Yayınlar & Eserler

Makaleler 10
Tümü (10)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 21

1. A Systematic Literature Review of the Customer Interface

International Scientific Conference "BRIDGE 2022", Prizren, Kosova, 9 - 10 Ekim 2022, ss.101-106, (Tam Metin Bildiri)

2. The Effect of Use of Social Media on Touristic Destination Selection: Gökçeada Destination

International Symposium on Current Approaches & New Trends in Social Sciences, Mersin, Türkiye, 24 - 25 Haziran 2021, ss.3-4, (Özet Bildiri)

3. Dijital Tüketici Hareketi: Slaktivizm

Çanakkale Onsekiz Mart University International Online Social Sciences Conference, Çanakkale, Türkiye, 5 - 06 Temmuz 2021, ss.282-290, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

4. Tüketici Sinizmi Konusunda Ulusal Pazarlama Alanyazınında Yayınlanmış Çalışmaların Bibliyometrik Analizi

XV. International Balkan and Near Eastern Congresses Series on Economics, Business and Management, Plovdiv, Bulgaristan, 29 - 30 Mayıs 2021, ss.1388-1398, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

5. Psikolojik Şiddet ve Duygusal Zekâ Arasındaki İlişki: Hizmet Sektörü Örneği

4. Uluslararası Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

6. Özel Markalı Ürünlerin Plansız Satın Alınmasının Satın Alma Sonrası Pişmanlık Üzerindeki Etkisi

4. Uluslararası Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

7. Sağlık Çalışanlarında Örgütsel Vatandaşlık Davranışı ile Etiksel İfşa Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

III. INES International Education and Social Science Congress, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

8. Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Plansız Satın Almaya Etkisi

III. INES International Education and Social Science Congress, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

10. An Examinations of Green Product Purchasing Behaviours of Generation X, Y and Z Consumers’xx

5th International Conference on Social Science and Education Research, 20 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Tüketicilerin Özel Markalı Ürünlerle İlgili Şikayetlerine Yönelik Bir Araştırma

VII. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Tekirdağ, Türkiye, 24 - 25 Mart 2018, (Tam Metin Bildiri)

13. Türkiye de Elektronik Perakendeciliğin Gelişimi

II. International Academic Research Congress 2017, 18 - 21 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)

15. Girişimsel Pazarlama Boyutlarının KOBİ ve Yönetici Profilleri Açısından İncelenmesi: Tekirdağ İlinde Bir Uygulama

ııı. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series., Edirne, Türkiye, 4 - 05 Mart 2017, (Tam Metin Bildiri)

16. Yönetici Koçluk Davranışı ile İçsel Pazarlama Arasındaki İlişki

ııı. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Edirne, Türkiye, 4 - 05 Mart 2017, ss.71-83, (Tam Metin Bildiri)

17. Şehir Markalaşması ve Unsurlarının Şehirde Yaşayanların Memnuniyetine Etkisi

13. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, cilt.1, ss.731-738, (Tam Metin Bildiri)

18. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Girişimciliğe Bakış Açıları ve Tekirdağ İlinde Bir Uygulama

Uluslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)

19. Branding Strategies for Malkara s Local Foods Geographical Signals

Traditional Foods from Adriatic to Caucasus, Makedonya, 24 - 26 Ekim 2013, (Tam Metin Bildiri)

20. Yerel Halkın Ekoturizme Bakış Açısı Malkara Elmalı Köyü Örneği

2. Ulusal Kırsal Turizm Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)

21. Edirne deki Gastronomik Kültürün Kentin Pazarlama ve Markalaşmasına Etkileri

VI.Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 Şubat - 15 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar 21

1. Yapay Zeka ile Müşteri Deneyimi: Chatbotlar (Sohbet Robotları), Sesli Asistanlar ve Kişiselleştirme

Pazarlamada Dijitalleşme ve Yapay Zeka, ERDOĞAN KOÇ,GÖKHAN AKEL,AHU YAZICI AYYILDIZ, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.78-112, 2025

2. Pazarlama Karması, Ürün/Hizmet Kavramları

Pazarlama: Gelenekten Geleceğe Bütüncül Bir Yaklaşım, Nevin Üzerem,Şeniz Özhan, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.143-161, 2025

4. Tüketici Sinizmi

Pazarlamanın Karanlık Yüzü, Ergan, Senem, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.53-78, 2023

5. Yapay Zeka ve Mobil Pazarlama

Yapay Zeka ve Pazarlama, Yolcu, Tarık; Özkaynar, Kürşad, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.143-159, 2023

6. Mobil Reklam

Stratejik Mobil Pazarlama, BİL Erkan, Editör, Beta, İstanbul, ss.65-83, 2022

7. Etnosentrik Tüketici

Tüketici Tipolojileri, ÖZKAYNAR Kürşad; YILMAZ Aykut; YOLCU Tarık, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.151-178, 2022

8. Etkileyici Pazarlama

Stratejik Sosyal Medya Pazarlaması, BİL Erkan, Editör, Beta, İstanbul, ss.81-100, 2022

9. Hizmet İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi

Disiplinlerarası Boyutlarıyla Hizmet İşletmeleri, Yıldırım, Yusuf, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.21-35, 2022

10. Markaların Dijital Pazarlama İletişim Teknikleri

Dijital Dönüşüm Sürecinde Marka, TAŞKIN Çağatan,CİCİ KARABOĞA Emine Nihan, Editör, Nobel, Ankara, ss.157-203, 2022

11. İçerik Pazarlaması

Stratejik Dijital Pazarlama, BİL Erkan,ÖZDEMİR Erkan, Editör, Beta, İstanbul, ss.139-158, 2021

12. Sosyal Medyada Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler

Sosyal Medyada Pazarlamanın Gücü - Kavramlar, İşleyiş ve Güncel Yaklaşımlar, TALİH AKKAYA Duygu,ÖZHAN Şeniz, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.145-178, 2021

13. One Island, Two Nations

Handbook of Research on Future Policies and Strategies for Nation Branding, Pistikou Viktoria,Masouras Andreas,Komodromos Marcos, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.54-73, 2021 Creative Commons License

14. Sosyal Medyada Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler

Sosyal Medyada Pazarlamanın Gücü - Kavramlar, İşleyiş ve Güncel Yaklaşımlar, TALİH AKKAYA Duygu, ÖZHAN Şeniz, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.145-178, 2021

15. One Island, Two Nations

Handbook of Research on Future Policies and Strategies for Nation Branding, Pistikou Viktoria, Masouras Andreas, Komodromos Marcos, Editör, IGI GLOBAL, PA, ss.54-73, 2021

16. İçerik Pazarlaması

Stratejik Dijital Pazarlama, BİL Erkan, ÖZDEMİR Erkan, Editör, Beta, İstanbul, ss.139-158, 2021

17. Dağıtım Kanalı Stratejileri

Dijital Çağda İşletmenin Gücü: Dağıtım, Cop Ruziye, Bekmezci Mustafa, Eru Oya, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.49-70, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

18. Consumer Behaviors and Perceptions Towards Luxury Brands

Building Consumer-Brand Relationship in Luxury Brand Management, Rodrigues Paula, Borges Ana Pinto, Editör, IGI Global, ss.24-44, 2020

19. Reverse Logistics in E-Retaling

Handbook of Research on Supply Chain Management for Sustainable Development, AKKÜÇÜK Ulaş, Editör, IGI Global, 2018

20. Deneyimsel Pazarlama

Pazarlamada Güncel Gelişmeler, Nevin Altuğ, Şeniz Özhan, Editör, Nobel Yayınevi, 2018

21. Turizm İşletmelerinde Korku Kültürü ve Yönetimi

Turizm İşletmelerinde Çalışan İlişkileri Yönetimi, AYDIN TÜKELTÜRK,Şule; ŞAHİN PERÇİN,Nilüfer; GÜZEL,Berrin , Editör, Detay Yayınevi, 2014
Metrikler

Yayın

52

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

6

Proje

5

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları