanakkale, 2024
2. DİĞER TURİZM İŞLETMELERİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI VE UYGULAMALARI
TURİZM VE SOSYAL MEDYA TEORİ VE UYGULAMALAR, Buket Buluk Eşitti, Editör, Paradigma Akademi Yayınları, Çanakkale, ss.303-325, 2024
3. An Evaluation of Tourist Profile, Travel Agencies, and Guidance Services in the Concept of Halal Tourism
Cases on Traveler Preferences, Attitudes, and Behaviors: Impact in the Hospitality Industry, Giuseppe Catenazzo, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.73-93, 2023
4. Women in Tourism Employment: Glass Ceiling or Gender Equality?
Inclusion in Tourism Understanding Institutional Discrimination and Bias, Susan Slocum, Editör, Routledge, London/New York , New York, ss.47-61, 2023
5. Does Tourism Impact on Prejudice, Discrimination, Assimilation, Genocide, Segregation, Integration?
Routledge Handbook of Social Psychology of Tourism, Gürsoy Doğan, Çelik Sedat, Editör, Routledge, Londrina, ss.145-158, 2022
6. Innovation in Sustainability of Tourism After the COVID-19 Pandemic
Handbook of Research on Digital Communications, Internet of Things, and the Future of Cultural Tourism, Oliveira, Lídia, Editör, IGI Global, Hershey, ss.450-466, 2022
7. TURİZM VE DESTİNASYON PAZARLAMASINDA EKOLOJİK YÖNETİM VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK
TURİZM VE DESTİNASYON PAZARLAMASI, ÜNAL, Aydın; ÇELEN, Onur, Editör, Nobel Akademi, Ankara, ss.99-126, 2022
8. Turizmde Halkla İlişkiler ve Etkinlik Yönetimi
Turizmde Halkla İlişkiler, B. Eşitti, Editör, Paradigma Akademi , Çanakkale, ss.189-216, 2021
9. Api-Turizm
Deneyimsel Turizm Türleri, S. Özer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.1-37, 2021
11. Destinasyon Pazarlamasında Artırılmış Gerçeklik ve Sanal Gerçekliğin Kullanımı: Fijital Pazarlama Uygulamaları
Destinasyon Konulu Güncel Araştırmalar II, ÜNAL, Aydın, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.129-159, 2021
13. DÜĞÜN TURİZMİ
TURİZMDE GÜNCEL KONU VE EĞİLİMLER 3, AYDIN, ŞULE; BOZ, MUSTAFA, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.227-241, 2021
14. Destinasyonlarda İnovasyon
Turizm Endüstrisinde İnovasyon, Dr. Belma Suna, Dr. Ahmet Vatan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.209-246, 2020
18. DESTİNASYONLARDA TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
DESTİNASYON YÖNETİMİ VE PAZARLAMASI, Suna B., Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.207-234, 2019
19. EKO EKONOMİDE YEŞİL PAZARLAMA
Ekolojik Ekonomi Bakış Açısıyla “YEŞEREN TURİZM, Özkök F., Yıldırım H.M., Mercan Ş.O, Editör, Paradigma Akademi Yayınları, Çanakkale, ss.201-234, 2018
20. TURİZM İŞLETMELERİNDE YETENEK AĞI: BEŞ BAĞLI ROL
TURİZM İŞLETMELERİNDE YETENEK YÖNETİMİ, Eşitti B., Duran E., Editör, Paradigma Akademi Yayınları, Çanakkale, ss.195-215, 2018
Ansiklopedide Bölümler
37
32. World Commission on Environment and Development (WCED) / Dünya Çevre ve Kalkınma Komisyonu
Detay Yayıncılık, ss.1, 2019