Makaleler
16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
Scopus (6)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (5)
1. Girişimci Pazarlamanın İnovasyon Çiftustalığı Üzerine Etkisi: Pazar Türbülansı Ve Teknoloji Türbülansının Düzenleyici Rolü
Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.21, sa.49, ss.433-458, 2023 (Hakemli Dergi)
2. PAZARLAMA VE LOJİSTİK DEPARTMANLARI ARASINDA PAYLAŞILANBİLGİ KALİTESİNİN İŞ BİRLİĞİ VE ÇATIŞMA ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.1-12, 2022 (Hakemli Dergi)
4. Pazarlamaya İlişkin Kararlarda Farklı Departmanların Etkisi
Troy Academy International Journal of Social Sciences
, cilt.6, sa.3, ss.912-923, 2021 (Hakemli Dergi)
8. Girişimsel Pazarlamanın Firmaların Finansal Performansına Etkisi
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, sa.35, ss.97-106, 2013 (Hakemli Dergi)
10. Pazarlama Performans Ölçütleri: Bir Literatür Taraması
Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.59-75, 2012 (SCI-Expanded)
11. Emotional Intelligance Characteristics of Students Studying At Various Faculties and Colleges of Universities
European Scientific Journal
, cilt.8, sa.8, ss.39-56, 2012 (Hakemli Dergi)
12. Tüketicilerin Fonksiyonel Gıdalara Yönelik Farkındalığı, Kabulü Ve Tutumları: İzmir İli Örneği
BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL
, cilt.3, sa.1, ss.161-171, 2012 (Hakemli Dergi)
16. Otel Müşterilerinin E-Şikayetlerine Yönelik Bir İçerik Çözümlemesi
SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ
, cilt.6, sa.4, ss.42-49, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
22
3. Hizmet Sektöründe Estetik Emek Kullanımının Örgütsel Sinizm Ve Bireysel Performans Üzerindeki Etkisi
Trakya Üniversiteler Birliği 6. Lisansüstü Öğrenci Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 17 - 18 Kasım 2022, ss.1, (Özet Bildiri)
4. Girişimci Pazarlamanın İnovasyon Çifustalığı Üzerine Etkisi: Pazar Türbülansı ve Teknoloji Türbülansının Düzenleyici Rolü
8. Uluslararası EMI Girişimcilik & Sosyal Bilimler Kongresi, Aksaray, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022, (Yayınlanmadı)
5. Giyilebilir Teknoloji: Akıllı Saat Kullanımına Yönelik Bir Araştırma
International Congress of Management Economy and Policy, İstanbul, Türkiye, 8 - 09 Eylül 2022, ss.15, (Özet Bildiri)
8. The Relationships between Turkish Consumers’ Ethnocentrism, Consumer Animosity against Greece, Judgments Regarding and Willingness to Buy Greek Products
17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
9. İçsel Pazarlamanın İş Performansı Üzerindeki Etkisi: İş Tatmini ve İşten Ayrılma Niyetinin Aracılık Rolü
VI. International Vocational Schools Symposium, Saray Bosna, Bosna-Hersek, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.11-20, (Tam Metin Bildiri)
10. Öğrencilerin Satış Mesleğini Seçme Niyetini Etkileyen Faktörler: Meslek Yüksek Okulu Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma
VI. International Vocational Schools Symposium, Saray Bosna, Bosna-Hersek, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.177-184, (Tam Metin Bildiri)
11. A Qualitative Research on NGOs’ Use of Social Media in Turkey
9th International Conference The Economies of Balkan and Eastern Europe Countries, Atina, Yunanistan, 28 - 30 Nisan 2017, ss.41-42, (Özet Bildiri)
12. Yöneticilerin Bakış Açısıyla Pazarlama Uygulamacılarının Bireysel Yetkinlikleri
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.335-336, (Özet Bildiri)
13. Pazarlamaya İlişkin Kararlarda Farklı Departmanların Etkisi
14. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aksaray, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.206-210, (Özet Bildiri)
14. Tüketicilerin Düşmanlık Hissi ve Etnik Merkezciliği ile Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkiler: Türk Tüketicilerin Fransız Malı Ürünlere Yönelik Tutumlarına Dair Bir Araştırma
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2013, cilt.1, ss.576-586, (Tam Metin Bildiri)
15. The effect of service orientation on financial performance: The mediating role of job satisfaction and customer satisfaction
9th International Strategic Management Conference, Letonya, ss.661-667, (Tam Metin Bildiri)
16. The effect of entrepreneurial marketing on firms’ innovative performance in Turkish SMEs
8th International Strategic Management Conference, İspanya, cilt.58, ss.871-878, (Tam Metin Bildiri)
17. Compulsive buying tendencies through materialistic and hedonic values among college students in Turkey
8th International Strategic Management Conference, Barselona, İspanya, 21 - 23 Haziran 2012, cilt.58, ss.1370-1377, (Tam Metin Bildiri)
18. Girişimsel Pazarlamanın Firmaların Finansal Performansına Etkisi
11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2012, ss.791-794, (Özet Bildiri)
19. Turkish Consumers’ Attitudes towards Marketing Practices and Government Regulations
7th International Symposium on Business Administration, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2012, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)
20. Pazarlama Performansının Değerlendirilmesi: Türk Firmalarında Pazarlama Performans Ölçütlerinin Kullanımı
16. Ulusal Pazarlama Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2011, ss.156-167, (Tam Metin Bildiri)
21. Konaklama İşletmelerine Yönelik Müşteri E-Şikayetleri Üzerine Bir İçerik Analizi
8. Anadolu İşletmecilik Kongresi, Manisa, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2009, ss.1-19, (Özet Bildiri)
22. Sanal Perakendecilik Etiğinin Tüketici Davranışlarına Etkileri
13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2008, ss.215-227, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
5
1. HİZMET SEKTÖRÜNDE DUYGULAR VE ESTETİK EMEK KULLANIMI
DUYGULAR VE ÖRGÜTLER, Dr. Öğr. Üyesi Bilâl Ezilmez, Editör, Nobel Bilimsel Yayınlar, ss.127-142, 2023