SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The use of the internet by pre-service teachers' for educational purposes
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.4, sa.2, ss.1021-1028, 2012 (SCI-Expanded)


Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Development and Validation of Robotic Coding Attitude Scale
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.8, sa.4, ss.342-352, 2020 (Hakemli Dergi)


PowerPoint’in Derste Kullanılmasına İlişkin Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.27, sa.4, ss.1237-1246, 2018 (Hakemli Dergi)
IN-SERVICE TEACHERS' INTERNET SELF-EFFICACY: A RE-EXAMINATION OF GENDER DIFFERENCES
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.19, sa.2, ss.72-85, 2018 (Hakemli Dergi)



Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının KPSS Algıları ve Bu Algıların Öğrenme Yaşantılarına Etkisi
Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.13, ss.113-121, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Matematiğe Karşı Tutumlarının İncelenmesi
Gaziantep University Journal of Social Sciences
, cilt.12, sa.1, ss.178-195, 2013 (Hakemli Dergi)
Kamu Personeli Seçme Sınavının Eğitsel Ortamlara Yansımaları (Öğretim Üyesi Görüşleri)
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.229-240, 2013 (Hakemli Dergi)
Teaching Methods and Techniques Used by Teaching Staff during Lectures As Seen by Candidate Teachers (The Example of Bayburt)
Mevlana International Journal of Education
, cilt.2, sa.2, ss.120-134, 2012 (Hakemli Dergi)
Bilgisayar Destekli 3D Öğretim Materyallerinin Kavram Yanılgıları Üzerindeki Etkisi: Atomun Yapısı ve Orbitaller
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.173-188, 2011 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Konusundaki Görüşlerinin Tespit Edilmesi
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.181-197, 2010 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Küresel Isınma Konusundaki Farkındalıkları ve Bilgi Düzeyleri
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.28, sa.3, ss.249-263, 2008 (Hakemli Dergi)
Kimya Öğretmen Adaylarının Bazı Kimya Konuları İle İlgili Anlama Düzeylerinin Sınıflara Göre Değişimi
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, ss.100-111, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Robotic kodlama tutum ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
5. International Congress on Social and Education Sciences, 13 - 15 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının çözeltiler ile igili kavram yanılgılarının üç aşamalı tanılayıcı test kullanılarak belirlenmesi
6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
Investigation of Pre- and In-Service Teachers’ Understanding and Misconceptions of Atmospheric Environmental Issues Using Three-tier Diagnostic Test
2 nd International Symposium of Limitless Education And Research, 26 Nisan - 28 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
Evaluating university students’ understanding of atmospheric environmental issues using three-tier diagnostic test
IV nd International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
PowerPoint Attitude Scale: Validity and Reliability Study
XIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 19 - 22 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Instructors’ opinions about PowerPoint, their usage frequency, use and intended purposes
XVII. International Organization for Science and Technology Education, 11 - 16 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
The effects of blogging on pre-service science teachers’ Internet self-efficacy and understanding of atmosphere-related environmental issues
XVII. International Organization for Science and Technology Education, 11 - 16 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
Viewpoints of pedagogical formation sudents on techonology
XVII. International Organization for Science and Technology Education, 11 - 16 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
The adaptation of the Internet self-efficacy scale into Turkish: A validity and reliability study for pre-service teachers
VIII. International Congress of Educational Research, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
Kimya öğretmen adaylarının Öz-yeterlik inançları ve kimyaya karşı tutumları
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)
The effect of 3D materials about orbitals and atomic structure on students’ achievements
21th International Conference on Chemistry Education, 8 - 13 Ağustos 2010, (Özet Bildiri)
Bazı değişkenlere göre öğretmen adaylarının bilgisayar destekli eğitime karşı tutumlarının incelenmesi
II. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 16 - 18 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)
Sınıf öğretmenliği ve fen bilgisi öğretmenliği öğrencilerinin materyal kullanımı ile ilgili görüşleri ve geliştirdikleri öğretim materyallerinin karşılaştırılması
I. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 16 - 18 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
Fen bilgisi öğretmenlerinin alternatif öğrenme yöntemlerine dair farkındalık düzeyleri
16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Özet Bildiri)
Gazlar konusunda problem temelli öğrenme yaklaşımının sınıf öğretmenliği öğrencilerinin başarı ve tutumuna etkisi
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, (Özet Bildiri)
Eğitlence ve ders yazılımlarının fotosentez konusunda öğrenci başarısına ve tutumlarına etkilerinin karşılaştırılması
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)
Lise 2 öğrencilerinin ”buharlaşma, yoğunlaşma ve kaynama” kavramlarını anlama seviyeleri
XVIII. Ulusal Kimya Kongresi, Türkiye, 5 - 09 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)