Yayınlar & Eserler

Makaleler 16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
Scopus (6)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 22

1. Affecting Factors on Consumers’ Attitudes towards and Intentions to Car Sharing

VI. Congress of International Applied Social Sciences, İzmir, Türkiye, 10 - 12 Aralık 2022, ss.338, (Özet Bildiri)

2. Tüketimde Sadelik Davranışının Sosyal Kimlik Kuramı Çerçevesinde İncelenmesi

5. Uluslararası CEO (İletişim, Ekonomi, Organizasyon) Sosyal Bilimler Kongresi, Jakarta, Endonezya, 9 - 11 Aralık 2022, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

3. Hizmet Sektöründe Estetik Emek Kullanımının Örgütsel Sinizm Ve Bireysel Performans Üzerindeki Etkisi

Trakya Üniversiteler Birliği 6. Lisansüstü Öğrenci Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 17 - 18 Kasım 2022, ss.1, (Özet Bildiri)

4. Girişimci Pazarlamanın İnovasyon Çifustalığı Üzerine Etkisi: Pazar Türbülansı ve Teknoloji Türbülansının Düzenleyici Rolü

8. Uluslararası EMI Girişimcilik & Sosyal Bilimler Kongresi, Aksaray, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Giyilebilir Teknoloji: Akıllı Saat Kullanımına Yönelik Bir Araştırma

International Congress of Management Economy and Policy, İstanbul, Türkiye, 8 - 09 Eylül 2022, ss.15, (Özet Bildiri)

8. The Relationships between Turkish Consumers’ Ethnocentrism, Consumer Animosity against Greece, Judgments Regarding and Willingness to Buy Greek Products

17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

9. İçsel Pazarlamanın İş Performansı Üzerindeki Etkisi: İş Tatmini ve İşten Ayrılma Niyetinin Aracılık Rolü

VI. International Vocational Schools Symposium, Saray Bosna, Bosna-Hersek, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.11-20, (Tam Metin Bildiri)

10. Öğrencilerin Satış Mesleğini Seçme Niyetini Etkileyen Faktörler: Meslek Yüksek Okulu Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma

VI. International Vocational Schools Symposium, Saray Bosna, Bosna-Hersek, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.177-184, (Tam Metin Bildiri)

11. A Qualitative Research on NGOs’ Use of Social Media in Turkey

9th International Conference The Economies of Balkan and Eastern Europe Countries, Atina, Yunanistan, 28 - 30 Nisan 2017, ss.41-42, (Özet Bildiri)

12. Yöneticilerin Bakış Açısıyla Pazarlama Uygulamacılarının Bireysel Yetkinlikleri

20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.335-336, (Özet Bildiri)

13. Pazarlamaya İlişkin Kararlarda Farklı Departmanların Etkisi

14. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aksaray, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.206-210, (Özet Bildiri)

16. The effect of entrepreneurial marketing on firms’ innovative performance in Turkish SMEs

8th International Strategic Management Conference, İspanya, cilt.58, ss.871-878, (Tam Metin Bildiri)

17. Compulsive buying tendencies through materialistic and hedonic values among college students in Turkey

8th International Strategic Management Conference, Barselona, İspanya, 21 - 23 Haziran 2012, cilt.58, ss.1370-1377, (Tam Metin Bildiri)

18. Girişimsel Pazarlamanın Firmaların Finansal Performansına Etkisi

11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2012, ss.791-794, (Özet Bildiri)

19. Turkish Consumers’ Attitudes towards Marketing Practices and Government Regulations

7th International Symposium on Business Administration, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2012, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

20. Pazarlama Performansının Değerlendirilmesi: Türk Firmalarında Pazarlama Performans Ölçütlerinin Kullanımı

16. Ulusal Pazarlama Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2011, ss.156-167, (Tam Metin Bildiri)

21. Konaklama İşletmelerine Yönelik Müşteri E-Şikayetleri Üzerine Bir İçerik Analizi

8. Anadolu İşletmecilik Kongresi, Manisa, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2009, ss.1-19, (Özet Bildiri)

22. Sanal Perakendecilik Etiğinin Tüketici Davranışlarına Etkileri

13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2008, ss.215-227, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 5

1. HİZMET SEKTÖRÜNDE DUYGULAR VE ESTETİK EMEK KULLANIMI

DUYGULAR VE ÖRGÜTLER, Dr. Öğr. Üyesi Bilâl Ezilmez, Editör, Nobel Bilimsel Yayınlar, ss.127-142, 2023

2. Training Sales and Marketing Employees through E-Learning

Management in the Digital Era: Different Perspectives, Şerafettin Erten,Mehmet Zahid Çögenli, Editör, NOVA Science Publishers Inc. , New York, ss.285-300, 2023

3. Çanakkale İlindeki Coğrafi İşaretli Ürünler ve Markalaşma

Çanakkale Bölgesinin Sosyo-Ekonomik Yapısı ve Bölgesel Kalkınma, Sarıdoğan Ercan, Kılıç Cüneyt, Topkaya Özgür, Editör, Ekin Basım Yayın Dağıtım, Bursa, ss.215-225, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

4. Güncel Pazarlama Anlayışları

Pazarlama İlkeler, Genel Stratejiler, Filiz Eroğlu, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.19-34, 2017

5. İş Ortamında Çatışmaları Yönetmek

ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Günsel A., Bozkurt S., Editör, Nobel Akademik Araştırma Yayıncılık, Ankara, ss.192-214, 2016
Metrikler

Yayın

44

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

126

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

39

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

1041

H-İndeks (Scholar)

13

Proje

4

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları