Makaleler
10
Tümü (10)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (7)
7. Akademisyenlerde Psikolojik Güçlendirme ve Örgütsel Sinizm Arasındakiİlişkinin İncelenmesi
Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.4, ss.94-103, 2018 (Hakemli Dergi)
9. The Effect of City Branding and Its Components on Resident Satisfaction
Journal of Management, Marketing and Logistics
, cilt.1, sa.2, ss.82-97, 2014 (Hakemli Dergi)
10. Bir Şehrin Markalaşmasının Yaşayanların Memnuniyeti Üzerine Etkisinin Araştırılması
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.13, ss.69-92, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
21
6. Özel Markalı Ürünlerin Plansız Satın Alınmasının Satın Alma Sonrası Pişmanlık Üzerindeki Etkisi
4. Uluslararası Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
8. Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Plansız Satın Almaya Etkisi
III. INES International Education and Social Science Congress, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
9. Çalışanların Bütünleşik Pazarlama İletişimine Yönelik Düşüncelerinin İncelenmesi: Bankacılık Sektörüne Yönelik Bir Uygulama
International Congress on Turkish Geography Social Science Research II, 20 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
10. An Examinations of Green Product Purchasing Behaviours of Generation X, Y and Z Consumers’xx
5th International Conference on Social Science and Education Research, 20 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
11. Tüketicilerin Özel Markalı Ürünlerle İlgili Şikayetlerine Yönelik Bir Araştırma
VII. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Tekirdağ, Türkiye, 24 - 25 Mart 2018, (Tam Metin Bildiri)
12. Girişimsel Oryantasyonun Firma Performansı Üzerindeki Etkisinde İş Tatmininin Aracılık Rolü
II. International Academic Research Congress 2017, 18 - 21 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)
13. Türkiye de Elektronik Perakendeciliğin Gelişimi
II. International Academic Research Congress 2017, 18 - 21 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)
14. İçsel Motivayonun Sağlık Çalışanlarının Etiksel İfşa Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 18 - 20 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
15. Girişimsel Pazarlama Boyutlarının KOBİ ve Yönetici Profilleri Açısından İncelenmesi: Tekirdağ İlinde Bir Uygulama
ııı. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series., Edirne, Türkiye, 4 - 05 Mart 2017, (Tam Metin Bildiri)
17. Şehir Markalaşması ve Unsurlarının Şehirde Yaşayanların Memnuniyetine Etkisi
13. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, cilt.1, ss.731-738, (Tam Metin Bildiri)
18. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Girişimciliğe Bakış Açıları ve Tekirdağ İlinde Bir Uygulama
Uluslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)
20. Yerel Halkın Ekoturizme Bakış Açısı Malkara Elmalı Köyü Örneği
2. Ulusal Kırsal Turizm Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)
21. Edirne deki Gastronomik Kültürün Kentin Pazarlama ve Markalaşmasına Etkileri
VI.Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 Şubat - 15 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
21
2. Pazarlama Karması, Ürün/Hizmet Kavramları
Pazarlama: Gelenekten Geleceğe Bütüncül Bir Yaklaşım, Nevin Üzerem,Şeniz Özhan, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.143-161, 2025
3. Pazarlamanın Karanlık Yüzü
Ekin Yayınevi, Bursa, 2023
6. Mobil Reklam
Stratejik Mobil Pazarlama, BİL Erkan, Editör, Beta, İstanbul, ss.65-83, 2022
7. Etnosentrik Tüketici
Tüketici Tipolojileri, ÖZKAYNAR Kürşad; YILMAZ Aykut; YOLCU Tarık, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.151-178, 2022
8. Etkileyici Pazarlama
Stratejik Sosyal Medya Pazarlaması, BİL Erkan, Editör, Beta, İstanbul, ss.81-100, 2022
9. Hizmet İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi
Disiplinlerarası Boyutlarıyla Hizmet İşletmeleri, Yıldırım, Yusuf, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.21-35, 2022
10. Markaların Dijital Pazarlama İletişim Teknikleri
Dijital Dönüşüm Sürecinde Marka, TAŞKIN Çağatan,CİCİ KARABOĞA Emine Nihan, Editör, Nobel, Ankara, ss.157-203, 2022
11. İçerik Pazarlaması
Stratejik Dijital Pazarlama, BİL Erkan,ÖZDEMİR Erkan, Editör, Beta, İstanbul, ss.139-158, 2021
12. Sosyal Medyada Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler
Sosyal Medyada Pazarlamanın Gücü - Kavramlar, İşleyiş ve Güncel Yaklaşımlar, TALİH AKKAYA Duygu,ÖZHAN Şeniz, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.145-178, 2021
14. Sosyal Medyada Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler
Sosyal Medyada Pazarlamanın Gücü - Kavramlar, İşleyiş ve Güncel Yaklaşımlar, TALİH AKKAYA Duygu, ÖZHAN Şeniz, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.145-178, 2021
16. İçerik Pazarlaması
Stratejik Dijital Pazarlama, BİL Erkan, ÖZDEMİR Erkan, Editör, Beta, İstanbul, ss.139-158, 2021
17. Dağıtım Kanalı Stratejileri
Dijital Çağda İşletmenin Gücü: Dağıtım, Cop Ruziye, Bekmezci Mustafa, Eru Oya, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.49-70, 2020
20. Deneyimsel Pazarlama
Pazarlamada Güncel Gelişmeler, Nevin Altuğ, Şeniz Özhan, Editör, Nobel Yayınevi, 2018
21. Turizm İşletmelerinde Korku Kültürü ve Yönetimi
Turizm İşletmelerinde Çalışan İlişkileri Yönetimi, AYDIN TÜKELTÜRK,Şule; ŞAHİN PERÇİN,Nilüfer; GÜZEL,Berrin , Editör, Detay Yayınevi, 2014