Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

A Systematic Literature Review of the Customer Interface

International Scientific Conference "BRIDGE 2022", Prizren, Kosova, 9 - 10 Ekim 2022, ss.101-106

The Effect of Use of Social Media on Touristic Destination Selection: Gökçeada Destination

International Symposium on Current Approaches & New Trends in Social Sciences, Mersin, Türkiye, 24 - 25 Haziran 2021, ss.3-4

Dijital Tüketici Hareketi: Slaktivizm

Çanakkale Onsekiz Mart University International Online Social Sciences Conference, Çanakkale, Türkiye, 5 - 06 Temmuz 2021, ss.282-290 Creative Commons License

Tüketici Sinizmi Konusunda Ulusal Pazarlama Alanyazınında Yayınlanmış Çalışmaların Bibliyometrik Analizi

XV. International Balkan and Near Eastern Congresses Series on Economics, Business and Management, Plovdiv, Bulgaristan, 29 - 30 Mayıs 2021, ss.1388-1398 Creative Commons License

Psikolojik Şiddet ve Duygusal Zekâ Arasındaki İlişki: Hizmet Sektörü Örneği

4. Uluslararası Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018

Özel Markalı Ürünlerin Plansız Satın Alınmasının Satın Alma Sonrası Pişmanlık Üzerindeki Etkisi

4. Uluslararası Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018

Sağlık Çalışanlarında Örgütsel Vatandaşlık Davranışı ile Etiksel İfşa Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

III. INES International Education and Social Science Congress, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018

Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Plansız Satın Almaya Etkisi

III. INES International Education and Social Science Congress, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018

Tüketicilerin Özel Markalı Ürünlerle İlgili Şikayetlerine Yönelik Bir Araştırma

VII. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Tekirdağ, Türkiye, 24 - 25 Mart 2018

Türkiye de Elektronik Perakendeciliğin Gelişimi

II. International Academic Research Congress 2017, 18 - 21 Ekim 2017

Girişimsel Pazarlama Boyutlarının KOBİ ve Yönetici Profilleri Açısından İncelenmesi: Tekirdağ İlinde Bir Uygulama

ııı. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series., Edirne, Türkiye, 4 - 05 Mart 2017

Yönetici Koçluk Davranışı ile İçsel Pazarlama Arasındaki İlişki

ııı. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Edirne, Türkiye, 4 - 05 Mart 2017, ss.71-83

Şehir Markalaşması ve Unsurlarının Şehirde Yaşayanların Memnuniyetine Etkisi

13. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, cilt.1, ss.731-738

Branding Strategies for Malkara s Local Foods Geographical Signals

Traditional Foods from Adriatic to Caucasus, Makedonya, 24 - 26 Ekim 2013

Edirne deki Gastronomik Kültürün Kentin Pazarlama ve Markalaşmasına Etkileri

VI.Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 Şubat - 15 Nisan 2012

Kitap & Kitap Bölümleri

Yapay Zeka ve Mobil Pazarlama

Yapay Zeka ve Pazarlama, Yolcu, Tarık; Özkaynar, Kürşad, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.143-159, 2023

Tüketici Sinizmi

Pazarlamanın Karanlık Yüzü, Ergan, Senem, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.53-78, 2023

Etkileyici Pazarlama

Stratejik Sosyal Medya Pazarlaması, BİL Erkan, Editör, Beta, İstanbul, ss.81-100, 2022

Mobil Reklam

Stratejik Mobil Pazarlama, BİL Erkan, Editör, Beta, İstanbul, ss.65-83, 2022

Markaların Dijital Pazarlama İletişim Teknikleri

Dijital Dönüşüm Sürecinde Marka, TAŞKIN Çağatan,CİCİ KARABOĞA Emine Nihan, Editör, Nobel, Ankara, ss.157-203, 2022

Hizmet İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi

Disiplinlerarası Boyutlarıyla Hizmet İşletmeleri, Yıldırım, Yusuf, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.21-35, 2022

Etnosentrik Tüketici

Tüketici Tipolojileri, ÖZKAYNAR Kürşad; YILMAZ Aykut; YOLCU Tarık, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.151-178, 2022

İçerik Pazarlaması

Stratejik Dijital Pazarlama, BİL Erkan,ÖZDEMİR Erkan, Editör, Beta, İstanbul, ss.139-158, 2021

Sosyal Medyada Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler

Sosyal Medyada Pazarlamanın Gücü - Kavramlar, İşleyiş ve Güncel Yaklaşımlar, TALİH AKKAYA Duygu,ÖZHAN Şeniz, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.145-178, 2021

One Island, Two Nations

Handbook of Research on Future Policies and Strategies for Nation Branding, Pistikou Viktoria,Masouras Andreas,Komodromos Marcos, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.54-73, 2021 Creative Commons License

Sosyal Medyada Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler

Sosyal Medyada Pazarlamanın Gücü - Kavramlar, İşleyiş ve Güncel Yaklaşımlar, TALİH AKKAYA Duygu, ÖZHAN Şeniz, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.145-178, 2021

One Island, Two Nations

Handbook of Research on Future Policies and Strategies for Nation Branding, Pistikou Viktoria, Masouras Andreas, Komodromos Marcos, Editör, IGI GLOBAL, PA, ss.54-73, 2021

İçerik Pazarlaması

Stratejik Dijital Pazarlama, BİL Erkan, ÖZDEMİR Erkan, Editör, Beta, İstanbul, ss.139-158, 2021

Dağıtım Kanalı Stratejileri

Dijital Çağda İşletmenin Gücü: Dağıtım, Cop Ruziye, Bekmezci Mustafa, Eru Oya, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.49-70, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Consumer Behaviors and Perceptions Towards Luxury Brands

Building Consumer-Brand Relationship in Luxury Brand Management, Rodrigues Paula, Borges Ana Pinto, Editör, IGI Global, ss.24-44, 2020

Reverse Logistics in E-Retaling

Handbook of Research on Supply Chain Management for Sustainable Development, AKKÜÇÜK Ulaş, Editör, IGI Global, 2018

Deneyimsel Pazarlama

Pazarlamada Güncel Gelişmeler, Nevin Altuğ, Şeniz Özhan, Editör, Nobel Yayınevi, 2018

Turizm İşletmelerinde Korku Kültürü ve Yönetimi

Turizm İşletmelerinde Çalışan İlişkileri Yönetimi, AYDIN TÜKELTÜRK,Şule; ŞAHİN PERÇİN,Nilüfer; GÜZEL,Berrin , Editör, Detay Yayınevi, 2014

Metrikler

Yayın

49

Proje

4

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları