Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Affecting Factors on Consumers’ Attitudes towards and Intentions to Car Sharing

VI. Congress of International Applied Social Sciences, İzmir, Türkiye, 10 - 12 Aralık 2022, ss.338

Tüketimde Sadelik Davranışının Sosyal Kimlik Kuramı Çerçevesinde İncelenmesi

5. Uluslararası CEO (İletişim, Ekonomi, Organizasyon) Sosyal Bilimler Kongresi, Jakarta, Endonezya, 9 - 11 Aralık 2022, ss.1-10

Hizmet Sektöründe Estetik Emek Kullanımının Örgütsel Sinizm Ve Bireysel Performans Üzerindeki Etkisi

Trakya Üniversiteler Birliği 6. Lisansüstü Öğrenci Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 17 - 18 Kasım 2022, ss.1

Giyilebilir Teknoloji: Akıllı Saat Kullanımına Yönelik Bir Araştırma

International Congress of Management Economy and Policy, İstanbul, Türkiye, 8 - 09 Eylül 2022, ss.15

İçsel Pazarlamanın İş Performansı Üzerindeki Etkisi: İş Tatmini ve İşten Ayrılma Niyetinin Aracılık Rolü

VI. International Vocational Schools Symposium, Saray Bosna, Bosna-Hersek, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.11-20

A Qualitative Research on NGOs’ Use of Social Media in Turkey

9th International Conference The Economies of Balkan and Eastern Europe Countries, Atina, Yunanistan, 28 - 30 Nisan 2017, ss.41-42

Yöneticilerin Bakış Açısıyla Pazarlama Uygulamacılarının Bireysel Yetkinlikleri

20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.335-336

Pazarlamaya İlişkin Kararlarda Farklı Departmanların Etkisi

14. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aksaray, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.206-210

Compulsive buying tendencies through materialistic and hedonic values among college students in Turkey

8th International Strategic Management Conference, Barselona, İspanya, 21 - 23 Haziran 2012, cilt.58, ss.1370-1377

Girişimsel Pazarlamanın Firmaların Finansal Performansına Etkisi

11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2012, ss.791-794

Turkish Consumers’ Attitudes towards Marketing Practices and Government Regulations

7th International Symposium on Business Administration, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2012, ss.1-6

Konaklama İşletmelerine Yönelik Müşteri E-Şikayetleri Üzerine Bir İçerik Analizi

8. Anadolu İşletmecilik Kongresi, Manisa, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2009, ss.1-19

Sanal Perakendecilik Etiğinin Tüketici Davranışlarına Etkileri

13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2008, ss.215-227 Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar

HİZMET SEKTÖRÜNDE DUYGULAR VE ESTETİK EMEK KULLANIMI

DUYGULAR VE ÖRGÜTLER, Dr. Öğr. Üyesi Bilâl Ezilmez, Editör, Nobel Bilimsel Yayınlar, ss.127-142, 2023

Training Sales and Marketing Employees through E-Learning

Management in the Digital Era: Different Perspectives, Şerafettin Erten,Mehmet Zahid Çögenli, Editör, NOVA Science Publishers Inc. , New York, ss.285-300, 2023

Çanakkale İlindeki Coğrafi İşaretli Ürünler ve Markalaşma

Çanakkale Bölgesinin Sosyo-Ekonomik Yapısı ve Bölgesel Kalkınma, Sarıdoğan Ercan, Kılıç Cüneyt, Topkaya Özgür, Editör, Ekin Basım Yayın Dağıtım, Bursa, ss.215-225, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Güncel Pazarlama Anlayışları

Pazarlama İlkeler, Genel Stratejiler, Filiz Eroğlu, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.19-34, 2017

İş Ortamında Çatışmaları Yönetmek

ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Günsel A., Bozkurt S., Editör, Nobel Akademik Araştırma Yayıncılık, Ankara, ss.192-214, 2016
Metrikler

Yayın

44

Atıf (WoS)

126

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

39

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

1041

H-İndeks (Scholar)

13

Proje

4

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları