SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Faculty Members' Views on Academic Activities
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.12, sa.48, ss.73-96, 2012 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Exploring the Digital Fluency of High School Students
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.7, sa.4, 2024 (Hakemli Dergi)
Effect of unplugged and plugged coding activities on secondary school students’ computational thinking skills
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.6, sa.4, ss.1180-1193, 2023 (Hakemli Dergi)
COVID-19 pandemi döneminde Türkiye’deki üniversitelerin uzaktan eğitim sistemlerinin incelenmesi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.787-809, 2020 (Hakemli Dergi)
Yöneticilerin Gözünden Türkiye’de Çevrimiçi Uzaktan Lisansüstü Eğitim
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.1216-1238, 2019 (Hakemli Dergi)
Social presence techniques and strategies in a blended course: student satisfaction and suggestions
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.14, sa.4, ss.201-217, 2019 (Hakemli Dergi)
Çevrimiçi Ödev Gönderme ve Dönüt Alma Sürecinde Öğrenci Katılım Davranışları
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.9, sa.1, ss.206-229, 2019 (Hakemli Dergi)
Developing online teaching competencies of educators in Turkey
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.22, ss.38-52, 2017 (Hakemli Dergi)
Teknoloji entegrasyonu için gerçekleştirilen bir mesleki gelişimin kara kutusunun incelenmesi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.759-777, 2017 (Hakemli Dergi)
Can we use Facebook groups to establish social presence in online courses?
World Journal on Educational Technology: Current Issues
, cilt.9, sa.4, ss.173-182, 2017 (Hakemli Dergi)
Eş zamanlı sanal sınıf yazılımlarının incelenmesi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.13, sa.4, ss.788-810, 2017 (Hakemli Dergi)
Eğitsel ajan araştırmalarında güncel eğilimler: 2009-2014 yılları arasındaki makalelerin içerik analizi
Ege Eğitim Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.213-243, 2017 (Hakemli Dergi)
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklar için tasarım tabanlı araştırma yaklaşımına dayalı eğitsel oyun tasarımı
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, sa.1, ss.73-99, 2017 (Hakemli Dergi)
Student experience in blog use for supplementary purposes in courses
Turkish Online Journal of Distance Education
, cilt.12, sa.3, ss.78-96, 2011 (Scopus)
Faculty members views about OpenCourseWare
PROBLEMS OF EDUCATION IN THE 21ST CENTURY
, cilt.28, ss.106-113, 2011 (ESCI)
An evaluation of educational web-sites from the perspective of perception-oriented design principles
International Journal of Instructional Technology and Distance Learning
, cilt.7, sa.10, ss.3-13, 2010 (Hakemli Dergi)
Küreselleşen dünyada akademisyen olmak
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.127-142, 2010 (Hakemli Dergi)
Opinions of teachers on using internet searching strategies: An elementary school case in Turkey
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.1, sa.1, ss.49-61, 2010 (Hakemli Dergi)
Dereceli puanlama anahtarı ile materyal değerlendirilmesine ilişkin öğretmen adaylarının görüşleri
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.3, 2010 (Hakemli Dergi)
Öğretimin değerlendirilmesinde çoklu ortam kullanımına eleştirel bir bakış
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.115-126, 2010 (Hakemli Dergi)
Evaluation of the student workbook in terms of purpose of use of pictures
Journal of Theoretical and Applied Information Technology
, cilt.7, sa.1, ss.83-89, 2009 (Scopus)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Türkiye’de eğitim teknolojileri uzmanlarından beklenen nitelikler: Bir iş ilanı web sitesinin içerik analizi.
III. International Conference on Awareness (ICA2019), 5 - 07 Aralık 2019
TÜRKİYE’DEKİ ÇEVRİMİÇİ UZAKTAN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM HAKKINDA UZMAN GÖRÜŞLERİ
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.4
Türkiye’deki Çevrimiçi Uzaktan Lisansüstü Eğitim Hakkında Uzman Görüşleri
Uluslararası Necatibey Eğitim Ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.4, ss.455-462
ÖĞRETİM ELEMANLARININ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN FARKINDALIKLARI
ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018
Student Behaviour in an Online Monitoring and Evaluation System
Association for Educational Communications and Technology (AECT) International Convention 2018, Kansas City (Mo), Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 27 Ekim 2018, ss.1-5
Developing an Online Course and Examining Learner Satisfaction
Association for Educational Communications and Technology (AECT) International Convention 2018, Kansas City (Mo), Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 27 Ekim 2018, ss.1-5
Ortaokul öğrencilerinin blok tabanlı programlamaya yönelik motivasyonlarına ilişkin görüşleri
6th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.1
Kitap Okuma Etkinliklerine Yönelik Çevrimiçi Takip, Değerlendirme ve Tavsiye Sistemlerinin Karşılaştırılması
12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.2
Kitap Okuma Sürecinin Çevrimiçi Ortamlarda Sürdürülmesinde Tavsiye Sistem Yapısının Kuramsal Arka Planı: KİTaS Tavsiye Bileşeni
12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1
Kitap Okuma Sürecinin Çevrimiçi Ortamlarda Sürdürülmesinde Tavsiye Sistem Yapısının Kuramsal Arka Planı: KİTaS Tavsiye Bileşeni
12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.2
Ortaokul Öğrencilerinin Blok Tabanlı Programlamaya İlişkin Metaforik Algıları
12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1
Çevrimiçi Ödev Gönderme ve Dönüt Alma Sürecinde Öğrenci Katılım Davranışları
12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.3
E-Öğrenme Materyali Geliştirilmesinde Kullanılan Yazarlık Araçlarının İncelenmesi.
20. Akademik Bilişim Konferansı, Karabük, Türkiye, 31 Ocak - 02 Şubat 2018
Eğitmenlere çevrimiçi öğretimi öğretmek: Örnek dersler
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2017), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017
Investigating socially-situated identity in peer moderated online collaborative learning: A discourse analysis study.
2017 AERA Annual Meeting, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 27 Nisan - 01 Mayıs 2017
Teknoloji entegrasyonu için gerçekleştirilen bir mesleki gelişimin kara kutusunun incelenmesi [Makale yapılmıştır]
10th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016
Web tabanlı ödev takip ve değerlendirme sisteminin geliştirilmesine ilişkin bir ihtiyaç analizi
10th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016
Social presence in an online course supported with social network site [Makale yapılmıştır]
The Association for Educational Communications and Technology Convention (AECT 2015), Indianapolis, Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 07 Kasım 2015
Facebook gruplarında öğrenci, öğretmen ve veli etkileşimi: Beş yıllık bir deneyim
8th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2014), Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014
Facebook Gruplarında Öğrenci, Öğretmen ve Veli Etkileşimi: Beş Yıllık Bir Deneyim
International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2014), Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014
Facebook Gruplarında Öğrenci, Öğretmen ve Veli Etkileşimi: Beş Yıllık Bir Deneyim
International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2014), Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, ss.231
Effects of modality and pace on motivation in multimedia learning [Doktora tezinden üretilmiştir]
World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare Higher Education (E-LEARN 2011), Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Eylül 2011
Pre-service IT teachers’ opinions about storyboarding in multimedia development
Global Learn Asia Pacific 2011, Melbourne, Avustralya, 28 - 30 Mart 2011
Otistik çocuklarda odaklanma problemine ilişkin bilgisayar destekli etkinlik üretimi
4th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2009)., Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010
Pre-service teachers’ online teaching experiences
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications (Edmedia 2010), 29 Haziran - 02 Temmuz 2010
Eğitsel web sitesi tasarımında görsel algı kuramlarına dayalı tasarım ilkeleri
IODL & ICEM 2010 Joint Conference and Media Days, Eskişehir, Türkiye, 17 - 20 Haziran 2010, ss.1
Technology Metaphors of Prospective Teachers
In Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications, Toronto, Kanada, 13 - 16 Mayıs 2010, ss.1
Öğretimin değerlendirilmesinde çoklu ortam kullanımına eleştirel bir bakış açısı [Makale yapılmıştır]
3rd International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2009), Tranzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
Adobe flash programında öğrenme nesnesi geliştirilirken karşılaşılan sorunlar
3rd International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2009), Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
Öğretmen adaylarının öğretmenlik bilgi ve beceri düzeylerinin değerlendirilmesi
3rd International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2009), Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
Evaluation of the student workbook in terms of purpose of use of pictures [Makale yapılmıştır]
1st International Conference on Computational and Information Science, 30 Nisan - 02 Mayıs 2009
Activity module development for Moodle: A sample activity module, EduGame
1st International Conference on Computational and Information Science, 30 Nisan - 02 Mayıs 2009
Evaluation of the student workbook in terms of purpose of use of pictures.
International Conference on Computational and Information Science, Türkiye, 30 Nisan - 02 Mayıs 2009
Views of teachers on using Internet search strategies: An elemantary school case [Makale yapılmıştır]
8th International Educational Technology Conference (IETC 2008), Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008
Uzaktan Eğitimde Program Değerlendirme
I.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1-10
The educational software design and evaluation for k-8: oral and dental health software.
7th International Educational Technology Conference (IETC 2007), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007
Kitap & Kitap Bölümleri
Salgın sürecinde acil uzaktan eğitim uygulamaları
Covid-19 salgınının Türk eğitim sistemine yansımaları, Çoruk, Adil, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.99-113, 2021
Uygulamalı dersler için çevrimiçi öğrenme süreçlerinin tasarlanması
Diş hekimliği eğitiminde yenilikçi teknolojiler, Tosun, İlgi, Editör, Türkiye Klinikleri, Ankara, ss.65-72, 2021
The interactions between facilitator identity, conflictual presence, and social presence in peer-moderated online collaborative learning
Social Presence and Identity in Online Learning, Lowenthal, P.R., & Dennen, V.P., Editör, Routledge, London/New York , New York, ss.1-12, 2019
Masaüstü Yayıncılık
Bilişim Teknolojileri, Kert, Serhat Bahadır, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, 2018
Web Yayıncılığı Yardımcı Araçları
Web Yayıncılığı Araçları, Volkan YÜZER, Nilgün ÖZDAMAR, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.70-103, 2017