Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Tüketimde Sadelik Davranışının Sosyal Kimlik Kuramı Çerçevesinde İncelenmesi

5. Uluslararası CEO (İletişim, Ekonomi, Organizasyon) Sosyal Bilimler Kongresi, Jakarta, Endonezya, 9 - 11 Aralık 2022, ss.1-10

Hizmet Sektöründe Estetik Emek Kullanımının Örgütsel Sinizm Ve Bireysel Performans Üzerindeki Etkisi

Trakya Üniversiteler Birliği 6. Lisansüstü Öğrenci Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 17 - 18 Kasım 2022, ss.1

Giyilebilir Teknoloji: Akıllı Saat Kullanımına Yönelik Bir Araştırma

International Congress of Management Economy and Policy, İstanbul, Türkiye, 8 - 09 Eylül 2022, ss.15

İçsel Pazarlamanın İş Performansı Üzerindeki Etkisi: İş Tatmini ve İşten Ayrılma Niyetinin Aracılık Rolü

VI. International Vocational Schools Symposium, Saray Bosna, Bosna-Hersek, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.11-20

A Qualitative Research on NGOs’ Use of Social Media in Turkey

9th International Conference The Economies of Balkan and Eastern Europe Countries, Atina, Yunanistan, 28 - 30 Nisan 2017, ss.41-42

Yöneticilerin Bakış Açısıyla Pazarlama Uygulamacılarının Bireysel Yetkinlikleri

20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.335-336

Pazarlamaya İlişkin Kararlarda Farklı Departmanların Etkisi

14. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aksaray, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.206-210

Compulsive buying tendencies through materialistic and hedonic values among college students in Turkey

8th International Strategic Management Conference, Barselona, İspanya, 21 - 23 Haziran 2012, cilt.58, ss.1370-1377

Girişimsel Pazarlamanın Firmaların Finansal Performansına Etkisi

11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2012, ss.791-794

Turkish Consumers’ Attitudes towards Marketing Practices and Government Regulations

7th International Symposium on Business Administration, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2012, ss.1-6

Konaklama İşletmelerine Yönelik Müşteri E-Şikayetleri Üzerine Bir İçerik Analizi

8. Anadolu İşletmecilik Kongresi, Manisa, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2009, ss.1-19

Sanal Perakendecilik Etiğinin Tüketici Davranışlarına Etkileri

13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2008, ss.215-227 Sürdürülebilir Kalkınma

Kitap & Kitap Bölümleri

HİZMET SEKTÖRÜNDE DUYGULAR VE ESTETİK EMEK KULLANIMI

DUYGULAR VE ÖRGÜTLER, Dr. Öğr. Üyesi Bilâl Ezilmez, Editör, Nobel Bilimsel Yayınlar, ss.127-142, 2023

Training Sales and Marketing Employees through E-Learning

Management in the Digital Era: Different Perspectives, Şerafettin Erten,Mehmet Zahid Çögenli, Editör, NOVA Science Publishers Inc. , New York, ss.285-300, 2023

Çanakkale İlindeki Coğrafi İşaretli Ürünler ve Markalaşma

Çanakkale Bölgesinin Sosyo-Ekonomik Yapısı ve Bölgesel Kalkınma, Sarıdoğan Ercan, Kılıç Cüneyt, Topkaya Özgür, Editör, Ekin Basım Yayın Dağıtım, Bursa, ss.215-225, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Güncel Pazarlama Anlayışları

Pazarlama İlkeler, Genel Stratejiler, Filiz Eroğlu, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.19-34, 2017

İş Ortamında Çatışmaları Yönetmek

ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Günsel A., Bozkurt S., Editör, Nobel Akademik Araştırma Yayıncılık, Ankara, ss.192-214, 2016

Metrikler

Yayın

43

Atıf (WoS)

27

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

34

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

4

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları