Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Akademisyenlerde Psikolojik Güçlendirme ve Örgütsel Sinizm Arasındakiİlişkinin İncelenmesi
Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.4, ss.94-103, 2018 (Hakemli Dergi)
The Effect of City Branding and Its Components on Resident Satisfaction
Journal of Management, Marketing and Logistics
, cilt.1, sa.2, ss.82-97, 2014 (Hakemli Dergi)
Bir Şehrin Markalaşmasının Yaşayanların Memnuniyeti Üzerine Etkisinin Araştırılması
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.13, ss.69-92, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Özel Markalı Ürünlerin Plansız Satın Alınmasının Satın Alma Sonrası Pişmanlık Üzerindeki Etkisi
4. Uluslararası Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018
Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Plansız Satın Almaya Etkisi
III. INES International Education and Social Science Congress, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018
Çalışanların Bütünleşik Pazarlama İletişimine Yönelik Düşüncelerinin İncelenmesi: Bankacılık Sektörüne Yönelik Bir Uygulama
International Congress on Turkish Geography Social Science Research II, 20 - 22 Nisan 2018
An Examinations of Green Product Purchasing Behaviours of Generation X, Y and Z Consumers’xx
5th International Conference on Social Science and Education Research, 20 - 22 Nisan 2018
Tüketicilerin Özel Markalı Ürünlerle İlgili Şikayetlerine Yönelik Bir Araştırma
VII. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Tekirdağ, Türkiye, 24 - 25 Mart 2018
Girişimsel Oryantasyonun Firma Performansı Üzerindeki Etkisinde İş Tatmininin Aracılık Rolü
II. International Academic Research Congress 2017, 18 - 21 Ekim 2017
Türkiye de Elektronik Perakendeciliğin Gelişimi
II. International Academic Research Congress 2017, 18 - 21 Ekim 2017
İçsel Motivayonun Sağlık Çalışanlarının Etiksel İfşa Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 18 - 20 Mayıs 2017
Girişimsel Pazarlama Boyutlarının KOBİ ve Yönetici Profilleri Açısından İncelenmesi: Tekirdağ İlinde Bir Uygulama
ııı. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series., Edirne, Türkiye, 4 - 05 Mart 2017
Şehir Markalaşması ve Unsurlarının Şehirde Yaşayanların Memnuniyetine Etkisi
13. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, cilt.1, ss.731-738
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Girişimciliğe Bakış Açıları ve Tekirdağ İlinde Bir Uygulama
Uluslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2013
Yerel Halkın Ekoturizme Bakış Açısı Malkara Elmalı Köyü Örneği
2. Ulusal Kırsal Turizm Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2012
Edirne deki Gastronomik Kültürün Kentin Pazarlama ve Markalaşmasına Etkileri
VI.Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 Şubat - 15 Nisan 2012
Kitap & Kitap Bölümleri
Pazarlamanın Karanlık Yüzü
Ekin Yayınevi, Bursa, 2023
Etkileyici Pazarlama
Stratejik Sosyal Medya Pazarlaması, BİL Erkan, Editör, Beta, İstanbul, ss.81-100, 2022
Mobil Reklam
Stratejik Mobil Pazarlama, BİL Erkan, Editör, Beta, İstanbul, ss.65-83, 2022
Markaların Dijital Pazarlama İletişim Teknikleri
Dijital Dönüşüm Sürecinde Marka, TAŞKIN Çağatan,CİCİ KARABOĞA Emine Nihan, Editör, Nobel, Ankara, ss.157-203, 2022
Hizmet İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi
Disiplinlerarası Boyutlarıyla Hizmet İşletmeleri, Yıldırım, Yusuf, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.21-35, 2022
Etnosentrik Tüketici
Tüketici Tipolojileri, ÖZKAYNAR Kürşad; YILMAZ Aykut; YOLCU Tarık, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.151-178, 2022
İçerik Pazarlaması
Stratejik Dijital Pazarlama, BİL Erkan,ÖZDEMİR Erkan, Editör, Beta, İstanbul, ss.139-158, 2021
Sosyal Medyada Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler
Sosyal Medyada Pazarlamanın Gücü - Kavramlar, İşleyiş ve Güncel Yaklaşımlar, TALİH AKKAYA Duygu,ÖZHAN Şeniz, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.145-178, 2021
Sosyal Medyada Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler
Sosyal Medyada Pazarlamanın Gücü - Kavramlar, İşleyiş ve Güncel Yaklaşımlar, TALİH AKKAYA Duygu, ÖZHAN Şeniz, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.145-178, 2021
İçerik Pazarlaması
Stratejik Dijital Pazarlama, BİL Erkan, ÖZDEMİR Erkan, Editör, Beta, İstanbul, ss.139-158, 2021
Dağıtım Kanalı Stratejileri
Dijital Çağda İşletmenin Gücü: Dağıtım, Cop Ruziye, Bekmezci Mustafa, Eru Oya, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.49-70, 2020
Deneyimsel Pazarlama
Pazarlamada Güncel Gelişmeler, Nevin Altuğ, Şeniz Özhan, Editör, Nobel Yayınevi, 2018
Turizm İşletmelerinde Korku Kültürü ve Yönetimi
Turizm İşletmelerinde Çalışan İlişkileri Yönetimi, AYDIN TÜKELTÜRK,Şule; ŞAHİN PERÇİN,Nilüfer; GÜZEL,Berrin , Editör, Detay Yayınevi, 2014