SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Pazarlama Performans Ölçütleri: Bir Literatür Taraması
Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.59-75, 2012 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Girişimci Pazarlamanın İnovasyon Çiftustalığı Üzerine Etkisi: Pazar Türbülansı Ve Teknoloji Türbülansının Düzenleyici Rolü
Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.21, sa.49, ss.433-458, 2023 (Hakemli Dergi)
PAZARLAMA VE LOJİSTİK DEPARTMANLARI ARASINDA PAYLAŞILANBİLGİ KALİTESİNİN İŞ BİRLİĞİ VE ÇATIŞMA ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.1-12, 2022 (Hakemli Dergi)
Pazarlamaya İlişkin Kararlarda Farklı Departmanların Etkisi
Troy Academy International Journal of Social Sciences
, cilt.6, sa.3, ss.912-923, 2021 (Hakemli Dergi)

Girişimsel Pazarlamanın Firmaların Finansal Performansına Etkisi
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, sa.35, ss.97-106, 2013 (Hakemli Dergi)
Emotional Intelligance Characteristics of Students Studying At Various Faculties and Colleges of Universities
European Scientific Journal
, cilt.8, sa.8, ss.39-56, 2012 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Fonksiyonel Gıdalara Yönelik Farkındalığı, Kabulü Ve Tutumları: İzmir İli Örneği
BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL
, cilt.3, sa.1, ss.161-171, 2012 (Hakemli Dergi)
Otel Müşterilerinin E-Şikayetlerine Yönelik Bir İçerik Çözümlemesi
SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ
, cilt.6, sa.4, ss.42-49, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Hizmet Sektöründe Estetik Emek Kullanımının Örgütsel Sinizm Ve Bireysel Performans Üzerindeki Etkisi
Trakya Üniversiteler Birliği 6. Lisansüstü Öğrenci Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 17 - 18 Kasım 2022, ss.1
Girişimci Pazarlamanın İnovasyon Çifustalığı Üzerine Etkisi: Pazar Türbülansı ve Teknoloji Türbülansının Düzenleyici Rolü
8. Uluslararası EMI Girişimcilik & Sosyal Bilimler Kongresi, Aksaray, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022

Giyilebilir Teknoloji: Akıllı Saat Kullanımına Yönelik Bir Araştırma
International Congress of Management Economy and Policy, İstanbul, Türkiye, 8 - 09 Eylül 2022, ss.15
The Relationships between Turkish Consumers’ Ethnocentrism, Consumer Animosity against Greece, Judgments Regarding and Willingness to Buy Greek Products
17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.1-10
İçsel Pazarlamanın İş Performansı Üzerindeki Etkisi: İş Tatmini ve İşten Ayrılma Niyetinin Aracılık Rolü
VI. International Vocational Schools Symposium, Saray Bosna, Bosna-Hersek, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.11-20
Öğrencilerin Satış Mesleğini Seçme Niyetini Etkileyen Faktörler: Meslek Yüksek Okulu Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma
VI. International Vocational Schools Symposium, Saray Bosna, Bosna-Hersek, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.177-184
A Qualitative Research on NGOs’ Use of Social Media in Turkey
9th International Conference The Economies of Balkan and Eastern Europe Countries, Atina, Yunanistan, 28 - 30 Nisan 2017, ss.41-42
Yöneticilerin Bakış Açısıyla Pazarlama Uygulamacılarının Bireysel Yetkinlikleri
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.335-336
Pazarlamaya İlişkin Kararlarda Farklı Departmanların Etkisi
14. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aksaray, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.206-210
Tüketicilerin Düşmanlık Hissi ve Etnik Merkezciliği ile Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkiler: Türk Tüketicilerin Fransız Malı Ürünlere Yönelik Tutumlarına Dair Bir Araştırma
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2013, cilt.1, ss.576-586
The effect of service orientation on financial performance: The mediating role of job satisfaction and customer satisfaction
9th International Strategic Management Conference, Letonya, ss.661-667
The effect of entrepreneurial marketing on firms’ innovative performance in Turkish SMEs
8th International Strategic Management Conference, İspanya, cilt.58, ss.871-878
Compulsive buying tendencies through materialistic and hedonic values among college students in Turkey
8th International Strategic Management Conference, Barselona, İspanya, 21 - 23 Haziran 2012, cilt.58, ss.1370-1377
Girişimsel Pazarlamanın Firmaların Finansal Performansına Etkisi
11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2012, ss.791-794
Turkish Consumers’ Attitudes towards Marketing Practices and Government Regulations
7th International Symposium on Business Administration, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2012, ss.1-6
Pazarlama Performansının Değerlendirilmesi: Türk Firmalarında Pazarlama Performans Ölçütlerinin Kullanımı
16. Ulusal Pazarlama Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2011, ss.156-167
Konaklama İşletmelerine Yönelik Müşteri E-Şikayetleri Üzerine Bir İçerik Analizi
8. Anadolu İşletmecilik Kongresi, Manisa, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2009, ss.1-19
Sanal Perakendecilik Etiğinin Tüketici Davranışlarına Etkileri
13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2008, ss.215-227

Kitaplar
HİZMET SEKTÖRÜNDE DUYGULAR VE ESTETİK EMEK KULLANIMI
DUYGULAR VE ÖRGÜTLER, Dr. Öğr. Üyesi Bilâl Ezilmez, Editör, Nobel Bilimsel Yayınlar, ss.127-142, 2023