Makaleler
23
Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (2)
Scopus (9)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (9)
6. Development and Validation of Robotic Coding Attitude Scale
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.8, sa.4, ss.342-352, 2020 (Hakemli Dergi)
9. PowerPoint’in Derste Kullanılmasına İlişkin Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.27, sa.4, ss.1237-1246, 2018 (Hakemli Dergi)
11. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının KPSS Algıları ve Bu Algıların Öğrenme Yaşantılarına Etkisi
Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.13, ss.113-121, 2017 (Hakemli Dergi)
15. Öğretmen Adaylarının Matematiğe Karşı Tutumlarının İncelenmesi
Gaziantep University Journal of Social Sciences
, cilt.12, sa.1, ss.178-195, 2013 (Hakemli Dergi)
16. Kamu Personeli Seçme Sınavının Eğitsel Ortamlara Yansımaları (Öğretim Üyesi Görüşleri)
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.229-240, 2013 (Hakemli Dergi)
17. Teaching Methods and Techniques Used by Teaching Staff during Lectures As Seen by Candidate Teachers (The Example of Bayburt)
Mevlana International Journal of Education
, cilt.2, sa.2, ss.120-134, 2012 (Hakemli Dergi)
18. The use of the internet by pre-service teachers' for educational purposes
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.4, sa.2, ss.1021-1028, 2012 (SCI-Expanded)
19. Bilgisayar Destekli 3D Öğretim Materyallerinin Kavram Yanılgıları Üzerindeki Etkisi: Atomun Yapısı ve Orbitaller
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.173-188, 2011 (Hakemli Dergi)
20. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Konusundaki Görüşlerinin Tespit Edilmesi
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.181-197, 2010 (Hakemli Dergi)
21. Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Küresel Isınma Konusundaki Farkındalıkları ve Bilgi Düzeyleri
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.28, sa.3, ss.249-263, 2008 (Hakemli Dergi)
22. Kimya Öğretmen Adaylarının Bazı Kimya Konuları İle İlgili Anlama Düzeylerinin Sınıflara Göre Değişimi
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, ss.100-111, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
22
1. Robotic kodlama tutum ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
5. International Congress on Social and Education Sciences, 13 - 15 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
2. Fen bilgisi öğretmen adaylarının çözeltiler ile igili kavram yanılgılarının üç aşamalı tanılayıcı test kullanılarak belirlenmesi
6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
3. Investigation of Pre- and In-Service Teachers’ Understanding and Misconceptions of Atmospheric Environmental Issues Using Three-tier Diagnostic Test
2 nd International Symposium of Limitless Education And Research, 26 Nisan - 28 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
4. Evaluating university students’ understanding of atmospheric environmental issues using three-tier diagnostic test
IV nd International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
5. PowerPoint Attitude Scale: Validity and Reliability Study
XIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 19 - 22 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
6. Instructors’ opinions about PowerPoint, their usage frequency, use and intended purposes
XVII. International Organization for Science and Technology Education, 11 - 16 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
7. The effects of blogging on pre-service science teachers’ Internet self-efficacy and understanding of atmosphere-related environmental issues
XVII. International Organization for Science and Technology Education, 11 - 16 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
8. Viewpoints of pedagogical formation sudents on techonology
XVII. International Organization for Science and Technology Education, 11 - 16 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
9. The adaptation of the Internet self-efficacy scale into Turkish: A validity and reliability study for pre-service teachers
VIII. International Congress of Educational Research, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
12. Kimya öğretmen adaylarının Öz-yeterlik inançları ve kimyaya karşı tutumları
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)
15. The effect of 3D materials about orbitals and atomic structure on students’ achievements
21th International Conference on Chemistry Education, 8 - 13 Ağustos 2010, (Özet Bildiri)
17. Bazı değişkenlere göre öğretmen adaylarının bilgisayar destekli eğitime karşı tutumlarının incelenmesi
II. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 16 - 18 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)
18. Sınıf öğretmenliği ve fen bilgisi öğretmenliği öğrencilerinin materyal kullanımı ile ilgili görüşleri ve geliştirdikleri öğretim materyallerinin karşılaştırılması
I. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 16 - 18 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
19. Fen bilgisi öğretmenlerinin alternatif öğrenme yöntemlerine dair farkındalık düzeyleri
16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Özet Bildiri)
20. Gazlar konusunda problem temelli öğrenme yaklaşımının sınıf öğretmenliği öğrencilerinin başarı ve tutumuna etkisi
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, (Özet Bildiri)
21. Eğitlence ve ders yazılımlarının fotosentez konusunda öğrenci başarısına ve tutumlarına etkilerinin karşılaştırılması
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)
22. Lise 2 öğrencilerinin ”buharlaşma, yoğunlaşma ve kaynama” kavramlarını anlama seviyeleri
XVIII. Ulusal Kimya Kongresi, Türkiye, 5 - 09 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)
